More

    Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en

    A háztartási gépek márkái régóta elsajátítják a Yandex.Zent: gyakran hirdetési kampányokat folytatnak, több ezer olvasmányt és új ügyfeleket szereznek. Ezért csinálják.

    Miért hatékony eszköz a zen reklámozás a háztartási gépek márkáinak számára?

    1. Az a képesség, hogy részletesen elmondja a célközönségnek a termékét. A háztartási készülékek egy összetett termék, amelynek tulajdonságait nem lehet két mondat segítségével leírni. A zen-cikkek elolvasásának átlagos ideje 2 perc. Ez idő alatt egy érdeklődőnek, aki maga lépett be a cikkbe, sikerül megismerkednie a termék előnyeivel, felhasználási példákkal, illusztrációkkal és videókkal.
    2. Az eladó és a vevő közötti párbeszéd formátuma. A háztartási gépek offline üzleteiben az értékesítési asszisztensek megválaszolják az ügyfelek kérdéseit. A Zen cikk egy olyan hely, ahol hasonló kommunikációs formátumot lehet reprodukálni: a potenciális vásárló megismerkedik a termékkel, választ kap a lehetséges kérdésekre és kifogásokra. De egy tanácsadó csak néhány embernek tud segíteni naponta, a Zen-ben megjelent cikket pedig ezredik közönség fogja látni.
    3. A címek, borítók és tartalmak automatizált tesztelése. A Zen-ben több tucat cikkopciót indíthat el egy promócióban. Az algoritmus kiválasztja a legsikeresebbeket, és azok népszerűsítésére összpontosít.
    4. Azonnali közvetlen forgalom a webhelyre. A cikk elolvasása után a felhasználók azonnal felkereshetik a hirdető webhelyét. Ezért a Zen-ben való posztolás nemcsak egy nagy közönség elbeszélése önmagáról, hanem egyúttal konverziók elérése is a webhelyen.
    5. Halasztott hatáselemzés. Az emberek nem mindig vásárolnak terméket azonnal a cikk elolvasása után. Egy személy először megismerkedhet egy termékkel a Zen-ben, de később és egy másik csatornán, például keresőmotoron keresztül érkezhet a termék webhelyére. A vizuális hirdetési mutató lehetővé teszi ennek a közönségnek a nyomon követését.

    Ez a havi egyedi felhasználók száma, akik érdeklődnek a háztartási gépek iránt a Yandex.Zen és a Yandex.Crypt adatai szerint, 2020 nyara.

    Elemeztük olyan háztartási készülékgyártók cikkeit, amelyek már második éve rendszeresen folytatnak reklámkampányokat a Zen-ben. Megkérdeztük az egyes márkákat a tartalom-előkészítés megközelítéséről. Azt is kérték, hogy osszák meg cikkeik közzétételével kapcsolatos észrevételeiket és eredményeiket. Nézzük meg, milyen titkokat sikerült megtudnunk.

    Lg oroszország

    Amiről ír . Az LG egyik legsikeresebb kampánya hűtőszekrények és vezeték nélküli porszívók reklámozása. A cikkekben a márka csapata tippeket oszt meg a háztartással és a technológia megválasztásával kapcsolatban. A csatornát használva példaként láthatja, hogyan lehet egyensúlyt teremteni a felhasználói előnyök és a hirdetések között.

    Milyen chipeket használ

    Egy szerkezetet érthetővé tesz az olvasó számára . Ha egy cikk tele van szöveggel, akkor nehéz elolvasni. A leolvasások és a helyszínre való átmenetek száma csökken. Ennek megakadályozása érdekében az LG csapata apró tömbökre osztja a cikkekben szereplő szöveget, és idézettel és vastag betűvel kiemeli a fontos pontokat.

    Példa cikk – Megmondjuk, hogyan válasszon egy nagy hűtőszekrényt, amelyben minden centiméter átgondolt

    A hűtőszekrénnyel kapcsolatos cikket 14 ezer ember olvasta

    Vonzó vezetőt ír . Ahhoz, hogy az olvasó időt fordítson a cikkre, először is érdekelnie kell. Például mutassa meg az embernek a problémáját, és ígérjen megoldást. Ehhez az LG egyik cikkében szereplő csapat nemcsak meghívja Önt, hogy megismerje az új hűtőszekrényt, amely hosszú ideig frissen tartja az ételeket, hanem először elmondja, hogyan sértő a látszólag jó ételeket kidobni.

    Cikkminta – Kiderült, hogy az LG hűtőszekrényekben az étel sokkal tovább tart, mint megszokta – és íme, miért

    Viktor Churikov, a Yandex.Zena ügyfélmenedzsere Az új LG hűtőszekrényről szóló történet a címsorral kezdődik, és annak fő előnyét tükrözi. A márka több mint 5 borítási lehetőséget tesztelt, hogy megtalálja közöttük nemcsak a leginkább kattinthatókat, hanem azt is, amely olcsóbb konverzióhoz vezet az oldalon.

    Annak a ténynek köszönhetően, hogy ebben a kampányban az LG költségvetést fektetett be a legsikeresebb és konverziós fedezetekbe a teszt eredményei alapján, a lehető legtöbbet lehetett kihozni az elhelyezésből, nagyon jó szinten lebonyolítani.

    Dyson

    Amiről ír . A reklámkampány cikkeiben a márkacsapat a párásító-tisztító és vezeték nélküli porszívókról beszél. Itt nincsenek életszakaszok vagy személyes történetek – csak élelmiszerbolt cikkek. De Dyson minden történetben előnyöket talál a különböző közönségek és helyzetek számára.

    Milyen chipeket használ

    Tesztekre és kutatásokra épít . A cikkben Dyson szerint porszívója képes megfogni a legkisebb porszemcsék 99,97% -át. Annak érdekében, hogy az állítás ne legyen megalapozatlan, a lábjegyzetekben a márka röviden elmondja az olvasónak a tesztelést, ahol ilyen eredmény született. Nem mindenki áll készen arra, hogy szót ejtsen a gyártók szaváról, ezért a kutatási linkek jó lépés az olvasók bemelegítésére.

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés generálása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével

    Példa cikkre – Megmondjuk, hogyan lehet gyorsan megtisztítani egy lakást a porból (még a legkisebb is)

    A termék előnyeit helyezi előtérbe . A Zen-felhasználók a haszon érdekében cikkeket olvasnak. Az oldalon nem szabad csak a termék előnyeiről írnia, amint ez általában a céloldalakon és a sajtóközleményekben történik. Ezért, amikor a Dyson csapata egy cikkben egy vezeték nélküli porszívóról beszél, nem feledkeznek meg az előnyökről. Például elmondja, hogy milyen kényelmes takarítani és nem botlani át a zsinóron, nem kell magával rángatni egy nehéz egységet, és nem kell egy fél erkélyt tárolni. Ezt a cikket 20 ezer ember olvasta. És a végén található gördülőhelyről szerelőnek köszönhetően minden olvasó egy ujjmozdulattal elmehetett a Dyson webhelyére.

    Minta cikk – 7 ok, hogy megszabaduljon a régi porszívótól, és szeresse a takarítást

    Dyson nem feledkezik meg a vezető szerepvállalásról és a nyerő tények kiemeléséről. Két cikk a vezeték nélküli porszívóról összesen 31 000 olvasmányt gyűjtött össze

    OLVASS TOVÁBB:  Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben

    Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en Anastasia Brikatushkina , Yandex.Zen számlavezető A reklámcikkek sajátossága a Zenben az, hogy segítségükkel nemcsak azokat az embereket “érheti el”, akik már a vásárlási döntés meghozatala előtt állnak, hanem azokat is, akik még mindig beszélnek Nem gondoltam rá.

    Dyson esetében erre a célra szolgál egy cikk arról, hogy miért szabadulhat meg egy régi vezetékes porszívótól. Nemcsak a vezeték nélküli porszívók előnyeiről beszél a vezetékes modellekkel szemben, hanem lehetővé teszi a leggyakoribb kifogások kidolgozását is – a porszívók magas ára, az elégtelen energiaellátás és mások.

    Tefal, Rowenta, Moulinex

    Amiről ír . A Tefal nem fél a kísérletezéstől, ezért a termékelőnyökről szóló szokásos cikkeket első személyű történetekkel, receptekkel és ruhaápolási tippekkel egészítik ki. A Rowenta csatornán tippek találhatók az eszközválasztáshoz, a professzionális hajvágáshoz és a hajformázáshoz otthon. A Moulinex kulináris tippeket, video recepteket oszt meg, és sok gyönyörű fotót ad a cikkekhez.

    Milyen chipeket használ

    Nem szégyelli a magas árakat, és kedvezményeket kínál az olvasóknak . A Tefal csapata drága vezeték nélküli porszívókat hirdet 30 ezerért cikkekben. Ugyanakkor nem tagadja, hogy a jó minőségű berendezések mindig drágák. Annak érdekében, hogy az olvasók megkönnyítsék a vásárlást a cikk elolvasása után, a Tefal 5 ezer kedvezményt kínál.

    Példa cikk – Egy porszívó áttekintése, amely a padlótól a mennyezetig mindent megtisztít

    Teszi az oldalsávokat tippekkel . A reklámcikk fő célja a potenciális vásárló érdeklődése. De túlzásba vinni a zenei bevásárlással nem éri meg. Az emberek szívesebben fejezik be az olvasmányokat, ahol nemcsak a termék megismerésében segítenek, hanem valami hasznosban is. Ezért a Tefal minden egyes blokkban feltárja a grill egyik előnyét, és kulináris tippekkel egészíti ki az ételeket ezen a grillen. A Tefal life hackeket tartalmazó cikket 18 ezer ember olvasta.

    Cikkminta – 4 ok, amiért konyhai grillre van szüksége

    A porszívóról szóló cikket 22 000 ember olvasta, a grillről – 18 000

    Szűk közönségnek ír . Nem jó ötlet, hogy egy cikkben minden lehetséges vásárlóra koncentráljunk egyszerre. Minden szegmensnek megvannak a maga igényei és fájdalmai: egyes olvasók meg akarnak ismerkedni egy megszokott eszköz használatának új módjaival, míg a másik soha nem tartott egy terméket a kezükben. A probléma megoldása érdekében Rowenta a kezdőkre koncentrált. Ez a megközelítés elősegítette azoknak az embereknek az érdeklődését, akik korábban nem gondoltak a trimmer megvásárlására vagy kétségeik voltak.

    Példa cikk – Hogyan válasszunk trimmert, ha még soha nem vágta le magát

    Érdekes címsorokkal áll elő . Amikor egy felhasználó végiggörgeti a Zen hírcsatornát, sokféle cikket lát. Vonzására Moulinex fülbemászó és szokatlan címsorokkal áll elő. A kampány során a márka különböző borító- és címsorvariációkat tesztelt. Ennek eredményeként a hűvös címsorú cikk a házi liszt készítéséről 21 ezer olvasást kapott.

    Példa cikk – Kiderült, hogy a lisztet otthon 3 perc alatt el lehet készíteni, és nem azért kell elmenni a boltba. Megmondjuk, hogyan

    Moulinex minden cikke élénk illusztrációkat tartalmaz. Sőt, a márka nemcsak a szöveg során, hanem a legelején is beszúrja a fotókat – a vezető előtt

    Zen eszközöket használ . A Zen Szerkesztőben több illusztrációból álló galériát helyezhet el egy cikkben, és a Moulinex ezt kihasználja. Például az első fotó megmutatja, hogyan néz ki a turmixgép statikus állapotban, a második pedig azt mutatja, hogy a készülék hogyan őrli az anyákat. A Galéria hasznos eszköz, amikor egy terméket különböző helyzetekben kell bemutatnia, de nem szabad túlterhelni a szöveget.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készíthetünk és helyezhetünk el történeteket a weboldalon a Flyvi segítségével

    Minta cikk – Kiderült, hogy egy turmixgép helyettesítheti a keverőt, a húsdarálót és az élelmiszer-feldolgozót. Tudja meg, hol vásárolhat ilyet

    Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en Viktor Churikov, Yandex.Zena számlavezető A SEB vállalatcsoport márkái több natív hirdetési tartalmat használtak az elhelyezésekhez. Esetükben a választás jó volt. A scroll2site mechanikájával együtt élő emberek fényképeit tartalmazó cikkek, áttekintések vagy semleges stílusú összehasonlító cikkek mutatták a legjobb eredményt az elkötelezettség és a megtérés szempontjából. A felhasználók cikkeket olvasnak a márka nevében, de a tartalmat a lehető leg natívabban mutatták be, mintha a márka szavát adta volna az ügyfeleknek.

    Braun és Kenwood

    Amiről ír . A Braun csatornán élelmiszerbolt cikkek találhatók a gőzfejlesztőről és turmixgépről, valamint számos recept az egészséges ételekre, a turmixoktól a sajttortákig. Kenwoodnak látszólag rendszeres receptcsatornája van. De a szerző érdekes megoldást talált. A cikkekben a márka világosan megmutatja, hogy a konyhai transzformátor hogyan segít az ételek elkészítésében, mint egy szakács, és miért tudja az egyik készülék kicserélni a konyha összes készülékét.

    Milyen chipeket használ

    Valódi életpéldákat mutat be . A készülék jellemzőit az élet forgatókönyveivel kell szemléltetni. Nem elég elmondani az olvasónak a turmixgép erejét és éles pengéit. Jobb példákkal elmagyarázni: elmondani, hogy a turmixgépben lévő nagy teljesítménynek köszönhetően a zöldségeket levegős konzisztenciára vághatja, az éles kések segítségével pedig a diót.

    Példa cikk – egyszerre akarom: 5 tipp kézi turmixgép vásárlásához

    Eltávolod a feltört témáktól . Braun új irányba vette a népszerű táplálkozási témát. A márka nem kínál recepteket rakétasalátára és spenótra, de elmagyarázza, hogyan lehet fokozatosan és szenvedés nélkül átállni a PP-re, és hogyan segíthet ebben egy turmixgép.

    Példa cikk – Megmondjuk, hogy a turmixgép hogyan segít átváltani a megfelelő táplálkozásra anélkül, hogy észrevennék

    A cikkeket gyönyörű illusztrációkkal tölti meg . Berendezések fénykép nélküli eladása nehéz. A felhasználók meg akarják nézni, mit fognak vásárolni. Ezért Kenwood cikkeiben sok gyönyörű fotó található. Amikor a csapat a konyhai transzformátorról beszél, megmutatják, hogyan néz ki a habvert fehérje egy habverőn, zöldségszeleteken a szeletelő után, és a kész étkezés után. Amikor az olvasó látja, hogyan működik a konyhai transzformátor, hogyan lehet alkalmazni, könnyebb neki dönteni a vásárlásról.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO hibák, amelyek megakadályozzák a webhelyek rangsorolását a keresésben

    Minta cikk – Konyhai transzformátor. Mesélünk egy autóról, amely kicseréli a felszerelés felét

    Kenwood illusztrációkkal és alcímekkel mutatja be, hogy a márka technika hogyan lehet hasznos az olvasó számára. Látható, hogy egy konyhai transzformátor segítségével pite, habcsók, burgonyapüré, koktélok és darált hús készíthető.

    Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en Viktor Churikov, a Yandex.Zena ügyfélmenedzsere, Kenwood és Braun összetett termékek részletes cikk-áttekintésével foglalkozott. Ez a megoldás a legsikeresebbnek bizonyult a márka feladatai számára: kiderült, hogy nemcsak a márkák termékeinek minden részletét el kell mondani, hanem a felhasználó észlelésének szaktudását is.

    A cikk elolvasása után a felhasználó megtanulja, hogyan lehet hatékonyabban megoldani a konyhában lévő problémákat a konyhagépnek köszönhetően. Láthatjuk, hogy ennek az elhelyezésnek nagy az elhalasztott konverzióinak aránya. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók elolvasták a cikket, majd más csatornákon vagy keresőmotorokon keresztül felkeresték az oldalt, és csak ezután vásároltak. Ez abszolút elvárható a hosszú döntési ciklussal rendelkező termékek esetében.

    4 tipp a háztartási gépek kampányának elindításához

    Készítsen fülbemászó címsort és vezessen . A Zen számos cikket tartalmaz különböző szerzőktől és cégektől. Ahhoz, hogy pontosan eljussanak az Ön cikkéhez, meg kell kötnie őket. A címsornak és a bevezető bekezdésnek világosan meg kell mutatnia az ember számára nyújtott előnyöket: miért olvassa el a cikket, milyen problémát old meg a termék.

    Használjon példákat . Ahhoz, hogy egy gondolatot eljusson az olvasóhoz, példákat kell felhoznia. Ha vezeték nélküli porszívóról ír, mondja el nekünk, milyen kényelmes lesz nem botlani a vezeték fölött, és hogy ezzel tisztítható-e az autó belseje. Ha a turmixgép nagysebességű módjáról ír, mondja el nekünk, milyen ételeket főzhet ezzel a funkcióval.

    Adjon hozzá szép és informatív illusztrációkat . Nehéz a fénykép nélküli háztartási készülékekkel érdekelni az olvasót. Fontos számára, hogy megértse, kényelmes-e a készüléket a kezében tartani, elfér-e egy szekrényben. A technikai tervezés szintén kiválasztási kritérium.

    Cél a szűk közönség . Nem lehet megtalálni a termék egyetemes előnyeit minden ember számára. Például a turmixgép kiválasztásakor az egyik ember számára fontos, hogy a készülék diót aprítson a kedvenc pitéjére, és a fehérjét gyorsan felkorbácsolja a habcsókra, a másiknak pedig – hogy beilleszkedjen a konyhaszekrénybe és könnyen lemosható legyen. Minél szűkebb a cikk közönsége, annál könnyebb megtalálni a lehetséges fájdalmakat és megoldási javaslatokat.

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában