More

    Hogyan reklámozza magát, mint egy ügynökség, szabadúszó. Beszélgetés Andrey Gavrikov-val (Completo)

    Június 3-án egy online interjú zajlott le a Completo vezérigazgatójával, Andrey Gavrikov “hogyan tud egy ügynökség és egy szabadúszó népszerűsíteni magát”. Az interjúkészítő szakértő az eLama fizetett forgalommal, Konstantin Naichukovval való együttműködésben.

    Interjú program:

    • Ami segített a Completo-nak 20-szor növelni az átlagos ellenőrzést.
    • Miért ügynökségek, szabadúszók gyakran kiderül, hogy cipő nélkül cipő, nem tudom, hogyan kell népszerűsíteni magukat.
    • Miért közvetlen reklám a szolgáltatások nem működik az ismeretlen ügynökségek, szabadúszók.
    • Miért nem tartalommarketing az, hogy egy cikket írunk és blogra tesszük.
    • Miért nem személyes márkafelléptetés az, ha valaki a Facebook-on ír a munkájáról, és kommentálja mások hozzászólásait.
    • Mi a teendő egy kezdő szabadúszónak vagy egy kis ügynökségnek, hogy megtudja róla.

    Videó:

    OLVASS TOVÁBB:  Esettanulmány: mi a teendő olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a márka lekérdezései szerint hirdetnek

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában