More

    Hogyan reklámozhatod a céloldaladat SEO, targeting és PPC használatával

    Jellemzők, árnyalatok, ajánlások.

    Egy egyoldalas weboldal jó megoldás a mono-termék vállalkozások, szolgáltatások, események, valamint a kisvállalkozások, amelyek nem rendelkeznek a források, hogy dolgozzon ki egy teljes értékű többoldalas weboldal. Sok eszköz, amely lehetővé teszi, hogy hozzon létre, majd indítsa el a honlapon, hogy készen áll, hogy megkapja a forgalom alacsony áron, mindössze néhány kattintással.

    A PromoPult munkatársai elmondták, hogyan lehet népszerűsíteni a céloldalát a keresőmotorokban (SEO és fizetett forgalom használatával): mi szükséges ehhez,mik a korlátozások és árnyalatok.

    Ha egy céloldal jó ötlet

    A SEO promóció nem alkalmas minden résre. A magas versennyel rendelkező fülkékben nehéz népszerűsíteni a szokásos többoldalas webhelyeket, A céloldalak pedig szinte lehetetlenek. Ez a helyzet például a szolgáltatási szektorban-szépségszalonok, orvosi klinikák, pénzügyi szolgáltatások — és fogyasztási cikkek — háztartási és háztartási cikkek,építőanyagok, élelmiszerek.

    Egy másik tényező, amely meghatározza a keresőmotorok céloldalának népszerűsítésére irányuló ötlet kilátásait, a promóció régiója. Az átlagos versennyel rendelkező rés megfizethetetlen lehet, ha Moszkvában vagy Szentpéterváron kell haladnia.

    De vannak olyan esetek is, amikor a céloldal meglehetősen megfelelő lehetőség:

    • Van egy keskeny fülke vagy egy szűk specializáció egy résen belül — például újszülöttek fényképezésével vagy eredeti kézzel készített termékek értékesítésével foglalkozik. Az egyoldalas oldal kiválóan alkalmas egy szolgáltatás bemutatására, az ügyfelek véleményének közzétételére, valamint a konzultáció megbeszélésére.

    • Van egy új termék (termék vagy szolgáltatás) a piacon. A céloldal segítségével részletesen elmondhatja a közönségnek — mutassa be az összes funkciót,közvetítse az előnyöket.

    • Összetett termék. A céloldal azért jó, mert segítségével az információkat világos és strukturált módon jelenítheti meg. Ez nagyon hasznos komplex fülkékben (például ipari berendezéseknél). Általános szabály, hogy a céloldal feladata ebben az esetben nem közvetlen értékesítés, hanem az első kapcsolattartó pont a felhasználó elérési útján (a termék bevezetéséhez adja meg a legteljesebb képet annak jellemzőiről, kapja meg az ügyfél elérhetőségeit konzultációra stb.).

    • Események. Minden esemény időben korlátozott, leggyakrabban egyszer kerül megrendezésre. Ezért nincs értelme többoldalas webhelyet létrehozni számukra. A céloldal ebben az esetben a legjobb megoldás. Az egyetlen figyelmeztetés az, hogy valószínűleg nem fogja tudni népszerűsíteni az esemény nyitóoldalát a keresőmotorokban (mivel a SEO hosszú időt vesz igénybe). Az esemény népszerűsítéséhez a fizetett forgalomra kell összpontosítania, valamint a meglévő ügyfelek/előfizetők adatbázisaival kell dolgoznia.

    • Készletek. Nagyszabású promóciókhoz (globális ünnepekre vagy más eseményekre szentelve) érdemes külön céloldalakat létrehozni. Egy ilyen esemény legszembetűnőbb példája a fekete péntek.

    • Nincs költségvetés a teljes körű weboldal fejlesztésére. Egy kisvállalkozás számára a céloldal gazdaságos lehetőség. A rendszer segítségével a tervezési szolgáltatások, akkor gyorsan, könnyen és olcsón hozzon létre egy tisztességes egyoldalas oldalon vonzza az ügyfeleket.

    Hogyan lehet gyorsan és olcsón létrehozni egy céloldalt: a népszerű szolgáltatások áttekintése

    A céloldalak létrehozásához számos olyan tervezési szolgáltatás létezik, amelyek lehetővé teszik, hogy néhány kattintással egyetlen oldalt hozzon létre, egyszerűen a szükséges blokkok hozzáadásával és a tartalom beillesztésével. Az alábbiakban megnézzük a leggyakrabban használt konstruktorokat.

    Tilda

    https://tilda.cc/ru/

    Az egyik legnépszerűbb céloldal tervezők Runet. A Tilde-ban mind az egyszerű céloldalakat (standard blokkokból), mind a fejletteket professzionális testreszabott kialakítással hozhatja létre.

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 1Tilda

    Előnyök:

    • egyszerű, intuitív felület egy sor kész blokkok különböző oldalelemek, tartalom formátumok;

    • lenyűgöző referenciaszakasz – szinte minden kérdésre részletes utasítások formájában lehet válaszolni;

    • kényelmes integráció a webhely működéséhez szükséges fő szolgáltatásokkal-fizetési szolgáltatások, analitikai rendszerek, CRM, levelezési szolgáltatások stb.;

    • könnyen alkalmazkodik a különböző eszközök (asztali, tablet, mobil);

    • lehetőség van blokkok létrehozására a semmiből;

    • van egy beépített CRM.

    Hátrányok:

    • korlátozott belső elemzési funkciók;

    • nem olcsó árak (van egy ingyenes próbaidőszak teljes funkcionalitással — 2 hét).

    LPGenerator

    https://lpgenerator.ru/

    Tervezője egyoldalas oldalak széles körű funkcionalitás. Ez a kereslet a professzionális stúdiók között.

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 2LPGenerator

    Előnyök:

    • van egy könyvtár kész sablonok;

    • beépített CRM és statisztikai eszközök;

    • lehet szerkeszteni a HTML kódot, CSS;

    • van funkcionalitás egy online áruház létrehozásához.

    Hátrányok:

    • a szolgáltatást csak 7 napig ingyenesen tesztelheti;

    • komplex felület (elsősorban azok számára, akik korábban nem dolgoztak ilyen szolgáltatásokkal).

    Wix

    https://ru.wix.com/

    Az egyik leginkább” régi”, jól ismert szolgáltatások létrehozására Amatőr céloldalak. 2006 óta működik.

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 3Wix

    Előnyök:

    • sok kész sablonok, valamint a könyvtár kütyü;

    • adaptív tervezés;

    • egyéni HTML kód beágyazása;

    • alacsony költségű alapárazási tervek.

    Hátrányok:

    • a funkciók egy része különálló alkalmazások formájában valósul meg, amelyeket további telepítésre van szükség;

    • alapdíjakon a szerveren lévő tárhely nagyon korlátozott;

    • nincs integráció harmadik féltől származó e-mail levelezési szolgáltatásokkal.

    uKit

    https://ukit.com/ru

    Egy viszonylag fiatal szolgáltatás alacsony költségű (3,5 dollár havonta, amikor egy évet fizet).

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 4uKit

    Előnyök:

    • egyszerű, intuitív felület-jó kezdőknek;

    • adaptív tervezés;

    • vannak eszközök a SEO beállításához;

    • vannak integrációk harmadik féltől származó szolgáltatásokkal.

    Hátrányok:

    • nem elég kész sablonok;

    • néha vannak hibák;

    • a funkciók egy része (például egy online áruház, valamint a saját kód beillesztésének képessége) csak drága tarifákon érhető el.

    Mobirise

    https://mobirise.com/ru/

    Ez a szolgáltatás különbözik analógjaitól-ingyenes asztali alkalmazásként jelenik meg a Windows és a Mac számára. Használhatja egyoldalas weboldal létrehozására a blokkkészítőben, majd közzéteheti a webhelyet a tárhelyen vagy az ingyenes Mobirise tárhelyen.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex új jelentést adott az AppMetricához a konverziók részletes elemzéséhez

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 5Mobirise

    Előnyök:

    • a blokk konstruktor egyszerű, intuitív kezelőfelülete;

    • a tervek adaptívek, a mobil eszközökről való megtekintésre optimalizáltak;

    • van egy beépített FTP-a kész webhely feltöltése a tárhelyre;

    • van egy nagy adatbázis sablonok (bár a legtöbbjük fizetett).

    Hátrányok:

    • a szolgáltatás nem teljes megoldás — külön kell vásárolnia, fizetnie kell a tárhelyért, fel kell töltenie egy weboldalt;

    • nincs beépített elemző eszköz;

    • egy drága csomag kiterjesztésekkel.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google elkezdi fizetni a franciaországi hírforrások tartalmát

    PlatformaLP

    https://platformalp.ru/

    Online tervező egyoldalas honlapok.

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 6PlatformaLP

    Előnyök:

    • kényelmes blokk szerkesztő;

    • beépített elemző eszközök (látogatásokról, kérésekről és konverziókról szóló jelentések);

    • adaptív tervezés;

    • kész integrációk CRM-mel, fizetési rendszerekkel és egyéb szolgáltatásokkal;

    • 50 + ingyenes sablonok;

    • az új kérésekről szóló értesítések küldésének konfigurálása az e-mail vagy a messenger számára.

    Hátrányok:

    • a legtöbb funkció csak a “Business”, “Business+” tarifák (1390 rubel havonta);

    • az oldalak néha nem töltődnek be elég gyorsan;

    • hibák a saját HTML kód betöltésekor.

    LPmotor

    https://lpmotor.ru/

    Egy másik céloldal építő egy szép felület.

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 7LPmotor

    Előnyök:

    • van egy adatbázis ingyenes sablonok különböző fülkékben;

    • integrált CRM rendszer;

    • vannak elemző eszközök (látogatási statisztikák, értékesítési csatorna);

    • az online fizetés és egyéb szolgáltatások egyszerű integrációja;

    • van funkcionalitás az A/B teszteléshez;

    • adaptív tervezés.

    Hátrányok:

    • a webhely láblécében megjelenik a sablon aláírása (csak a legdrágább díjcsomagon távolíthatja el);

    • az ingyenes próbaidőszak korlátozott-nem lesz képes csatlakozni a domainhez, teljes mértékben elindítani a webhelyet, ehhez meg kell fizetnie a tarifát (összehasonlításképpen a webhelyet ugyanazon a Tilde-en indíthatja el a szabad időszakon belül, és már elkezdheti az alkalmazások fogadását).

    Mi fontos a nyitóoldal SEO promóció: jellemzők és korlátozások

    Az egyoldalas oldalak SEO promóciójának tervezésekor fontos megérteni az elején, hogy nincs mágikus módja annak, hogy azonnal elősegítsük a céloldalt a keresési eredmények tetejére. Az egyoldalas webhelyek SEO-jában vannak olyan természetes korlátozások, amelyek megnehezítik a promóciót. Itt vannak a legfontosabbak, amelyekről tudnia kell:

    • Korlátozott szemantika. Mivel a webhely a legtöbb esetben egyetlen oldalból áll,nem lehet sok kulcsszavat elhelyezni az optimalizáláshoz. Optimális — legfeljebb 20 kérés. Ha még többet ad hozzá, az oldal túl optimalizált lehet, és a hatás megfordul.

    • Alulsúlyozott. Bár a keresőmotorok egyre kevesebb figyelmet fordítanak a webhely link tömegére, a linkek továbbra is fontosak. Sokkal nehezebb egy egyoldalas webhely számára, hogy elegendő mennyiségű természetes linket szerezzen, mint egy szokásos többoldalas webhely esetében.

    • Helység. Ha a projekt helyi (és a céloldalakat gyakran ilyen projektekhez hozzák létre), népszerűsítésekor figyelembe kell vennie a keresőmotorok regionális keresési eredményeinek sajátosságait, valamint a helyi szemantikára kell összpontosítania.

    • A domain kora. Az egyoldalas webhelyek többnyire friss domaineken vannak regisztrálva-ez bonyolítja a promóciót is. Az erőforrás kora befolyásolja a rangsorolást, így a régi időzítők mozgatása a kimeneten nehéz feladat. De lehetséges, ha a tartalom minőségére összpontosít, szisztematikusan részt vesz a külső optimalizálásban.

    Egy másik fontos árnyalat, amely befolyásolja a rangsorolást, kereskedelmi tényezők. Ezek a következők:

    • elérhetősége kapcsolatok az oldalon, online chat, visszajelzési űrlapok;

    • Vásárlói vélemények;

    • termékek / szolgáltatások árlistája;

    • a vállalat alkalmazottaira vonatkozó információk rendelkezésre állása.

    Egyoldalas webhely keretében meglehetősen nehéz a fentiek mindegyikét végrehajtani. Ennek ellenére a nyitóoldalak SEO-ja meglehetősen valóságos, sőt az egyoldalas webhelyek számos előnye van a teljes értékű webhelyekkel szemben.

    • Nincsenek másolatok. A nagy webhelyek, különösen az online áruházak gyakran szembesülnek a duplikált oldalak problémájával. Ez negatívan befolyásolja a webhely indexelését a keresőmotorok és a rangsor alapján. A céloldalakon nincsenek ilyen problémák.

    • Nincs törött link. Legalábbis, még akkor is, ha megjelennek — sokkal könnyebben észlelhetők és kiküszöbölhetők a céloldalon.

    • Nem kell zavarni a belső összekapcsolással, a súlyt a kívánt oldalakra kell átvinni. A céloldal esetében a link súlya kezdetben a főoldalra összpontosul, a keresőmotorok pedig egyértelműen meghatározhatják annak jelentőségét.

    A céloldal optimalizálása: 6 alapvető lépés

    A céloldal sikeres népszerűsítéséhez a keresési eredmények között a következő műveleteket kell végrehajtania.

    1. Javítsa a viselkedési tényezőket

    Jó viselkedési tényezők-alacsony visszafordulási arány, a webhelyen töltött hosszú idő, magas konverziós arány. Ezen mutatók javítása érdekében meg kell dolgozni a céloldal tartalmát és szerkezetét:

    • Interaktív elemek hozzáadása az interakcióhoz-felmérések, számológépek az egyes megrendelések, konstruktorok stb.

    • Egyszerűsítse a megrendelőlapot. A standard szabály: minél kevesebb mező van az űrlapon, annál nagyobb a konverziós aránya.

    • Strukturálja a szöveget, kényelmessé és érthetővé teszi az észlelést. Itt fontos, hogy elkerüljük a szöveg hosszú “vásznait”, adjunk hozzá alszámokat, listákat, kulcsfontosságú információkat tartalmazó betéteket stb.

    • Vizuális tartalom hozzáadása (Fotók, infographics, videók).

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 8

    Jó példa egy interaktív elemre a céloldalon: A felhasználó kiválaszthatja a napi étkezések megrendelőlapjában szereplő napok számát, a választástól függően az összeg változik

    2. A régió létrehozása

    Nincs értelme népszerűsíteni egy szépségszalonot Novoszibirszkben egész Oroszországban. Ezért azonnal rendelje hozzá a kívánt régiót a Webhelyhez a Yandexben. Webmester.

    3. Dolgozza ki a szerkezetet

    A világos struktúra közvetlenül befolyásolja, hogy a céloldal mennyire fogja átalakítani a látogatókat ügyfelekké. Az oldalnak tartalmaznia kell az összes szükséges információt az ügyfél számára, hogy segítsen dönteni a vásárlásról vagy a hívásról. Ne felejtsd el a navigációt-horgony linkek a fő szakaszokhoz.

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 9

    4. Növelje a letöltési sebességet

    Mivel a forgalom nagy része mobileszközökből származik, fontos, hogy a céloldal gyorsan betöltődjön (ez mind a felhasználók, mind a keresőmotorok számára fontos). Ha egy webhelyet külső tárhelyen tesz közzé, győződjön meg róla, hogy nincs sebességproblémája. Ha céloldalt készít a hirdetéskészítőn, majd oda helyezi, győződjön meg róla, hogy teszteli a betöltési sebességet (ezt a próbaidőszak alatt célszerű megtenni).

    OLVASS TOVÁBB:  A Google megoldást javasolt az ausztráliai konfliktusra

    5. Alkalmazkodjon a mobil eszközökhöz

    2021-ben minden weboldalt alapértelmezés szerint a mobil eszközökhöz kell igazítani. Sőt, egyes fülkékben az asztali verziónak nincs értelme, mivel szinte minden forgalom mobil eszközről származik. Ha nyitóoldalt készít a hirdetéskészítőben, akkor az oldal alkalmazkodóképessége már megvalósult. Az egyetlen dolog az, hogy egy oldal létrehozásakor ellenőrizze, hogyan néz ki a mobileszközökön – függetlenül attól, hogy a navigációs menü kényelmes-e, és nem fedi át a fő tartalmat, függetlenül attól, hogy a képek nem mozognak-e stb.

    6. Ne felejtsd el a külső optimalizálást

    A promócióhoz fontos a referencia tömeg növelése. De azok a megközelítések, amelyeket korábban aktívan gyakoroltak (linkek vásárlása a csereprogramokon), gyakorlatilag nem működnek, különösen az egyoldalas felhasználók számára. A linkeknek a lehető legtermészetesebbnek kell lenniük — csak akkor lesznek hasznosak. Lehet kapni őket többféle módon:

    • manuálisan válassza ki a témához tartozó kiváló minőségű erőforrásokat, majd közvetlenül tárgyaljon a webhelyek tulajdonosaival a linkek elhelyezéséről;

    • linkeket küldhet a közösségi hálózatokba, kérdésekre, válaszokra, fórumokra stb.;

    • keresse meg azokat a webhelyeket, ahol a versenytársak linkjei vannak elhelyezve, majd próbálja meg elhelyezni a saját linkjeit.

    OLVASS TOVÁBB:  VKontakte üzleti hozzáadott funkciók kezelésére egy okostelefonról

    A legtöbbet hozza ki a keresési szolgáltatásokból

    Keresési szolgáltatások, például a Yandex. Szolgáltatások, Google My Business, stb .. már régóta elfoglalta a keresési eredmények első pozícióit a legtöbb keresési lekérdezéshez. Mindenkit kiszorítanak – mind a kérdés régi időmérőit, mind az újonnan érkezőket (akik már nehezen tudnak betörni a csúcsra).

    De ha valami lehetetlen harcolni — meg kell próbálnod használni a saját érdekedben. Tehát a keresési szolgáltatásokkal – ha bejut a varázslókba, akkor ingyenes forgalmat kaphat, valójában a kimenet első helyein jelenik meg.

    Yandex.Útmutató

    Bármely webhely (egyoldalas vagy többoldalas) reklámozásakor regisztrálnia kell Yandex.Yandex. Directory-innen származik, hogy a Yandex információt szerez a szervezetről, és azt a szolgáltatásaiban használja.

    A könyvtárban való regisztráláskor adja meg a maximális információmennyiséget. Minél több adatot ad meg-annál valószínűbb, hogy a vállalati kártya kibővített formában jelenik meg a Yandex szolgáltatásokban.

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 10

    Javasoljuk, hogy fordítsanak különös figyelmet a következő mezőkre:

    • tevékenységi terület;

    • fizikai áruház vagy iroda címe;

    • munkarend;

    • képek a belső és / vagy termékek;

    • az árak az alapvető szolgáltatások / termékek.

    Yandex. Szolgáltatások

    Egy másik Yandex szolgáltatás, amelynek varázslója gyakran megjelenik a keresési eredmények tetején a szolgáltatások nevével kapcsolatos lekérdezésekhez:

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 11

    Ha a szolgáltatási szektorban dolgozik, győződjön meg róla, hogy regisztrál a szolgáltatásban. Ez segít abban, hogy további forgalmat szerezzen a Yandex-től és a potenciális ügyfelektől.

    Google My Business

    A Google Helyi vállalkozásának előmozdítása érdekében fontos, hogy töltse ki a szervezetre vonatkozó információkat a Google My Business szolgáltatásban. A Google a vállalati profilból származó adatokat használja a térképeken, valamint a márkakereskedések keresési eredményeiben egy vállalati kártyát is létrehoz:

    Как продвигать лендинг с помощью SEO, таргета и PPC 12

    A Google My Business szolgáltatás rendszeresen ad hozzá új funkciókat, amelyek segítségével több információt tud szolgáltatni a vállalatról, illetve kapcsolatba léphet a potenciális ügyfelekkel. Javasoljuk, hogy a szolgáltatás teljes funkcionalitását maximálisan használja — ez segít a helyi vállalkozás népszerűsítésében.

    A céloldalak kontextuális hirdetésének jellemzői

    A céloldalak kontextuális reklámozásának mechanikája majdnem megegyezik a többoldalas webhelyek kampányainak beállításával. Megemlítünk néhány árnyalatot, amelyek az egyoldalas formátum jellemzőihez kapcsolódnak.

    Korlátozott szemantika

    A céloldalakat általában egyetlen termék vagy hasonló termékek kis csoportjának promóciójára készítik el. Ennek megfelelően a releváns szemantika száma korlátozott lesz. A szemantika bővítésekor legyen óvatos-az általános és a tematikához közeli lekérdezések segítenek az elérés bővítésében, de csökkenthetik a hirdetések relevanciáját és általános minőségét.

    Adatok hiánya

    Amikor először indítja el hirdetési kampányait, nem lesznek statisztikái a kattintásokról és a konverziókról. Ennek megfelelően nem fogja tudni használni az automatikus ajánlatkezelési stratégiákat (nyereségesség optimalizálás, konverzió optimalizálás). Ezért az első alkalommal, amikor szüksége van a kampányra, hogy statisztikákat gyűjtsön. Ebben az időszakban manuálisan használhatja a beállított díjakat (kiszámítva azokat a termék marginalitása, valamint az átlagos konverziós arány alapján). Miután elegendő számú konverziót gyűjtött össze, válthat automatikus stratégiákra.

    Geotargeting

    Ezt a pontot különös figyelmet kell fordítani, ha helyi vállalkozást támogat. Gyakori hiba az egész országot célzó hirdetések elindítása, amikor valójában csak egy városban vagy régióban van szükség megjelenítésre. Ezért a kampány elindítása előtt ellenőrizze, hogy a geotargeting beállításai megfelelően vannak-e beállítva.

    A céloldalak célzott hirdetésének jellemzői

    Itt vannak a fő ajánlások, amelyek segítenek a hatékony reklámozás elindításában a közösségi hálózatokban:

    • Facebook, Instagram), ha a költségvetés korlátozott, ne próbálja meg elindítani mindenhol (a Facebookon, a VKontakte-on, az Instagramon) azonnal. Határozza meg azt a prioritást élvező közösségi hálózatot, amelyet a célközönség leggyakrabban használ, majd kezdje vele.

    • Reklámkampányok készítésekor szánjon időt a közönség összegyűjtésére és szegmensére. Először is futtasson hirdetéseket a leginkább célzott szegmenseken. Plusz, ha már rendelkezik ügyfélkörrel-használja arra, hogy hasonló közönséget hozzon létre.

    • Készítsen releváns kreatívokat minden szegmensre. Ne korlátozza magát csak egy kreatívra — jobb, ha több lehetőséget tesztel, hogy megnézze, mely hirdetések működnek a legjobban.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában