More

    Hogyan reklámozhatja a fotós Instagram-ját? 3 szabály a csillagfotós Amir Agayevtől

    Az elmúlt években az Instagram a hatékony és magas színvonalú promóció egyik kulcsfontosságú platformjává vált. A főbb márkák és influencerek nem véletlenül fektetnek be ebbe az erőforrásba, mert naponta több mint 500 millió aktív felhasználó látogatja meg ezt a közösségi hálózatot, számuk folyamatosan növekszik. 

    Arról, hogy egy fotós hogyan tudja elindítani a szolgáltatások hatékony reklámozását, valamint egy személyes márkát építeni az Instagram térben, mondta a kiadványnakAmir Agajev divatfotós, retusáló, szerzői tanfolyamok alkotója, a NIKON Oroszország hivatalos partnere.

    Ma sok fotós választja az Instagram-ot a promóció fő platformjaként. Nem csak az, hogy ez a közösségi hálózat elsősorban vizuális formátumra összpontosít, hanem az is, hogy az Instagram lehetőséget ad arra, hogy minden dimenzióban megmutassa kreativitását. 

    Azonban mindenkinek, aki ezt a közösségi hálózatot indító padként választja, természetes kérdése van: “hogyan lehet észrevenni magát más iparági szakemberek körében?”. Íme néhány alapvető ajánlások, amelyek segítenek abban, hogy hasznos kapcsolatokat, hogy magát ismert, hogy elérje az érdeklődő közönség.  

    Folyamatosan ossza meg a kreativitást  

    A legegyszerűbb, de nem mindig nyilvánvaló szabály az, hogy folyamatosan gyakoroljon és ossza meg kreativitását fiókjában. Csak akkor ismernek fel, ha szisztematikusan fényképez és közzéteszi a munkáját. Ráadásul minél többet fog lőni a fotós, annál gyorsabban fedezi fel hiányosságait, tökéletesíti a technikát, összeállítja a portfóliót. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet növelni a termelékenységet 2-szer: egy olyan módszer, amelyről nem tudott

    Próbálja meg kiválasztani a különböző helyszíneken, fotózni a szabadban, beltérben, lőni az emberek, tájak-röviden, keressen inspirációt a folyamat.  

    Lődd le a lehető leggyakrabban, de ne készítsen fényképeket “az asztalon”. Hozzászólás, történetek, videók, mutasd meg, hogyan készül a forgatás, feldolgozás fotók – mindez azért fontos, hogy tartsa a kapcsolatot a potenciális közönség.  

    Együttműködés létrehozása  

    Az együttműködés a promóció egyik legfontosabb alkotóeleme, a releváns együttműködések garantálják, hogy a fotós észrevegye. Ha még mindig nem szívesen kínál együttműködést a jól ismert márkák, stylistok, modellek, a megfelelő megoldás az, hogy keresse meg a kezdők. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hol kereshet inspirációt egy marketingszakértő?

    A kiküldetés történetek, Hozzászólások után minden forgatás, akkor kap hozzáférést a közönség a partnerek. Ha pedig a megfelelő személyt választja az együttműködés megkezdéséhez, akkor gyorsabban kapcsolatba léphet a felhasználókkal, és elmondhatja magáról azoknak, akik érdeklődnek Ön iránt. 

    Emellett az együttműködések mindig új ismerősök és produktív hálózatok, amelyeknek köszönhetően sok betekintést tanulhat első kézből. Ez a tétel egyszer segített nekem külföldön keresett fotóssá válni. Miután Balira költöztem, felajánlottam, hogy együttműködök az egyik fürdőruha márkával, amely után együttműködésünk 4 évig tartott. Együttműködésünk segített abban, hogy olyan ügyfeleket találjak, akikkel még mindig dolgozom.  

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet sajtóközleményt írni közzé

    Mondd el magadról   

    Végül, de nem utolsósorban, mutassa meg előfizetőit. Az a tény, hogy a közönség érdekli nem csak a munka, hanem az értékek, hozzáállás, hobbi, Személyes történelem. Végezzen élő közvetítéseket, vegyen részt eseményeken, válaszoljon a felhasználói megjegyzésekre, szervezzen felméréseket és versenyeket – mindez csak a céljaitól függ, valamint attól, hogy milyen szintű párbeszédet szeretne építeni az előfizetőkkel. 

    Ne bújj el a kamera mögött, mert ismerve a fotósot, mint személyt, könnyebb lesz az emberek pihenni a felvételén.  

    Csak azokat a legalapvetőbb elveket soroltam fel, amelyek abban az időben segítettek nekem és a kurzusom végzőseinek. Nincsenek egyetemes rendszerek. Ha úgy érzi, hogy a fényképezés olyan dolog, ami inspirál, és készen áll arra, hogy időt fordítson rá, folytassa. A legfontosabb dolog minden üzletben az első lépés. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában