More

    Hogyan növelhető a konverziós és viselkedési tényezők a használhatóság javításával

    Frissített anyag. Tervezési és használhatósági tippek: Hogyan készítsünk egy kényelmes weboldalt, amely profitot hoz. Nem csak a külső kialakításról, hanem az oldalak szerkezetéről és használatáról is.

    A PR-CY-ben arról írunk, hogyan tervezzük meg a weboldalakat, valósítsuk meg a használhatósági elveket, és értékeljük, hogy a webhely mennyire felhasználóbarát. Ez segít a konverzió növelésében, valamint a keresési eredmények pozícióit befolyásoló viselkedési tényezők javításában.

    A cikkben:

    • Hogyan tervezzük meg a webhely fontos részeit
    • Hogyan készítsünk egy honlap kényelmes, szép, átalakítás
    • Hogyan végezzen használhatósági ellenőrzést egy weboldalon

    Tippek és titkok: hogyan kell megtervezni a webhely fontos részeit

    Anyagok az oldalak szerkezetéről, valamint a különböző szakaszok tartalmának megválasztásáról.

    Melyik webhely felépítése jobb a SEO számára

    A weboldal felépítése az oldalak logikai felépítése, hogyan vannak elrendezve egymáshoz képest egy hierarchiában, összekapcsolva. Általában a weboldalfejlesztés elején gondolják át. A szerkezettől függ:

    • milyen sorrendben fogja a keresési bot beolvasni az oldalakat, milyen prioritást fog hozzárendelni hozzájuk;
    • hogyan kell elosztani a referencia súlyt a belső összekapcsolásból;
    • milyen könnyű lesz a látogatók és a webmester maga navigálni az oldalon.

    A szerkezet része a webhely architektúrájának, amely magában foglalja a szoftvert, a tartalmat, a webhelytérképet, a navigációt stb.

    Mit kell tenni a webhely architektúrájához, hogy a keresőmotorok tetszik

    A zypy néhány hónap alatt 175% – os forgalomnövekedést észlelt, amikor átalakította a webhely architektúráját, és alkalmazta ezeket a tippeket. 

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити

    1. Értsd meg a felhasználó szándékát: mit akar a webhely egészéről, minden egyes szakaszról és oldalról, hogyan adhatod neki a legkényelmesebb módon.
    2. Állítsa be a prioritást, és jelölje meg a fészkelési szinteket: minél közelebb van az oldal a főhöz, annál fontosabb, annál nagyobb a link súlya, amit kap, és minél korábban beolvassa a bot.
    3. Szervezze meg a struktúrát: válasszon olyan modellt, amely illeszkedik az oldalak hierarchiájához, és mindent összekapcsol. Ez általában egy SILÓSZERKEZET.
    4. Hub oldalak használata:olyan általánosító oldalak, amelyek információkat gyűjtenek egy témáról, a megfelelő oldalakra mutató hivatkozásokkal, valamint a közvetlen felhasználókkal.

    Részletek, a másik tíz tipp az anyag az építészet a helyszínen, valamint példák, screenshotok, megjegyzések seoshnikov.

    Hogyan készítsünk egy weboldal menüt: egy olyan vállalat példáján keresztül, amely újratervezte a menüt, majd kirakta az értékesítési osztályt

    A menü befolyásolja a webhely viselkedési tényezőit és átalakítását: ha a felhasználó nem világos vagy kényelmetlen, akkor nem fogja kitalálni, hogyan találja meg és vásárolja meg, amire szüksége van.

    Az a vállalat, amelynek ügyét mérlegeljük, rájött, hogy menedzserei tele vannak olyan emberek hívásaival, akik válaszokat találhatnak kérdéseikre az oldalon. Elfoglalták a magasan fizetett vezetők idejét,amelyeket jövedelmezőbb megrendelésekkel dolgozhattak. A probléma a webhely menüjében található. Így nézett ki a webhely menüje az újratervezés előtt: részletes, kiemelt kategóriákkal, de terjedelmes és kényelmetlen:

    • Már a vele való munka első szakaszában a felhasználónak túl sok választása van, könnyű hibát elkövetni.

    • A hierarchia metszi, intuitív módon nem világos, hogy mit válasszon.

    • A különböző alkategóriák nevei hasonlóak, és ezzel összezavarják az ügyfeleket.

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 2Régi webhely menü

    A cég kutatást végzett, majd kitalálta, hogyan kell rögzíteni a menüt, hogy hasznos legyen. A case analysis cikkben az új menü jelenik meg, valamint a létrehozáshoz szükséges lépések. A tapasztalat a Runet webhelyeire is alkalmas, a probléma megoldásának módja pontosan ugyanaz.

    Hogyan készítsünk egy “Rólunk ” vagy” a cégről ” oldalt

    A céggel kapcsolatos információkat tartalmazó szakaszt gyakran haszontalannak tekintik. Ha beleraksz egy stock fotót néhány emberről, és egy szöveget egy fiatal, gyorsan fejlődő cégről, akkor tényleg nem lesz semmilyen előny. De ha kiad egy kicsit több időt, a szakasz működhet hírnevét, és hozzon létre egy képet a cég, mint egy megbízható partner, szakértő.

    Használhatóság kutatók Nielsen Norman Group tanulmányozta a” Rólunk ” oldalakat a különböző oldalakon, és megkérdezte a felhasználókat, hogy mi fontos számukra, hogy a bemutató oldalakon, mit szeretnek, és mi bosszantotta őket.

    Ha összefoglaljuk az összes megjegyzést, a felhasználók kedvelték azokat az oldalakat, ahol többet hajtottak végre:

    • reális fotók-olyan fotók, amelyek készletnek tűntek, negatívan érzékelték, sokkal jobbak, mint az alkalmazottak valódi fotója;
    • objektív vélemények-a felhasználók keresni fogják a véleményeket, majd szűrik a természetelleneseket;
    • számos csatorna a vállalat valódi alkalmazottaival való kommunikációhoz-néha könnyebb hívni, néha le kell írni, de sokkal kényelmesebb a Messengerben;
    • a történetmesélés egy élő, nem személytelen történet egy cégről egy történet formájában;
    • bizonyíték, ami élővé és hasznossá teszi a történetet az ügyfél számára.
    OLVASS TOVÁBB:  Google markup kiemelve fejezetek videók már megjelent béta

    Jó példa egy jó szövegre: kicsi, világos nyelven írt, információkat tartalmaz arról, hogy mit csinál a vállalat, mi a küldetése, és mit tesz annak követésére.

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити

    Szöveg a honlapon barkingstore.ru

    További tippek erről, valamint a társadalmi bizonyítékokról, küldetésről, fotóválasztásról stb. Az ajánlások nem csak a szövegre vonatkoznak, hanem a használhatóságra és a márkaképződésre is, a vállalat imázsára az Interneten.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google megosztja a Google Search Central Launch részleteit

    Hogyan hozzunk létre egy hívást kell tenni, ha rákattint egy számot a honlapon

    Az ügyfél számára gyakran könnyebb felhívni, hogy megtudja, mi érdekli, mint csevegni vagy hívást rendelni. A webmester feladata, hogy az ügyfél számára kényelmes legyen. 

    Vannak olyan helyek is, ahol a telefont olyan számok formájában tervezték, amelyeket másolni kell, vagy akár olyan képeket is, amelyekből újra kell nyomtatnia a számot. De vannak olyan webhelyek is, ahonnan könnyebb hívni: az asztalon rákattinthat a számra, amely után megnyílik egy visszahívási rendelési ablak, vagy lehetőség nyílik arra, hogy a számot okostelefonra küldje, és a mobilszám azonnal megy a hívásnaplóba.

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 4Interakció az asztalon lévő számmal

    Ebben a részletes anyagban elmagyarázzuk, hogyan állítsunk be egy kényelmes telefonszámot úgy, hogy a felhasználó a lehető legkevesebbet tegyen a híváshoz, átalakításhoz vagy problémájának megoldásához.

    Hogyan tervezzünk egy oldalt a kapcsolatok és a cég címét

    Még akkor is, ha már van csevegés a webhelyen, a telefonszám pedig a fejlécben van írva, külön “kapcsolatok” vagy “kapcsolatfelvétel” oldalra van szüksége, amely tartalmazza az összes rendelkezésre álló kommunikációs módszer és a közösségi hálózatokra mutató linkek listáját. Minél több kapcsolat és hírnök, annál jobb-ez azt jelenti, hogy a látogató nagyobb valószínűséggel talál egy kényelmes csatornát, ahol felteszi a kérdését, vagy megoldja a problémát.

    Úgy tűnik, hogy elemi, hogy egy oldalt névjegyekkel készítsen, de jellemzői is vannak. Az ajánlásokat a Nielsen Norman Group állította össze, amely azt vizsgálta, hogy a felhasználók hogyan találnak oldalakat, hogyan lépek kapcsolatba velük, és mit várnak el tőlük.

    Milyen elemeknek kell lenniük az oldalon:

    1. A társasággal való kommunikáció minden módja
    2. A különböző osztályok kapcsolatai, ha kapcsolatban állnak az ügyfelekkel
    3. Az ágak fizikai címei
    4. Nyitvatartás és hívási idő
    5. Több kommunikációs lehetőség
    6. Különböző nyelvek, ha az ügyfelek különböző országokból származnak
    7. Chat, kapcsolatfelvételi űrlap közvetlenül a honlapon
    8. Linkek a közösségi hálózatokhoz

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 5Kapcsolat oldal a honlapon cdek.ru

    Hol helyezze widgetek és linkeket a kapcsolat oldalon, már rendezni a cikkben példákkal.

    Hogyan lehet hozzáadni a google Térkép honlapján, Yandex, 2GIS

    Ha egy cégnek van irodája, üzlete, pick-up pontja, akkor a webhelyén egy térképnek kell lennie egy címkével, amely világossá teszi, hogyan juthat el oda. Legnépszerűbb widgetek térképekkel, Yandex, Google, 2GIS. Jobb, ha a widget interaktív, így a felhasználó nagyíthat vagy kicsinyíthet, lásd a közelben lévő objektumokat. Néha a súlycsökkentés érdekében egy címkével ellátott térkép képernyőképe kerül az oldalra. 

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити

    Interaktív Nagy térkép a honlapon sandaloud.ru

    Az interaktív widget hozzáadása az oldalhoz egyszerű, de meg kell győződnie arról, hogy a térkép nem lassítja a webhely betöltését. Ehhez beállíthatja a widget késleltetett betöltését vagy lusta betöltését. A térkép betöltődik, amikor a felhasználó gördül hozzá, vagy a második opcióban, amikor az egérmutatóval lebeg rajta.

    Hogyan kell ezt csinálni, úgy véljük, az anyag egy lépésről-lépésre útmutató minden kártya.

    Hogyan állítsuk be a regisztrációt a webhelyen a közösségi hálózatokon keresztül

    A regisztráció leggyorsabb módja a közösségi hálózatokon keresztül történik, nem kell emlékezni az egyes jelszavakra, hanem be kell írnia azokat a bejelentkezési mezőbe. 

    Ehhez a közösségi hálózat oldaláról regisztrálnia kell a webhelyet a rendszerben, meg kell szereznie a kulcsokat, a webhely oldaláról pedig be kell állítania az integrációt a közösségi hálózattal. Az űrlap csatlakoztatásának számos módja van: kézi módon konfigurálhatja az egyes közösségi hálózatokat, automatizálva eszközök vagy kiterjesztések, CMS modulok segítségével.

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 7Példa a közösségi hálózatokon keresztül történő bejelentkezésre ru.shein.com

    Hogyan lehet a felhasználókat a közösségi hálózatokban lévő profiljukon keresztül regisztrálni és bejelentkezni a webhelyre, a cikkben tárgyaltuk.

    Hogyan készítsünk láblécet: milyen linkekre van szükség, hogyan ne ártsunk a SEO-nak

    Bár a lábléc alján található, a webhely alagsorában, ez még mindig fontos része a navigációnak. Nagyon sok felhasználó van, akik a láblécre görgetnek, ha nem találták meg a megfelelő linket a főmenüben.

    OLVASS TOVÁBB:  B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    Használhatóság szakértők tanácsot, hogy működjön együtt az alagsorban a helyszínen úgy, hogy működik, hogy megtartja a közönség és befolyásolja viselkedési tényezők. Mindenesetre a lábléccel való munka nem fog sok erőforrást igénybe venni, ami nem fogja rosszabbá tenni, mivel nem zavarja a tartalom megtekintését.

    Egy másik pont a referencia súly eloszlásában betöltött szerep, mivel a lábléc minden fontos szakaszra mutató hivatkozásokat tartalmaz. 

    Mi lehet A helyszín alagsorában:

    • hasznos linkek: kapcsolatok, szolgáltatási információk, Adatvédelmi Irányelvek;
    • navigáció, amely megismétli a menüt, hogy a felhasználónak ne kelljen felmásznia az oldal tetejére;
    • linkek másodlagos feladatokhoz: további információk, például üres álláshelyek, fióktelepekre mutató linkek;
    • Oldaltérkép;
    • vélemények vagy díjak;
    • leányvállalatok és márkák;
    • interakció az ügyfelekkel: csevegés, telefon.

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 8Oldal lábléc kuchenland.ru

    Tudjon meg többet arról, hogyan ne károsítsa a webhelyet a lábléc linkjeivel, valamint hogyan lehet A webhely kényelmes alagsorát elkészíteni, az anyagban elmondjuk.

    Kereskedelmi web design: hogyan lehet egy honlap kényelmes, szép, átalakítás

    Néhány anyag a kapcsolat a tervezés, pszichológia, átalakítás a helyszínen.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex egy új blokkot tesztel a kimeneten - "Online tanfolyamok"

    Hogyan lehet javítani a kereskedelmi tényezők a helyszínen, valamint növeli a hitelességét a cég

    A felhasználók kevésbé valószínű, hogy vásárolnak vagy rendelnek valamit egy gyanús webhelyen. A cégnek be kell bizonyítania, hogy számíthat Önre, hogy nem csaló, nem fog eltűnni pénzzel, megfertőzi számítógépét rosszindulatú programokkal és ellopja a személyes adatokat. Számos olyan tényező, amely a felhasználók bizalmát formálja, ami fontos a Yandex és a Google keresőmotorok számára.

    A tényezők három összetevőre oszthatók:

    1. Az üzleti felhasználók számára fontos, hogy melyik céget támogatják rubellel. Figyelmet fordítanak az alapító hírnevére és nézeteire, a vállalat filozófiájára és kezdeményezéseire, a munkavállalókkal és a környezettel szembeni hozzáállásra. Fontos, hogy meggyőzzük az embereket a bizalomról, az ügyfelek véleményéről, a munkavállalók oktatásáról és a tevékenységek általános átláthatóságáról.
    2. Kereskedelmi Minden, ami a vásárlási folyamathoz kapcsolódik: fizetési és szállítási lehetőségek, garancia, visszatérési feltételek, a menedzserrel való beszélgetés lehetősége, hűségprogram, vélemények.
    3. A webhely műszaki jellemzői, biztonsága, hogy a felhasználó személyes adatai ne szivárogjanak ki, ne lopják el.

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 9Egyértelmű visszatérési feltételek lamoda.ru

    A részletes anyagban olyan kereskedelmi tényezőket gyűjtöttünk össze, amelyek befolyásolják a felhasználói bizalom szintjét a boltban vagy a szakértőben. Ha nem szeretné elolvasni az elemeket részletes leírásokkal és példákkal, töltse le az ellenőrző listát.

    5 szabályok kedvezmények, akciók: hogyan lehet növelni átalakítás az online áruházak

    A kedvezmények, promo kódok, kuponok, cégek nem csak, hogy jóváteszi, hogy elégedetlen ügyfelek, hanem serkentik az értékesítés, visszatérés eltávozott ügyfelek, emlékeztetik magukat, és vonzzák az újakat. 

    Nem elég a promóció elindítása, a felhasználóknak is meg kell tudniuk róla, nyereségesnek kell lenniük, hogy kihasználhassák az ajánlatot. Ehhez a kedvezményes kupon alkalmazásának egyszerűnek kell lennie. De vannak olyan árnyalatok, amelyek megijeszthetik az ügyfeleket.

    Öt kulcsfontosságú szabályok regisztrációs kedvezmények, akciók a honlapon:

    • A kupont automatikusan alkalmazzák
    • A kedvezményt azonnal felajánlották 
    • A kuponbeviteli mező a kosárban található
    • Az ár közvetlenül a kupon alkalmazása után változik
    • A kedvezmények és azok megszerzésének feltételei azonnal egyértelműek

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 10Promóciós kód mező a.pr-cy.ru/prices

    A szabályokkal ellátott cikk mindent példákkal fog magyarázni.

    5 a modern weboldaltervezés alapelvei: hogyan lehet kombinálni a minimalizmust, a hasznosságot és a szépséget

    “Ne tartsd otthon azokat a dolgokat, amelyekről nem mondhatod, hogy hasznosak vagy gyönyörűek”-William Morris, az érzelmi tervezés tervezője és szerzője.

    Ez egy jó kifejezés, nem csak a körülöttünk lévő dolgokra, hanem a weboldaltervezés kérdésére is működik. A projektnek hasznosnak kell lennie az ügyfél számára, átalakításhoz kell vezetnie, a díszítő elemek nem vonhatják el vagy zavarják az információk fogadását. 

    5 a modern weboldaltervezés alapelvei

    Hasznosak lesznek még azok számára is, akik nem szeretik a minimalizmust:

    1. Kevesebb vizuális zaj
    2. A legfontosabb elemeknek a legnagyobbaknak kell lenniük
    3. A felhasználó nézete az elemek hierarchiájával vezérelhető
    4. Az objektumok helyének egyensúlyban kell lennie
    5. A kontraszt segít a különbségek közvetítésében

    A PR-CY-nél betartjuk a minimalizmust a helyszín kialakításában. Több elnémult szín, különböző méretű elemek hangsúlyozzák a hierarchia, igazítás, kényelmes kiszámíthatóság.

    Как повысить конверсию и поведенческие факторы, улучшив юзабилити 11Tervezés pr-cy.ru

    A példákkal ellátott anyagban példákkal elemezzük a minimalizmus jellemzőit, majd megnézzük a hibákat.

    Hogyan növelhető a weboldal konverziója pszichológia segítségével: 24 kognitív agyi torzulások példákkal

    Az agyunk érzékelési torzulásoknak van kitéve. A legtöbb esetben, amikor a felhasználók észlelik az információkat, ugyanazok az elvek érvényesek. Sikeresen használhatók a helyszínen a struktúra, a tervezés, a promóciók regisztrálása, kedvezmények, árak, tarifacsomagok kidolgozásakor.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában