More

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    A kiadás előtti és utáni közösségi tippek 20219. február 18., 12https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2551/og_image/f5164bdc5328a8f9eb67f14c591e0b29.png

    Remélem, hogy ez a cikk hasznos lesz a kezdő mobiljáték-fejlesztők számára, és átfogó megközelítést tesz lehetővé a játék fejlesztésével és támogatásával a média térben. Érdemes kezdeni azzal, hogy meghatározzuk, mely közösségi hálózatok hoznak létre hivatalos fiókokat. Az AAA projektek esetében a fő információs központ gyakran saját honlapja. De ha van egy kis játékod, vagy hosszú ideig nem tervezed aktívan támogatni, akkor a közösségi hálózatok is elegendőek lesznek.

    Elsősorban az orosz piacról fogunk beszélni. A VKontakte egy nagyon népszerű közösségi hálózat a játékközösségek fenntartására nálunk. Itt könnyű aktív játékközösségeket létrehozni. De sikeresen használhat más közösségi hálózatokat is – Youtube, Twitch, Tik Tok, Telegram, Facebook vagy Odnoklassniki.

    Nem szabad megpróbálkoznia a felsorolt közösségi hálózatok mindegyikével, mert azzal fenyeget, hogy egyetlen nyilvánosságban sem fog kritikus tömegű előfizetőt szerezni. Válasszon az alapján, hogy melyik közösségi hálózaton van a legtöbb és hol a legaktívabb a célközönsége.

    Játék promóciós szakaszai

    Kezdjük azzal a ténnyel, hogy a játék promóciója két fontos szakaszra oszlik: a megjelenés előtt és után. Sok fejlesztő az indulás után kezdi meg a marketinget. Egyesek számára ezt a fejlesztés tisztázatlan feltételei diktálják, egyesek számára egyszerűen nincs elég kéz vagy erőforrás. Mindenesetre nem mindig lehet mindent “a tankönyv szerint” megtenni. Ez megtörténhet, és az ilyen csapatok számára is vannak javaslataink a helyes viselkedésre. Ebben a cikkben mindkét forgatókönyvre kitérünk.

    Optimálisnak tartják a hirdetési kampány elindítását 2-3 hónappal a játék megjelenése előtt, és a kezdést követő 2-3 hónapon belül aktívan népszerűsítik azt. Ezt követően a marketing fokozatosan támogatóvá válik, csökken az új játékosok száma, kérések, panaszok is.

    Promóció játékkiadáshoz

    Milyen cselekedetek segítenek abban is, hogy megalapozzák a médiakörnyezetet.

    Töltse le az alapvető információkat : cím, leírás, megjelenési dátum, első előzetes. Ahogyan a csoport fejlődik, hasznos hozzáadni más kulcsfontosságú információkat: például néhány képernyőfelvételt vagy támogató előzeteseket, egy béta kezdési dátumot, egy előnézetet.

    Készítsen és tegyen közzé játékeszközöket és leírásokat . Az ilyen adatállomány lehetővé teszi az érdeklődő felhasználók számára, hogy könnyedén megosszák az információkat, a csatornák és az újságírók pedig jó minőségű anyagokat találjanak rólad.

    Vegyünk egy vonzó címet, avatárt és leírást. Fontos, hogy ne csak felhívja a felhasználók figyelmét, hanem optimalizálja az oldalt a könnyű kereséshez. Nagyon jó, ha a játék megtalálható népszerű kulcsszavak alapján. A nyilvánosság leírását egyébként a közösségi hálózatok egy része is használja az optimalizáláshoz.

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Töltse ki a vállalati kártyát, és adjon technikai támogatási kapcsolatokat. Hasznos felsorolni az egyes moderátorok fő feladatait, ha több munkatárs felelős ezért.

    Adjon hozzá közvetlen linkeket az alkalmazáshoz és a kísérő forrásokhoz (oldal egy másik közösségi hálózaton, céloldal, vélemények és említések).

    Előre írja le a játék és a közösség alapvető szabályait : mi szabad és mit nem, milyen szankciók várják a játékosokat és az előfizetőket a szabályok megszegése miatt; maga a játékszabály (itt érdemes figyelmeztetni az alkalmazás által igényelt összes engedélyt, adatgyűjtést stb.); a tartalom használatának szabályai; egyéb jogi dokumentáció, ha szükséges.

    Vegyünk fontolóra néhány olyan közleményt, amely felkelti a közönség érdeklődését . Ugyanakkor szükséges, hogy a tartalom publikált alkalmazás nélkül is érdekes legyen.

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Állítson be egy névjegyzéket azok számára, akik személyes értesítést szeretnének kapni arról, hogy a játék megjelent az üzletben.

    Gondoljon arra, hogy milyen tartalmat fog közzétenni a játék megjelenésének napján, miben különbözik ez a nap az összes előzőtől.

    Promóció a játék megjelenése után

    A megjelenés első napjaiban előfizetői azonnali választ várnak Öntől. És ekkor kap egy csomó üzenetet. Még ha van külön portálja is a felhasználói támogatáshoz, akkor is írnak Önnek a közösségi hálózatokon. Ezért készüljön fel arra, hogy rendszeresen moderálnia kell a közösségi hálózatokat. Keresse meg a csevegésben és a megjegyzésekben az azonnali válaszokért felelős személyt. Idővel, amikor az összes problémát már megtalálták és megoldották, és részletes kézikönyveket készítenek a fő kérdések megválaszolására, sokkal ritkábban fognak írni Önnek.

    OLVASS TOVÁBB:  Mi az SQL és hogyan működik

    Mindazonáltal az első felhasználók és az első vélemények, amelyeket írnak, sokat meghatározhatnak. Például, ha a felhasználók a játékot 10-ből 7-re értékelték, és megjelenik valaki, aki meg akar dicsérni, akkor valószínűleg 8-at ad, és aki egy sértő vélemény írása mellett dönt, 5-öt vagy 6-at ad. 9 pont … Ezután az elégedetlen felhasználók nagyobb valószínűséggel fogadnak 7-et vagy 8-at. Ezenkívül a játékosok sokat tudnak majd megbocsátani a jövőben, ha az első kapcsolatfelvételkor segítenek nekik megoldani a problémát, vagy csak megmutatják részvételüket.

    Fontolja meg a rendszeres oszlopokat, amelyek segítenek a közösségnek abban, hogy aktívak legyenek a játékosok. Írhat híreket a játékbeli világról, szituációs tartalmat adhat, kézikönyveket tölthet fel, frissítéseket írhat le, versenyeket tarthat, megbeszéléseket és megbeszéléseket, információkat adhat a játék publikációiról és a médiában.

    OLVASS TOVÁBB:  BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Példa a szituációs tartalomra

    Készítsen tartalmat arról, hogyan kerülhetjük el az ismert hibákat, hogyan használhatunk felszereléseket vagy hogyan szerezhetünk zsákmányt. Talán kézikönyvek vagy tudásközpontok, gyakran ismételt kérdések listája vagy tippek gyűjteménye lesz.

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Engedje meg az előfizetőknek, hogy kitöltsék a játékkalauzokat , az életfeltöréseket és önállóan javasolhassanak tartalmat közzétételre.

    Keresse meg a játékosok jutalmazásának módjait, és tisztázza, hogyan szerezhet játékon belüli bónuszokat vagy további díjakat a közösségen belül. Az ilyen aktiválások résztvevői hű rajongói lehetnek munkádnak. Ugyanakkor mindig felajánlhat nekik egy további játékot vagy versenyt, amelynek lényege a játékával kapcsolatos tartalom terjesztése lesz.

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    De a médiakörnyezetben való promóció nem korlátozódik csupán a közösségi vezetésre.

    Promóció a játékközösségeken kívül

    Most nagyszámú webhely teszi lehetővé a játékalkalmazások népszerűsítését oly módon, hogy a felhasználó azonnal áttérhessen az üzletre és letölthesse az alkalmazást. A közösségi média sem kivétel. Sőt, gyakran azok teszik lehetővé az olcsó és aktív közönség elérését. Soroljuk fel a népszerű formátumokat.

    Kiadás más csatornákon és közönségen

    Ha azt tervezi, hogy a játékkal kapcsolatos információkat közzétesz egy harmadik féltől, különösen egy népszerű közönségtől, legyen óvatos mind a nyilvánosság kiválasztása, mind az ott közzétenni kívánt üzenet tekintetében.

    A közzétett bejegyzésnek kifejezetten érdekesnek kell lennie egy adott közönség olvasói számára. Elemezze, hogy mely bejegyzések jelentek meg korábban, és amelyek jó elköteleződési arányt mutatnak. Ne felejtsük el, hogy a közösségekhez nem a játék, hanem tájékoztatás céljából érkezünk. Ezért próbáld meg a közvetlen hirdetéstől származó üzenetet meggyőző történetté alakítani.

    A játék promóciója bloggerek vagy közvetítők segítségével

    A nyilvánosság mellett bloggerek vagy közvetítők is mesélhetnek rólad. Mind azok, mind mások megemlítenek téged abban az esetben, ha maguk is érdekelni fogják a projektben való részvételt, vagy előfizetőiknek tetszeni fog a játék. Végül is mindkettő fő célja a tartalmuk nézeteinek bevételszerzése.

    Ugyanakkor fontos megérteni, hogy ha jó minőségű integrációra vagy natív tartalomra van szüksége (és nem csak 15 másodpercig kell olvasnia a szöveget a videó elején), akkor el kell hagynia saját szövegeit összetételét és bízzon a másik oldalon. Ha ugyanazokról a streamerekről beszélünk, akkor pontosan azért figyelik őket, mert a játékban megélik egyedi történetüket, és úgy mutatják, ahogy van, díszítés nélkül.

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Célzott reklám

    A legtöbb kulcsfontosságú közösségi média platform lehetővé teszi fizetett hirdetések futtatását, amelyek testreszabhatók az Ön által preferált közönségprofilhoz. Így meghívhatja a célközönséget, hogy iratkozzon fel a csoportra, menjen a webhelyre, vagy azonnal menjen a boltba, és telepítse magának az alkalmazást.

    Hogyan lehet kommunikálni az előfizetőkkel

    Nincs egyetlen recept arra, hogyan lehet a követőkkel dolgozni és hogyan lehet őket megtartani. De van néhány tipp, amelyekkel megnő a hűség esélye.

    Légy nyitott. Ne féljen olyan információk megosztásától, amelyek arra ösztönzik, hogy még szorosabban kövessék Önt. A közönség elérése őszintén lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy magabiztosabbnak érezzék magukat, és további támogatást nyerjenek nézőiktől.

    OLVASS TOVÁBB:  Adatelemzés Oroszországban és külföldön

    Ne kényszerítse a követőket arra, hogy túl gyakran vegyenek részt a versenyeken, posztolják újra az üzeneteket és osszák meg eredményeiket az oldalain . Minden játék ötlete olyan légkör megteremtése, amelyben a játék a lehető legérdekesebb és legkényelmesebb lesz. És még egy közösségi hálón lévő csoportnak is segítenie kell ennek a tervnek a megvalósulását.

    Segíts a játékosoknak . Akkor a rajongóidnak könnyebb lesz visszajelzést adni és beszélni a játék hibáiról. Az első nehézségekre adott gyors reakció lehetővé teszi, hogy megoldja a problémákat, mielőtt azok rontanák a játék hírnevét vagy gazdaságosságát.

    Kövesse saját csoportjának szabályait. Ne feledje: ha maga kezd összeütközni, vitatkozni, vagy éppen ellenkezőleg, figyelmen kívül hagyni azokat, akik kapcsolatba lépnek Önnel, akkor hamarosan az egész közösség kölcsönadja a viselkedését.

    A közösségi hálózaton tesztelheti a reklámüzeneteket és a hírszövegeket. A közösség gyorsabban és élénkebben reagál az üzenetre, és ha valami nincs rendben, akkor egy nagyobb publikáció előtt lesz ideje javítani.

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Az előfizetőknek érzelmekre, kommunikációra és odafigyelésre van szükségük. Szükségük van egy okra, hogy a hírek elolvasása után azonnal megnyissák a játékot, vagy felháborodott megjegyzéseket írhatnak a bejegyzés alá, ha valaki tévedett. Ne vonja el őket ettől az örömtől – találjon ki okokat és szórakozást! Az aktív résztvevők közül sokan készek segíteni a kezdőknek, megmagyarázni az egyszerű dolgokat, vagy szokatlannak találni a megszokottnál. Tehát adjon okot arra, hogy rendszeresen elmondja nekik.

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Egyébként talán a hivatalos képviselet mellett a játék rajongói csoportjai is megjelennek a közösségi hálózatokon. Igen, nem kötelező támogatni ezeket a csoportokat, de hasznos lesz néha meglátogatni őket, és megnézni, hogy a játékosoknak milyen kérdései vannak a leggyakrabban, mi teszi őket boldoggá vagy örömmel, és mitől dühösek.

    Mit kezdjünk a negativitással

    Ha problémája van, semmiképpen ne tagadja vagy tompítsa el. Rosszabb lesz, ha a játékosa előbb ír róla. Igen, a helyzet kellemetlen, de a következmények és a jó hírnév károsodásának minimalizálása érdekében az ilyen helyzetekben már rég kidolgoztak egy cselekvési tervet:

    1. Jelezze a problémát követőinek, amint tudják.
    2. Ne becsülje alá a negatív hatást, hanem próbáljon pontosabb kifejezéseket választani, hogy senki ne érezze azt az érzést, hogy nem Ön irányít.
    3. Ha lehetséges, írja le, mit tesz a probléma megoldása érdekében, és írja meg a megoldás hozzávetőleges időkeretét, ha Ön is ismeri őket.
    4. Tegye közzé az eredményeket, amint a probléma megoldódott, és köszönje meg a játékosok türelmét és megértését (még akkor is, ha nem tűrték vagy értették). Ennek eredménye lehet egy nem hivatalos javítás, vagy akár az a tény is, hogy a játékosok összes erőforrása biztonságban és biztonságban van.
    5. Próbáljon válaszolni mindenkinek, aki ebben az időszakban felvette Önnel a kapcsolatot.
    OLVASS TOVÁBB:  Mi az SQL és hogyan működik

    Természetesen, ha a probléma kicsi és egy órán belül megoldható, akkor nem kell akár három bejegyzést is írni róla. A probléma mértékének megfelelően járjon el. És ne feledd: nincs gond, vannak nehéz feladatok 🙂

    Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    Egyébként, ha a problémát mégis észreveszik a játékosok, ne rohanjon azonnal bocsánatot kérni és figyelmeztetéseket írni mindenütt technikai problémákról. Ez tévhitekhez vezethet a probléma nagyságával kapcsolatban. Elég, ha erről tájékoztatunk a legfontosabb csatornákon, és figyelmeztetjük azokat a játékosokat, akik privát üzenetben fognak írni.

    Mit kell még tudni, mielőtt elkezdené

    Korán, amikor a játék még nem fut, megígérheti a játékosoknak, amit csak akar. De óvatosnak kell lenned ezzel, mert sajnos gyakran kénytelenek vagyunk elvetni néhány ötletet, hogy legyen időnk a játék pontos kiadására. Ez pedig azzal fenyeget, hogy az előfizetők elvárásait becsapják. Sokkal jobb, ha valamivel kevesebbet ígérünk, mint a végén, és számítsunk a legvadabb elvárásokra!

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában