More

    Hogyan ne használjunk felugró ablakokat az oldalon: 22 módja annak, hogy egy hasznos eszközt csalódássá alakítsunk

    Jó és rossz példák, valamint gyakorlati tippek a tervezéshez, a szövegíráshoz és a célzáshoz, amelyek segítenek egy hatékony felbukkanó ablak létrehozásában, a Julia Prima 13chats szolgáltatás digitális marketingszakemberének anyagában találhatók.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование1 Julia Prima egy digitális marketingszakértő 13chats, szövegíró millió honlapok használata pop-up, de csak néhány sikerül létrehozni vonzó és hatékony pop-up, hogy hozza vezet, és növeli az online értékesítés. Kutattam az orosz nyelvű weboldalakat, hogy kiemeljem a gyakori hibákat, valamint megfogalmazzam az alapvető szabályokat az ideális felbukkanó ablakok létrehozásához a különböző vállalkozások számára.

    • Hibák a popupok tervezésében

    • A pop-up szövegek

    • A célzás beállításaiban

    Hibák a popupok tervezésében

    Maladaptív tervezés

    Készítsen különböző felugró ablakokat a webhely asztali és mobil verzióihoz, vagy adaptálja a felbukkanó ablakok megjelenését különböző eszközökhöz. Minél kisebb a képernyő, annál tömörebb a megfogalmazás, annál kevesebb beviteli mezőnek kell lennie.

    : a minimális szöveg, egy mező és egy gomb egy recept egy kiváló minőségű pop-up ablakhoz, amely ugyanolyan jól néz ki az asztali számítógépeken és okostelefonokon.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование2 : Khoroshop Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование3: Khoroshop

    Rossz: a lead capture űrlap még a laptop képernyőjén sem fér el: lehetetlen felmérni, hogy milyen adatokat kér a vállalat; az összes mező kitöltéséhez és az adatok elküldéséhez lefelé kell görgetnie.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование4 : Yaroslav Samoilov Képzési Központ

    Olyan tervezés, amely nem felel meg a webhely vállalati identitásának

    Annak érdekében, hogy vonzza a figyelmet, könnyű átlépni a vonalat, és hozzon létre egy mutatós banner, hogy fog kinézni visszataszító, idegen. Az élénk színek elfogadhatók, de csak akkor, ha illeszkednek az oldal általános vizuális koncepciójához.

    : egy egyszerű, gondatlan pop-up szöveggel a cookie-k szervesen ötvözi a teljes design.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование5 : Pénzügyi kultúra

    Rossz: a pop-up fényes gradiense ellentétes a webhely szigorú kialakításával.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование6 : Esetek.Média

    Ikonok, színek, stílusok és betűtípusok túlterhelése

    Annak érdekében, hogy a vizuális, hogy utolérjék, egy font különböző telítettség, lédús vizuális elég. Egy kísérlet, hogy vonzza a figyelmet a nem megfelelő tipográfia, szivárvány design néz szakszerűtlen, bonyolítja a felfogás, az ajánlat.

    : az online áruház használja ugyanazt a betűtípust különböző méretű, a színek a cím, a gomb, a kép átfedés.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование7 : Citrusfélék

    Rossz: a foltos háttér, kontrasztos ikon, színek, betűtípus körvonalai vitatkoznak egymással, és elterelje a figyelmet a gomb-a fő hangsúly elem.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование8 : SpaceLevel

    A szöveget nehéz olvasni a foltos háttér miatt

    Ha a szöveg a kép jelentős részeire vagy apró részletekre helyezkedik el, észlelése és olvashatósága bonyolultabbá válik.

    : a pop-up fejlécét monokróm háttérre helyezzük, a kedvezményes információk pedig kontrasztos háttéren vannak.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование9 : A-Fitness

    Rossz: a merész cím rosszul olvasható, a fehér vékony betűtípus teljesen feloldódik az alatta lévő képbe.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование10 : YogaMarket

    Láthatatlan vagy inaktív gomb a felbukkanó ablak bezárásához

    Ne erőltesse a felhasználót feliratkozásra A tartalom elérése érdekében. Így csak akkor lesz lehetséges, hogy elpusztítsa a hűség, majd összegyűjti a bázis, akik utálják a fejlesztők a webhely.

    A felugró ablak bezárása gombnak elég nagynak kell lennie ahhoz, hogy mobileszközökön is használható legyen, a felugró ablak megjelenésének első másodpercétől látható és kattintható legyen. Általában kereszt formájában díszítik a felugró ablak jobb felső sarkában, vagy a fő CTA elem szintjén helyezik el, hogy kifejezett választást biztosítsanak az “feliratkozás” és az “opt out”között.

    : a szürke kereszt egy fehér homogén hordozón jól látható, a szokásos helyen található, a felbukkanó kijelző első másodpercétől aktív.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование11 : Rozetka

    Rosszul: a felhasználónak nincs más választása — ha nem akar feliratkozni, akkor vagy meg kell várnia, amíg lehetőség nyílik a felbukkanó ablak bezárására vagy a webhely elhagyására.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование12 : Plerdy

    Több mint három mező

    A három mezőnél hosszabb előfizetési űrlapok hosszúak és nehezen tölthetők ki, így átváltási arányuk általában alacsonyabb, mint a tömörebb űrlapoké. A hatékonyság növelése érdekében csökkentse a szükséges mezők számát, majd váltson az “egy felbukkanó-egy művelet”fogalmára.

    OLVASS TOVÁBB:  eLama a TikTok marketing partnerévé vált

    : a cég kéri a szükséges minimális adat – e-mail és név, hogy személyre leveleket.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование13 : TV-csatorna étel

    Rossz: a sommelier Akadémia felajánlja, hogy visszahívja a felhasználót, és 5% kedvezményt ad, de a telefonszámon kívül e-mailt is kér, és felajánlja, hogy hagyjon üzenetet.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование14 : Winetime Akadémia

    Tanácsok, érvényesítés és maszkok nélküli mezők a telefonszám megadásához

    Az űrlap kitöltésének egyszerűsítéséhez, valamint a hibák százalékának csökkentéséhez adjon hozzá helyőrzőket (tippeket az űrlapmezőben), valamint olyan bemeneti maszkokat, amelyek eltűnnek, amikor rákattint a megfelelő mezőre. Például egy tipp, ha e-mailt kér, vagy “+7 (9__) ___-__-__” telefonszám megadása.

    OLVASS TOVÁBB:  eLama a TikTok marketing partnerévé vált

    : a mezők hasznos tippeket tartalmaznak, amelyek eltűnnek, amint egy személy elkezdi megadni személyes adatait.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование15 : CoralTravel

    Rossz: az e-mail beviteli mező elveszik az űrlap többi elemének hátterében, és nem segíti a webhely látogatóját abban, hogy az e-mailt megfelelő formátumban adja meg.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование16 : Ó, Nézd

    “Törött” képek vagy hibák a kódban

    A megjelenítési problémák elkerülése érdekében tesztelje az előugró ablakokat a különböző képernyőkön a közzététel előtt. Vegye figyelembe a képek megjelenítésének helyességét, a szöveg helyét, a gombok és linkek működőképességét.

    : a pop-up összes eleme a helyén van.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование17 : Jakov Osipenkov

    Rossz: egy darab kód jelenik meg a felugró ablakban. Ez nem befolyásolja az űrlap funkcionalitását, de megzavarhatja a felhasználókat, csökkentheti a konverziót.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование18 : Envybox

    CTA elem hiánya

    A felugró ablaknak egyértelmű cselekvési felhívást kell tartalmaznia, hogy a felhasználók számára világos legyen, mit kell tenni az ígért előnyök elérése érdekében.

    Jelölje ki a gomb színét, méretét-meg kell különböznie a többi elem a felugró ablakban. A stroke csak átlátszó gombok esetén engedélyezett; a már világos CTA elem kiemelésének kísérlete bonyolítja az észlelést.

    : a gomb minőségileg integrálva van a forma kialakításába: a figyelmet összpontosítja, rezonál a webhely más elemeivel.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование19 : AdMe

    Rossz: Egy gomb nélküli felbukkanó űrlap vonzza a figyelmet, de nem irányítja át a forgalmat a céloldalra.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование20 : Ötletek Oroszország fejlődéséhez

    Hamis visszaszámlálás

    Annak érdekében, hogy ne irritálja a webhely látogatóit, azonnal távolítsa el a visszaszámláló animációt, miután az időzítő eléri a nullát. Természetesen ne kockáztassa hírnevét, amikor egy ügyfél néhány nap múlva újra meglátogatja a webhelyet — látja az ismerős feliratot: “1 nap van hátra az eladás végéig.”

    : az időzítő aktív, az a dátum, amely előtt kedvezményt kaphat, feltüntetésre kerül.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование21 : Genius Marketing

    Rossz: az időzítő elérte a nullát, de továbbra is a webhely fejlécében lóg, még az esemény befejezése után is.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование22 : Online Üzleti Laboratórium

    Stock Képek

    Az érzelmeket a fényképezőgépen ábrázoló emberek hosszú ideje nem voltak lenyűgözőek. Ugyanez vonatkozik az üzleti témájú kézfogásokra vagy Haroldra, aki elrejti a fájdalmat a nyugdíjasok klinikájának honlapján.

    Válassza ki az üzleti témához kapcsolódó eredeti képeket, rendeljen egyedi grafikát, vagy összpontosítson a szövegre, ha még nincs tervező a projektben.

    : az internetes ügynökség nem félt, hogy a főszereplő szövegét monokróm háttérre helyezi kép nélkül, hogy ne terhelje a webhely látogatóit, és gyorsan átalakítsa a kétkedőket.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование23 : Malevich Internetes Marketing Ügynökség

    Rossz: ugyanaz a vezető elkapó, de egy állomány kép, irritációt okoz, valamint a vágy, hogy elhagyja a helyszínen gyorsabb.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование24 : LeadGenic

    Az információs sáv túl széles

    Az információs szalag nem blokkolja a Tartalomhoz való hozzáférést. Helyezzen rá rövid, tömör üzeneteket, amelyek nem vonják el a látogatók figyelmét a webhely oldalairól. Ha akcentusüzenetet szeretne készíteni, válassza ki az átfedés vagy a teljes képernyős modális ablak formátumát.

    : a túra aggregátor megfelel a GDPR (általános adatvédelmi rendelet) követelményeinek, de nem vonja el a figyelmet az oldal fő tartalmától.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование25 : YouTravel.Me

    OLVASS TOVÁBB:  Nem szabványos megközelítések a kontextuális hirdetésekben

    Rossz: a cookie-k gyűjtéséről és tárolásáról szóló értesítés a képernyő felét foglalja el, és megakadályozza a tartalmakkal való interakciót.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование26 : Vágynak

    Hibák a felugró szövegekben

    Nyelvtani hibák és elírások

    Egy szó vagy egy extra vessző hibáját a webhely minden látogatója nem veszi észre, de ezek a kis dolgok csökkentik az erőforrásba vetett bizalmat, ami konverziót jelent. A hibák elkerülése érdekében bízza meg a szövegek ellenőrzését egy online szolgáltatásra, vagy ami még jobb, egy szabadúszó szerkesztőre.

    : a hibák hiánya a feladat szakmai megközelítésének jele.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование27 : Completo

    Rossz: a “link” szó nem kritikus hiba, de még egy ilyen apróság is kétségeket kelthet, és csökkentheti az online áruházba vetett bizalmat.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование28 : EDP™

    Előny vagy érték hiánya

    A kiváló minőségű ajánlat könnyen olvasható, nem tartalmaz a célközönség számára ismeretlen szavakat, és egyértelmű értéket hordoz az oldal látogatói számára. Ez nem mindig kedvezmény vagy ajándék: a tárgytól függően az emberek tökéletesen reagálnak az oktatási útmutatókra, humoros előrejelzésekre vagy a friss kutatásokhoz való hozzáférésre.

    OLVASS TOVÁBB:  Mobilalkalmazás promóció: közösségi hálózatok, Google Ads and Analytics-eLama Webinar, 2021. szeptember 16

    : azok, akik érdeklődnek a javítási áruk, vízvezeték, világítás kínálnak ingyenes szállítás vásárlások ebben a szakaszban.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование29 : Rozetka

    Rossz: kölcsönöket kínál azoknak, akik keresik a módját, hogy csökkentsék a visszafordulási arány a saját honlapján.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование30 : eTxt

    Felesleges szöveg

    Az előugró ablak előfizetési űrlappal történő tervezésének arany standardja egy fejléc, 2-3 beviteli mező és egy CTA elem. Elfogadható, hogy adjunk 1-2 mondat, hogy megfejteni az ajánlatot a cím, valamint a linkeket az Adatvédelmi politika, valamint a személyes adatok feldolgozása.

    Minél több tartalom van, annál professzionálisabb az ékezetek elhelyezése, hogy a felugró ablak ne legyen túlterhelt.

    : a cím, kiegészítő szöveg, három mező, egy gomb és hozzájárulás a személyes adatok gyűjtéséhez és feldolgozásához — nagy mennyiségű adat, amelyet egy képernyőre lehet helyezni az olvashatóság károsítása nélkül.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование31 : Nike

    Rossz: a tervezés nem tartja tiszteletben az elemek hierarchiáját, és ugyanazt a bemélyedést használja az űrlap összes töredéke között, így az ablak túlterheltnek tűnik.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование32 : InSales

    Egy nagy szövegblokk igazítása a központban

    A központosított szöveget nehéz elolvasni: folyamatosan át kell ugrani az egyik sorból a másikba, azzal a kockázattal, hogy minden alkalommal elveszíti az elbeszélés szálát. Jobb, ha lerövidíti a szöveget, vagy bekezdésekre vagy oszlopokra osztja 1-2 mondatban, bal oldali igazítással.

    : az ikonok és a bal igazítás miatt a szöveg könnyen olvasható.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование33 : LPgenerator

    Rossz: a központosított szöveg rongyos széle, valamint a felsorolás elemei közötti behúzás hiánya bonyolítja a mondat felfogását.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование34 : Yaroslav Samoilov Képzési Központ

    Dőlt vagy utánzata kézirat

    Az ajánlat hangsúlyozásához vagy megfejtéséhez használjon színes kiemelést. Több kulcsszó merész helyesírása is elfogadható.

    : a színes ékezetek megfelelnek a webhely kialakításának, könnyen észlelhetők.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование35 : Envybox

    Rossz: abban az esetben, ha egy teljes értékű szövegblokkot dőlt betűvel írnak, majd gyenge kontrasztú háttérre helyezik, a felhasználók nem pazarolják az időt és olvasnak.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование36 : ProjectSEO

    Hiányzó fejléc

    Ahhoz, hogy megnyerjük a harcot a felhasználó figyelmét, szüksége van egy egyszerű, világos, tömör címet, amely tartalmazza a fő ajánlat. Ha a pop-up nem fog egy másodperc töredéke alatt, akkor zárva lesz.

    : a tömör rövid cím tartalmaz egy ajánlatot, és elmagyarázza, mit kell tenni, hogy előnyöket.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование37 : Szerelem & Élő

    Rossz: ahhoz, hogy kitaláljuk, mit kínál a vállalat, el kell olvasnia két bekezdést a szöveggel a közepén.

    Как не стоит использовать попапы на сайте: 22 способа превратить полезный инструмент в разочарование38 : Napfény

    Hibák a felugró célzási beállításokban

    Az ablak gyors és hirtelen megjelenése

    Néha felbukkanó ablakok jelennek meg, mielőtt a felhasználó megvizsgálta a webhelyet vagy az oldalt. A felhasználók azonban hajlandóak elhagyni a kapcsolatokat, ha lehetőséget kapnak arra, hogy megismerkedjenek az oldal tartalmával, majd személyre szabott ajánlatot tegyenek.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában