More

    Hogyan működnek a termék ajánlásai a webhely konverziójának növelése érdekében

    Partner anyaga A modern vevő folyamatosan összehasonlítja nemcsak a termékeket, az árakat, hanem figyelmet fordít a márkával való interakcióra is. Minél jobb az üzlet kapcsolatokat épít ki az ügyféllel, annál több nyereséget tud elérni. 

    Az átváltási árfolyamot számos tényező befolyásolja, beleértve a termékajánlásokat is, amelyek közvetlenül függenek a felhasználói preferenciáktól. A termékkínálat működésének élénk példája az Amazon, ahol a webhely 70% – át ajánlási blokkok foglalják el. 

    Nem csak egy globális óriás engedheti meg magának ezt a funkciót, hanem bármely e-kereskedelmi vállalat is. Ebben az anyagban megértjük, hogyan működik, és elmondjuk egy elektronikai kiskereskedő valós esetét. 

    Miért van szüksége egy vállalkozásnak termékjavaslatokra 

    A monetate kutatás szerint a termék ajánlásai növelhetik az: 

    • a vállalatok bevétele-akár 300%; 
    • átváltási árfolyam-legfeljebb 150%;
    • a megrendelés átlagos költsége-50% – kal. 

     

    Monetát Statisztikák 

    Természetesen ezek a számok a rendelkezésre álló adatoktól, a minőségtől és az ajánlások számától függően változnak. Az átváltási árfolyam növelése mellett, az ajánlott termékek blokkjai a következő feladatokat oldják meg:

    • növelje a munkamenet időtartamát és a megtekintési mélységet;
    • belső oldal összekapcsolása;
    • könnyű navigáció az oldalon;
    • termékpaletta promóció; 
    • átlagos ellenőrzés növekszik kereszt -, upsell;
    • a vásárlások gyakoriságának növelése; 
    • csökkentse a terhelést a boltban dolgozók (call center and retail). 

    A termék ajánlásainak típusai 

    A termék ajánlásai a következő típusokra oszthatók: 

    OLVASS TOVÁBB:  Kinek a SEO nem fog működni 2021-ben

    1. Általános – a felhasználók nagy mintájából származó adatokat figyelembe veszik. Ily módon blokkokat hozhat létre a legnézettebb és megvásárolt termékekkel, valamint megmutathatja azokat a látogatóknak, akik még nem gyűjtötték össze a történelmet. 
    2. Termékadatok alapján-figyelembe veszi a termékek kategóriáira, jellemzőire, nevére és költségeire vonatkozó információkat. Alkalmas hasonló termékek és készletek kiválasztására. 
    3. Felhasználói adatok alapján-figyelembe veszik egy bizonyos kapcsolat viselkedését a webhelyen, hírlevelekben, valamint korábbi vásárlásait. Ezek lehetnek a korábban megtekintett személyes ajánlások, amelyek a már megvásárolt termékekhez kapcsolódnak. 

    Ajánlások létrehozásának módjai 

    Számos lehetőség van a termék ajánlásainak végrehajtására: 

    1. Függetlenül– adja meg az algoritmus fejlesztésétházi programozók. 

    az egyik előnye az a képesség, hogy bármilyen változtatást hajtson végre az algoritmusban; 

    – hátrányok-a leginkább erőforrás-igényes módszer, ráadásul sok időt vesz igénybe a tesztelés elvégzése, valamint az algoritmus üzembe helyezése. 

    OLVASS TOVÁBB:  Kinek a SEO nem fog működni 2021-ben

    2. Termékmegjelenítés a piacon– gyakran a nagy webhelyek már rendelkeznek ezzel a funkcióval. 

     egyszerű és gyors végrehajtás; 

    – az ajánlások nemcsak a termékcsaládot, hanem a versenytársakat is tartalmazzák; 

    – nem használhatja a felhasználói adatokat további kommunikációhoz más csatornákon. 

    3. SaaS– van elég szolgáltatás az e-kereskedelmi piacon, amely kész megoldást kínál. 

     a szkript gyors telepítése a webhelyen; 

     neurális hálózat, amely az ügyfelek és a termékek adataiból tanul; 

     az a képesség, hogy használja a legjobb gyakorlatok a szolgáltatás; 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    – a hátrányokból-nincs közvetlen hozzáférés az algoritmusokhoz. De ez a hátrány könnyen megoldható: az ilyen szolgáltatások csapatai egyedi blokkokat fejleszthetnek, az AI-t az Ön igényei szerint konfigurálhatják. 

    A termékajánlatok hatékonyságának értékelése 

    Ha a CMS vagy a marketplace nem mutat statisztikát a termékajánlatokról, megtekintheti azokat a Google Analytics szolgáltatásban. Ehhez nyomon kell követnie az e-kereskedelmet, és el kell küldenie a Terméklista adatait a GA-nak: nevek, árak, kategóriák, azonosítók stb. Az e-kereskedelem lapon megjelenik a “Terméklista teljesítménye” (Terméklista teljesítménye) jelentés, ahol értékelheti a nézeteket, kattintásokat, CTR-t, pozíció teljesítményét, valamint a kibővített verzióban-további értékesítési adatok: 

    Как товарные рекомендации работают на повышение конверсии сайта

    Az ajánlások munkájának elemzése 

    Konfigurálja a GTM-et, majd használja az adatok elrendezését. Ha nem vagy jó a kódban, szükséged lesz a fejlesztők segítségére. 

    Sokkal könnyebb nyomon követni a termékajánlatok hatékonyságát speciális szolgáltatásokban, ahol a konfigurációt egyszer elvégzik, a statisztikák pedig azonnal elérhetők a blokkok elhelyezése után. 

    Как товарные рекомендации работают на повышение конверсии сайта

    Ajánlás blokk statisztikák eSputnik 

    Ajánlások használata különböző csatornákon 

    A termékajánlatok maximális eredménye akkor érhető el, ha ezt az eszközt más kommunikációs csatornákon használja. Az ajánlásokkal ellátott blokkok szinte minden üzenethez hozzáadhatók. 

    Például a webhely látogatóinak mintegy 70% – A dobja el bevásárló kosarait. Az “elhagyott kosár” Levelezőlista létrehozása segít csökkenteni a függőben lévő megrendelések számát: 

    • egy órával azután, hogy a felhasználó elhagyta a webhelyet, e-mailt küld; 

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában