More

    Hogyan működik a szituációs Marketing

    Ha vannak olyan márkák kiadványai, amelyek a közösségi hálózatokban globális eseményhez kapcsolódnak, a helyzetmarketing működik. Jelentése az áruk vagy szolgáltatások népszerűsítése egy trendben lévő HYPE segítségével. 

    Ebben a cikkben elmondjuk a szituációs marketingről, hogy mire van szükség, hogyan kell vele dolgozni, valamint bemutatunk néhány sikeres és sikertelen példát. 

    Mi a szituációs marketing? 

    A vállalatok szituációs marketinget használnak, amikor egy terméket egy bizonyos esemény segítségével hirdetni akarnak. Vegyük például az olimpiai játékokat Szocsiban, amelyre 2014-ben került sor. Sokan emlékeznek arra, hogy az utolsó gyűrű nem nyílt meg, és a különböző márkák azonnal kihasználták. 

     

    Érdemes megjegyezni, hogy az esemény nem mindig globális jellegű. Gyakran választanak egyszerű okokat, amelyeket feltétlenül hevesen tárgyalnak-egy új kasszasikert, egy zenei videót vagy akár egy másik mémet. A hype a vállalatok kezébe kerül, így nagyon nyereségesen hirdetheti termékét. 

    Annak érdekében, hogy a szituációs marketing működjön, meg kell felelnie 3 feltételnek: reagáljon a lehető leggyorsabban, találjon valami közöset az esemény és az üzlet között, valamint tegyen egy gyönyörű ajánlatot, hogy felhívja a figyelmet. 

    Ami az előnyöket illeti, számos funkció létezik: 

    • az értékesítés növekedése a téma nagy népszerűsége miatt; 
    • olyan új ügyfelek vonzása, akik egyáltalán nem hallottak a vállalatról, vagy korábban nem használták termékeit; 
    • emlékeztető A cégről azoknak, akik már tudják;
    • negatív vagy pozitív kép kialakulása (maga a reklámkampány fontos szerepet játszik itt). 

    Hogyan kell dolgozni a szituációs marketing 

    A szituációs marketingnek két módja van. Ezek az eseményhez vagy a hype okára adott válaszidőhöz kapcsolódnak. 

    • Amikor az infopowodot nem tervezték, de még mindig megtörtént. Kiváló példa erre a híres kiállítás, amelyet Szergej Shnurov mutatott a kiállításán. 
    OLVASS TOVÁBB:  14 Valentin-napi hirdetés

    Как работает ситуативный маркетинг

    • Amikor az esemény előre ismert volt, ezért a reklámkampányt alaposan elkészítették, például egy új film töredékét ábrázolták az áruk csomagolásán, vagy reklámvideót adtak ki a választásokra. 

    Íme néhány tipp, amely segít használni jelentős események, hogy támogassák az üzleti: 

    1. Reagáljon az információs útmutatóra a lehető leggyorsabban, miközben Trendes. Természetesen néha évekig is emlékezni lehet, de minél több idő telik el, annál rosszabb lesz az eredmény, ezért jobb azonnal cselekedni, különben nem számíthat erőteljes hatásra. Szinte minden Trendes esemény felhasználható promócióra, csak meg kell értened, hogyan kell helyesen csinálni. 

    2. Kreativitás és humor. Rendes hirdetéseket is létrehozhat, de ez a humoros, amely jobban megmutatja magát. 

    Как работает ситуативный маркетинг

    3. Semmi esetre sem szabad megsérteni más embereket. Még akkor is, ha nem tartoznak a célközönséghez, nem szükséges megérinteni az érzéseiket. Ellenkező esetben a vállalat hírneve reménytelenül aláásható, egyes ügyfelek egyszerűen távoznak. 

    OLVASS TOVÁBB:  Социальные боты и способы их обнаружения

    4. A legmagasabb színvonalú események azok, amelyek a célközönséghez igazodnak. És teljesen egyértelműnek kell lenniük neki. A reklámkampánynak nincs értelme, ha a termék fő fogyasztói az idősebb generáció vagy az idős emberek, a hirdetésekben mindenütt vannak ifjúsági kifejezések, sőt a prezentáció is a lehető legkreatívabb. 

    A reklám létrehozása csak a szituációs marketing része. Nemcsak hirdetéseket, hanem teljes értékű termékeket is fejleszthet. Vagy módosítsa az információs meghajtó csomagolását. Vegyük például a Kinder Surprise-T,amely gyakran megváltoztatja a csomagolást és a játékokat. Vagy a McDonald ‘ s híres boldog ételei, amelyek általában Új Népszerű rajzfilmeken alapuló játékokat tartalmaznak. 

    Как работает ситуативный маркетинг

    A hibák fő okai lehetnek:

    • rosszul írt szöveg; 
    • sikertelen tervezés hiánya miatt a kreativitás, vagy fordítva, a bőség;
    • normál takarmány hiánya a célközönség számára; 
    • az esemény helytelen használata; 
    • az etikai kifejezések rossz megközelítése, mivel vannak sértések. 
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: kalóz távirat és legnépszerűbb YouTube videók az évre

    By the way, a szituációs marketing mind rövid távon, mind hosszú távon működhet. Például az új év előtt olyan témájú termékeket árusítanak, amelyek az ünnep után már nem érdekesek senkinek. Ez egy rövid távú példa. A hosszú távú magában foglalhatja a jól ismert “zhdun” – ot, amelyet szinte minden olyan helyen helyeznek be, ahol várakozást feltételeznek. 

    Példák a sikeres hirdetésekre a szituációs marketingben 

    Már említettük a “Zhdun” – t. Ez a mém évek óta ismert, számos reklámban használják. A világjárvány idején a mém még népszerűbbé vált, mert arra utal, hogy megvárja a karantén végét. 

    Kazahsztán egyik városában egy mém sikeresen kapcsolódott a mozik megnyitásának elvárásához. Most várja a film premierjeinek rajongóit. 

    Как работает ситуативный маркетинг

    Hasonló publikációt tettek közzé az Instagram-on, csak egy másik moziban, versenyképes alapon. 

    Как работает ситуативный маркетинг

    A McDonald ‘ s megmutatta ügyfeleinek, hogy törődik az egészségükkel. Ez egy nagyszerű példa a szituációs marketingre, amely inkább nem az értékesítésre, hanem az ügyfélhűség növelésére összpontosít. A cégnek még 2 információs útmutatót is sikerült bemutatnia: a kesztyű világjárványra emlékeztet, az egymáshoz nyúló kezek pedig Michelangelo munkájából származnak. 

    Как работает ситуативный маркетинг

     

    Egy másik példa, amely tökéletesen mutatja a kreatív megközelítést. A két kéz egy freskó gesztusához hasonlít, az alsó felirat pedig úgy néz ki, mint egy rágógumi-csomagoló szerelem. A WC-papír is szerepel a témában – a harmadik infopodának tekinthető, emlékezve arra, hogy karanténban hiány volt. 

    Как работает ситуативный маркетинг

    A Lada Autókereskedés is találékonyságot mutatott, és új hasznos szolgáltatást kínált az ügyfeleknek a világjárvány idején-autót vásárolni közvetlenül az interneten. És nem kell elmenned sehová, mert egyenesen a házba viszik. Mind kényelmes, mind biztonságos. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában