More

    Hogyan működik a konverziós műveletek célok a Google Ads

    Nem is olyan régen a Google Ads frissítette a konverziókkal és célokkal való munka beállításait. Az új videó cheat sheetNikita Kravchenko, az elama fizetett forgalmával foglalkozó vezető szakember segít kitalálni, hogyan kell megfelelően konfigurálni az importált konverziók paramétereit a kampányok és jelentések optimalizálása érdekében. 

    Hirdetési kampány, például keresési kampány létrehozásakor a Google Ads felajánlja a konverziós célok kiválasztását: 

    Itt megjelennek az átalakítási célok, amelyek alapértelmezés szerint már működnek a teljes hirdetési fiók esetében. Törölheti őket, és szerkeszthet néhányat. Például eltávolíthat egy célt a “telefon által vonzott potenciális ügyfelek” összetett célból, csak hívásokat hagyva a webhelyen. 

    Цели в Google Ads1

    A listából célokat is hozzáadhat. Így kiválaszthatja a kívánt célt, törölheti azt, amelyre nincs szükség. 

    A reklámkampány szintjén a hirdető meghatározza azokat a célokat, amelyekre a kampányt optimalizálni kell. Korábban ez a lépés az egyik szakaszban volt, alapértelmezés szerint minden műveletet felhoztak-konverziók a fiók szintjéről, sok hirdető kihagyta. Most a Google Ads a konverziós cél beállítására összpontosít. 

    Honnan származnak ezek a célok 

    Az összes konfiguráció az “eszközök” – “konverziók”szakaszban történik. 

    Настройки действия-конверсии2

    A Universal Analytics és a Google Analytics 4 céljait itt importáljuk. Itt létrehozhat konverziós műveleteket közvetlenül a Google Ads alkalmazásban a konverziók nyomon követése érdekében a Google Ads konverziós címkével (ezt meg kell tenni, különös tekintettel arra, hogy a jövőben a Google megtagadja a cookie-kat a Chrome-ban, és modellezi a konverziókat a címke használatával). 

    OLVASS TOVÁBB:  30 000 látogatót hozunk a gumiabroncsok és keréktárcsák online áruházába

    Van egy lista a konverziós műveletek oldalon. Meg kell találnia a “célok a fiók szintjén” oszlopot. 

    Настройки действия-конверсии3

    Korábban itt volt egy másik oszlop-a “Konverziók” oszlopban. A hirdetők lehet bemenni egyedi konverziós műveletet, kattintson a “beállítások Módosítása” gombra, majd válassza ki a “Tartalmazza a Konverziók oszlop” egy külön sort a fiók szintjén. 

    Azoknak, akiknek szüksége volt erre a célra az összes konverzióról szóló jelentésben, akik a hirdetési kampányokban erre a célra algoritmusokat akartak optimalizálni, el kellett volna hagyniuk ezt a beállítást. Nem túl fontos konverziók esetén, amelyek nem ronthatják el a statisztikákat a fő “Konverziók” oszlopban, ezeket a célokat törölni kellett volna. Most ez a beállítás nincs itt. 

    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    Van egy másik hasonló beállítás “a célok és műveletek optimalizálása”. 

    Настройки действия-конверсии4

    Itt kiválaszthat egy konkrét célt. 

    Настройки действия-конверсии5

    Ha ugyanazt a célt választja a különböző konverziós műveletekhez, akkor azok csoportosításra kerülnek. 

    Megnyithatja a “konverziós műveletek optimalizálása” lehetőséget, és kiválaszthatja, hogy ez a konverzió a fő művelet (annak érdekében, hogy a kampányokat optimalizálni lehessen, valamint hogy ez a konverzió részt vegyen a jelentésekben) vagy ez a kiegészítő művelet (csak megfigyelésre). Valójában ez ugyanaz a beállítás, mint korábban. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy videohirdetést a Yandex hirdetési hálózathoz

    Настройки действия-конверсии6

    A” műveletek-konverziók “szakasz” célok ” lapján korábban konverziós műveletek készletei voltak, most itt vannak célok. 

    Настройки цели7

    Hirdetési kampány létrehozásakor ki kell választania egy célt ezen a lapon, amely egy konverziós műveletből vagy többből állhat (ugyanazok a készletek, amelyeket korábban meg lehetett tenni). 

    A lapon megtalálhatja az automatikusan generált szabványos célokat, valamint azokat a speciális célokat, amelyeket a hirdetők maguk hozhatnak létre. Meg kell tanulnia a szokásos célokat, hogy megnézze, megfelelnek-e Önnek. 

    Настройки цели конверсии8

    Ha az azonos cél nevét két azonos események az oldalon, hogy húzza a Universal Analytics a Google Analytics 4, akkor mindkét átváltási műveletek lesz egyesített-ba egy cél. Ha semmi sem változik, duplikátum fog bekövetkezni. Egy ilyen hibát el kell kerülni. 

    Jelölje meg azokat a célokat, amelyekre alapértelmezés szerint szüksége van a cél szerkesztésekor. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában