More

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov, A KURAGA Ügynökség vezérigazgatója. Az ő távirat csatorna “retrográd marketing” már többször írt a sikeres, nem túl sikeres reklámkampányok: a különbség, mint általában, a megközelítés. Véletlenszerűen hirdetéseket készíthet, vagy támaszkodhat a célközönség viselkedésére, amelyet most nagyon könnyű elemezni. 

    Nézzük meg, hogyan lehet reklámozni a jövedelemforrást, nem pedig a kiadásokat.  

    Betekintés a marketingbe

    Annak érdekében, hogy a hirdetés “lőjön”, meg kell találnia egy betekintést, amely összekapcsolja a potenciális ügyfelet. “De mi az, és mivel eszik?”megkérdezheted. 

    Az Insight az ügyfél fájdalmainak tudatosítása, amely alapján hirdetési kampány, bármilyen más stratégia vagy fejlesztés épül. Mi köze a betekintést? Használd! És minél kreatívabb és merészebb. Ezeket kommunikációban, reklámban, csatornákban, célzásban kell használni… A lista határozatlan ideig folytatható. 

    A marketingben egy reklámkampány kidolgozásakor megvizsgálják, hogy mire van szüksége az ügyfélnek ahhoz, hogy márkaígéretet építsen rá. A betekintés megtalálásához alapos elemzést kell végezni a célközönségről. Ehhez szüksége lesz rá vonatkozó adatokra: nem, életkor, lakóhely, családi állapot stb.  

    A keresés azonban a megtekintésről is szól. Tudnia kell és navigálnia kell az ügyfeleit körülvevő információs mezőben. Meg kell értened, hogy a felhasználók jelenleg milyen témákkal foglalkoznak,mi érdekli őket, és mi nem. 

    Érdemes megjegyezni azt is, hogy a betekintés keresésekor és létrehozásakor a szubjektív hozzáállást a lehető legnagyobb mértékben el kell dobni, a közönség különböző érdekeit minden lehetséges tisztelettel kezelve. Gondosan tanulmányoznia kell ügyfeleit, mert ez az egyetlen módja annak, hogy megértse, mire van szükségük, milyen betekintés fogja őket összekapcsolni. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik egy online áruház az értékesítési csatorna minden szakaszában

    Ebből a célból figyelembe kell venni a statisztikai adatokat. A statisztikák előnye és előnye, hogy nem véletlenszerűen bocsátja ki hirdetéseit, hanem egyértelmű mutatók alapján, amelyek hatékonyan és hatékonyan segítik a kampány felépítését. 

    Statisztikák a Google hirdetésekben

    A “statisztika” szakasz (betekintés) a Google Ads-ben lehetőséget ad a felhasználóknak arra, hogy jobban megértsék, mennyire hatékonyan konfigurálták a hirdetéseket. 

    Ha megnyitja a statisztikai oldalt, láthatja a kattintások, költségek, megjelenítések adatait. Ezenkívül hozzáférhet a hibákról, a megtekintési mélységről, valamint a tranzakciókról/konverziókról szóló adatokhoz. 

    OLVASS TOVÁBB:  Weboldal keresési promóciós szolgáltatások - FireSEO SEO eset

    Meg fogja érteni, hogy a felhasználók mennyi időt töltöttek a webhelyen, és hányan kattintottak először a hirdetés linkjére. 

    Ha többet szeretne megtudni a keresletről, kattintson az oldal jobb alsó sarkában található “További információ a trendről” gombra. Megnyílik egy lap a keresési trendekkel és részletes információkkal. Beállíthatja az egyes blokkokban megjelenő sorok számát. 

    Egy másik kényelmes funkció az, hogy a Google Ads ajánlásai az egyes szakaszok mellett jelennek meg, hogy segítsék a hirdetési kampány optimalizálását. Lehetőség van a trendek tanulmányozására annak érdekében, hogy megértsük, hogy a keresésben szereplő lekérdezések száma növekszik, és pontosan hol növekszik a kereslet. Ez segít a hirdetőnek új ötleteket találni kampányához,amelyek több vásárlót vonzanak. 

    Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a Google hirdetések, akkor: 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a teendő a Google Ads kampányokkal a széles mérkőzés módosító eltávolítása után

    • ajánlások megtekintése kulcsszavak szerint; 
    • költségvetési és stratégiai ajánlások megtekintése; 
    • használja a kulcsszó tervezőt;
    • használjon széles típusú megfelelő intelligens ajánlat hozzárendelés; 
    • figyelembe véve a keresési érdeklődést, válasszon promóciókat, hirdetési eszközöket és céloldalakat. 

    Instagram statisztikák

    Az Instagram, mint a Google Ads, statisztikák segítségével talál betekintést, hogy javítsa a reklám, valamint növeli annak hatékonyságát. 

    Az adatok eléréséhez az oldal “statisztika” szakaszába kell lépnie. Itt talál információt a közönség demográfiai helyzetéről:

    Статистика Instagram1

    Статистика Instagram2

    Top helyek az előfizetők: 

    Статистика Instagram3

    Ön is hozzáférhet a profiljának lefedettségére és előfizetéseinek számára vonatkozó információkhoz: 

    Статистика Instagram4

    Статистика Instagram5

    Ez az információ “bemutatja” Önt a közönségnek, világossá teszi, hogy hol található. Tehát arra a következtetésre juthat, hogy képes-e teljes mértékben fedezni vagy sem. 

    Egy külön bejegyzés elemzésének megtekintéséhez csak rá kell lépnie, majd kattintson a” statisztika ” gombra a bal alsó sarokban: 

    Instagram6

    A statisztikák segítségével elkészítheti a fogyasztó portréját, majd miután megértette, meg tudja érteni, hogy mit vonzhat vele. 

    Statisztikákra van szükség a Tartalomra adott reakció elemzéséhez. Így nyomon követheti a fogyasztó érdeklődését a profiljában, és módosíthatja a tartalomtervet, ha ez az érdeklődés csökken. 

    A történetekre adott reakciók elemzése segít meghatározni a tartalom preferenciáit is. Figyelembe kell venni az olyan mutatókat, mint az előre/hátra görgetés, kilépések, csúsztatások. Annak érdekében azonban, hogy kihasználhassa ennek a szakasznak az összes varázsát, el kell mennie egy üzleti fiókba.  

    Mi más?

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában