More

    Hogyan működik a célzás YAN – ban

    A kezdők számára nehéz lehet megérteni a kontextuális reklám árnyalatait. Annak érdekében, hogy kampányai hatékonyabbá váljanak, a SEOnews online kiadvány, valamint az elama online hirdetési automatizálási szolgáltatás elindított egy speciális projektet “mítoszok a kontextuális hirdetésekben”. 

    Korábban arról beszéltünk, hogy el kell-e kezdeni a hirdetések elindítását a kereséssel, hogy fiókja minősége befolyásolja-e a CPC-t, valamint hogy mindig el kell-e különítenie a kampányokat a Keresésben és a hirdetési hálózatokban. 

    Ma eloszlatunk egy új mítoszt. Nikita Kravchenko, a vezető szakértő dolgozik Fizetett forgalom eLama, megmondja, hogy a közönség által meghatározott különböző célzás A YAN. 

    Mítosz: A YAN különböző célzása finomítja a közönséget 

    Egyes hirdetők úgy vélik, hogy a Yandex hirdetési hálózat különböző célzása tisztázza a közönséget ugyanúgy, mint a Google Ads Display Hálózatban. Lássuk, ez igaz-e. 

    Amikor egy szakember létrehoz egy hirdetési csoportot Yandex.Yandex. közvetlen és beállítja célzás ott, akkor van egy választás. Felveheti: 

    • autotargeting, 
    • megjelenítési régiók,
    • főbb kifejezések,
    • retargeting és közönségválasztás (például hiperlokális célzás), 
    • felhasználói profilok rövid távú érdekek alapján. 

    Egyes hirdetők szerint ezek a különböző célzási módszerek együtt működnek, finomítják a közönséget. 

    A szakértők tisztában vannak ilyen példák, amikor egy hirdető hozzáadott mindkét kulcsszavak meg egy felhasználói profilt, hogy ugyanaz a hirdetés csoport hitte, hogy a Yandex volna, hogy nézd meg a kulcsszavakat, nézd meg a rövid távú érdekeket, a közönség, valamint a hirdetések csak azok a felhasználók, akik beléptek hasonló keresési lekérdezéseket, valamint megfelelnek a megadott kategóriák érdekeit. Ez egyáltalán nem így működik. 

    OLVASS TOVÁBB:  5 könyv egy szakértőtől: Bill Gates (Microsoft). 2020-as válogatás

    A Yandexben a” vagy ” operátort a célzási beállítások kiválasztási beállításai határozzák meg. Ha például a hirdető hozzáadja az automatikus célzást, a kulcsszavakat, akkor a rendszer az operátoron fog működni “vagy”: az autotargeting önállóan fog működni, a kulcsszavak pedig önmagukban is működnek. 

    Ezért, annak van értelme, hogy retargeting egy külön csoport, vagy akár egy külön hirdetési kampány, mert a hirdető, valójában nem szűk semmit különböző célzás kulcsszavak bővítse a reach. Ha különböző típusú célzást ad hozzá ugyanahhoz a csoporthoz, a hirdetési csoport vagy a hirdetési kampány elérhetősége kibővül. 

    OLVASS TOVÁBB:  Optimalizálás 2020: Hogyan kezelhető a márka hírneve a keresésben (SERM)

    Javasoljuk, hogy először válassza ki a célzás típusát, amelyet a hirdető a legjobbnak tart, például kulcsszavakat. Kezdje vele, majd fokozatosan tesztelje a többi célzást. 

    Az egyetlen dolog, ami tisztázza a közönséget, a megjelenítési régiók. 

    Előfordul, hogy egy hirdető hirdetéseket szeretne megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik több kilométer sugarú körben élnek autóközpontjuk körül, és továbbra is érdekeltek például egy autó kiválasztásában és vásárlásában. A hirdető több kulcsszót ad hozzá az autók vásárlásához, valamint a hiperlokális célzáshoz. Úgy gondolja, hogy ebben az esetben a Yandex hirdetéseket jelenít meg azok számára, akik érdeklődnek az autó vásárlásától, és mondjuk két kilométerre élnek az autóközponttól. Minden rosszul fog működni. 

    OLVASS TOVÁBB:  Az online tanfolyamok népszerűsítése az impulzus ajánlási rendszerben. Esettanulmány

    Ha hiperlokális célzást ad hozzá a Yandex segítségével.Közönségszolgáltatás, majd adja hozzá a hirdetési kampányhoz, a hirdetés megjelenik:

    • külön város szerint a kulcsszavaknak megfelelően
    • külön-külön-általában minden olyan felhasználó, aki az autóközpont körül él, függetlenül attól, hogy mi érdekli őket. 

    A közönséget ajánlatmódosítások segítségével adhatja meg. Például egy hirdető megadhat kulcsszavakat a beállításokban, valamint az ajánlat módosításával alacsony ajánlatot tehet minden kulcsszóra, és növekvő együtthatót helyezhet el a supergeo-ra. Ezután az alacsony ajánlatú hirdetések szinte nem jelennek meg az egész városban, de a megadott sugárban a hirdetések gyakrabban jelennek meg. 

    A “mítoszok a kontextuális reklámban” speciális projekt egyéb videói» 

    • El kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben és a Google-ban a kereséssel
    • Mindig el kell különítenem a hirdetéseket a Keresésben és a hirdetési hálózatokban
    • A számla minősége befolyásolja a CPC-t?

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában