More

    Hogyan lesznek az internetes marketingszakemberek munkanélküliek 2021-ben

    December 29-én került megrendezésre a “Hogyan nem maradhatnak az internetes marketingszakemberek munka nélkül 2021-ben” webinárium. A webes szemináriumot Konstantin Naychukov, a fizetett forgalommal (eLama) foglalkozó szakértő és Ganna Tarasova, a Looking4 toborzó ügynökség alapítója látta vendégül.

    Webinar program:

    • Lágy készségek: mik ők és miért van szükség rájuk.
    • Hogyan lehet fejleszteni a lágy készségeket a jelenlegi környezetben.
    • Amire a munkaadók figyelnek a digitális szférában.
    • Milyen készségek lesznek relevánsak a következő 5 évben.
    • A hirdetési rendszerek sikere a reklám automatizálásában.
    • Hogy a hirdetési rendszerek és szolgáltatások a következő 5-7 évben nem lesznek képesek automatizálódni.
    • Hogyan lehet nyereségesen használni pozícióját a hirdetési rendszerektől függetlenül.
    • Milyen irányokban érdemes kemény képességeket pumpálni.
    • Mit tanulhat meg ingyen, és mikor nem szabad spórolnia az edzésen.

    OLVASS TOVÁBB:  Online áruházi reklám - áttekintés az eszközökről és platformokról

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában