More

    Hogyan lehet többet eladni a VKontakte-on szegmentálással vagy vonzó tartalommal

    Ajánlások az online áruházak számára a célzott hirdetések beállításáról és a tartalom létrehozásáról.

    A közösségi hálózatok értékesítése különbözik a klasszikus e-kereskedelemtől. Ha az emberek jönnek a webhelyre a keresőmotorok, akik készek vásárolni, a felhasználónak kell, hogy érdekli a szociális hálózatok, hogy szükség van, és felkelti a bizalmat. Ehhez rendszeresen létre kell hoznia hasznos tartalmat, be kell fektetnie a reklámba, és fel kell készülnie arra, hogy a felhasználók nem vásárolhatnak az első érintéstől.

    A PromoPult csapat ajánlásokat ad a VKontakte online áruházának értékesítésének növelésére.

    A közönség szegmentálása a vadászat létráján: a célzás elsőbbségi szegmenseinek kiválasztása

    A közösségi hálózatok online áruházai két pilléren alapulnak: magas színvonalú tartalom és célzott reklám. Valójában ez két fő terület, amelyeket fejleszteni kell és be kell fektetni az értékesítések fenntartása és növelése érdekében. Először nézzük meg, mit lehet tenni a célban a reklám hatékonyságának növelése érdekében.

    A targetológusok alapvető ajánlásai a célzott reklámok elindítása bizonyos érdeklődésű közönség számára. Például grilleket és üstöket árulunk. A bolt, a közönség két fő kategóriába sorolhatók:

    • nyári lakosok;

    • érdekli a főzés.

    Ez a megközelítés működhet, de nagyobb prioritás az, hogy a célközönséget az Ön és a termék ismerete alapján szegmentáljuk. Ehhez használhatja a klasszikus értékesítési tölcsért vagy más módszereket a potenciális ügyfelek osztályozására. Például Hunt létrája:

    Как продавать больше во ВКонтакте, используя сегментацию и вовлекающий контент

    Forró ügyfelek

    Először is, reklámot indítunk egy “forró” közönségnek, ez különösen igaz a korlátozott költségvetésű projektekre. A legtöbb esetben egy ilyen közönség kicsi lesz, de ez lesz a leginkább felkészült, konverzióorientált.

    Minél alacsonyabb a szint — annál több felhasználó lesz képes elérni, de ugyanakkor több pénzt és időt vesz igénybe.

    A “forró” felhasználók közönsége megkapja:

    • azok, akik meglátogatták az Ön webhelyét, vagy bizonyos műveleteket hajtottak végre, például megtekintettek bizonyos termékeket, vagy hozzáadták őket a kosárba;

    • ügyfélkör. Például az e-mail címek vagy telefonszámok listája, egy csoport előfizetői a közösségi hálózatokban stb.

    A “forró” ügyfelek a legértékesebbek minden vállalkozás számára. Általános szabály, hogy az ilyen közönség reklámkampányai mindig nagy megtérülést mutatnak. Annak érdekében, hogy ne hagyja ki az ilyen ügyfelek, célszerű, hogy végre egy CRM rendszer, valamint összegyűjti a felhasználók, akik érdeklődnek a termékek benne.

    Különösen fontos, hogy felhasználói bázist gyűjtsön egy szezonális vállalkozás számára. A mi példánkban a barbecue és az üstök értékesítésével a termékek kifejezett szezonalitással rendelkeznek. Télen a felhasználók gyakran alaposan megvizsgálják a terméket, de a megrendeléseket közelebb helyezik a nyárhoz (április-május). Fontos, hogy ilyen közönséggel dolgozzunk és tartsuk meg, még akkor is, ha az ügyfelek nem állnak készen a vásárlásra.

    Az ilyen felhasználók adatbázisával kapcsolatos műveletek lehetőségei:

    • felajánlja nekik, hogy feliratkozzanak a közösségi hálózatokon található fiókokra — ott hasznos tartalomnak köszönhetően” érett ” lesz a vásárlás előtt;

    • ajánlat, hogy iratkozzon fel a hírlevélre hasznos anyagok, promóciós kódok, valamint egyéb akciók;

    • gyűjtsd össze a közönséget egy külön szegmensbe, mutasd meg nekik egy kedvező ajánlatot.

    OLVASS TOVÁBB:  A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    A rendszeres CRM-menedzsment szintén segít értékes információk gyűjtésében az idő múlásával-az oka annak, hogy az ügyfelek elhalasztották a vásárlást.

    Van egy probléma a forró felhasználókkal — nem lesz nekik, ha csak tevékenységet indít vagy új terméket indít a piacon. Ez normális, és a forró közönség idővel összegyűlik. Időközben csak egy lépéssel lejjebb megyünk a vadászat létráján-a “meleg” ügyfelek számára.

    OLVASS TOVÁBB:  A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    Meleg ügyfelek

    A közönség ezen szegmense érdekli az Ön vagy hasonló termékeit, de még nem tudja pontosan az üzletét. Például ezek lehetnek a versenyképes üzletek csoportjainak aktív előfizetői. Az ilyen közönség elérésének számos módja van:

    • Gyűjtsd össze a VKontakte előfizetők azonosítóját. Az elején összegyűjtjük a versenytárs csoportok listáját, majd elemezzük előfizetőiket, ezt például a PromoPult ingyenes elemzőjével lehet elvégezni. Az azonosítók összegyűjtött listáját ezután saját közönségünkként töltjük fel a VKontakte hirdetési fiókba, majd beállítjuk a célzást.

    • Használja a kontextuális célzást. Elindíthatja a myTarget hirdetési szekrényen keresztül. Röviden: A hirdetés olyan felhasználók számára jelenik meg, akik bizonyos lekérdezéseket kerestek a közösségi hálózatokban (VK, Odnoklassniki) vagy más szolgáltatásokban Mail.ru. a “meleg” ügyfelek közönségébe való “bejutás” biztos módja a kereskedelmi szavak tartalmával kapcsolatos lekérdezések használata, például” vásárlás”,” megrendelés ” stb.

    Normál

    A harmadik lépés a vadászat létra előfizetők versenytárs csoportok hasonló témák. Ezek a felhasználók elég érdeklődést mutattak a téma iránt, hogy célzottnak tekinthetők, de még nem elég forróak, megoldást keresnek.

    Kérjük, vegye figyelembe! Ha azt szeretnénk, hogy a maximális megtérülést minden rubel befektetett reklám, a célközönség a felhasználók az ötödik, negyedik, harmadik szakaszban. Azok a felhasználók, akik alacsonyabbak a vadászat létrán, hosszabb vásárlási ciklussal rendelkeznek, ezért több hirdetési költségvetést és időt kell költeniük a vonzásukra.

    Hogyan kell dolgozni a különböző ügyfélszegmensekkel

    Annak érdekében, hogy ne pazarolja a költségvetést a célzásra, íme néhány ajánlás a hirdetési kampányok tervezésére a célközönségtől függően:

    • A hirdetéseket közvetlen termékértékesítéssel jelenítheti meg a forró ügyfelek számára. A közönség készen áll a vásárlásra, így biztonságosan használhatja a CTA-t egy vételi felhívással.

    • A felhasználók számára, akik érdeklődnek a termék, de hosszú időt vesz igénybe, hogy a vásárlási döntés-mutatnak több hasznos tartalom a csoportban, valamint a reklám. A vásárlás előtt fel kell melegíteni őket.

    • Ha versenytárs csoportok és hasonló témák előfizetőit célozza meg, “zárja be” őket egy előfizetési ajánlathoz, hogy feliratkozzon a csoportjára, majd hasznos tartalommal dolgozzon velük.

    • Ha a költségvetés korlátozott, összpontosítson az ötödik és a negyedik lépésre, akkor a harmadik is szerepelhet.

    Az SMM sikerének kulcsa a pontos célzás és a tartalom vonzása

    A közösségi hálózatok közönsége, valamint azok a felhasználók, akik bizonyos termékeket keresnek a keresőmotorokban, jelentősen különböznek egymástól. Ha az emberek készen állnak a keresésre, a közösségi hálózatokban általában a legtöbb felhasználó fő célja a szórakozás. Ezért, ha azt szeretnénk, hogy hatékonyan működjön együtt a közönség a szociális hálózatok, Meg kell, hogy hozzon létre vonzó, érdekes tartalmat.

    OLVASS TOVÁBB:  A WhatsApp Business hozzáadja a hirdetések futtatásának képességét

    A sikeres értékesítés a szociális hálózatok, szükség van egy hatékony kombinációja célzott reklám, jó tartalom. A reklám lehetővé teszi a közönség vonzását,A tartalom szerepe pedig a felmelegedés, a vásárláshoz.

    A cél nem a felhasználók szórakoztatása, hanem a stabil értékesítés biztosítása. Ehhez minden tartalmat az ilyen feladatokra kell összpontosítani:

    • rendszeresen érje el a lehető legtöbb előfizetőt, ehhez motiválnia kell az előfizetőket, hogy kommentálják a kiadványokat, tetszést szerezzenek, repostokat készítsenek — így a VKontakte algoritmusok gyakrabban mutatják be az új hozzászólásokat a felhasználók számára;

    • építsd meg a bizalmat az üzleti és nyomja meg, hogy a vásárlás.

    Beszéljünk olyan tartalmi példákról, amelyek lehetővé teszik ezeknek a problémáknak a megoldását.

    Milyen típusú tartalmak alkalmasak egy online áruházra a közösségi hálózatokban

    • Használja a videót. A felhasználók hajlandóak érdekes videókat nézni, és van esély arra, hogy a videó bekerüljön az ajánlásokba, ami segít bővíteni a hozzáférést, és új előfizetőket vonz.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO trendek 2021-ben: Mit mondanak a szakértők

    Как продавать больше во ВКонтакте, используя сегментацию и вовлекающий контент

    Példa egy videó bejegyzésre

    • Szöveges vagy videó üzenetben részletesen mondja el nekünk a termékét. A jó formátum az, hogy válaszoljon a gyakori kérdésekre, amelyeket az ügyfelek a termék konzultációk során vagy a megrendelés során feltesznek.

    Как продавать больше во ВКонтакте, используя сегментацию и вовлекающий контент

    Példa egy termék posztra

    • Mondja el nekünk a termék gyakorlati alkalmazását. Ha a terméknek több alkalmazási lehetősége van — ez jó ok arra, hogy részletes kiadványokat készítsen, valamint elmondja az összes árnyalatot.

    Как продавать больше во ВКонтакте, используя сегментацию и вовлекающий контент

    Példa egy gyakorlati tippekkel ellátott bejegyzésre

    • Add hozzá az ” élő ” tartalmat. Például tegyen közzé élő fényképeket egy új áruszállításról, távolítsa el a raktárt vagy kicsomagolja. A felhasználókat érdekli a reális tartalom, a színfalak mögötti üzlet is érdekes. Mindez befolyásolja a végső bizalmat a boltban.

    Как продавать больше во ВКонтакте, используя сегментацию и вовлекающий контент

    Példa egy üzenetre egy termékkel

    • A “vírusos” tartalom létrehozásának munkája-olyan bejegyzések, amelyek sok repostot gyűjtenek. Hasznos információk, receptek, life hacks stb. Kísérletezzen a formátumokkal, majd határozza meg, hogy mi gyűjti össze a legtöbb repostot és más interakciókat. Az ilyen tartalmak elősegítik a hozzáférés bővítését, a jelenlegi előfizetők bevonását, valamint újak vonzását hirdetési költségek nélkül.

    Как продавать больше во ВКонтакте, используя сегментацию и вовлекающий контент

    Példa egy képzési posztra

    • Vegyenek részt az előfizetők. Felajánlja, hogy ossza meg véleményét a megjegyzéseket, gondoskodjon közvélemény-kutatások, szavazatok.

    Как продавать больше во ВКонтакте, используя сегментацию и вовлекающий контент

    Példa egy vonzó posztra

    Fontos! Nem szabad hígítani a csoport tartalmát macskák, viccek stb. Minden publikációnak az Ön által értékesített termék köré kell összpontosítania. Még akkor is, ha közzétesz egy olyan témát, amely nem közvetlenül kapcsolódik a termékhez.

    Az információs útmutatót használjuk, ugyanakkor megmutatjuk termékeinket:

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában