More

    Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on

    Az Instagram hírcsatorna és alkalmazás az elmúlt 10 évben sokszor változott. Minden alkalommal, amikor a platform algoritmusa megváltozik, a vállalkozásnak alkalmazkodnia kell a fiók stabil növekedésének fenntartása érdekében.

    Hogyan kell kezelni az állandó változásokat és alkalmazkodni? Új stratégiákat kell kipróbálni és kipróbálni. Ebben a cikkben az organikus Instagram követői növekedési stratégiákat vesszük szemügyre.

    Hogyan lehet megmondani, hogy növekszik-e az Instagram-fiókja?

    A bloggerek és a vállalkozások számára a növekedés a követők száma. De ahhoz, hogy az emberek feliratkozhassanak, növelnie kell a fiók elkötelezettségét, a márka ismertségét és közzé kell tennie vonzó tartalmat. Egyébként mi értelme van annak, ha az emberek a márka profilját követik?

    Valószínűleg tudja, hogyan mérje meg az Instagram-fiók növekedési paramétereit, és mely promóciós technikák működtek vagy működtek korábban. Ha fiókja jelenleg nem növekszik, javasoljuk, hogy tesztelje az alábbi tippeket.

    Ha marketing ügynökséget használ az előfizetők számának növelése érdekében, mielőtt fizetne, tájékozódjon az ügynökség tevékenységéről. A hamis elkötelezettség és a magas növekedési ráta hosszú távon csak árt az Instagram-profiljának, és ez a megközelítés a fiók blokkolásához vezethet.

    A következetesség a siker eleme

    Nem támaszkodhat csak egyetlen közzétett bejegyzésre az Instagram-fiók népszerűsítéséhez. A legtöbb bejegyzésed nem fog vírusos lenni, ami azt jelenti, hogy meg kell találnod egy másik hatékony módszert arra, hogy tartalmadat eljuttasd a célközönséghez.

    Kövesse nyomon a publikációk ütemezését és gyakoriságát, figyeljen a tartalom minőségére. Elemezze, mi hoz eredményt és milyen pontokat tud javítani.

    A Sprout Social szerint az Instagramon való közzététel legjobb ideje szerdán 11:00 és pénteken 10-11 óra között. A legstabilabb interakció keddtől péntekig 10:00 és 15:00 között. Ha nincs saját tényleges ideje a mutatók közzétételéhez, használja a felsorolt időkereteket útmutatóként. Javasoljuk, hogy végezzen elemzéseket, és találjon hatékony időt a márka közzétételéhez.

    A rendszeres bejegyzések öntudatlanul arra késztetik az előfizetőket, hogy új anyagokra számítsanak. A nagy márkák naponta többször, míg a kisvállalkozások csak hetente néhányszor. Bármelyik kiküldetés gyakoriságát is választja, ügyeljen arra, hogy rendszeresen végezze el.

    Nagyon fontos a minőségi anyagok folyamatos közzététele. Az Instagram-hírcsatornákban nagy a zaj és a szemét, és ki kell tűnnie. A rossz vagy a részvényképek nem segítenek az Instagram követőinek megszerzésében. Azok a szerzők, akik saját egyedi tartalmat hoznak létre, előnyben vannak.

    Készítsen változatos tartalmat

    Az eljegyzés nem csak egy megtekintett hírcsatorna bejegyzésről szól. Az elkötelezettség olyan mutatókat tartalmaz, mint a történetekre adott válaszok, az IGTV nézetek, a történetek megemlítése. Minél több különböző típusú tartalmat hoz létre, annál több lehetőséget kap az elkötelezettség növelésére és ennek eredményeként az organikus növekedésre az Instagramon.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Ha csak egy hírcsatornát tesz közzé, vagy időről időre új történeteket ad hozzá, javasoljuk, hogy próbáljon meg hetente több történetet közzétenni, hogy biztosítsa a következetességet és a tartalom idő előtti létrehozását. Ha a Történetek különféle módokon használja módszerét a követőinek növelésére, megtudhatja, mi tetszik a közönségnek a legjobban.

    Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on

    Például az Ecomilk tejipari márka létrehozott egy maszkot a Stories számára. Így a marketingesek felkeltették az emberek figyelmét, és a felhasználók által létrehozott tartalom segítségével felkeltették az érdeklődésüket, így mindenki maszkokat telepített és Stories-ot adott a profiljába a vállalat megemlítésével, növelve annak ismertségét.

    Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on

    A tartalom minősége és rendszeres közzététele befolyásolja fiókja növekedését. Szánjon időt új információk megtanulására, például professzionális fotók és videók készítésére, vagy vegyen részt partnerként egy tartalmi ügynökséggel vagy szabadúszó szakemberrel, hogy segítséget nyújtson az ötletekhez és az alkotások készítéséhez.

    Futtasson promóciókat és versenyeket

    Az emberek imádják az árukat vagy szolgáltatásokat ingyen vagy kedvezményesen kapni. Semmi sem változik a közeljövőben. De amit a marketingesek publikálnak, az nem mindig felel meg az ügyfelek elvárásainak. A marketingesek kihagyják a lehetőségeket a közösségi tartalom létrehozásakor.

    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on

    A Sprout Social Index szerint a fogyasztók 72% -a azt akarja, hogy a márka közösségi médiája információkat tegyen közzé a kedvezményekről vagy az értékesítésekről. De a marketingszakemberek csupán 18% -a gondolja úgy, hogy a kedvezmények és a bónuszok a helyes dolgok a közösségi médiában. Ez a rés az elvárásokban azt jelenti, hogy van hová növekedni.

    Az Instagramon követők számának növeléséhez futtasson versenyeket és promóciókat. Állítson be követelményeket az ajándékozásra, például iratkozzon fel a számlákra az előfizetők listájából, és címkézze meg barátait a publikációhoz fűzött megjegyzésekben a versennyel együtt.

    Vezessen versenyeket olyan megbízható márkákkal, amelyek jó hírűek a piacon. Tanulmányozza az összes partnert. Ha rendszeresen rendez versenyeket, például havonta vagy negyedévente, az előfizetők nagyobb valószínűséggel maradnak és várják a következő versenyt.

    Hirdesse fiókját más közösségi hálózatokon

    Ne csak az Instagram-ot használja. Sok felhasználónak van fiókja más közösségi hálózatokon. Tegyen közzé olyan tartalmat az Instagram-on, amely eltér a Facebook vagy a VK bejegyzéseitől, küldjön követőket más közösségi hálózatokból az Instagram-fiókjába, hogy exkluzív ajánlatot kapjon, amely más platformokon nem elérhető.

    Használjon más platformokat, ahol hosszú multimédiás cikkeket hozhat létre, például Hashtap vagy Medium a tartalom elérésének bővítéséhez. Azok a felhasználók, akik hasznos információkat keresnek a Google vagy a Yandex keresésben, a cikkre lépnek, a cikkről pedig az Instagram-fiókjukra.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    A közösségi médián kívül vannak más helyek is, ahol linket adhat az Instagram-fiókjához. A közösségi média gombjainak hozzáadása az e-mailes hírlevelekhez, a webhely láblécei mind jó példák a platformokon átívelő promócióra. A platformokon átívelő promóciók ötlete az, hogy a jelenlegi ügyfeleket és a márkát kedvelő embereket vonzzák a márkához. Így az előfizetők megszerzése könnyebb, mint azoknak az embereknek a hirdetése, akik nem ismerik a márkát.

    Dolgozz influencerekkel

    Az influencerek piaca az elmúlt 5 évben nőtt, és tovább fog növekedni – derül ki a Marketing Hub kutatásából. Ha a vállalatnak alacsony a költségvetése, fontolja meg a kapcsolatot a mikro-befolyásolókkal. A mikro-influencerek olyan bloggerek, akiknek nincs sok előfizetőjük, de magát a közönséget jobban érdekli. Sajátos fülkében hoznak létre tartalmat, és hajlandók együttműködni az értékeikhez igazodó márkákkal.

    Az influencerekkel, különösen a mikro- és nano-befolyásolókkal való együttműködés növeli a bizalmat a vállalat iránt, és új előfizetőket vonz a márka profiljába.

    Kapcsolatba lépni a közönségével

    Az Instagram-fiók organikus gyarapításának bevált módszere a proaktivitás. Ez azt jelenti, hogy időt kell tölteni az előfizetői bejegyzések kommentálásával, a kérdések megválaszolásával és a felhasználók által létrehozott tartalom újrapostolásával.

    Építsen egy közösséget az Instagram-fiókja köré. Ha nemcsak versenyeken tud ajánlani előfizetőinek, akkor több lehetőség nyílik hűséges felhasználók megszerzésére.

    Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on

    Miért kell az elkötelezettséget és a minőségi tartalmat előtérbe helyezni? Egy nemrégiben készült, a Sprout által végzett kutatásból kiderült, hogy amikor az ügyfelek úgy érzik, hogy kapcsolatban állnak egy márkával, akkor 68% -kal valószínűbb, hogy egy barátnak ajánlják, és 76% -kal nagyobb eséllyel vásárolnak, mint egy versenytárs.

    Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on

    Az interakciós idő növelése hosszú távú stratégia, amely elősegíti fiókja növekedését a jövőben. Az ezen a stratégián alapuló kapcsolat erősebb, mint az egyszeri interakciók, amelyek olyanok, mintha az utcán találkoznánk egy idegennel, aki köszönt és továbbmegy.

    Következtetés

    Számos módja van annak, hogy szervesen növelje Instagram-követőit. Kiemeltünk közülük néhányat, például versenyeket és platformokon átívelő promóciókat. Néhány módszert úgy terveztek, hogy gyorsan növekedjen, míg mások – például a tartalommal való interakció idejének megnöveléséért – nem adnak azonnali eredményt.

    OLVASS TOVÁBB:  TOP 10 webhely sajtóközlemények elhelyezéséhez

    A fenti stratégiák kombinációja segít szervesen és fenntarthatóan növelni Instagram-fiókját. Ezeknek a stratégiáknak a használatakor ellenőrizze az elemzéseket, hogy megtudja, hogyan nő a fiókja. Ha bizonyos napokon nagy a tüske, nézze meg, hogy milyen típusú tartalmat tettek közzé, és az emberek hogyan léptek kapcsolatba vele. A verseny feladásának egybe kell esnie a közönség elkötelezettségének csúcsaival. Miután több hónapig alkalmazta ezeket a stratégiákat a grafikonon, észreveheti a közönség növekedését.

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában