More

    Hogyan lehet pénzt keresni az Android-alkalmazásokban a Play piacon

    Még egy ingyenes alkalmazás is generálhat rendszeres bevételeket25 február 20215 минут10677https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2555/og_image/be20bbb530ce50c6ccfe4decbc902bba.png

    A Google Play a legnagyobb app store több száz játékok, könyvek, zene, filmek a katalógusban. Jelenleg 2,5-szer meghaladja az AppStore-t. Potenciális felhasználói a világ okostelefon-tulajdonosainak fele. Hogyan lehet ezt használni?

    A platformnak köszönhetően mindenkinek, a nagyvállalatoktól a magánfejlesztőkig, lehetősége van bemutatni és pénzt keresni az alkalmazásaikban. Mennyit lehet keresni egy Android app, meg tudod csinálni egy kis közönség? A Google Play egy kirakat, amely lehetővé teszi, hogy pénzt keresni a mobil alkalmazások. A statisztikák szerint a piacon képviselt Fejlesztők 45% – a havonta több mint 1000 dollárt keres. Ez pedig nem számolja az elemzők előrejelzéseit, akik 2022-ben 6 milliárd okostelefont jósolnak, és évente több mint 200 milliárd alkalmazást telepítenek.

    Lehetséges, hogy szerencsét próbál ezen a piacon, meg kell eladni az alkalmazást, hogy egy darab ez a pite? Nem kötelező. A hatalmas piaci forgalom lehetővé teszi a bevételszerzést hirdetések, alkalmazáson belüli vásárlások, előfizetések, adományok és DLC tartalmak megjelenítésével.

    Például A Balloon Island több mint 10 ingyenes rejtvényt tett közzé a boltban, amelyek profitot generálnak a hirdetési bevételszerzés révén. Azok közé tartoznak, akik nagyon jövedelmező irányba tettek pénzt az Android-alkalmazásokon. Egy másik példa: a vérnyomás egyszerre két módszerrel keres pénzt: az alkalmazáson belüli reklámozás és az alkalmazáson belüli vásárlások. Play Market megadja a szabadságot, hogy összekapcsolják mindkét típusú hirdetések.

    Nézzük meg ezt a részt részletesebben. 

    Szüksége lesz egy alkalmazásra 

    Ha nincsenek saját tervei és ötletei, akkor fordulhat a statisztikákhoz, amelyek szerint a felhasználók több mint 120 milliárd dollárt költöttek csak 2019-ben alkalmazások és játékon belüli áruk vásárlására, ebből 90 milliárd dollárt Kínában számolnak el.

    Как монетизировать Android-приложения в Play Market

    Az App Annie statisztikái szerint a felhasználók napi 3 órát és 40 percet töltöttek az alkalmazásokban, növelve az alkalmazáson belüli vásárlásokra fordított kiadásaikat.

    A legnagyobb bevételt a mobil játékok fejlesztése generálta, az összes vásárlás teljes összegének több mint 70% – át. Az alkalmi és hiper-alkalmi játékok különösen sikeresek. Ha így az első játék, akkor ez az alkalmi műfaj, amely lehetővé teszi, hogy közzé egy játszható változat viszonylag rövid idő alatt, próbálja ki a különböző bevételszerzési modellek és a gyakorlatban a játékon belüli események. By the way, főleg rájuk, hogy az ingyenes alkalmazások pénzt keresnek.

    Ha nem akarsz játékot készíteni, akkor az alkalmazás számára megfelelő téma megtalálásának másik módja egy meglévő sikeres ötlet klónozása. Természetesen nem a legtisztább formában, hanem közel a mechanikához. By the way, egy időben az F2P games nagy piaci részesedést vett el a fizetett játékoktól, ugyanazt kínálva, mint azok, de “shareware”. Az idézetek itt nem véletlenek — a shareware játékok generálják a fő nyereséget a mobil piacon.

    OLVASS TOVÁBB:  A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    Mennyit kereshet egy ilyen mobilalkalmazás? A 10 000 felhasználóból álló DAU-val, 1% – os konverziós rátával és 5 dolláros átlagos vásárlással a játék potenciálisan 500 dollárt generálhat naponta.

    Ezenkívül jól ismeri a tudás-orvostudomány, oktatás, pénzügy stb. – területét, és kényelmes megoldást kínál egy sürgős problémára egy olyan mobil alkalmazás formájában, amelyre a felhasználók hajlandóak fizetni.

    OLVASS TOVÁBB:  A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    Как монетизировать Android-приложения в Play Market

    Egyébként azt javasoljuk, hogy tanulmányozza a Pokemon Go bevételszerzését. A hírnév csúcsán az alkalmazás naponta kétszer annyit keresett felhasználónként, mint az alkalmi játékok. 

    El kell döntenünk, hogy mit kell tennünk ezzel az alkalmazással

    Számos módja van annak, hogy egy alkalmazás nyereséges legyen:

    Telepítési díj

    Ez garantált jövedelmet fog hozni mindenkitől, aki telepíti a mobilalkalmazást. De erős marketingre van szüksége — nem könnyű meggyőzni az embereket arról, hogy fizetniük kell valamit, amit még nem láttak, vagy csak részben láttak. Az alkalmazás egyedi tartalmáért is fizethet.

    Jelenleg az alkalmazás megvásárlásának minimális ára az Orosz Föderáció területén 15 rubel. Mennyit lehet keresni egy ilyen Android alkalmazáson? 1000 új felhasználó havonta már 15 000 rubel (mínusz a bolt jutaléka).

    DLC és in-game vásárlások 

    Lehet, hogy nem a teljes alkalmazásért fizet, hanem az egyedi tartalomért (letölthető tartalom), például szintekhez, tanfolyamokhoz, történetekhez, hírekhez, berendezésekhez stb. Ebben az esetben meg kell őriznie a középutat: motiválja a felhasználókat rejtett tartalom vásárlására, de ne fojtsa el az alkalmazás funkcionalitását. A felhasználónak képesnek kell lennie arra, hogy további kifizetések nélkül megoldja azokat az alapvető feladatokat, amelyekre az alkalmazást létrehozták.

    A Google ezeket a tartalmakat fogyóeszközökre és nem fogyóeszközökre osztja. Az első kategória olyan tartalmat tartalmaz, amelyet egyszeri vagy egy bizonyos időszakra lehet költeni. Például egy játékon belüli pénznem. A nem fogyasztható tartalom olyan tartalom, amelyet egyszer vásárolnak meg, és egy idő alatt előnyös. Ez magában foglalhatja a prémium előfizetést, a rejtett funkciókhoz való hozzáférést stb.

    Előfizetéses alkalmazás

    Ebben az esetben havi jövedelmet kap, amely stabilabb lesz, mint egy fizetett telepítés egyszeri kifizetése. De van egy mínusz is: havi használat esetén a felhasználók a legtöbb esetben új tartalmat és fejlesztéseket akarnak látni, ami azt jelenti, hogy folyamatosan dolgozik az alkalmazáson.

    OLVASS TOVÁBB:  A kézi tesztelés Karának megnyitása

    Reklám bevételszerzés

    Ebben az esetben a felhasználónak nem kell pénzt fizetnie, jövedelmet hoz a hirdetési bannerek vagy videók megtekintésével. Az alkalmazás az ilyen hirdetési tartalom egyik szolgáltatójává válhat. Ehhez integrálnia kell az egyik hirdetési hálózattal — például a DoubleClick, az OpenX, a Google Adwords, az Admitad, a Tapclick, a myTarget pedig az Android Alkalmazások bevételszerzésével dolgozik.

    Ez a fajta bevétel alkalmas nagy forgalmú alkalmazásokra. Fontos, hogy ne csak a létesítmények száma, hanem a DAU + MAU is, azaz az aktív közönség átlagos száma a nap folyamán és a hónapban. Emellett fontos, hogy a legtöbb hirdető ismerje a felhasználók földrajzát és demográfiai adatait. Ez segít megérteni, hogy milyen célzott ajánlatot tudnak elhelyezni.

    Az ilyen bevételszerzés fontos hátránya: a reklám csökkenti az alkalmazás használatának elégedettségét. Győződjön meg róla, hogy nem agresszív vagy tolakodó. 

    A szalaghirdetésre való kattintás a közönség értékétől függően 0,01-0,2 dollárba kerülhet.

    Érdemes promóciót végezni

    Promóciós eszközök nélkül nehéz népszerűséget szerezni. Mit lehet kiemelni itt:

    ASO

    Egy sor intézkedést, hogy javítsa az alkalmazás pozícióját a boltban, amely magában foglalja a kiválasztás, optimalizálás, a név, kulcsszavak, vizuális tervezés, alkalmazás mutatókat.

    Reklám promóció 

    Most az alkalmazások promóciója különböző módon lehetséges:a közösségi hálózatokon, a keresési eredményekben, a bloggerektől és a streamerektől, a játékportálokon. Természetesen könnyebb az egyedi és fejlettebb alkalmazások olcsóbban vagy akár ingyen is elhelyezhetők, ha a portál vagy a szerző érdekli Önt.

    OLVASS TOVÁBB:  Az ügyfelek helytelen beállításokat (IP-címeket) kapnak a DHCP-n keresztül

    Vírusos mechanika

    Az új felhasználók vonzása a régieken keresztül fontos és finom művészet. Ezek közé tartozik az ajánlat, hogy ossza meg barátaival, közösségi Összejövetel, barátságos mérkőzések.

    Как монетизировать Android-приложения в Play Market

    Mi segíthet a fejlődésben

    Végül, itt van néhány forrás, amely segít a különböző szakaszaiban a fejlődés és a promóció:

    • Orosz nyelvű alkalmazás builder BuildApp
    • 7BiznessApps bármilyen típusú alkalmazás létrehozásához: fitnesz, vadászgörény, hálózati üzlet, B2B stb. 
    • MobiCommerce – azok számára, akik egy online áruház PrestaShop vagy CMS Magneto. 
    • Apptuse constructor létrehozására mobil változata egy online áruház Android vagy iOS. Kompatibilis számos e-kereskedelmi platformmal, amelyek kibővítik az alkalmazás bevételszerzésének lehetőségeit.
    • Olyan alkalmazásokhoz, amelyek hozzáférést biztosítanak a tartalomhoz (hírforrások, e-könyvek, képzési útmutatók stb.), jobb az AppsGeyser használata. A szolgáltatás erőszakkal beilleszti a hirdetéseket az alkalmazásba, amelynek bevételét 50/50 arányban osztják meg az alkalmazásfejlesztővel.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában