More

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Milyen módon lehet bevételt szerezni webhelyével stabil jövedelem megszerzése érdekében? A gyakorlók tanácsai.

    Elemzők szerint az innovatív projektek mintegy 92% -a az élet első évében lezárult. Minden új webhely egyben startup is, még akkor is, ha az üzleti munka egyik eszközének szánták. Hogyan keressen pénzt a webhelyén, tegye független, nyereséges vállalkozássá és ne égjen el – erről az anyagban.

    A cikkben:

    1. Amikor az oldal kezd kifizetni

    2. Webhely-bevételszerzési módszerek

    3. Milyen reklámot lehet eladni az oldalon

    4. Hogyan lehet eladni hirdetéseket az oldalon

    5. Főbb következtetések

    Sokat kell dolgozni, hogy a webhely ne kerüljön a startupok szomorú 92% -ába. Az erőforrás-bevétel teljes értékű kereskedelmi vállalkozás, nem passzív jövedelem. A webmesternek egy személyből álló szakemberekből kell állnia, akik felelősek a webfejlesztésért és -tervezésért, a fizetett hirdetési csatornákért, a SEO-ért, a szövegírásért, az SMM-ért, az adminisztrációért és egyéb feladatokért.

    Számos módon lehet bevételt szerezni az oldalról, ezeket tesztelni kell, meg kell keresni a legjövedelmezőbbeket, a webhely jellemzői és ezernyi egyéb tényező alapján. Ne felejtsük el, hogy ezzel párhuzamosan szükség van az erőforrás fejlesztésére, a forgalom növelésére.

    Amikor az oldal kezd kifizetni

    Az állandó jövedelemhez forgalomra van szükség. Minden, ami az erőforráson fel van tüntetve, a linkek kivételével a felhasználók figyelmét szolgálja. Minél több látogató van a webhelyén, annál vonzóbb azok számára, akik szeretnék elérni ezt a közönséget, vagyis a hirdetőket. És annál jövedelmezőbb az Ön számára.

    Egy hónapot egy erőforrás fejlesztésével és hirdetésekkel való feltöltésével tölteni nem sikerült stratégia. Beszélhet az értékesítés kezdetéről és a nyereségről, ha naponta legalább 500 látogató következetesen érkezik az oldalra .

    Tegyük fel, hogy létrehozott egy weboldalt, és élő aktív közönséget gyűjtött össze rajta. Ezután kiválaszthatja a bevételszerzési stratégiát, és figyelheti a bankszámla növekedését. Technikailag az. Azonban nincs azonnali profit, a kezdéshez időt és pénzt kell fektetnie ezekre a területekre:

    • webhely testreszabása;
    • tartalom létrehozása;
    • SEO a forgalom folyamatos növekedése érdekében;
    • állandó közönség kialakítása.

    Keményen kell dolgoznia és várnia, de ennek a stratégiának hógolyó hatása van: idővel az eredmények megsokszorozódnak és megszakítás nélkül. És ez egy jó pillanat a pénzkeresés megkezdéséhez.

    Webhely-bevételszerzési módszerek

    A webhely forgalmat és tartalmat értékesíthet: információkat, termékeket, szolgáltatásokat, webterületet vagy mindkettőt.

    Áruk és szolgáltatások értékesítése

    A weboldalon keresztüli jövedelemszerzés nyilvánvaló módja az, hogy termékeket és szolgáltatásokat ad el, amit a legtöbb modern vállalat tesz.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Hangszerek értékesítése a sape.ru oldalon

    Vannak olyan projektek, amelyek pénzt keresnek anélkül, hogy a márka online értékesítési képviselői lennének. Ilyen például a piactér. Ezek olyan piacterek, ahol az eladók és a vevők találkoznak. Az erőforrás jövedelmet kap közvetítő szolgáltatásaiért, a lakosok előléptetéséért.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Az Orosz Föderációban ismert piactérek

    Közvetlen tartalomértékesítés

    Még az információs projektek is gyakorolhatják a közvetlen értékesítést. Például értékesíthet előfizetéseket speciális kiadványokhoz, vagy letilthatja a hozzáférést a tartalom teljes verzióihoz. Ezt a bevételszerzési módot paywallnak hívják.

    Népszerű online magazinok, források értékes pénzügyi információkkal a pénzügyi, jogi, kutatási és elemzési területekről, vagy médiaszemélyiségek – iparági szakértők, edzők és mások – teszik ezt. A paywall megvalósításához használhatja a Piano, Pigeon, Mediapass, Paywall vagy más szolgáltatásokat.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Előfizetés a vedomosti.ru weboldalon

    A bevételszerzés ezen módszeréhez a webhelynek elegendő értékes információval kell rendelkeznie, hű közönséggel és magának az erőforrásnak vagy tulajdonosának bizonyos hírnevével.

    Hatalmas mennyiségű információ található az áruk és szolgáltatások közvetlen értékesítéséről a webhelyről, ezért térjünk át a bevételszerzés legnépszerűbb és jövedelmezőbb módjaira.

    Linkek eladása

    Most visszaesés van ezen a területen. De a linkeket a keresőmotorok továbbra is figyelembe veszik a rangsorolás során, ami azt jelenti, hogy a webhely bevételszerzésének ezt a módját is figyelembe lehet venni.

    Ahhoz, hogy a linkek eladásából folyamatosan jövedelmet szerezzen, webhelyének magának kell magas színvonalúnak lennie, és erős helyet kell foglalnia a keresésben.

    A webmesterek általában fizetnek:

    • a telepítéshez és az elhelyezés bizonyos idejéhez – bérleti linkek;
    • a webhely teljes élettartama alatt történő elhelyezéshez – az örök linkek drágábbak, mint a kölcsönzők.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Banner egy másik webhelyre mutató linkkel

    Ha túl sok örökös linket tesz közzé az erőforráson, fennáll annak a veszélye, hogy eltömíti azt szeméttel, és rontja hírnevét a felhasználók és a keresőmotorok szemében.

    Alternatív megoldásként linkeket is közzétehet a tartalommal együtt . Például tegyen közzé öt releváns egyedi cikket, és csak az egyikbe tegyen fizetett linket. Így kereshet és hasznos tartalommal töltheti meg az oldalt.

    Ne adjon el linkeket, amíg a webhelye fiatal. Amint a forgalom szintje eléri a napi két-háromezret, megengedheti magának, hogy ritkán adjon el egy linket, de sajnos ez nem hoz gyors és kézzelfogható jövedelmet.

    Megtalálhatja azokat, akik tőzsdén keresztül szeretnének linkelhelyezést vásárolni, például Miralinks, Sape, MainLink, Trustlink és mások.

    Mit lehet még eladni az oldalon

    A webhely bevételeinek összetettebb és többváltozós módja a forgalom bevételszerzése. Például lehet eladás:

    • hirdetési terek az erőforráson;
    • reklámozás levelezőlistákon;
    • a közönségről szóló információk, például az újbóli célzáshoz.

    Milyen reklámot lehet eladni az oldalon

    Miután megértette, hogy milyen reklámot adhat el, meg fogja érteni, hogyan és kivel kell együtt dolgozni a profit érdekében.

    Közvetlen és natív reklámozás

    A közvetlen reklámozással minden világos – üzenet, amelynek kifejezett célja az, hogy eladjon valamit. Ezek lehetnek a kontextus szerinti hirdetések és a vizuális hirdetések: videók, szalaghirdetések.

    Kontextus szerinti reklámozás a webhelyen – hirdetések cikkekben, cikkek alatt, oldalsávokban. Úgy néznek ki, mint egy cím, egy leírás és egy link az erőforrásra.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Kontextus szerinti reklámozás az oldalon

    Videohirdetések – a név önmagáért beszél. A videót nehezebb beágyazni az oldalra, és egyes videoformátumok speciális tartalmat igényelnek. De a videohirdetések hatékonyak, nagy az igény az elhelyezésre, ezért ez a formátum drágább, mint egy szalaghirdetés.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Reklám a videóban

    Vizuális hirdetések az oldalon:

    • szalaghirdetések – statikus, animált, interaktív, Rich Media és streamerek, márkaépítés;
    • előzetes hirdetések – tipikus négyzet alakú szalaghirdetések rövid szöveggel, például: “Mell / agy / jövedelem megháromszorozódik, ha minden este …”, valamint egy sokkkép.

    Ezek a formátumok organikusan beilleszthetők bármely webhelyre.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Banner reklámozással az oldalon

    OLVASS TOVÁBB:  Válogatás a webhelylinkek promóciójával kapcsolatos fontos ismeretekről

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Teaser hirdetések az oldalon

    Nem számít, milyen erős a kísértés a pénzszerzésre, ne tömje el az oldalakat hirdetésekkel – négy vagy öt blokk elegendő , különben a közönség elvesztését kockáztatja.

    A nagyobb számú hirdetőhöz való hozzáférés érdekében a kiadók számára jövedelmezőbb és könnyebb együttműködni a partnerekkel: média- és kontextushálózatok, tőzsdék, digitális ügynökségek. De a hirdetők oldalán járnak el, és megpróbálnak minél olcsóbban vásárolni hirdetési felületet, ami veszteséges az oldal tulajdonosainak.

    Natív reklám – általában a reklám az, amely szervesen illeszkedik a webhely tartalmába. Míg a fogyasztók csalódnak a közvetlen és tolakodó hirdetések miatt, a megjelenítők natív hirdetésekkel keresnek webhelyeikre személyre szabott hirdetési tartalmat. Kevésbé látható, és nem zavarja a felhasználókat.

    Például a webhely témájáról szóló áttekintő cikk, a témában található videó, egy kattintható logó vagy egy link a szövegben, hírek, válogatott szolgáltatások, linkek, amelyek hasznosak lesznek a látogató számára a probléma megoldásához, natívak lesznek.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google részleteket tesztel

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Videó a cikk témájában

    A transzparensek lehetnek őshonosak is. Például egy rendezvény hirdetése az egyik szépségszalonon. A képernyő jobb oldalán található a témához ajánlott cikkek között. Nem különböztethető meg a publikációktól.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Natív banner az oldalon

    A cikkek eladása a tartalmi oldalak bevételszerzésének egyik módja. Dolgozhat közvetlenül a hirdetőkkel vagy egy csereprogramon keresztül, például a Blogun-on keresztül. Az ilyen kiadványok általában a “reklámjogok” megjelöléssel vannak ellátva, de sok hirdető inkább rendszeres tartalom formájában teszi közzé adatait, és igyekszik bennszülöttnek lenni. Néhány népszerű tartalmi erőforrás felajánlja a vállalatoknak, hogy blogoljanak az oldalon. Pénzt kereshet, és hasznos tartalommal töltheti meg az oldalt.

    Asztali és mobil hirdetések

    Ez a besorolás a kézbesítés módjain alapszik: mely eszközökről jelenítik meg az információkat a felhasználók számára – mobilon vagy helyben, mivel a hirdetési formátumok eltérnek.

    Például a teljes képernyős formátumokat gyakran használják a mobil látogatók számára, van egy külön alkalmazáson belüli formátum – a mobilalkalmazásokban, a jutalmazott videókban, amikor a felhasználónak bónuszokat adnak egy videó megtekintéséért, például játékon belüli pénznemben.

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Reklámozás mobil eszközön

    Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Asztali reklámozás

    Hogyan lehet eladni hirdetéseket az oldalon

    A legnépszerűbb módszerek a hirdetési hely értékesítése. Emeljük ki a következőket:

    • közvetlen hirdetési értékesítés;
    • részvétel partnerségi programokban;
    • reklámozás RTB technológiákkal.

    Közvetlen reklámértékesítés

    A módszer elterjedt és megbízható, de nem a legjövedelmezőbb.

    Hozzon létre egy „Hirdetők” részt, helyezze el benne a szükséges információkat, és várja meg az érdeklődők üzeneteit. Nincsenek közvetítők, tőzsdék vagy ügynökségek: hirdetést posztoltak, és rögzített összeget kaptak előfizetési díjként. És nem megtekintések, kattintások vagy vásárlások miatt, hanem egyszerűen azért, mert a szalaghirdetés a webhelyen van, és a hirdető által megcélzott közönség látja.

    Ez magában foglalja a reklámcikkek értékesítését is. Tegyük fel, hogy van weboldala a webdesignról vagy a szövegírásról, nagy forgalommal és állandó közönséggel. Valószínű, hogy egy startup, például egy új szabadúszó tőzsde felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy áttekintést adjon a képességeiről.

    Csak olyan vállalatokkal kell együttműködnie, amelyek nem károsítják a hírnevét. És nem szabad egyszerre két versenytársnak eladni a hirdetését.

    Ezzel a bevételszerzési módszerrel a helyzet az ön ellenőrzése alatt áll. De hol vannak a garanciák arra, hogy a hirdetők megfordulnak, és az ön költségei megtérülnek?

    Ezért néhány webmester között meg van győződve arról, hogy a jövedelem passzív lehet: minimális időt töltöttek a beállításokkal, hirdetési folyamatot indítottak az oldalon, és stabil bankszámláját látja. Sajnos a valóságban a forgalom beváltásának kis százaléka, alacsony hirdetési költségeik, állandó manuális optimalizálás és teljesítmény-figyelés lesz. Mindez óriási időt vesz igénybe, és a jövedelem gyakran nem indokolja a befektetést.

    Partnerségi programok

    Pénzkeresés társult programokon keresztül pénzt szerezhet az ügyfélkör más forrásokhoz való vonzása érdekében.

    Alapvető működési elv:

    • olyan hirdetési anyagokat helyez el webhelyén, amelyek a forgalmat a hirdető forrásaihoz irányítják;
    • a felhasználók bizonyos műveleteket hajtanak végre;
    • a hirdető jutalmat fizet – a tranzakció egy százalékát vagy egy rögzített összeget.

    A jövedelem összege közvetlenül függ a webhely forgalmának minőségétől, a célzott tevékenységek számától és a jutalék nagyságától.

    A „ahol többet fizetnek, oda megyek” elv azonban nem működik. A bevétel függ a forgalom típusától, attól, hogy a termék mennyire érdekes a közönség számára, hogyan helyezi el a hirdetési anyagokat, és sok más tényezőtől.

    A társult programokban való részvétel legegyszerűbb módja speciális hálózatokon keresztül – ezek közvetítők a kiadók és az ügyfelek között. Ön regisztrál egy webhelyet a hálózaton, és ő felajánlja azt az ügyfeleknek, ha reklámfelületre kérik őket.

    Társult programok típusai

    A társult programokat fel lehet osztani hirdetési típusok szerint – kontextus, előzetes, média stb. – vagy fizetési modellek szerint. Az elsővel fentebb találkoztál, menjünk át a másodikon – ez fontos a jövedelem előrejelzéséhez.

    CPA vagy PPA (műveletenkénti költség) – a konverziós műveletekért fizetett összeg, a webhely “fehér” típusú bevétele. Jutalmat kap, ha egy látogató felkeresi a hirdető webhelyét, és ott hasznos műveleteket hajt végre – regisztrál, elküldi a kérést vagy letölti a programot – sok lehetőség van.

    A partnereket CPA-hálózatokon keresztül találhatja meg, a legnépszerűbbek: Admitad, Ad1, Cityads, Actionpay (több mint ötvenen vannak).

    Egy plusz:

    • Ha a webhely szűk körű, a közönség jól meg van célozva, akkor jó pénzt kereshet a konverziókkal. Például az utazási oldalak a szolgáltatás társprogramjával jegyeket vásárolnak, szállodákat foglalnak. A konverziónkénti költség magasabb, mint a kattintásonkénti költség vagy az ezer megjelenítés.

    Mínusz:

    • A cselekvésre, és még inkább a vásárlásra való konverzió alacsonyabb, mint a kattintásonkénti konverzió, így a forgalom jelentős része nem hoz pénzt.

    СPC (kattintásonkénti költség)kattintásonkénti fizetés, vagyis átmenet. Az oldalon olyan hirdetési anyagokat helyez el, amelyek relevánsak a webhely és a közönség témája szempontjából. Amikor a látogatók rájuk kattintanak, és eljutnak a hirdető webhelyére, jutalmat kap. Az erőforrás oldalain egy olyan kód van telepítve, amely minden látogató számára releváns szalaghirdetéseket és hirdetéseket jelenít meg.

    A leggyakoribb séma, amely szinte minden reklámhálózatban elérhető, a média kivételével. Leggyakrabban a kontextusban és a kedvcsináló hálózatokban találhatók.

    A kontextuális hálózatok (például a Google AdSense, a Yandex Advertising Network, a Begun, az Or.ru és mások) szigorú moderálást folytatnak, nem fogadnak el webhelyeket, amelyek nem egyedi tartalommal, felnőtteknek szóló és sokkoló tartalommal, torrentekkel, kaszinókkal és más kétes témájú forrásokkal rendelkeznek.

    OLVASS TOVÁBB:  Ingyenes Google Chrome bővítmények webmestereknek, optimalizálóknak és szövegíróknak

    A kedvcsináló hálózatokban , például a MarketGid, a DirectAdvert, a Kadam, a TeaserNet és még kb. 50-ben a moderálás általában lágyabb, és vannak „szürke” hirdetési platformok – felnőttek, torrentek, kaszinók és mások. Ez egy nagyon népszerű hirdetési formátum, nagy a kísértés, hogy mindent felhasználva több pénzt keressenek. Néhányukkal való együttműködés azonban rossz hatással lehet a webhely pozíciójára a keresési eredmények között, és ezáltal a forgalomra is.

    Az, hogy mennyit kereshet a kontextuális hirdetésekből, a forgalom teljes összegétől, annak minőségétől és a webhely témájától függ.

    Egy plusz:

    • Ha jó a forgalma, akkor a profit nagyobb lesz, de a hirdető csak a célzott kattintásokért fizet.

    Mínusz:

    • A ctr növelése egy előzetes blokkban többféle kreatívból állhat, és tartalmuk nem mindig felel meg az oldal tartalmának, és néha általában elfogadhatatlan. Pénzt veszíthet, ha a közönsége nem kattint ezekre a hirdetésekre.

    CPM (költség per Milla) – fizetés ezer megjelenítésenként. A modellt leggyakrabban akkor alkalmazzák, amikor a lefedettség fontos, vagyis a média (szalagháló) hálózatokban. Ilyenek például a Soloway, a Wizard Banners, az Advmaker, a TeaserMedia, az Advego és mások. A hirdetésmegjelenítések számáért fizetnek, és a linkre leadott kattintások száma nem számít, és nem számít bele.

    Az ilyen hálózatokat szokásosan “szürke” és “fehér” csoportokra osztják. A fehéreknél mértékletesség, a felnőttek és a sokk kizárása létezik, nincsenek “végtelen” formátumok – clickanderek, popunderek, vk üzenetek és hasonlók.

    Egy plusz:

    • Garantált fizetés a megjelenítésekért, még akkor is, ha nem voltak kattintások a hirdetésre.
    • Ha egy hirdetési hálózat fizet a megjelenítésekért, általában minden egyes megjelenítéshez meg lehet tudni, hogy megvásárolták-e vagy sem. Nem beváltás esetén felhívhatja egy másik hirdetési hálózat kódját.

    Mínusz:

    • A CPM nem mindig magas, a CPC jó élő forgalmával gyakran többet kereshet.

    СPS (сost per sale) – fizetés az eladásért . A felhasználók által végrehajtott vásárlások százalékos arányát kapja meg, ha rákattint a hirdetésére a webhelyén. Gyakran ezt a fizetési módot kínálják az online áruházak termékkapcsolatok révén.

    OLVASS TOVÁBB:  Szakértő a linkekről: Jevgenyij Jakovina válaszol [Kérdezd a PR-CY # 20-at]

    Vannak azonban olyan lehetőségek is, amelyek reklámozása lényegében jelentéktelen, de mégis megtéveszti a látogatót. Szembetűnő példa az sms társult programok. Feliratkozik a felhasználókra horoszkópok, jóslatok, anekdoták, demotivátorok vagy olyan szórakoztató funkciók fizetős SMS-küldésére, mint például “Az ön megjelenése idős korban” – általában valami szórakoztató dologra. Gyakran a felhasználó nem is tudja, hogy az sms fizetett, és csak akkor tud meg róla, ha a telefonszámlán lévő pénz gyanúsan gyorsan elfogy.

    Az ilyen bevételszerzési módszerek általában arbitrázshoz kapcsolódnak – olcsó forgalom vásárlásával és viszonteladással az üzlet tulajdonosainak, ahol a különbség a webmesternek köszönhető. Nem javasoljuk a bevételszerzés ilyen kétes és kockázatos módszereinek alkalmazását, jobb, ha ezt a pénzt egy webhely vagy technológia fejlesztésébe fekteti.

    Hogy mi a jövedelmezőbb és mennyit kereshet a webhelyén, az Önön múlik, a javadalmazás speciális feltételei, a közönség minősége és az ajánlat relevanciája alapján.

    RTB – hirdetések értékesítése aukció útján

    Van még egy lehetőség a keresetre – a reklámok értékesítése a hálózaton keresztül RTB technológia segítségével.

    Az RTB (Real Time Bidding) lehetővé teszi a hirdetési hálózatok számára, hogy valós időben aukciót szervezzenek az online hirdetések eladói és vásárlói között. A reklámértékesítés másodperc töredéke alatt zajlik.

    Mindannyian feketében maradnak:

    • a webmester valakinek eladja a helyet, aki hajlandó többet fizetni;
    • a hirdető egy megfelelő témával és célközönséggel rendelkező webhelyet kap;
    • felhasználó – érdeklődésének megfelelő információk.

    Az RTB.Sape professzionális platform lehetővé teszi, hogy nyereségesen értékesítsen különböző hirdetésformátumokat az RTB aukción keresztül. A kiadó bevételeit növeli:

    • rivalizálás a különböző hálózatok hirdetői között;
    • az ilyen verseny miatti reklámköltségek és beváltásuk százalékos növekedése;
    • a jövedelem növekedését bármikor befolyásoló tényezők automatikus elszámolása;
    • a beállítások automatizálása.

    A platform mesterséges intelligencia és gépi tanulási technológiákat használ a rutinlépések automatizálásához: tesztelés, folyamatos kézi bevétel-optimalizálás, elemzés és teljesítményfigyelés. Például egyetlen telepítési kód minden hirdetési egységhez, automatikus vezérlési mód

    A közelmúltban megjelent a “Multi-advertising” opció: a rendszer több hirdetést képes eladni egy hirdetési felületen belül.

    Például:

    • van egy 160×600 szabványos blokk, de az AI elfogadja az összes ilyen méretben szereplő hirdetés elhelyezésére vonatkozó kéréseket (például 120×600), ami átlagosan több mint 30% -kal növeli a hirdetési terület megvásárlását;
    • ha igény van egy ekkora videó elhelyezésére, akkor a rendszer is képes lesz megmutatni, akár ötször is megnövelve a megjelenítés költségeit;
    • egy hirdetési helyen belül az AI négy-öt rövid videóból álló láncokat indíthat el, amelyek összességében jövedelmezőbbek lesznek, mint egy hosszú videó;
    • egyidejűleg egy 970×250-es kreatívra érkeztek kérések 15 rubel CPM-mel és három 300×250-es kreatívra 10 rubel CPM-mel. A technológia jövedelmező lehetőséget fog választani: három kreatív 30 rubel CPM-ért 15 helyett.

    Vagyis a webhelyen történő reklámozás kipufogógáza nemcsak mennyisége, hanem az elhelyezés minősége miatt is növekszik – nyereségesen adjon el mindent, amit eladhat.

    Főbb következtetések

    Egy cikk nem elegendő ahhoz, hogy részletesen elmondja a bevételszerzés összes létező módszerét, különösen azért, mert mindent megtanulnak a gyakorlatban és a személyes tapasztalatokat.

    Ne feledje azokat a fő elveket, amelyeken a jövedelme valóban függ:

    1. A legfontosabb a forgalom. A felhasználó a webhelyére keres tartalmat, hogy megoldja a problémát. Ha a szükséges információk helyett nem releváns hirdetések tengerén kell átgázolnia, akkor jövedelem helyett csak alacsony látogatói hűséget és rossz viselkedési tényezőket kap. Találd ki, hogyan fogják a keresőmotorok?
    2. A bevétel összege a webhely minőségétől, a réstől és a bevételszerzés megközelítésétől függ. Webhelye a közönség, viselkedése és tartalma miatt ugyanolyan egyedi, mint bármely más. Ami egy webhelyen működik, nem biztos, hogy az Ön számára megfelelő.
    3. Ne csak egy bevételszerzési módszerre vagy hirdetési formátumra koncentráljon. Próbáljon ki, teszteljen, kombináljon több technikát egyszerre. Keressen egy olyan hirdetési hálózatot, amely egyszerre sok hirdetőt és hirdetésformátumot kever össze.
    4. Keressen, tanulmányozzon és alkalmazzon olyan eszközöket és technológiákat, amelyek a lehető legnagyobb mértékben leegyszerűsítik a munka irányítási részét, felszabadítanak időt a webhely fejlesztésére és növelik a forgalmat – a webmester fő értékei.

    Lehetséges, hogy jó jövedelmet szerezzen a webhelyén, és ne égjen el? A válasz egyértelmű: igen. Ehhez azonban átgondolt és előremutató munka szükséges.

    Szerző – Sergey Samonin, az RTBSape vezérigazgatója

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában