More

    Hogyan lehet növelni az értékesítést anélkül, hogy új felhasználókat vonzana: reklámozza a webhelyet, majd visszaküldi az ügyfeleket

    Április 27-én online konferenciát tartottak” hogyan növelhetjük az értékesítést anélkül, hogy új felhasználókat vonzanánk: a webhely népszerűsítése és a visszatérő ügyfelek”. Az online konferenciát Nikita Kravchenko, a fizetett forgalom szakértője és Ekaterina Hindikaiden, a projekt vezetője tartotta.

    Webinar program:

    • Milyen problémák akadályozzák meg, hogy a webhely elérje a csúcsot: technikai, kereskedelmi, viselkedési tényezők.
    • Mit kell elemezni az oldalon, milyen lehetőségek vannak erre a Rookee platformon.
    • Hogyan hozta a különleges rakomány 305 kérést a Yandex tetejére: elemezzük a promóció főbb szakaszait
    • Mi a remarketing, kinek van szüksége rá, és miért.
    • Miért remarketing néha nem hoz jó eredményeket.
    • Milyen remarketing forgatókönyveket kell használni, ha a közönség kicsi.
    • Mi a teendő, ha naponta több ezer látogató érkezik a webhelyre.
    • A keresés remarketing három fő stratégiája.

    Videó:

    OLVASS TOVÁBB:  Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában