More

    Hogyan lehet munkát találni a mobil fejlesztés, nem kell félni a Scrum

    Betekintést egy online meetup Android Fejlesztési Kar hallgatói szakértők Umbrella IT26 május 20215-56https: / / d2xzmw6cctk25h. cloudfront. net / post / 2629 / og_image / 87043eae2113cfd7da917e37741161e0.png

    Egy kicsit a meetupról

    A találkozót március 30-án tartották, és két előadásból állt. Először is, az Umbrella it szakemberei elmondták a hallgatóknak az Android fejlesztés navigációs módszereit (egyébként az egyik hangszóró, Georgy Valiev, geekbrains diplomás). 

    Aztán Ramazanov szultán, a mobil fejlesztési osztály vezetője elmondta, hogy egy fiatal szakember sikeresen át tud adni egy interjút, majd-egy próbaidőszakot a társaságban. Azt is megosztotta, hogy néz ki a Scrum munka a legtöbb informatikai vállalatban. Csak ezeket a betekintést osztjuk meg ebben a cikkben. 

    Hogyan lehet sikeresen át az interjú Próbaidő

    A junior -, közép-és felsőfokú fejlesztőkre való felosztás relatív: inkább a néző szemében van, vagy inkább-egy HR szakember és egy menedzser, aki az osztályában alkalmazottat keres. A durva becslések szerint ma a piacon vannak a legtöbb middles, sokkal kevésbé junes, és egy nagyon kis része ezekből a nagy és szörnyű idősekből áll (ami sok iparági szakértő szerint egyszerűen nem létezik).

    A szakemberek szintjének prototípusára tett kísérletek cégenként változnak. Az Általános (ismét nagyon relatív) jellemző így néz ki:

    • a junes önállóan oldja meg a problémákat, a semmiből, sokat google-t csinálnak, térdre teszik;
    • a midles leggyakrabban megoldást talál a múltbeli projektjeikben, vagy analógia útján jár el, saját tapasztalataik alapján;
    • az időskorúak szükség esetén teljes könyvtárat írhatnak, ha nincs más optimális megoldás-így tovább mozdíthatják az ipart.

    Как найти работу в мобильной разработке и не бояться Scrum

    Egy másik kísérlet a szakemberek megosztására kompetenciájuk szempontjából: joga van élni, de eltérhet a különböző vállalatok követelményeitől

    Vannak olyan esetek, amikor egy vállalat szakembert keres egy adott feladatra — akkor a toborzók kizárólag a kérelmező készségeit vizsgálják. Ha a felvétel a jövőre vonatkozik, akkor a HR szakemberek értékelik a potenciális csapattag alapvető képességeit, lágy készségeit (szociabilitás, kezdeményezés, tárgyalási képesség) és megfelelésük a vállalat értékeivel. A jól megírt önéletrajz mindig működik az Ön számára-biztosan nem szabad időt szánnia az előkészítésre.

    Junior szakember felvételekor az interjú három szakaszát szervezzük az Umbrella IT-n: ez segít meghatározni, hogy egy potenciális alkalmazott milyen közel áll a vállalati kultúrához, milyen alapvető ismeretekkel rendelkezik, és mennyi ideig tart a további fejlődésük.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    A bérbeadás során különösen fontos a speciális cselekvési terv rendelkezésre állása, például a következő hónapra. Az egyértelmű cél, valamint az annak elérésére szolgáló számos forgatókönyv jelenléte mindig magával ragadja a munkáltatót, és a pozitív oldalon jellemzi a kérelmezőt-különösen abban, ahol minden folyamatosan változik. Ezért az Umbrella – nál mindig saját tudásunk 70% – át kezdeményezzük, 20% – ot általában belső események adnak nekünk (találkozók, mentorral folytatott ülések stb.), a fennmaradó 10% pedig külső rendezvények, például konferenciák és kerekasztalok. 

    Tippek az álláskeresők számára:

    1. Olvassa el a vállalat küldetésének nyilatkozatát, Ismerje meg értékeit — ez segít abban, hogy az interjú során, sőt a parton is megfelelő ékezeteket készítsen, hogy megértse, mennyire alkalmas a kiválasztott startup / vállalat az Ön számára.
    2. Készítsen személyes fejlesztési tervet a következő hónapra-ne féljen megosztani egy potenciális munkáltatóval.
    3. Kérdezze meg a potenciális menedzser / HR szakembert, hogyan látja a vállalati szintű szakemberek növekedését.

    Miután Jun állást kapott a cégnél, leggyakrabban a következő alkalmazottakkal dolgozik:

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a blockchain technológia - egyszerű szóval

    (a) a menedzser közvetlenül (a munkavállaló általában kéthetente találkozik vele, hogy megvitassa a fontos stratégiai kérdéseket);
    (b) egy csapatvezető, akivel hetente több alkalmazott problémát is megvitathat, és elkészítheti saját ütemtervét;

    (c) mentor van valaki, aki folyamatosan kapcsolatban áll, készen áll arra, hogy segítsen a nap folyamán, függetlenül attól, hogy együtt szeretne ebédelni, vagy tisztázza a vállalat szerkezetét.

    Nem titok, hogy az Orosz Föderáció Munka Törvénykönyve szerint a próbaidő általában 3 hónapot vesz igénybe. Az első hónapban Június általában aktívan tanul a csapatvezetővel és a mentorral együtt, és alkalmazkodik a vállalat vállalati kultúrájához és folyamataihoz. A második hónapban leggyakrabban egy harci projekten dolgozik asszisztensként (kevesebb felelőssége van, de belülről látja az egész belső konyhát), végül a végső szakaszban saját projektjével foglalkozik, amelynek eredménye bemutatható az ügyfélnek.

    Ebben az időszakban a munkavállaló megmutatja, hogy képes tanulni, képes csatlakozni egy új csapathoz, önállóan dolgozni — ennek eredményeként a menedzser megérti, milyen kényelmes és hatékony közös munka lesz. Még mielőtt belépne a cégbe, fontos, hogy legalább nagyjából megértsük munkájának alapelveit-erről a következő részben fogunk beszélni. 

    OLVASS TOVÁBB:  Megnyitjuk a C ++ fejlesztési karát

    Hogyan néz ki a Scrum módszertan munkája az informatikai vállalatokon belül?

    Általában a vállalaton belüli projekteken végzett munka így néz ki: 

    Как найти работу в мобильной разработке и не бояться Scrum

    Ha a startup vagy vállalat akkor dolgozik lives Agile, akkor a négy elvei a kiáltvány fog alapulni:

    1. Az emberek és az interakció fontosabb, mint a folyamatok és eszközök.
    2. A működő termék fontosabb, mint az átfogó dokumentáció.
    3. Az ügyféllel való együttműködés fontosabb, mint a szerződés feltételeinek elfogadása.
    4. A változás hajlandósága fontosabb ,mint az eredeti terv követése (vagyis teljesen normális a fókusz megváltoztatása!).

    Az egyik agilis keretrendszer a Scrum módszertan: heti vagy kéthetes sprintekben végzett projekteken dolgozik. E megközelítés részeként a munkavállalók négy ülésen vesznek részt: (1) tervezés, (2) stand up, (3) demo és (4) retrospektív.

    1. A projekt kezdetén van egy telepítési találkozó-tervezés: a szakemberek döntenek arról, hogy hogyan és mennyit fognak dolgozni a cél elérése érdekében. Hozzon létre egy feladatcsoportot, valamint hozzávetőleges határidőket a befejezéshez.
    2. A Stand up naponta kerül megrendezésre, legfeljebb 7-8 percet vesz igénybe: ezen a találkozón minden alkalmazott egy percen belül elmondja, mit tett tegnap, mit tervez ma, és milyen problémákkal szembesült.
    3. A Demo az eredmények közvetlen bemutatása az ügyfél vagy a termék tulajdonosa számára, valamint visszajelzés fogadása. A program kódot nem lehet fellebbezni az LPR (döntéshozó) — ez nem egy nagy ügy: a szépség dolgozik sprint, hogy költeni csak egy vagy két hétig dolgoznak az ötlet, aztán meg lehet változtatni a vektor vagy váltani egy másik módszer nélkül égő határidők.
    4. A retrospektív 2-3 hetente történik, az ügyfél részvétele nélkül. Ez a nyugodt gondolkodás formája a csapaton belül, lehetőség arra, hogy a hibákra gondoljunk, és új módszereket javasoljunk a probléma megoldására. Egy ilyen találkozón mindig van egy facilitátor-egy alkalmazott, aki rögzíti az összes véleményt és javaslatot, segít betekintést generálni. 
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan népszerűsíthetjük a játékokat a közösségi médiában

    A kezdő pozíciója nem ok arra, hogy félreálljon: konstruktívan vitatkozzon (az agilis manifesztum ismerete segít itt), és ne féljen új ötleteket kínálni. A mai Június a holnapi közép: a növekedés a cég 80% a saját kezdeményezésére, így megy ez!

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában