More

    Hogyan lehet megtalálni és eltávolítani a rejtett átirányítást a mobil eszközökhöz egy webhelyen

    Miért jelennek meg rejtett átirányítások az okostelefonokon lévő felhasználók számára, hogyan lehet megtalálni őket, és hogyan lehet kijavítani őket.

    A cikkben:

    1. Amikor a mobil átirányítása problémává válik

    2. Hogyan lehet felismerni a rejtett átirányításokat a mobil eszközökhöz

    3. Mi a teendő, ha rejtett átirányítást talál a webhelyen

    4. Hogyan lehet megbizonyosodni arról, hogy ez nem történik meg újra — megvédjük a webhelyet

    A felhasználó átirányítása vagy átirányítása egy másik oldalra normális. Például a webhely example.com talán egy mobil verzió egy aldomainen m.example.com. ha az okostelefonon lévő felhasználó megy a webhelyre example.com a kimeneten automatikusan átkerül a mobil verzióra.

    De van egy másik lehetőség is, amikor az átirányítások miatt elveszítheti a mobilforgalmat, szankciókat kaphat a keresőmotoroktól, és kiesik az indexből. Nézzük meg, hogy ez miért történhet meg, és hogyan lehet megjavítani.

    Amikor a mobil átirányítása problémává válik

    Néha egy ilyen átirányítás az okostelefon-felhasználókat nem ugyanazon webhely mobil verziójára küldi, hanem más URL-ekre-nem azokra, amelyeket a keresési eredmények között választottak ki. Ezt maga a webhely tulajdonosa állíthatja be, ha forgalmat értékesít, néha ez a tudása nélkül történik. A lehetséges okokat az alábbiakban tárgyaljuk.

    A rendszer a következő: egy számítógép és egy okostelefon felhasználói ugyanazt a webhelycímet látják a keresési eredmények között — example.com. a felhasználó, aki az asztal kimenetét nézi, minden rendben van: rákattint example.com and falls on example.com. a mobiltelefonról érkező felhasználó átkerül egy másik webhelyre. Például egy fizetett előfizetési szolgáltatáshoz – ezt Wapclick átirányításnak nevezik.

    A felhasználót átirányíthatja egy olyan oldalra, amely a szoftver frissítésére, víruskereső letöltésére vagy az okostelefon optimalizálására szolgáló alkalmazásra, játék telepítésére, fizetett előfizetésre, például horoszkópokra vagy erotikus tartalomra. Ez gyakran elrejti az adathalász programokat vagy más programokat, amelyek veszélyeztetik az érzékeny adatok biztonságát.

    A felhasználók harmadik fél erőforrásaira történő átirányítása sérti a Google webmesterekre vonatkozó ajánlásait, valamint a Yandex hasonló ajánlásait.

    A közönség legalább elveszíti a webhely iránti bizalmat. A webhely elveszíti a mobil forgalmat és a potenciális ügyfeleket. Ha ezt az átirányítást a keresőmotorok észlelik, kizárják az egyes oldalakat vagy az egész webhelyet az indexből. A projekt visszatér az indexhez, amikor a tulajdonos törli az összes hirdetési szkriptet, a keresőmotor pedig ellenőrzi.

    OLVASS TOVÁBB:  Ingyenes Google Chrome bővítmények webmestereknek, optimalizálóknak és szövegíróknak

    A rejtett átirányítás okai

    A webmester maga állította fel

    Néha a webmesterek maguk is beállítják a mobil látogatók átirányítását harmadik fél webhelyeire. Például, ha a webhely pénzt keres, ha mobil forgalmat értékesít a WAP-click affiliate programokon keresztül. Az ilyen jövedelem ellentétes a keresőmotorok szabályaival, és tele van az Indextől való eltéréssel.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Cégem új teljesítményjelentési rendszert indít

    A szkript ellopja a forgalmat, a webmester nem ismeri

    Az engedély nélküli CMS, az ingyenes widgetek és a gyanús szkriptek nem biztonságosak, és a forgalom a webmester tudta nélkül átáramolhat rajtuk rosszindulatú webhelyekre. Ezek lehetnek például a hirdetések megjelenítéséhez vagy a tartalom bevételszerzéséhez szükséges elemek.

    A támadók feltörték az oldalt

    A webmester ismét a hurok, de a forgalom elfogott a támadók, aki feltörte az oldalt, majd állítsa be átirányítást, hogy az oldalak kell ellopni személyes adatokat vagy pénzt a bank kártyák.

    Hogyan lehet megérteni, hogy a webhely rejtett átirányításokat tartalmaz a mobil eszközökhöz

    Számos jel van, amellyel kitalálhatja, hogy valami nincs rendben a mobil megtekintéssel.

    Hallgassa meg a felhasználói panaszokat

    Néhány olyan felhasználó, aki nem tudott eljutni a webhelyre egy mobiltelefonról, megtalálja Önt például a közösségi hálózatokban, panaszkodik. Hallgassa meg, kérdezze meg, hogy milyen eszközről látogatta meg a webhelyet, a mobil internetről vagy a WiFi-ről, ahol végül átvitték őket.

    Ellenőrizze magát — nyissa meg a webhelyet az okostelefonon

    Próbálja meg magát a webhelyre menni a keresési eredményekből. Használja okostelefonját, kérdezze meg barátait.

    Emulátorokat használhat asztali böngészőkben-Firefox, Safari, Chrome. Mobil eszköz kiválasztása A fejlesztői felületen a Google Chrome-ban:

    Как найти и убрать скрытый редирект для мобильных устройств на сайте1A mobil verzió megtekintése

    Vessen egy pillantást a Yandexre. Webmester és Google Keresőkonzol

    A Google Keresőkonzol “biztonsági problémák” részében megjelenik egy webhely hackelési figyelmeztetése és tippjei.

    A Yandex. Webmaster, van egy hasonló oldal “biztonság és jogsértések” a “diagnosztika” részben egy listát a fertőzött oldalak, időpontok ellenőrzések, antivírus értékelés.

    OLVASS TOVÁBB:  Mindent a rel kanonikusról: hogyan kell helyesen megadni az attribútumot és miért van rá szükség

    Ellenőrizze a webhelyet a Szolgáltatásokban

    A PR-CY víruskeresést végez online egy ingyenes eszközben:

    Как найти и убрать скрытый редирект для мобильных устройств на сайте2Online oldal ellenőrizze a vírusokat

    Ha teljesebb ellenőrzést szeretne végrehajtani, használja a webhelyelemzési szolgáltatást. Ellenőrzi a műszaki paramétereket, a keresőmotorok hozzáállását, a főoldal optimalizálását, valamint a belső oldalak hibáit. A víruskeresés is be van építve:

    Как найти и убрать скрытый редирект для мобильных устройств на сайте3Szankciók és vírusok ellenőrzése a helyszíni elemzésben

    Tekintse meg a webhelyet a keresési eredmények között

    A feltört webhelyek gyakran figyelmeztetnek a keresési eredmények között. Ha hasonló sávot lát a webhelyén, ez azt jelenti, hogy feltörték, és a keresőmotor megtalálta.

    Как найти и убрать скрытый редирект для мобильных устройств на сайте4Minta értesítés a webhely hackeléséről

    Amikor ilyen webhelyre megy, megjelenhet egy oldal, amely információkat tartalmaz a hackről, blokkolja az átmenetet.

    Tekintse meg a mobil forgalmat az analytics szolgáltatásban

    Ha a mobilfelhasználókat elfogják, és harmadik fél webhelyére küldik, akkor az Ön webhelye erősen lehívja a mobilforgalmat. A Google Analytics és a Yandex.Webmester, ellenőrizze a forgalom dinamikáját és a mobil felhasználók által az oldalon töltött időt.

    A Google Analytics alkalmazásban speciális figyelmeztetéseket állíthat be e-mail küldésére, ha furcsa forgalmi helyzetet talál

    OLVASS TOVÁBB:  A Search Console hibával e-maileket küldött az SEO-nak

    Hogyan állítsunk be értesítést a forgalom jelentős csökkenéséről a Google Analytics szolgáltatásban:

    1. Ugrás a speciális jelentésekre-Különleges figyelmeztetések

    2. Kattintson a riasztások kezelése elemre

    3. Hozzon létre egy új értesítést: adjon meg egy megfelelő nevet, válassza ki az értesítések gyakoriságát, majd adja meg az e-mail címet, amelyre elküldik őket.

    4. Az értesítési feltételek konfigurálása:
      1. mobil eszközökre és táblagépekre vonatkozik;

      2. értesítés, ha ” a munkamenet átlagos időtartama»;

      3. állapot – “pontosan megegyezik”, érték-igen;

      4. a második feltétel “a százalékos mutató több mint csökkenése”, az érték 50%, szemben a”múlt héten ezen a napon”.

      5. Mentse el a riasztásokat.

    Как найти и убрать скрытый редирект для мобильных устройств на сайте5Az Értesítéskezelés kiválasztása

    Ha a forgalom csökkent, ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy a webhely rejtett átirányításra van beállítva mobilra. De ez az ok az egyik verziónak tekinthető.

    Mi a teendő, ha rejtett átirányítást talál a webhelyen

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában