More

    Hogyan lehet megtalálni a közönséget a közösségi hálózatokban a Dilts piramis segítségével

    A közönség megtalálásának számos módja van. A leghíresebbek: nézz magadra a tükörben, készítsd el a portrédat, vagy például amikor egy csapattal dolgozol, nézd meg azt, aki a legjobban működik, írj le egy modellt tőle, és már keressétek az embereket, akik ezt a modellt használják. 

    Azt javaslom, hogy tovább, figyelembe véve a közönség keresés szempontjából a törvény a piramisok, amely kimondja: 

    “A piramis alsó szintjén bekövetkező változások szinte soha nem befolyásolják a magasabb szinteket, a felső szinten bekövetkező változások szinte mindig az alsó szinteken bekövetkező változások egész sorát okozzák.” 

    Részletesebb magyarázatért forduljunk Robert Dilts piramisához. 

    Robert Dilts: ki ő és miért vettem alapul a piramisát 

    A neurológiai szintek témáját Robert Dilts dolgozta ki, mint a Gregory Bates és Burtan Russell filozófusok által korábban előterjesztett ötletek általánosítását. 

    Robert Dilts az NLP stream egyik első fejlesztője. Mind a személy mint személy modellezésével, mind az üzleti partnerekkel való konzultációval foglalkozik. 

    A Robert Dilts piramis számos kérdés megoldására alkalmas. Ebben a cikkben megtudhatja, hogyan használhatja azt a célközönség megtalálásához. 

    Mi a Robert Dilts piramis? 

    A Dilts piramis 6 szintből áll. Néha a “hiedelmek, értékek” szintjét két szintnek tekintik, de ma megvizsgáljuk a piramis alapváltozatát. 

    Kezdjük a piramist felülről lefelé nézni.

    • A küldetés a következő kérdésekre válaszol: Mi értelme? Mi végre? Mi másért csinálom ezt? 
    • Személyazonosság a következő kérdésekre válaszol: Ki vagyok én? Ki vagyok én ezzel az egésszel? 
    • Értékek, hiedelmek válaszolj a kérdésekre: Mit csináljak, ha ezt csinálom? Mi végre?
    • Képességek válaszolj a kérdésre: Hogy csináljam? Milyen értelemben? Ezek olyan készségeket és képességeket jelentenek, sikeres stratégiákat, amelyek irányítják az embert a célokhoz. 
    • A viselkedés válaszol a kérdésre: Mit csinálok? Hogy csináljam, vagy megcsináltam? Ezek olyan konkrét cselekvéseket vagy cselekvéseket jelentenek,amelyeket egy személy egy adott környezetben vesz. 
    • A környezet a legalapvetőbb szint. A következő kérdésekre válaszol: Ki van körülöttem? Mi van most a környezetben? Mit akarok?
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: trágárság nélküli közösségi hálózatok és Oroszország legnépszerűbb hírvivője

    Keresse meg közönségét az Instagram-on a Dilts piramis segítségével 

    Most nézzük meg a gyakorlatban, hogyan használjuk a piramist eszközként a célközönség megtalálásához. 

    Tegyük fel, hogy már megtalálta a személyazonosságát. Például: Ön egy blogger, aki utazik. Ha szűken nézel ki, akkor feltételezheted, hogy a CA ugyanaz az utazási szerető lány, mint te, például 25-50 éves. És most lépjünk le a piramisunkról, és tegyünk mindent a szintekre. 

    OLVASS TOVÁBB:  Infographic: a legjobb idő a közösségi hálózatokon való közzétételre 2021-ben

    Saját identitás: Utazási blogger. 

    Most nézzük meg a piramist alulról felfelé. 

    Környezet: Ki veszi körül Önt, mint utazási blogger? Azok az emberek, akik szintén szeretnek utazni, mint te, valamint azok, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy utazzanak, és szeretnék nézni, ahogy gyönyörű helyeken sétálnak, városról városra költöznek. 

    Viselkedés: Mit csinálsz? Minden hónapban utazik, hogy a különböző városok Európában és a világ minden tájáról. 

    Képességek: Shoot történetek éttermek, építészet, vásárlás. 

    Értékek és hiedelmek: Ha akarod, akkor pénzt keresni utazni havonta egyszer. 

    Személyazonosság: egy blogger, aki egész évben utazik. 

    Küldetés: Miért? Fejleszteni, megismerni az új embereket, megismerni a különböző országok kultúráját, átadni tudását másoknak, valamint megmutatni, hogy mindenki utazhat, a legfontosabb az, hogy akar. 

    OLVASS TOVÁBB:  "Ha minden rossz, hirdessen még többet": az SMM vállalatok évének eredményei és 2021-es trendjei

    Ezután részletesebben le kell írnia a piramis minden pontját, fel kell tárnia a részleteket, nem egy, hanem annyi hitet kell írni, amennyit csak lehet, lásd, amelyek már be vannak építve, és amelyek nem. 

    Mit kell először dolgozni, hogy a piramis ne essen össze? 

    Mielőtt elkezdené végrehajtani azt, amit az életben írt, újra meg kell vizsgálnia a “hiedelmek és értékek”elemet. Tegye fel magának a következő kérdéseket: az Ön által leírt hiedelmek és értékek valóban a tiéd? Mennyire hiszel bennük és ragaszkodsz hozzájuk? 

    Példa. Ha azt a hitet írja, hogy “ha akarod, pénzt kereshet egész évben utazni, és havonta különböző országokat látogathat meg”, de nem teljesen hisz benne, akkor amint valamilyen okból nem tudsz valahova menni, a blogod egyszerűen összeomlik. 

    Meg kell értened, hogy a hitben van egy dugó, hol van az a pillanat, amikor nem teljesen hiszel, és dolgozz ki. 

    Ennek egyik gyors módja az, hogy a hitet egy másik, hozzáférhetőbb, például: “ha akarod, pénzt kereshet, hogy háromhavonta egyszer utazhasson.”Most pedig át fogod gondolni a teljes tartalmi tervet erre a hitre. A hit a tiéd lesz, és semmi sem fog nyomást gyakorolni rád. 

    A piramis segítségével közönség megtalálásának módja egy másik eszköz a malacka bankjában a célközönség megtalálásához. Annak ellenőrzéséhez, hogy működik-e vagy sem, próbálja meg végrehajtani.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában