More

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Háborúban és SEO-ban minden eszköz jó. A “SEO Intellect” ügynökség szakemberei sikeres esetet osztottak meg a malachitból származó termékek promóciójában.

    A projekt annyiban érdekes, hogy új webhelyet hoztak létre és optimalizálták az ügyfél feladataihoz. És az eredmény felgyorsítása érdekében a csapat 200 minőségi linket vásárolt a Sape-től. Mi lett ebből, olvassa el az esetet.

    A cégről

    Az Uralsky Souvenir orosz gyártója és szállítója a természetes kőből készült ajándéktárgyaknak: malachitdobozok, órák, varázslatok és ikonok. A vállalat 2006 óta működik, és a Cseljabinszk régióbeli Kusy városban található.

    2020 januárjában az ügyfél a SEO Intellect ügynökséghez fordult a webhely keresőoptimalizálása érdekében. A SEO stratégiát úgy alakították ki, hogy gyorsan új webhelyet jusson a TOP-ra. Az ügyfél céljainak elérése érdekében az ügynökség szakemberei minőségi linkeket vásároltak a Sape-től.

    A projekt jellemzői

    Elavult webhely . A társaság honlapja elavult CMS-en működött, ami megnehezítette az optimalizálást.

    Verseny . A Cseljabinszk régióban számos ajándéktárgy-gyártó cég működik, köztük változatos online áruházak.

    Niche üzlet . Az üzleti téma rendkívül specifikus, ami szűkítette a szemantikai mag bővítésének lehetőségeit.

    Munkafolyamat

    A cég kétféle módon értékesítette az ajándéktárgyakat: nagykereskedelem és kiskereskedelem. Alapvetően az ügyfél a régiójában kiskereskedelemben dolgozott, és Oroszország egész területén nagykereskedelmi árukat szállított. Az akció egyszerűsítése érdekében az ügynökség úgy döntött, hogy egy további weboldalt fejleszt ki a nagykereskedelem számára.

    Az uralsouvenir.ru kiskereskedelmi webhelyet csak Cseljabinszk régióban népszerűsítették.

    Az új opt.uralsouvenir.ru nagykereskedelmi weboldalt Oroszországban népszerűsítették.

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    SEO szakemberek csatlakoztak a nagykereskedelmi webhely béta szakaszában, és párhuzamosan dolgoztak az ügyfél fejlesztőivel és tervezőivel. Ennek eredményeként a webhely egy új CMS-re került, újratervezték és optimalizálták az oldalakat. A legtöbb hibát már a kezdés előtt kiküszöbölték, ami előre meghatározta a gyors növekedést.

    OLVASS TOVÁBB:  Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Most a munka konkrét területeiről.

    Végeztünk műszaki optimalizálást . A műszaki optimalizálás a projekt első és legfontosabb szakasza. Útközben kiküszöbölik azokat a fő hibákat, amelyek a webhelyet “elnyomják” a keresési eredmények között. Semmi újat nem mondunk el, a szokásos “technikai” munka: kiküszöbölték az ismétlődéseket, kijavították a metacímkéket, a véglegesített robot.txt fájlt és a webhelytérképet.

    Érdekes módon a webhely hibás linkeket talált, amelyek 404-es kódot adtak vissza. Ilyen linkeket még a webhely fejlécében is találtak.

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    A diagnosztika után ezeket a hivatkozásokat eltávolították vagy javították a meglévőkhöz.

    Szelíd kereskedelmi tényezők . A rangsorolás kereskedelmi tényezõit befolyásolja a vásárlás helyének kényelme: az aktuális kapcsolattartók, az árakkal ellátott kártyák, a működő kosár. Minél könnyebb a felhasználónak megrendelést adnia, annál jobb.

    Mit tett:

    • szövetségi számot adott hozzá az Oroszországon belüli hívásokhoz;
    • beírt messenger számok;
    • közzétett információk a kártyával és elektronikus pénzzel történő fizetés lehetőségéről;
    • bejegyezte a céget a Yandex.Directory és a Google Cégem szolgáltatásba.
    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Javítottuk a problémát a legördülő kártyákkal . A termékkártyákon ismétlődő sablonszövegekkel találkoztak. A keresőmotorok a kártyákat duplikátumoknak tekintették, és nem indexelték őket.

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    A szakemberek egyedivé tették az oldalak cím- és leírócímkéit, és a méret és az anyag figyelembevételével megváltoztatták a termékek kártyáin található szövegeket. A kártyán szereplő egyedi szöveg növelte minőségét a keresők számára.

    Regionális promócióval foglalkoztunk . A Cseljabinszk régióban található kiskereskedelmi webhely népszerűsítéséhez be kellett bizonyítani a keresők számára, hogy az üzlet ott található.

    Mit tett:

    • hozzáadta a “Kusa” helynevet a webhely fejlécéhez;
    • elhelyezte a címet a tartalomban;
    • a cégcímeket online térképekhez kapcsolta.

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Bővítette a sziklevelet . Ahogy az várható volt, a munka folyamán új kérelmek kerültek fel: kategóriák, árutípusok és kövek szerint. A kiskereskedelmi oldal szemantikai magjának volumene kicsi volt – csak Cseljabinszk számára gyűjtötték össze. Még kevesebb kérés érkezett az ajándéktárgyak nagykereskedelmére, mivel a téma nagyon szűk. Összesen 186 kérelmet hagytak jóvá a kiskereskedelmi webhelyre és 93 a nagykereskedelemre vonatkozóan.

    OLVASS TOVÁBB:  Optimalizálás 2020: Hogyan kezelhető a márka hírneve a keresésben (SERM)

    Linkekkel fűszerezve . A fejlesztésekkel párhuzamosan az ügynökség linkeket vásárolt. A régi kiskereskedelmi webhelyen már volt természetes link tömeg, valamint néhány megvásárolt link. A SEO szakemberei logikus következtetésre vezették a munkát. Linkeket vásároltak a fő termékkategóriák oldalaira.

    Előléptetés céljából 100 kiváló minőségű, örök linket vásároltunk minden oldalra a Sape-től.

    Linkek szükségesek ahhoz, hogy a webhelyeket gyorsan fel lehessen vinni a TOP-ra. A nagykereskedelmi webhelyet a semmiből hozták létre, ezért a kapcsolatok kiépítése különösen fontos volt számára. Ezenkívül számos cikk linket vásároltunk a Miralinks szolgáltatásból.

    eredmények

    Az uralsouvenir.ru kiskereskedelmi webhely

    11 hónap alatt a keresőkből a kiskereskedelmi oldalakra irányuló forgalom csaknem ötszörösére nőtt.

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Az opt.uralsouvenir.ru nagykereskedelmi oldal fokozatosan lendül : a forgalom havonta 237 keresőmotor látogatásra nőtt.

    Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    A jövő terveitől kezdve – az ügyfél a kiskereskedelem népszerűsítését tervezi az egész országban. És itt megint nem lesznek feleslegesek a linkek!

    Hogyan lehet megismételni a sikert

    • Néha a legjobb megoldás nem a “dinoszaurusz” frissítése, hanem egy új weboldal fejlesztése és optimalizálása az indulás előtt.
    • Ha regionális promóción dolgozik, ne felejtse el összekapcsolni a geoszolgáltatásokat, és regisztrálja cégét a Yandex.Directory és a Google Cégem szolgáltatásban.
    • Ellenőrizze a nem prioritást élvező termékek és kategóriák szövegsablonjait. Gyakran feledésbe merülnek a kulcsoldal láthatóságáért folytatott harc hevében.
    • Ha nagyszerű eredményeket szeretne, vásároljon minőségi linkeket megbízható tőzsdékről. A linktömeg segít abban, hogy gyorsan elérje a webhelyet a TOP-ra és organikus forgalmat érjen el.

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában