Háborúban és SEO-ban minden eszköz jó. A “SEO Intellect” ügynökség szakemberei sikeres esetet osztottak meg a malachitból származó termékek promóciójában.
A projekt annyiban érdekes, hogy új webhelyet hoztak létre és optimalizálták az ügyfél feladataihoz. És az eredmény felgyorsítása érdekében a csapat 200 minőségi linket vásárolt a Sape-től. Mi lett ebből, olvassa el az esetet.
A cégről
Az Uralsky Souvenir orosz gyártója és szállítója a természetes kőből készült ajándéktárgyaknak: malachitdobozok, órák, varázslatok és ikonok. A vállalat 2006 óta működik, és a Cseljabinszk régióbeli Kusy városban található.
2020 januárjában az ügyfél a SEO Intellect ügynökséghez fordult a webhely keresőoptimalizálása érdekében. A SEO stratégiát úgy alakították ki, hogy gyorsan új webhelyet jusson a TOP-ra. Az ügyfél céljainak elérése érdekében az ügynökség szakemberei minőségi linkeket vásároltak a Sape-től.
A projekt jellemzői
Elavult webhely . A társaság honlapja elavult CMS-en működött, ami megnehezítette az optimalizálást.
Verseny . A Cseljabinszk régióban számos ajándéktárgy-gyártó cég működik, köztük változatos online áruházak.
Niche üzlet . Az üzleti téma rendkívül specifikus, ami szűkítette a szemantikai mag bővítésének lehetőségeit.
Munkafolyamat
A cég kétféle módon értékesítette az ajándéktárgyakat: nagykereskedelem és kiskereskedelem. Alapvetően az ügyfél a régiójában kiskereskedelemben dolgozott, és Oroszország egész területén nagykereskedelmi árukat szállított. Az akció egyszerűsítése érdekében az ügynökség úgy döntött, hogy egy további weboldalt fejleszt ki a nagykereskedelem számára.
Az uralsouvenir.ru kiskereskedelmi webhelyet csak Cseljabinszk régióban népszerűsítették.
Az új opt.uralsouvenir.ru nagykereskedelmi weboldalt Oroszországban népszerűsítették.
SEO szakemberek csatlakoztak a nagykereskedelmi webhely béta szakaszában, és párhuzamosan dolgoztak az ügyfél fejlesztőivel és tervezőivel. Ennek eredményeként a webhely egy új CMS-re került, újratervezték és optimalizálták az oldalakat. A legtöbb hibát már a kezdés előtt kiküszöbölték, ami előre meghatározta a gyors növekedést.
Most a munka konkrét területeiről.
Végeztünk műszaki optimalizálást . A műszaki optimalizálás a projekt első és legfontosabb szakasza. Útközben kiküszöbölik azokat a fő hibákat, amelyek a webhelyet “elnyomják” a keresési eredmények között. Semmi újat nem mondunk el, a szokásos “technikai” munka: kiküszöbölték az ismétlődéseket, kijavították a metacímkéket, a véglegesített robot.txt fájlt és a webhelytérképet.
Érdekes módon a webhely hibás linkeket talált, amelyek 404-es kódot adtak vissza. Ilyen linkeket még a webhely fejlécében is találtak.
A diagnosztika után ezeket a hivatkozásokat eltávolították vagy javították a meglévőkhöz.
Szelíd kereskedelmi tényezők . A rangsorolás kereskedelmi tényezõit befolyásolja a vásárlás helyének kényelme: az aktuális kapcsolattartók, az árakkal ellátott kártyák, a működő kosár. Minél könnyebb a felhasználónak megrendelést adnia, annál jobb.
Mit tett:
- szövetségi számot adott hozzá az Oroszországon belüli hívásokhoz;
- beírt messenger számok;
- közzétett információk a kártyával és elektronikus pénzzel történő fizetés lehetőségéről;
- bejegyezte a céget a Yandex.Directory és a Google Cégem szolgáltatásba.
Javítottuk a problémát a legördülő kártyákkal . A termékkártyákon ismétlődő sablonszövegekkel találkoztak. A keresőmotorok a kártyákat duplikátumoknak tekintették, és nem indexelték őket.
A szakemberek egyedivé tették az oldalak cím- és leírócímkéit, és a méret és az anyag figyelembevételével megváltoztatták a termékek kártyáin található szövegeket. A kártyán szereplő egyedi szöveg növelte minőségét a keresők számára.
Regionális promócióval foglalkoztunk . A Cseljabinszk régióban található kiskereskedelmi webhely népszerűsítéséhez be kellett bizonyítani a keresők számára, hogy az üzlet ott található.
Mit tett:
- hozzáadta a “Kusa” helynevet a webhely fejlécéhez;
- elhelyezte a címet a tartalomban;
- a cégcímeket online térképekhez kapcsolta.
Bővítette a sziklevelet . Ahogy az várható volt, a munka folyamán új kérelmek kerültek fel: kategóriák, árutípusok és kövek szerint. A kiskereskedelmi oldal szemantikai magjának volumene kicsi volt – csak Cseljabinszk számára gyűjtötték össze. Még kevesebb kérés érkezett az ajándéktárgyak nagykereskedelmére, mivel a téma nagyon szűk. Összesen 186 kérelmet hagytak jóvá a kiskereskedelmi webhelyre és 93 a nagykereskedelemre vonatkozóan.
Linkekkel fűszerezve . A fejlesztésekkel párhuzamosan az ügynökség linkeket vásárolt. A régi kiskereskedelmi webhelyen már volt természetes link tömeg, valamint néhány megvásárolt link. A SEO szakemberei logikus következtetésre vezették a munkát. Linkeket vásároltak a fő termékkategóriák oldalaira.
Előléptetés céljából 100 kiváló minőségű, örök linket vásároltunk minden oldalra a Sape-től.
Linkek szükségesek ahhoz, hogy a webhelyeket gyorsan fel lehessen vinni a TOP-ra. A nagykereskedelmi webhelyet a semmiből hozták létre, ezért a kapcsolatok kiépítése különösen fontos volt számára. Ezenkívül számos cikk linket vásároltunk a Miralinks szolgáltatásból.
eredmények
Az uralsouvenir.ru kiskereskedelmi webhely
11 hónap alatt a keresőkből a kiskereskedelmi oldalakra irányuló forgalom csaknem ötszörösére nőtt.
Az opt.uralsouvenir.ru nagykereskedelmi oldal fokozatosan lendül : a forgalom havonta 237 keresőmotor látogatásra nőtt.
A jövő terveitől kezdve – az ügyfél a kiskereskedelem népszerűsítését tervezi az egész országban. És itt megint nem lesznek feleslegesek a linkek!
Hogyan lehet megismételni a sikert
- Néha a legjobb megoldás nem a “dinoszaurusz” frissítése, hanem egy új weboldal fejlesztése és optimalizálása az indulás előtt.
- Ha regionális promóción dolgozik, ne felejtse el összekapcsolni a geoszolgáltatásokat, és regisztrálja cégét a Yandex.Directory és a Google Cégem szolgáltatásban.
- Ellenőrizze a nem prioritást élvező termékek és kategóriák szövegsablonjait. Gyakran feledésbe merülnek a kulcsoldal láthatóságáért folytatott harc hevében.
- Ha nagyszerű eredményeket szeretne, vásároljon minőségi linkeket megbízható tőzsdékről. A linktömeg segít abban, hogy gyorsan elérje a webhelyet a TOP-ra és organikus forgalmat érjen el.