More

    Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni egy Facebook hirdetési fiókot


    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook1 Elena
    Sergeeva, a célzott reklám szakembere a Facebook Ads hirdetési szekrény emlékeztethet egy űrhajóra, amikor először találkozik vele, mert a kezdő vállalkozóknak számos beállítással kell foglalkozniuk. Ebben a cikkben Elena Sergeeva marketingszakember elmondja, hogyan lehet létrehozni egy hirdetési szekrényt a Facebook kampányokhoz.

    1. lépés: Hozzon létre egy Facebook üzleti oldalt

    Ha még nincs hirdetési fiókja, először hozzon létre egy üzleti oldalt-egy olyan platformot, ahol elmondhatja a céget, kommunikálhat a közönséggel, hirdetéseket futtathat.

    Keresse meg az oldalak részt a személyes Facebook profiljában, majd kattintson az új oldal létrehozása gombra.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook2

    2. lépés: Hozzon létre egy hirdetési fiókot

    Töltse ki az összes szükséges információt: a cég nevét, leírását és kategóriáját.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook3

    Alapértelmezés szerint a rendszer új hirdetési fiókot hoz létre egyedi azonosítóval. A fiók kapcsolódik az üzleti oldalához.

    Ha valaki más üzleti oldaláról szeretné kezelni a hirdetéseket, kérjen rendszergazdai hozzáférést. A tulajdonos szerepeket rendelhet az Oldalon belül a beállításokban vagy az üzleti menedzseren keresztül.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook4

    Létrehozhat egy új Facebook hirdetési fiókot a meglévő mellett a meglévő üzleti menedzser beállításaiban. Az ilyen módszer létrehozásának módja:

    Vállalati Beállítások → Fiókok → hirdetési fiókok → Hozzáadás → hirdetési fiók létrehozása

    A Facebook hirdetéskezelőjének beállításával kapcsolatos további információkért, valamint ha több hirdetési Fiókra lesz szüksége, olvassa el a részletes cikket.

    OLVASS TOVÁBB:  Google Drops Broad Match Modifier

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook5

    3 lépés: hirdetési fiók beállításai. Időzóna és pénznem

    A beállítások befejezéséhez lépjen a hirdetési fiókjába. A személyes oldal bal oldalán található legördülő menüben is megtalálhatja.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook6

    Először is, a Facebook felajánlja, hogy állítsa be az időzónát és a pénznemet a reklámszekrény számára. Legyen óvatos ebben a szakaszban — a beállításokat később nem lehet megváltoztatni.

    Az időzóna függ a hirdetési megjelenítések ütemezésétől és a statisztikák gyűjtésétől. Ha a vállalkozását és az összes elemzését Moszkvában futtatja, Facebook-hirdetései pedig a Los Angeles-i időzónában vannak, az összegyűjtött adatok jelentősen eltérnek.

    OLVASS TOVÁBB:  Újracélzás a Yandex.Direct-ben: az alapoktól a teljesítményelemzésig

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook7

    4. lépés: limitek és fizetési módok

    Most adja meg a limitek és fizetési módok. A Beállítások részt a legördülő menüben találja meg hitelkártya ikonnal.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook8

    Javasoljuk, hogy állítson be költségkorlátot a fiókjához. Gyakran előfordul, hogy a hirdetések beállításakor elfelejtik, ennek eredményeként-az elköltött költségvetés, több száz rubeltől több tíz-százezerig. Ezért a hirdetési fiók beállításainak szintjén a korlátozás további fedezeti fedezetet jelent a költségvetés túllépése ellen. A beállított összeg elérésekor a fiókon belüli összes hirdetési kampány leáll.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook9

    A Facebook egy post-fizetési rendszeren működik: futtassa a hirdetéseket most-fizessen később. Az érvényes bankkártyát még a hirdetés megkezdése előtt össze kell kapcsolni a fiókjával. A jövőben a pénzt automatikusan megterhelik a kártyáról.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működnek a reklámügynökségek a nemzetközi piacokon: esetek, eszközök, ajánlások

    Ha a számlán nincs pénzösszeg a terheléskor, akkor a fizetést manuálisan is elvégezheti-a hirdetési számla ugyanazon szakaszában található “Fizetés most” gomb segítségével.

    Ha a fizetés sikertelen (például a kártyán lévő pénzeszközök hiánya miatt), a hirdetési kampányok leállnak. Ennek megakadályozása érdekében több kártyát is összekapcsolhat fizetésre: ha a fizetés nem megy át a fő kártyán, a rendszer megterheli a pénzt az egyik tartalék kártyáról.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook10

    A kifizetések előzményei, a sikeres tranzakciók, valamint a hibák megjelennek a hirdetési fiókok beállításaiban a képernyő alján vagy egy külön “számlázás”menüpontban.

    Как создать и настроить рекламный кабинет Facebook11

    Hogyan kell fizetni a reklám a Facebook hirdetések, valamint kap záró dokumentumok jogi személy vagy egyéni vállalkozó

    Oroszország számára ez a szolgáltatás csak partnervállalatokon keresztül érhető el. az eLama az egyik ilyen hivatalos szolgáltatás.

    Mindazok számára, akik először indítanak hirdetéseket a Facebook hirdetésekben, az eLama visszatéríti a jutalékot a fizetés első hónapjára.

    Összegzés

    Most, hogy lépésről lépésre megnéztük, hogyan állítsuk be a Facebook Ads Manager alkalmazást, az egész folyamat nem tűnik olyan félelmetesnek. Csak 4 egyszerű lépés — és akkor lépni, hogy hozzanak létre az első hirdetési kampány. És hogyan kell ezt csinálni, az eLama szakértői elmondták neked egy ingyenes tanfolyamon.

    OLVASS TOVÁBB:  Hirdetése megjelenik a hírekben, vagy Hogyan készítettünk videohirdetéseket a Mail.ru Hirdetőben

    Első lecke →

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában