More

    Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni az üzleti menedzsert a Facebook-on

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    Elena
    Facebook Instagram Facebook Instagram Facebook Business Manager-egy kényelmes eszköz kezelésére egy üzleti vagy projekt a szociális hálózatok Facebook és Instagram. Gyakran megrémíti az újonnan érkezőket a Beállítások méretével és számával. Ebben a cikkben Elena Sergeeva marketingszakértő lépésről lépésre megosztja az üzleti menedzser létrehozásának és konfigurálásának módját.

    Mit lehet csinálni egy üzleti menedzser

    • Instagram Instagram Facebook oldalak és Instagram fiókok lehet kezelni egy helyen. Adjon hozzáférést a csapathoz és a meghívott szakemberekhez jelszavak átadása nélkül.

    • Ossza meg az Ön erőforrásaiból származó adatokat (például a webhely felhasználói bázisát) partnerekkel és vállalkozókkal, miközben fenntartja a közönség ellenőrzését és titkosságát.

    • Használjon dinamikus retargeting-et egy online áruház hirdetési kampányában.

    Hogyan hozzunk létre egy üzleti menedzser

    LÉPJEN az eszköz oldalra, majd kattintson az oldal jobb felső sarkában található “Fiók létrehozása” gombra.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    Ezután töltse ki a társasággal kapcsolatos alapvető információkat.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    Új business manager-fiókot hoztak létre, most pedig az alapvető beállításokra léphet. Csak négy lépés — az eszköz minimálisan készen áll a munkára.

    1. lépés: fiókok és oldalak összekapcsolása

    Az Instagram Facebook Instagram üzleti oldala és az Instagram-fiók az első lépések az üzleti oldal összekapcsolásához. Az üzleti menedzser “vállalati Beállítások” szakaszában maradva válassza a “fiókok” fület, majd a legördülő listában válassza az “Oldalak”lehetőséget.

    Kiválaszthat egy meglévő Facebook üzleti oldalt, hozzáadhatja azt az üzleti menedzseréhez, vagy létrehozhat egy újat. Ha partnerrel vagy ügyfél üzleti oldalával kell dolgoznia, kattintson a “hozzáférés kérése”gombra.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    Az Instagram Instagram Instagram kapcsolathoz válassza a bal oldali legördülő listából az “Instagram-fiók” lehetőséget, majd adja hozzá a szükséges fiókot.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan egy márka megháromszorozódott konverziók online reklám: esettanulmány és utasításokat eLama ügynökség

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    2. lépés: hirdetési fiókok hozzáadása

    Instagram Facebook Instagram Facebook Instagram hirdetések megkövetelik, hogy hozzon létre egy hirdetési fiókot futtatni célzott hirdetéseket a Facebook vagy Instagram. Legfeljebb 5 hirdetési fiókot hozhat létre egyetlen Facebook business manager-en belül (a létrehozott fiókok korlátja a “vállalati információk” szakaszban érhető el).

    Biztonsági okokból a számlák tulajdonosának kell lennie a vállalat vezetőjének.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    Hány hirdetési fiókot kell létrehoznom

    A hirdetési kampány során a felhasználói közönséget egy pixel segítségével gyűjtik össze az adatbázisban.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet növelni az értékesítést anélkül, hogy új felhasználókat vonzana: reklámozza a webhelyet, majd visszaküldi az ügyfeleket

    Bizonyos esetekben az adatbázisnak külön hirdetési fiókokat kell létrehoznia-elemezzük a példákat:

    • Ha a vállalkozásnak két független területe van, amelyek különböző helyszínekkel rendelkeznek, például vállalatok és magánszemélyek számára.

    • Ha fióktelepeket vagy üzleti sorokat regisztrálnak különböző országokban (Oroszországban az áfát levonják (20%) az összes kampányra egyetlen hirdetési számlán belül).

    • Ha a vállalkozás el akarja választani a reklámkampányok pénzügyi folyamatait vagy a reklámok fizetésének módjait (például különböző vállalkozókkal való együttműködés vagy különböző kártyákkal történő fizetés).

    Ha egy projektnek több kapcsolt webhelye van, amelyek közös közönséggel rendelkeznek, javasoljuk, hogy egyetlen hirdetési fiókot hozzon létre egyetlen pixellel.

    Az egyes hirdetési fiókok beállításakor ügyeljen a Beállítások időzónájára (alapértelmezés szerint Los Angeles), valamint a pénznemre.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    A megadott időzóna szerint a hirdetések elindításának ütemezése konfigurálva van, statisztikákat gyűjtenek. Később nem változtathatod meg az időzónát.

    3. lépés: a pixel testreszabása

    A pixel egy speciális kód, amelyet a webhelyére telepítettek a látogatók tevékenységének nyomon követésére. A csatlakozáshoz a” vállalati beállítások “részben válassza az” adatok “részt, a legördülő menüben pedig a”képpontok” lehetőséget.

    A megnyíló ablakban írja be a nevet, majd adjon linket a webhelyhez.

    OLVASS TOVÁBB:  Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    Miután beállította az alapvető Facebook Business manager alkalmazást, visszatérhet a részletes pixel beállításhoz a hirdetési fiókjában. Elmondtuk, hogyan kell ezt megtenni a videó bemutatójában.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    4. lépés: hozzáférés biztosítása a csapathoz

    Két különböző hozzáférési szintet konfigurálhat az üzleti menedzserben:

    1. A szakembereket hozzáadják az üzleti menedzserhez, hozzárendelnek egy szerepet-alkalmazottat vagy adminisztrátort. A fejlett funkciók szabályozzák a pénzügyi információkhoz való hozzáférést.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    2. Vagy a hozzárendelt szerep (alkalmazott/rendszergazda) szerint a munkavállaló hozzáférést kap egy adott objektumhoz: üzleti oldal, hirdetési fiók vagy pixel.

    Például egy értékesítési menedzser hozzáférhet egy Instagram-profilhoz kapcsolódó üzleti oldalhoz, ahol válaszolhatnak a követők kérdéseire. Ugyanakkor nem kell jelszavakat vagy más bizalmas fiókadatokat megadnia, biztonságban tartva.

    Как создать и настроить Business Manager в Facebook

    Akkor regisztráljon egy üzleti menedzser, és az induláshoz mindössze négy lépésben. Facebook Facebook Instagram Instagram Facebook hirdetések állíthatók fel a cikkek, webinars, hogy segítsen jobban megérteni az árnyalatok beállítása hirdetések Instagram, Facebook.

    Anyagok, amelyek hasznosak lehetnek

    Cikkek

    • Instagram Facebook Instagram Facebook hirdetések: hogyan lehet összekapcsolni egy Instagram üzleti fiókot a Facebook hirdetésekkel

    • Az egyéni közönség beállítása a Facebook hirdetésekben

    • Facebook Instagram és Instagram hirdetések: 8 Kezdő hiba a hirdetések elindításakor

    • Hogyan válasszunk ki egy hirdetési célt a Facebook hirdetésekben

    • Hogyan lehet hirdetéseket indítani az Instagram-on: lépésről lépésre

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan egy márka megháromszorozódott konverziók online reklám: esettanulmány és utasításokat eLama ügynökség

    Webináriumok

    • Minden, amit tudni akartál az Instagram-ról az üzleti életben, de féltek megkérdezni

    • Miért nem működnek a hirdetések, még akkor is, ha mindent helyesen állít be, és mit kell tenni vele

    • Facebook promóció A-tól Z-ig

    • Facebook Pixel: Testreszabás és funkciók

    • Facebook Instagram és Facebook hirdetési kampány optimalizálás

    • Facebook üzleti

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában