More

    Hogyan lehet legyőzni az impostor szindrómát, valamint a nyilvánosságtól való félelmet

    Valószínűleg már tudsz erről a pszichológiai jelenségről, amely a világ aktív lakosságának több mint 70% – át érinti. Az impostor szindróma első említése 1978-ban történt. A pszichológusok olyan sikeres nőkben fedezték fel, akik nem tudták elfogadni saját sikerüket. Azt hitték, hogy szerencsések, hogy a megfelelő helyen a megfelelő időben.

    A digitális korban az üzleti törvény azt mondja: a vállalatnak arccal kell rendelkeznie, a szakértőnek személyes márkával kell rendelkeznie. De ez a nyilvános térhez való hozzáférés sokak számára kihívást jelent.

    Mit jelent a nyilvánosságnak lenni?

    Nyilvánosság-nyitottság, hozzáférhetőség, kollektivitás. Ez történik az egyszerű látványban, a nyilvánosságban, a nyilvános Hozzáférésben. Arról szól, hogy közelebb kerülsz a közönségedhez, és közvetlen kapcsolatban állsz velük. Egy személyes márka számára ez egy nagyszerű stratégia, amely most a digitális trendben van: nyissa meg, mondja el személyes történeteit, feltárja életének aspektusait.

    Valójában minden életmód blogger erről szól – sírnak a történetekben, megosztják személyes tapasztalataikat, trendi kihívásokat tesznek, intrika a változó történetekkel és eseményekkel. Vagyis nyilvánosságot keresnek,majd minden lehetséges módon pénzt keresnek.

    A nyilvánosság vezető stratégiai eszköz, példakép! De gyakran, amikor a nyilvános térbe megy, nagyszámú színészi szakember rendszeresen úgy érzi magát, mint a csalók.

    Hogyan nyilvánul meg ez?

    Az a tény, hogy például nehéz hozzárendelni az eredményeket, és megengedheti magának egy nagyobb léptékű. Ahelyett, hogy csinálnád – azt hiszed-elég kész vagyok, elég jó, elég okos,elég szép? Kíváncsi vagyok, hogy egy pocsolyában végzem-e. És elvezetnek majd ahhoz a tényhez, hogy nem tudok valamit? Rájönnének, hogy nem vagyok olyan menő vagy menő?

    OLVASS TOVÁBB:  Mennyire ismeri a Facebook történetét. Teszt

    Nehéz olyan emberekkel találkozni, akiknek nincs ilyen gondolata. Legalábbis néha. És a különbség ezek között az emberek között az, hogy:

    • valaki tagadja ezt, és ezeket a gondolatokat egyszerűen nem teszi meg, amit tudott;
    • valaki ellenálláson és lassan megy keresztül;
    • valaki tudja, hogyan kell ezt az üzemanyagot az áttörés, bizonyítja, hogy;
    • valaki tisztában van a szélhámosukkal, és ott vesz egy erőforrást a környezetbarát növekedéshez és az önfelfedezéshez!

    Igen, a belső csaló blokkolja a megnyilvánulást és a növekedést, megkérdőjelezi. De belül van egy belső mester, egy Teremtő, aki készen áll arra, hogy megosszák a világot, pénzt keresni. És ez a szélhámos szembeszáll a belső mesterrel. Ki fog nyerni-ez rajtad múlik.

    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: új Instagram újraközlések és TikTok szuper prospektusok

    Hogyan lehet diagnosztizálni egy csalót?

    • Kerülje el azokat a helyzeteket, ahol dicsérik.

    A fejemben azt gondolom: “Ó, ez nem az én érdemem.”Azáltal, hogy megcsalod magad, nem adod magadnak a jogot, hogy élvezd a munkád eredményét.

    • Félsz, hogy kezdeményezed.

    Mi van, ha nem tudom kezelni? Ülj vissza a csevegésbe, ne emelje fel a kezét egy találkozón. 

    • Félsz attól, amit az emberek gondolnak rólad.
    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: hashtagek elleni küzdelem és eltűnő üzenetek

    Kinek a véleménye hangzik a fejedben? Például nincs fiókja, mert ott 100 barát van. 

    • Félsz, hogy hibát követsz el.

    Ha nem tudom, nem tudom, hogyan kell csinálni, akkor nincs jogom beszélni róla. Még nincs ötödik felsőoktatásom ezen a területen. 

    A hibák a gyakorlat következményei, a tapasztalatok felhalmozódása. Amerikában a tapasztalatokat a hibák és kudarcok számával mérik, Oroszországban mindenki arra törekszik, hogy tökéletes legyen (a vállalkozói szellem más filozófiája).

    Biztosan sikeres lesz!

    Ha olyan személyt látsz, aki nagy benyomást kelt a közönségre, vagy több sikeres vállalkozást vezet, és csuklás van, akkor képes vagy rá! Nem vonzódunk ahhoz, amire nincs lehetőségünk.

    Az impostor-szindróma egyik ellenszere az, hogy a belső mester pozíciójából és módjából járjon el. Holnap jobban leszel, mint tegnap. És hasonlítsd össze a mai Ént a tegnapi éggel. Akkor nem lesz önevés és kétség, mert a dinamika jön, és akkor alapvetően részt vesz a növekedés.

    Végül azt fogom mondani:

    MINDENKI NYILVÁNOS LEHET!..

    De meg kell tanulnia dolgozni a belső csalóval.

    Vélemények termékekről és szolgáltatásokról ✅ Egyedi fotók ✅ A felhasználók tapasztalatai! Olvasd valós emberek véleményeit! 💰 És keress pénzt azok írásával 🎯

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában