More

    Hogyan lehet hozzáférést biztosítani a Facebook hirdetési szekrényhez

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Elena
    Ha úgy dönt, hogy a Facebook hirdetések hirdetési kampányával kapcsolatos munkát átruházza egy alkalmazottra vagy egy harmadik fél szakemberére, akkor szüksége lesz erre a lépésről lépésre. Elena Sergeeva elmondta, hogyan állíthatja be a hozzáférést egy új felhasználó számára a Facebook hirdetési szekrényében.

    Kétféle módon lehet hozzáférést biztosítani a Facebook hirdetési szekrényhez:

    • a hirdetési fiók beállításaiban,
    • az üzletvezetőn keresztül.

    Elemezzük mindegyiket részletesebben.

    Facebook hirdetési fiókon keresztül

    Személyes Facebook oldalán, az oldalsó menüben keresse meg a Hirdetéskezelő részt, majd kattintson a gombra.

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Ezután lépjen a hirdetési fiók beállításai szakaszba:

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    A megnyíló ablakban mindenkit látni fog, aki hozzáfér a hirdetési szekrényéhez, valamint a Facebook-fiókjában betöltött szerepéhez.

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Új felhasználók hozzáadásához kattintson az” emberek hozzáadása ” gombra. Ezután az” adjon meg egy barátot ” mezőbe írja be a Facebook felhasználónevét. A rendszer megtalálja a barátai között, majd felajánlja a legördülő listában. Adjon meg egy szerepet a felhasználó hirdetési fiókjában.

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Miután megadta a nevet és a szerepet, erősítse meg, hogy hozzá kívánja adni a felhasználót. Azonnal hozzáférhet a Facebook hirdetési fiókjához, és elkezdheti a munkát.

    Via Facebook Business Manager

    LÉPJEN A Business Manager Menübe, majd válassza a “vállalati beállítások” részt a menüből. Ezután a” Fiókok” lapon válassza a “hirdetési Fiókok”lehetőséget.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: mindig szükség van-e a hirdetések elkülönítésére a keresésben vagy a hirdetési hálózatokban

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Látni fogja az ebben az üzleti menedzserben létrehozott hirdetési fiókokat. Itt azt is megtudhatja, hogy ki fér hozzá bizonyos fiókokhoz, milyen szerepkörök vannak megadva, majd szükség esetén szerkesztheti ezeket az információkat.

    Minden felhasználónak van egy legördülő listája hozzáférési jogokkal. Ha egy személy már hozzáfér az üzleti menedzseréhez, de nem fér hozzá a kiválasztott hirdetési fiókhoz, használja az “emberek hozzáadása” gombot, majd válassza ki a listából.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: mindig szükség van-e a hirdetések elkülönítésére a keresésben vagy a hirdetési hálózatokban

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Ha a felhasználó még nincs az üzleti menedzserében, akkor először hozzá kell adnia, majd hozzáférést kell adnia a fiókokhoz. Új embereket adhat hozzá a” Felhasználók ” lapon. 

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    A megnyíló űrlapon adja meg a felhasználó e-mail címét, majd hozzárendeljen hozzáférést egy alkalmazotthoz vagy rendszergazdához.

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    A következő lépésben azonnal kiválaszthatja, hogy mit szeretne hozzáférni, majd részletesebben konfigurálhatja:

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    A felhasználó meghívást kap a megadott e-mail címre, amely után hozzáadható az üzleti menedzserhez, rendszergazdává válhat, vagy más szintű hozzáférést kaphat a megadott objektumokhoz és erőforrásokhoz. 

    Bármikor szerkesztheti a hozzáférési szintet, vagy teljesen eltávolíthatja a felhasználót hirdetési fiókjából vagy a Facebook business manager-ből.

    Ha partnercéggel vagy ügynökséggel dolgozik, akkor hozzáférést biztosíthat egy másik üzleti menedzserhez. Ehhez válassza a bal oldali oldalsó menü” partnerek ” szakaszát.

    OLVASS TOVÁBB:  Első lépések: Hasznos webes szemináriumok és cikkek az online hirdetésekről

    Határozza meg, hogy a javasolt partnerségi lehetőségek közül melyikre van szüksége.

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Adja meg a partner üzleti menedzser azonosítóját.

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Az utolsó lépésben, akárcsak az egyéni felhasználó esetében, adja meg a partnervállalat hozzáférési jogait.

    Как дать доступ к рекламному кабинету Facebook

    Ha kiválasztotta a partner számára megnyitni kívánt összes objektum szerepeit, kattintson a “módosítások mentése”gombra. A partnercég pedig hozzáférést kap, és elkezdheti a munkát.

    Mi a különbség a Facebook hirdetési fiók szerepei között

    • A hirdetési fiók adminisztrátora. A jogok legszélesebb köre. A rendszergazda létrehozhat, szerkeszthet és elemezhet egy hirdetési kampányt. Hozzáféréssel rendelkezik a Fizetési módok kezeléséhez.
       
    • A hirdetési számla hirdetője. Rendszergazdaként létrehozhat, szerkeszthet és elemezhet egy hirdetési kampányt. Látja a megállapított fizetési módot, de nem tudja megváltoztatni.
       
    • Hirdetési számla elemző. Figyelemmel kísérheti a reklámkampány előrehaladását, valamint jelentéseket és elemzéseket készíthet.

    Válassza ki a megfelelő hozzáférési szintet és szerepet, attól függően, hogy milyen feladatokat rendelnek a munkavállalóhoz vagy harmadik fél szakemberéhez, valamint milyen információkat bízhat rájuk.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan indíthatunk hirdetéseket a Facebook-on-lépésről lépésre

    Egy egész hónapos reklám a Facebook hirdetésekben jutalék nélkül

    Instagram Facebook és Instagram hirdetések először az eLama-n keresztül? Nem számítunk fel jutalékot!

    Tudjon meg többet

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában