More

    Hogyan lehet hatékonyan előmozdítani a helyi vállalkozást a keresésben, függetlenül a rendelkezésre álló költségvetéstől

    Segítünk építeni egy stratégiát: milyen irányba dolgozni egy Webmester, ha elősegíti a helyi üzleti honlapon.

    Sok vállalat arra összpontosít, hogy vonzza az ügyfeleket a városukon belül, a régiók versenyének szintje, a legtöbb fülkében, messze van a telítettségtől. Mindez lehetővé teszi még az új játékosok számára is, hogy részesedjenek a piacon.

    Még a korlátozott pénzügyek, akkor lehet elérni a jó eredményeket, ha helyesen építeni egy stratégiát, és a munka a helyes irányba.

    A cikk az impulzus ügynökség vezetőjének ajánlásait tartalmazza.Ilya Rusakov guruja.

    Belső optimalizálás a helyi lekérdezésekre összpontosítva

    Nyilvánvaló pontnak tűnik, de nem csak a szolgáltatások oldalain található helynevekről van szó. Például egy ingatlanügynökség honlapján klaszteroldalakat hozhat létre alacsony frekvenciájú lekérdezésekhez, ezáltal maximalizálva a céloldalak számát A Keresésből származó potenciális igényekhez. Példa:

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    Céloldalak az LF alatt

    Ezenkívül nem szabad korlátozódnia arra, hogy csak szövegeket és metacímkéket optimalizálja, ugyanaz a képoptimalizálás segíthet a forgalom jó növekedésében a vizuális keresésből. Egy kereskedelmi webhely esetében még egy kis növekedés is mindig plusz.

    A vizuális keresés optimalizálása egy külön anyag témája, további információkért lásd a ” nagyszerű útmutató a SEO-hoz a képekhez: hogyan lehet optimalizálni a képeket egy weboldalon”

    A képernyőképen egy weboldalakat, alkalmazásokat és egyéb szoftvertermékeket Fejlesztő informatikai cég weboldalára való áttérés látható. A vállalat az angol nyelvű piacokra összpontosít. 

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    Átmenetek a webhelyre a keresésben szereplő képekből

    Az ilyen eredmények elérése érdekében semmi bonyolult nem történt, csak a versenytársak még kevesebbet tettek:

    • a webhely minden oldalán adott esetben több releváns képet adtak hozzá ALT leírással, alacsony frekvenciákra optimalizálva;

    • az összes képet súly szerint optimalizálták, a tömörítést szerszámokon keresztül alkalmazták iloveimg.com;

    • az illusztrációk egy részét nem harmadik féltől származó forrásokból készítették, hanem egy főállású tervező és az ügyfél oldalán dolgozó alkalmazottak készítették (hírszerzési térképek, diagramok, képernyőképek).

    OLVASS TOVÁBB:  SEO trendek 2021-ben: Mit mondanak a szakértők

    Yandex.Directory és Google My Business

    A vállalati profil létrehozása ezekben a szolgáltatásokban az egyik kötelező és leghatékonyabb módja annak, hogy elősegítsük a helyi üzleti tevékenységet a keresésben. Ez lehetővé teszi, hogy egy szép, informatív töredék márka lekérdezések, valamint a jelenléte a térképen.

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    A cég oldala a keresési eredmények között

    OLVASS TOVÁBB:  A Google folytatja az új Insights bevezetését a hirdetők számára

    Néhány ajánlás az ezekkel a szolgáltatásokkal való együttműködéshez:

    • adjon hozzá annyi információt a vállalatról, amennyit csak lehetséges, az összes mező kitöltésével;

    • az ügyfelek visszajelzései vonzzák a választ azokra, akik elhagyják magukat;

    • törekedjen arra, hogy megszervezze az új tartalom rendszeres hozzáadását, még akkor is, ha havonta több fotóról beszélünk;

    • használja ki a lehetőséget, hogy olyan kis kiadványokat hozzon létre, amelyek elérhetők az Ön profiljából (ez a lehetőség mind a könyvtárban, mind a vállalkozásomban elérhető);

    • statisztikák elemzése: Profil nézetek, webhelyforgalom, útvonalak;

    • kezelje a cég kártyáját ezekben a Szolgáltatásokban egyfajta céloldalként, amelyet meg kell élesíteni a konverziók fogadásához.

    Részletes cikk a kártyatársaság optimalizálásáról a Google My Business alkalmazásban Yandex.Yandex. Könyvtár és Yandex. Térképek.

    Aggregátorok: verseny vs együttműködés

    Az aggregátorok sok fülkében monopolizálták a csúcsot, de versenyezhet velük egy helyért a keresési eredményekben, ha megpróbál alkalmazkodni a keresési szándékhoz, és jobb választ ad a felhasználónak.

    Például egy webhelyet klaszterezhet, így céloldalakat hozhat létre olyan alacsony frekvenciájú lekérdezésekhez, amelyeket az ilyen erőforrások nem érdekelnek a kereslet mennyisége miatt. Egy jól átgondolt és mély architektúrájú helyszín jól versenyezhet az aggregátorokkal.

    OLVASS TOVÁBB:  A legjobb keresési eredmény a Google szerint? Meglepetés, maga a Google! [Tanulmány]

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    Verseny a helyi keresési eredmények között

    Egy másik lehetőség az, hogy használja őket, hogy hozzon létre egy profilt a cég, és kap egy helyet a kérdésben rovására az aggregátorok bizalmát magukat, vagy próbálja mozgatni a kívánt kategóriába a helyszínen is. Viszonylag fiatal webhelyek esetében ez a legjobb megoldás.

    Fórumok, mint a linkek és konverziók forrása

    A közösségi hálózatok fejlesztésével a fórumok nagyjából csökkentek, de azok, amelyek továbbra is életben vannak. Ezek elsősorban niche közösségek, valamint a városi portálokon alapuló egyes webhelyek vagy fórumok.

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    Viták a tematikus fórumon

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    Városi fórumok

    A helyi üzleti tevékenységet a tömegmarketing módszerével lehet elősegíteni, vagyis “partizán” ajánlásokat a webhely releváns oldalaira mutató linkekre a vonatkozó szakaszokban. Ez lehetővé teszi, hogy ne csak hígítsa a link profil természetes kinézetű linkek, hanem, hogy az értékesítés, vezet, és generál más típusú konverziók.

    Fontos pont: ennek olyan ajánlásnak kell lennie, amely valóban segít egy személynek megoldani a problémáját (természetesen az Ön segítségével). Magát a fiókot is szivattyúzni kell, az egynapos felhasználókat a moderátorok gyorsan betiltják. Nos, ne tégy túlzásba a stílus szempontjából, az üzenetnek természetesnek kell lennie. Az alábbiakban egy példa arra, hogyan lehet csinálni,és hogyan ne.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO trendek 2021-ben: Mit mondanak a szakértők

    Как эффективно продвигать локальный бизнес в поиске, независимо от доступного бюджета

    Természetes és természetellenes válasz

    Vagy közvetlenül tárgyalhat az adminisztrációval az üzenetek linkkel történő közzétételéről, ha a költségvetés lehetővé teszi.

    A helyi menetrendre összpontosító tartalom

    Ezek lehetnek rendezvények, rendezvények, kis videók, különféle gyűjtemények és értékelések. Ezenkívül olyan helyi információs útmutatókat és témákat is kidolgozhat, amelyek kizárólag a helyi kérdésekre vonatkoznak, amelyek egy adott rést célozva kiváló hatást fejthetnek ki.

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában