Az ELama társult programmal rendelkezik ügynökségek és szabadúszók számára. Tagjai hirdetést indíthatnak az ügyfelek számára, felhasználhatják az eLama összes képességét (egy fiókot és pénztárcát 13 hirdetési és elemzési rendszerhez, eszközöket, támogatást, ingyenes képzést), majd havi ügynöki díjat kaphatnak ezért. Nemrégiben a myTarget rendszer megjelent az affiliate programban. A myTarget reklámozásának havi jutalma 7 és 9% között van, a teljes összeg az összes hirdetési rendszer ügyfeleinek forgalmától függ.
2021 március végéig promóció zajlik az új eLama partnerek számára: havi jutalmat kaphat a maximális skálán februárban és márciusban.
Annak érdekében, hogy megérthesse a myTarget lehetőségeit és elindítsa a hirdetést, beszélgettünk Jakov Peysakhzonnal, a Mail.ru Group termékfejlesztésért felelős kereskedelmi igazgató-helyettesével.
Megkértük Jakovot, hogy mondja el:
- a myTarget hirdetési lehetőségeiről;
- arról, hogy kinek kell hirdetéseket megjelenítenie a myTarget alkalmazásban;
- hol kezdje, ha első hirdetési kampányát indítja;
- hogyan lehetne javítani a reklámozás hatékonyságát.
Hirdetési lehetőségek a myTarget szolgáltatásban
A myTarget alkalmazásban hirdetési kampányokat indíthat, amelyek a Mail.ru Group projektek közönségét célozzák, beleértve a VKontakte és az Odnoklassniki közösségi hálózatokat, valamint a hirdetési hálózat erőforrásait. A csoport szolgáltatásai lefedik az orosz internet több mint 90% -át, a reklámhálózat pedig több mint 11 000 mobilalkalmazást és 2000 weboldalt tartalmaz.
A hirdetési platformon rugalmasan testreszabhatja a kampányokat az elérhető technológiák és eszközök segítségével, ideértve a kontextus szerinti célzást, a dinamikus remarketinget és a Look-alike-t. Összesen több mint 400 célzási paraméter létezik.
Ezenkívül a myTarget további lehetőségeket kínál azoknak a hirdetőknek, akik már kitalálták az alapvető eszközöket. Például a myTarget App Marketplace, amely lehetővé teszi az AdTech cégeknek és fejlesztőknek, hogy megoldásaikat egy hirdetési platformba integrálják, és bevételszerzésre tegyenek szert. A hirdetők pedig felhasználhatják őket egyedi üzleti problémák megoldására a myTarget-be integrált egyedi eszközök használatával.
A külső közönségszegmensek piacát is fejlesztjük (myTarget Data Marketplace). Lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy a promóciót bizonyos erőforrások felhasználóira és a vállalatok ügyfeleire irányítsák, ideértve az X5 Retail Group-ot, a Magnit és a Detsky Mir. A beszállítók igény szerint hozzáférést nyithatnak névtelenített adataikhoz, és bevételszerzésre jogosultak.
A platformtechnológiák és a partneri képességek segítségével a hirdetők új ügyfeleket találhatnak és kommunikálhatnak ügyfeleikkel, személyre szabhatják a felhasználókkal folytatott kommunikációt, és célzott eredményt érhetnek el az üzlet számára.
Kinek kell hirdetéseket futtatnia a myTarget-on
A myTarget alkalmazásban szinte minden vállalkozás megoldhatja problémáit. Látjuk, hogy a különböző iparágak hirdetői magas eredményeket érnek el a promócióval – pénzügyek, ingatlan, autóipar, telekommunikáció, e-kereskedelem, mobil játékok és alkalmazások stb. Ezenkívül a formátumok és technológiák hatékonysága az üzleti kategóriától és a promóciós céloktól függ.
Például, ha kampányának célja a potenciális ügyfelek megszerzése, használhatja az Ólomhirdetések formátumot. A dinamikus remarketing jól működik az e-kereskedelmi ügyfelek újraaktiválásában. Különböző formátumok és technológiák tesztelhetők a mobil alkalmazások népszerűsítése érdekében, ideértve a horizontális videót, a több formátumot és a Look-alike-ot.
Hol kezdje az első kampány elindításakor
Sokan követnek el hasonló hibákat egy hirdetési kampány indításakor. Ezek elkerülése érdekében használhat egyszerű, de hatékony eszközöket, például a remarketinget. Segíteni fog azoknak a felhasználóknak a hirdetései, akik már meglátogatták a vállalat weboldalát, használták az alkalmazást, megtekintettek bármilyen terméket, de soha nem vásároltak semmit. Ha már rendelkezik vevőkörrel, kizárhatja azt a hirdetések megjelenítéséből, vagy hűségprogramot hozhat létre azáltal, hogy CRM-bázis segítségével állítja be a remarketinget. Mindig könnyebb olyan emberekkel dolgozni, akik már ismerik a cégét, mint új közönséget vonzani.
Ha már rendelkezik tapasztalattal a platformmal kapcsolatban, és erőforrása számos ajánlattal rendelkezik, engedélyezheti a dinamikus remarketinget. Az eszköz egyik jellemzője, hogy a termékeket automatikusan beillesztik a hirdetésbe a termékcsatornákban található információk alapján. A dinamikus remarketing a gépi tanulási technológiákon alapul, és lehetővé teszi, hogy megmutassa azokat a felhasználói pozíciókat, amelyekkel már kapcsolatba léptek, és a hozzájuk hasonló ajánlatokat. Az új termékcsoport eszköznek köszönhetően pedig hirdetéseket jeleníthet meg kapcsolódó vagy kapcsolódó ajánlatokkal azok számára, akik megtekintették vagy megvásárolták bizonyos kategóriájú termékeket és szolgáltatásokat.
Ha offline munkát végez, és a helymeghatározás fontos Önnek, használjon helyi hirdetést. Az eszköz lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg azoknak a felhasználóknak, akik a kimenet közelében vannak – 500 és 10 kilométeres körzetben.
Az interneten történő promóció során figyelembe kell venni, hogy a felhasználói viselkedés mintája változik: egyre gyakrabban nem a keresőmotorokban keresik az információkat, hanem a közösségi hálózatokban, a piactéreken és az osztályozásokban. Ezért azok számára, akik klasszikus kontextuális reklámmal dolgoznak, az elején könnyebb lesz összekapcsolni a kontextuális célzást. Az eszköz nemcsak a kontextusbeli kifejezéseket veszi figyelembe, amelyeket a felhasználók a Mail.ru Group projektjein beírnak, hanem a közönség aktivitását is a csoport erőforrásain, beleértve a VKontakte és az Odnoklassniki közösségi hálózatokat.
Reklámkampányok indításakor érdemes meghatározni a napi költségkeret-elosztási korlátokat. Ez lehetővé teszi, hogy időben reagáljon a mutatók változásaira, és optimalizálja kampánybeállításait.
Hogyan javítható a myTarget hirdetési teljesítménye
A reklámkampány kezdetekor nem mindig világos, hogy mely formátumok, eszközök és hirdetések lesznek a leghatékonyabbak. Ezért tesztelheti a hipotéziseket a myTarget A / B tesztelő eszközével. Segít összehasonlítani a különböző beállításokat, kreatívokat és megközelítéseket, és méretezheti a legjobban teljesítőket.
Az eredmények értékeléséhez nem szabad a lefedettségre összpontosítania, sokkal fontosabb és jelzi konkrét üzleti célok elérését – alkalmazások, hívások, új ügyfelek, értékesítés. Az eredmény megtekintéséhez és a gyors reagáláshoz elemzési rendszereket, számlálókat és nyomkövetőket kell csatlakoztatnia a promóció megkezdése előtt.
Ugyanakkor fontos, hogy ne csak a közbenső mutatókra koncentráljunk, hanem a végső eladás előtt megnézzük a teljes tölcsért is. Előfordulhat, hogy a köztes célok szempontjából alacsonyabb konverziós aránnyal rendelkező kampányok magasabb eladási és bevételi mutatókat tartalmazhatnak.
Ha többet szeretne megtudni a myTarget használatáról, vegyen részt az online tanfolyamon.