More

    Hogyan lehet hasonló közönséget létrehozni a Facebook-on

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    Elena
    Sergeeva, a célzott reklám szakembere ebben a cikkben elmondjuk, hogyan lehet közönséget létrehozni a Facebook hirdetési szekrényében, amely hasonló az ügyfeleihez vagy előfizetőihez, valamint hirdetéseket futtatni rajta.

    A Facebook Instagram és a hasonló közönségek lehetővé teszik, hogy olyan új embereket érjenek el, akiknek közös vonásaik vannak a legértékesebb ügyfeleikkel és aktív felhasználóikkal. Nagy valószínűséggel ezek az emberek érdeklődnek a hirdetési ajánlatod iránt, ami azt jelenti, hogy a kampány méretezésekor megtakarítják a hirdetési költségvetést.

    Hogyan működik a hasonló közönség elve 

    Amikor egy Facebook hirdetési fiókban egy hasonló közönség megjelenését hozza létre, először meghatározza az adatforrást — az eredeti közönséget. A rendszer talál valami közös az eredeti közönség: cél akciók, hely, érdekek, kor, nem, vagy viselkedési tényezők. Ezután ezeknek a kritériumoknak megfelelően az algoritmusok új közönséget választanak ki, amelyre megjelenítheti hirdetését.

    a hasonló közönség létrehozásához szükséges adatforrások lehetnek:

    • egy fájl a felhasználók vagy ügyfelek kapcsolataival (levél, telefonszámok);
       
    • a felhasználói bázis által gyűjtött pixel az oldalon;
       
    • Facebook Instagram-fiók vagy üzleti oldal azon felhasználók szegmense, akik bizonyos célzott műveleteket hajtottak végre Instagram-fiókjában vagy a Facebook üzleti oldalán;
       
    • az érdeklődési körök vagy viselkedési tényezők által kiválasztott felhasználói szegmens;
       
    • azok a felhasználók, akik telepítették az alkalmazást;
       
    • Az Instagram Facebook és az Instagram videónézői is érintettek.
    OLVASS TOVÁBB:  5 hasznos videó az új termékekről és az élet feltöréseiről a Yandex.Direct-ben

    A kezdeti közönségnek legalább 100 felhasználóval kell rendelkeznie. De bizonyos esetekben legalább 1000-nek kell lennie.

    Nehéz megmondani, hogy a felsorolt adatforrási lehetőségek közül melyik fog jobban működni. Gyakran a legjobb, ha a közönséget az ügyfél-kapcsolattartókkal rendelkező adatbázis alapján gyűjtik össze. Javasoljuk, hogy tesztelje a projekt többi opcióját, valamint támaszkodjon a hirdetési kampány elemzési adataira.

    Hogyan hozzunk létre egy hasonmás közönség a Facebook-on

    Mielőtt elkezdené, győződjön meg arról, hogy létrehozott egy hirdetési fiókot, valamint rendszergazdai vagy hirdetői szintű hozzáféréssel rendelkezik hozzá.

    OLVASS TOVÁBB:  5 hasznos videó az új termékekről és az élet feltöréseiről a Yandex.Direct-ben

    A hirdetési fiók menüjében válassza a “közönség” fület:

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    Ha még nem hozott létre vagy töltött fel közönséget, a rendszer felszólítja Önt erre:

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    Válassza a” hasonló közönség létrehozása ” gombot.

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    A megnyíló ablakban adja meg a forrást. Írtunk arról, hogyan lehet egyéni közönséget létrehozni a cikkben.

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    Például van egy lista azokról az ügyfelekről, akik a múlt hónapban vásárolták meg a terméket. Az adatokat a CRM-ből fájl formájában töltheti le, amely tartalmazza az e-mailek és telefonszámok listáját. Ehhez válassza ki az “ügyfelek listáját”, majd kövesse a rendszer utasításait:

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    Nevezze meg a közönség szegmensét, hogy a jövőben könnyen megtalálja a reklámszekrényben.

    Miután letöltötte a fájlt névjegyekkel, állítsa be a helyét, ha szükséges. Ezután az algoritmus csak a megadott földrajzi helyen talál hasonlókat-az országot vagy régiót, a várost nem lehet megadni.

    OLVASS TOVÁBB:  Az iOS 14.5 megjelenése hogyan változtatta meg a Facebook hirdetések működését, és mit kell tenni vele

    Állítsa be a hasonló közönség méretét százalékban. Az első szakaszban javasoljuk, hogy legfeljebb 1% – ot állítson be-ez pontosabb keresési beállításokat ad. A jövőben a százalékos arány növelhető a közönség bővítése érdekében. 

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    Hogyan állítsunk be Facebook hirdetéseket hasonló közönség segítségével 

    Két módja van, hogy hozzanak létre hirdetéseket egy look-A-szerű közönség.

    1. módszer: a reklámszekrény “közönség” szakaszában

    Kattintson a kívánt közönségre, a jobb oldalon megjelenik a “műveletek” gomb, kattintson rá, majd válassza a legördülő listából a “hirdetés létrehozása”lehetőséget.

    A rendszer átviszi Önt a Hirdetéskezelő szakaszba, ahol folytathatja a beállításokat.

    2. módszer: a hirdetési csoport beállításaiban

    A hirdetési csoport felállításának szakaszában a reklámszekrényben, a” közönség ” szakaszban válassza ki a megfelelőt.

    Как создать похожие аудитории в Facebook

    Olvassa el a Facebook hirdetési kampányának létrehozásáról szóló cikkünket.

    Mi fontos megjegyezni, ha hasonló közönséggel dolgozik

    • Használja a legmagasabb minőségű közönségforrást: válassza ki a legtöbb célzott művelettel vagy elkötelezettséggel rendelkező felhasználói szegmenseket.
       
    • Minél nagyobb a százalékos arány hasonló közönség létrehozásakor, annál inkább “homályos”. Ha nincs sok hasonló felhasználó, próbálja meg megváltoztatni az adatforrást — töltsön fel egy másik fájlt vagy adjon hozzá egy kapcsolattartó adatbázist.
       
    • Kövesse nyomon a statisztikákat egy hirdetési kampány során, valamint egy hasonló közönség válaszát. Ha kiég, fokozatosan 2% – ra, 3% – ra bővül, de kötelező elemzési ellenőrzéssel.
    OLVASS TOVÁBB:  Különleges ajánlat új partnereknek: maximális díjazás augusztusban és szeptemberben

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában