More

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A “Video Cheat Sheet on Internet Marketing” egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a life hacks-et és a technikákat, amelyek segítenek az online promóció hatékonyabbá tételében. 

    Az új videó, a vezető szakember dolgozik Fizetett forgalom, eLama Nikita Kravchenko, Zhenya a gondozási szolgáltatás mondja el, mi a reklám, Hogyan lehet felismerni, hogy megvédje magát. 

    Mi a ragasztás? 

    A kattintások üres kattintások egy olyan hirdetésre, amelyet tévedésből vagy rosszindulatú szándékkal készítettek egy program vagy egy személy. Igénybe vehetik az összekapcsolást annak érdekében, hogy kizárják a versenytársat az aukción folytatott harcból, felszámolják a hirdetési kattintásokat, és költik a költségvetését. 

    Meg kell tudni különböztetni a kattintásokat a megjelenítések és kattintások számának természetes szerves növekedésétől, mivel a kattintások éles tüskéjét a kampánybeállítások vagy a társadalmi pillanatok változásai okozhatják. 

    Ahhoz, hogy helyesen megértsük, mi van előttünk-egy kattintás vagy egy rendszeres splash, kapcsolatba kell lépnie a jelentés varázslóval a Yandexben.Közvetlen. A fő mutatók számunkra a kattintások száma, benyomások, CTR. 

    Az adatok megtekintéséhez jelentést kell készítenie a hirdetésekről vagy a kulcsszavakról. Jelentést is készíthet a webhelyekről, ha ellenőrizni szeretné, hogy rákattint-e a YAN-ra. 

    Hogyan lehet megkülönböztetni a kattintást a megjelenítések tüskéjétől 

    Ha növekszik a megjelenítések száma és a kattintások száma számos webhelyen, anélkül, hogy éles ugrás lenne a CTR-ben, akkor az összekapcsolás ténye kizárható. 

    Ha együtt kattint, a megjelenítések, kattintások és CTR száma drámaian megnő. 

    Leggyakrabban a ragasztás speciális robotprogramok használata miatt következik be. A hirdetések személy általi összekapcsolása nagyon időigényes módszer, mivel a keresési eredmények személyre szabottak, nehéz ugyanazt a hirdetést elkapni. 

    Hogyan lehet megvédeni a hirdetőket a keresztkötésektől 

    Nincs olyan univerzális eszköz, amely segítene a ragasztás megszüntetésében. Ahhoz, hogy megvédje magát, átfogó, szisztematikus munkát kell végeznie, rendszeresen elemeznie kell a reklámkampányokat. 

    Néhány tipp a ragasztás elkerülésére 

    1. Használja a napi költségvetést 

    A napi költségvetés korlátai további korlátokat határoznak meg, segítenek megelőzni azokat a helyzeteket, amikor a teljes költségvetést rövid idő alatt levágják, majd néhány napig kikapcsolják a versenyt. 

    OLVASS TOVÁBB:  HeadHunter: SEO ipar Álláskeresés 2020

    2. Használjon szegmenst a közönségből 

    Használhatja szegmensek Yandex. Közönség-ezek olyan közönség, amelyet már összegyűjtött, amelyek kiváló minőségűek. Használja őket a célzási beállításokban, kerülje a nem kívánt felhasználók kiszolgálását. 

    3. Az Ajánlatkezelő használata 

    Használhatja az ajánlattevőket, amelyek lehetővé teszik, hogy az ajánlatokat egy bizonyos szinten tartsa, vagy csökkentse, vagy növelje azokat az aukción a versenyhelyzet megváltozása esetén. 

    4. Tesztelje az automatikus fogadási stratégiákat

    Az automatikus stratégiák gépi tanulás alapján működnek. Úgy választják ki a közönséget, hogy azok az emberek, akik nagyobb valószínűséggel kattintanak a hirdetésre, elérjék a beállított feladatot. A rendszer kizárja annak lehetőségét, hogy megmutassa azokat a felhasználóknak, akik sokszor kattintanak, nem pedig konverziót végeznek. 

    OLVASS TOVÁBB:  HeadHunter: SEO ipar Álláskeresés 2020

    5. A 18 év alatti felhasználók szegmensének kizárása

    Meg kell szüntetni az összes lehetséges felesleges közönséget: fizetésképtelen felhasználókat, irrelevánsakat. Minél több keretet állít be, annál nagyobb az esélye, hogy a hirdetésre nem kattintanak. 

    6. Hozzon létre egy kohorsz beállítást a Yandexben. Metrica

    A Yandex. Metrica, akkor létrehozhat egy szegmens alapján kohorsz a felhasználók kevesebb, mint 10 másodperc az oldalon, valamint több, mint egy munkamenet. Ez azt jelenti, hogy ki kell zárni a hirdetések megjelenítését azoknak a felhasználóknak, akik több mint 1 alkalommal látogatták meg a webhelyet, kevesebb mint 10 másodpercet töltöttek rajta, mivel a csaló botok általában belépnek a webhelyre, és azonnal távoznak. 

    7. Statisztikák nyomon követése a webszerveren

    A webszerver látogatásainak statisztikáit is nyomon kell követni. Ha engedélyezzük a webszerver naplók megfigyelését, a csúcsértékeket a látogatás alapján becsülhetjük meg. Mivel a vágás, ha előfordul, csúcsformátumban történik. A kitöréseket már a naplók szakaszában lehet rögzíteni, gyorsan módosíthatja a hirdetési kampányokat, megállíthatja őket. 

    8. Állítsa be a hirdetési csoportok és kulcsszavak napi költségvetését

    OLVASS TOVÁBB:  A digitális ügynökségek és szabadúszók megosztják 2021-re vonatkozó terveiket

    A hirdetési csoportok és kulcsszavak napi költségvetését beállíthatja. Nincsenek ilyen beállítások a Yandexben. Közvetlen felület, de a Yandex használatakor. Direct API, akkor írj egy script, amely lehetővé teszi, hogy a napi költségvetési korlátokat kulcsok és hirdetési csoportok. 

    9. Ne alkalmazza az autotargeting-et

    Az Autotargeting hasznos eszköz a szűk témával rendelkező vállalatok számára, amelyek számára nehéz kiválasztani a szemantikát, és eljutni a végfelhasználóhoz. A legtöbb vállalkozás esetében azonban a nem ellenőrizhető további kifejezések költségvetési kiadásokhoz vezethetnek. 

    Ha ismeri a közönséget, és tudja, hogyan kell kiválasztani a szemantikát a termékajánlathoz, ne használja az autotargeting alkalmazást. 

    10. Speciális földrajzi célzás letiltása

    Ez a további korlátozás segít kizárni az irreleváns forgalmat más régiókból. 

    11. Ne állítson be olyan ajánlatokat, amelyek nagy margóval rendelkeznek a szükséges kibocsátási pozíció előtt

    Például, ha az ajánlat 100 rubel elegendő ahhoz, hogy megjelenjen a forgalom volumene 100, és megfelel a feladat, akkor nem ajánlott, hogy tegyen egy ajánlatot 150-170 rubelt. A többletköltségek elkerülése érdekében jobb, ha a tétet közvetlenül az Ön által elfoglalt pozíció mellé helyezi. 

    12. Ne határozza meg a Webvisoron keresztüli összekapcsolás tényét

    A Webvisor olyan eszköz, amelynek célja a felhasználó viselkedési jellemzőinek mérése és meghatározása a webhelyen. Olyan statisztikákat tartalmaz, amelyek nem alkalmasak az átfedés meghatározására. 

    Mi a teendő, ha biztos az összekapcsolásban 

    Ha ellenőrizte az összes jelentést, és biztos az összekapcsolásban, vegye fel a kapcsolatot a Yandex Támogatással.Közvetlen vagy az Ügynökség, amely vezeti a reklám. Meg kell adnia egy linket a hirdetéshez, amelyre rákattint, valamint egy linket a jelentésekhez, amelyek bizonyítják, hogy rákattintanak. 

    Ha létrejön az összekapcsolás ténye, a Yandex megtéríti az összes érvénytelen költséget. 

    Lásd még:

    • Hogyan állítsuk be az eseménykövetést az űrlap GA4-hez történő küldéséhez
    • A benyomások tüskéi és hullámai Yandex.Yandex. közvetlen 
    • Hogyan készítsünk reklám bannereket 5 perc alatt
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt"mindent át!"

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában