More

    Hogyan lehet felismerni a benyomások tüskéit Yandex.Yandex. közvetlen, és mi a teendő velük

    A SEOnews és az eLama közös speciális projektjének részeként új csalólapot mutatunk be az internetes marketingről. Ma az eLama vezető szakember a fizetett forgalom kezelésébenNikita Kravchenko ésSzvetlana a gondozási szolgáltatás megmondja, hogyan lehet felismerni tüskék, cseppek benyomások Yandex.Yandex. közvetlen, valamint miért fordulnak elő ilyen benyomások anomáliái, valamint a hirdetőnek mit kell tennie velük. Szinte minden hirdető, aki hirdetéseket futtat Yandex.Yandex. a Direct ilyen problémával szembesül – a benyomások túlfeszültsége vagy csökkenése (a benyomások hirtelen többé-kevésbé válnak). A hirdetők gyakran nem tudják meghatározni az ilyen változások okát, és anomáliának tekintik. Bár valójában nem nehéz meghatározni a benyomások csökkenésének okait. Erről az alábbiakban fogunk beszélni.

    Hol tekintheti meg a tüskékkel/recessziókkal kapcsolatos információkat

    Először is elmondjuk, hogy milyen jelentéseket kell megnéznie, hogy megerősítse a megjelenítések tüske / csökkenését vagy meghatározza azok okát.

    Jelentés varázsló Yandex.Yandex. közvetlen

    Először is, a Yandexben a “jelentés varázslót” kell használnia.Közvetlen. Ez a jelentés segít összehasonlítani két időszak.

    Válassza ki a kívánt időszakot, oszlopokat, szeleteket a beállításokban. 

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    Nagyon fontos, hogy ugyanazt az időtartamot válasszuk, amelyre statisztikákat nézünk, különben az adatok nem lesznek pontosak. Például, ha egy hetet vesz igénybe az a időszakra, akkor a B periódusnak egy hétnek is meg kell egyeznie.

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    Ebben a képernyőképben a benyomások csökkenését látjuk – a B időszakban egyértelműen kevesebb benyomás volt, mint az A időszakban.

    Yandex. Metrica jelentések

    Használhatja a Yandex-et is.A Metrica beszámol ezekről a folyamatokról, ha a számláló kód A vállalati paraméterekre van állítva.

    Használat a közvetlen csoport jelentései. Ezek speciális jelentések, amelyeket a hirdetési forgalom értékelésére használnak Yandex.Yandex. közvetlen. Ezek a jelentések azért hasznosak, mert nem tartalmazzák a Yandex által szűrt megjelenítéseket és kattintásokat system.Yandex. közvetlen érvénytelen, vagyis a jelentés csak azokat a kattintásokat jeleníti meg, amelyekre a felhasználó fizetett.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO Specialist Day: vezető piaci szakértők beszélnek szakmájukról

    A recessziók és a tüskék meghatározása, a “közvetlen, összefoglaló” jelentés alkalmas számunkra – itt két időszakot is összehasonlíthat.

    Az anomáliák okai

    1. A felhasználó által végrehajtott módosítások

    Általában a felhasználók 70-80% – a, akik kapcsolatba léptek az eLama Care szolgáltatással a megjelenítések csökkenése/növekedése miatt, megváltoztatták a kampány, a hirdetések vagy a hirdetési csoportok beállításait. Ezek lehetnek változások:

    • Stratégiák
    • Ajánlattételi kiigazítás
    • Napi költségvetés
    • Ajánlatok
    • A benyomások régiója
    • Menetrend Megjelenítése

    Mindez azt eredményezi, hogy az ügyfél által kapott forgalom mennyisége megváltozik.

    Külön megjegyezzük az ajánlat változását. A keresési oldalakon a hirdetéseket a CTR, az ajánlat és a minőségi együttható kombinációja alapján választják ki. Amint az ajánlat csökken, a teljes kombináció is csökken, ennek megfelelően kevesebb benyomás van. A hálózatokban a helyzet hasonló-a lefedettséget elsősorban a kattintás költsége befolyásolja. Ha a költségek csökkennek, a hirdetés kisebb számú webhelyen jelenik meg, kevesebb megjelenítés jelenik meg.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet további konverziókat elérni a Retargeting használatával a kontextuális hirdetésekben

    A változások története

    Annak megtekintéséhez, hogy milyen változtatásokat hajtott végre, például két héttel ezelőtt, használhatja a Yandex” előzmények módosítása ” funkcióját.

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    Megyünk a Yandex hirdetési szekrénybe.Kattintson a reklámkampány melletti fogaskerékre, majd válassza a “Előzmények módosítása”elemet. Kapunk egy listát a szinte az összes változás, amit tett:

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    Az ajánlatok módosítása, a kulcsszavak listája vagy a hirdetés szövege nem jelenik meg a történelemben.

    Javasoljuk, hogy tartsa meg a saját fájlját az összes végrehajtott módosítással, hogy bármikor láthassa, mi történt, és milyen időpontban.

    2. YAN levágja a nem hatékony webhelyeket

    A kampány elindításakor számos benyomása van, majd idővel a rendszer felhalmozza ezt a statisztikát, feldolgozza, levágja a nem hatékony webhelyeket vagy a nem hatékony felhasználókat. Így a hirdető kevesebb pénzt költ, a megjelenítések száma csökken, ugyanakkor a reklám sokkal hatékonyabbá válik. Ezért ebben az esetben a benyomások csökkenése még jó is.

    3. Pénzhiány a számlaegyenlegen

    A felhasználó idő előtt átutalta a pénzeszközöket, az alapok késtek az úton, vagy egyszerűen csak a számla hosszú aktiválása volt. Mindez a benyomások csökkenéséhez vezethet.

    OLVASS TOVÁBB:  Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben

    4. Elutasított hirdetési csoportok vagy ” megjelölésű csoportok nem jelennek meg a felhasználói érdekek és a közönség kiválasztási kritériumai szerint” 

    Így történik, hogy a hirdetések futtatása egy idő után megkapja a “néhány megjelenítés”állapotot. Amikor egy csoport prediktív kis számú megjelenítést generál, Yandex.Yandex. a Direct úgy dönt, hogy nem jelenít meg hirdetéseket ezekből a csoportokból a kapacitások használatának optimalizálása érdekében. Figyelnie kell az ilyen hirdetési csoportokat, például az eLama ajánló segítségével.

    5. Szezonalitás

    Ez az OK releváns a szezonális üzleti életben, amikor a vásárolt áruk népszerűsége az évszaktól függ. Például a tavaszi-nyári téli kalapokat sokkal ritkábban keresik az interneten, az ilyen termékekkel kapcsolatos hirdetések pedig alacsonyabb benyomásokkal rendelkeznek. Ha nem biztos benne, hogy a termék szezonális-E, használja a Yandex-et. Wordstat szolgáltatás, majd nézd meg a felhasználói lekérdezési előzmények benne:

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    6. Verseny

    A Yandexben néha elegendő, ha csak egy versenytárs van magasabb ajánlatokkal a benyomások csökkentése érdekében. Ezért folyamatosan ellenőrizni kell, hogy a beállított ajánlat elegendő-e a lefedettség magas százalékához, és időben frissíteni.

    7. Click-through (clickfrod)

    Ez lehet az oka a benyomások számának csökkenésének is, de ez rendkívül ritkán fordul elő.

    Milyen más jelentések segítenek azonosítani a benyomások anomáliáit

    A “keresési lekérdezések” jelentés– ebben láthatja, hogy melyik konkrét kifejezés / keresési lekérdezés volt a megjelenítések túlfeszültsége/csökkenése.

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    A” mondatok napról napra ” jelentés is segíthet ebben a feladatban:

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    Jelentés“Oldalak szerint” – használhatja annak meghatározására, hogy melyik oldalon volt túlfeszültség / csökkenés, valamint értékeli a forgalom minőségét kapott az oldalon.

    Как распознать всплески и спады показов в Яндекс.Директе, и что с ними делать дальше

    Olvassa el az előző csaló lapokat:

    Hogyan állítsuk be az eseménykövetést egy űrlap elküldéséhez a GA4-nek Hogyan készítsünk reklám bannereket 5 perc alatt

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában