More

    Hogyan lehet előrelépni a sport streaming és fogadási piacon

    Digitális ügynökség Go Mobile kiadott egy kutatási projekt Go Sport. A tanulmány két részből áll: Go Betting and Go Streaming.

    A szakértők elemezték a fogadási és sportközvetítési szférák jellemzőit, értékelték a játékosok digitális eszközeit, és azonosították a piacvezetőket. Elmondjuk a tanulmány főbb következtetéseit, valamint ajánlásokat adunk a promócióra. 

    A cikk hasznos lesz afogadási üzletek és streaming szolgáltatások csoportjai, valamint az ilyen projektekkel foglalkozó ügynökségek marketingszakemberei számára.

    Sport streaming

    A klasszikus televízióval folytatott verseny ellenére Oroszországban a sport streaming részesedése minden évben növekszik. Főleg a fiatalok körében-25-34 éves.

    Bár a rajongók megszokták, hogy sportegyesületeket néznek a tévében, a streaming három okból nyer: 

    • a sportesemények nemcsak élőben, hanem a felvételen is elérhetők; 
    • okostelefonon, PC-n és Smart TV-n keresztül nézheti meg a streaming mérkőzéseket; 
    • A tartalom személyre szabott-a felhasználó csak az őt érdeklő sporteseményekre feliratkozik. Ennek eredményeként megtakarítja az előfizetéseket.

    Nézzük meg a piac fő trendjeit.

    Interaktív és felhasználó által generált tartalom

    A felhasználók vonzása és megtartása érdekében a streaming platformok egyre inkább interaktív elemeket vezetnek be a webhelyre és az alkalmazásba. Például a Sportrecs weboldalán a felhasználók élő csevegésben cserélhetnek megjegyzéseket. 

    Az elkötelezettség növelésének másik módja az, hogy ösztönözze a felhasználókat saját tartalom létrehozására. Ugyanazon a Sportrecs-en bármely felhasználó ingyenesen vagy előfizetéssel tölthet fel adásokat és felvételeket. az ivi és a MEGOGO online mozik is aktívan mozognak ebbe az irányba.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    A Streaming általában ökoszisztéma-alapú

    A sport streaming oligopólium felé halad. A nagy ökoszisztémák érdeklődést mutatnak a platformok iránt. Például 2020 novemberében a BEAC megvásárolta a Rambler csoport 45% – át, és a vállalat egyedüli tulajdonosa lett. A szakértők úgy vélik, hogy az üzletre csak az Okko streaming szolgáltatás megvásárlásához volt szükség. 

    Egy másik példa a Veon holdingra, a Beeline operátor tulajdonosára vonatkozik. 2020 szeptemberében tárgyalásokat folytatott a MEGOGO online mozi megvásárlásáról. De az üzlet nem történt meg. Előrejelzésünk szerint a következő néhány évben számos streaming szolgáltatás lesz a nagyvállalatok része, és az ökoszisztéma részévé válik.

    A Streaming a közösségi hálózatokba kerül

    Ha a korábbi közösségi hálózatok a kalóz tartalom melegágya voltak, beleértve a sportot is, most a helyzet más. A közösségi hálózatok együtt akarnak működni a streaming szolgáltatásokkal annak érdekében, hogy új közönséget vonzzanak. Például 2020 szeptemberében a vállalat Mail.ru a csoport megvásárolta a Telesporttól a spanyol La Liga és az olasz Serie A mérkőzéseinek online közvetítési jogát a 2020-2021-es szezonra. A cég ingyenesen mutatta be a mérkőzéseket a VK-ban és az Odnoklassniki-ban, valamint a “Watch” speciális szakaszaiban Mail.ru ” és “Sport Mail.ru” és a játékos Mail.ru csoport a Telesport honlapján.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő hirdetések révén. Ügy

    Как продвигаться на рынке спортивного стриминга и беттинга

    Három tipp a streaming népszerűsítésére 2021-ben.

    1. A közönség bevonása

    Interaktív elemek hozzáadásával a weboldalhoz és az alkalmazáshoz a márkák párbeszédbe hívhatják a közönséget. A felhasználók megtartása érdekében létre kell hoznia az UGC (Felhasználói tartalom) létrehozásának lehetőségeit.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő hirdetések révén. Ügy

    2. Együttműködés a közösségi hálózatokkal

    A közösségi hálózatok kimeríthetetlen forrása egy új közönségnek a streaminghez. A sport streaming olyan tartalom, amely lehetővé teszi a felhasználók bevonását a közösségi hálózatokkal való interakcióba. Ezért a közösségi hálózatok és a streaming együttműködése kölcsönösen előnyös történet. 

    3. Összeáll a bukmékerek

    A Streaming platformok és a fogadóirodák hasonló célközönséggel rendelkeznek. Ezért az együttműködés mindkettőhöz új egyedi felhasználókat hoz. A közvetítés és a fogadás elválaszthatatlanul összekapcsolódik. A közvetítéseknek köszönhetően a BC növelheti a webhelyen töltött átlagos időt, valamint reklámozással növelheti a nyereséget.

    Fogadás

    A világjárvány idején a sportesemények száma jelentősen csökkent. Ennek ellenére a fogadási piac 20% – kal nőtt. Ez annak a ténynek köszönhető, hogy nyitották fogadás esports.

    Az új közönség bízik a bukmékerekben 

    A fogadás mindig is kétes terület volt az emberek szemében. De most a legális fogadások aránya növekszik, az illegális bukmékerek száma pedig csökken. Az új közönség, amely elsősorban 25-34 éves fiatalokból áll, engedéllyel bízik a bukmékerekben.

    Figyelem az alternatív csatornákra és együttműködésekre

    A bukmékerek reklámozása klasszikus csatornákban (TV, rádió, sajtó) korlátozott. Ezért a vállalatoknak alternatív promóciós csatornákat kell keresniük, hogy új közönséget vonzzanak. A sport streameléssel való együttműködés mellett a bukmékerek integrációkat és speciális projekteket készítenek nem szabványos platformokon.

    Как продвигаться на рынке спортивного стриминга и беттинга

    Javasoljuk, hogy figyeljen a következő csatornákra.

    1. Társkereső szolgáltatások

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában