More

    Hogyan lehet elemezni és optimalizálni a reklámkampányokat A YAN-ban

    Ma kínálunk, hogy nézze meg a végső videót a különleges projekt “YAN A – tól Z – ig” az online kiadvány SEOnews, valamint az eLama szolgáltatás. 

    A kilencedik leckében Nikita Kravchenko, a fizetett forgalom eLama-val való együttműködés vezető szakembere elmondja, hogyan kell elemezni és optimalizálni a reklámkampányokat a Yandex hirdetési hálózatban. Megtudhatja, hogyan értékelheti az általános helyzetet, hol tekintheti meg az adatokat, hogyan optimalizálhatja a hirdetési platformokat és a célzást. 

    A reklámkampányok elemzése és optimalizálása YAN-ban 

    A számla általános helyzetének értékelése 

    Először is, a hirdetőnek fel kell mérnie a számla helyzetét annak érdekében, hogy megértse, mely kampányok működnek jól, és amelyek rosszul működnek. Azokat a reklámkampányokat, amelyek rosszul működnek, optimalizálni vagy felfüggeszteni kell. A KPI-ket végrehajtó kampányokat méretezni kell. 

    A követendő szabály az, hogy ha a kampány jól működik, akkor nem érintjük meg, vagy ott adjuk át a költségvetést. A fő hangsúlyt a rosszul működő kampányokra kell összpontosítani. Ők azok, akik most költik el a pénzünket. 

    A kampányok hatékonyságának értékeléséhez keresse fel a “Jelentés varázsló” elemet Yandex.Yandex. közvetlen (a statisztikák lap Yandex. Közvetlen). 

    A Jelentés varázsló hasznos jelentéseket gyűjt, amelyek segítségével következtetéseket vonhat le a kampányok munkájáról. 

    A jelentés varázslóban megtudhatja, milyen keresztmetszetek léteznek, milyen oszlopok és mutatók léteznek. 

    Анализ кампаний 1

    A tetején válassza ki a kiválasztott időszak csoportosítását. Ezután hozzáadhat adatokat a konkrét célokról a Yandexnek továbbított Metrikából. Közvetlen (például statisztikák a célokról-Alkalmazás küldése, a köszönöm oldal meglátogatása, vásárlás stb.). A “célok adatai”sorban ki kell választania a szükséges célokat. Ha ez a sor üresen marad, a statisztikák megjelennek az összes továbbított cél esetében Yandex.Yandex. közvetlen. 

    A” Hozzárendelési modell “sorban elhagyhatja az” utolsó kattintás Yandex.Yandex. közvetlen”. Itt általában a hirdetési kampányban kiválasztott hozzárendelési modellt választják ki. 

    Ezután válassza ki azt az időtartamot, amelyre statisztikákat szeretnénk megtekinteni. Engedélyezheti a” HÉA-val együtt ” jelölőnégyzetet, ha áfát fizet, és Oroszországban dolgozik. 

    OLVASS TOVÁBB:  Promóció a blockchain indítás keresésében. A BDC Consulting esete

    Az alábbiakban egy nagy blokk “szelet”. Nézze meg, hogyan használhatja őket a hirdetések elemzésére és optimalizálására. 

    A hirdetési kampányokra vonatkozó statisztikák megtekintéséhez válassza a” kampányok ” részt, a jobb oldalon pedig adja meg az oszlopokat – azokat a mutatókat, amelyekre az elemzés során összpontosít (megjelenítések, kattintások, CTR, költség, átlagos CPC, konverziós arány, célár, konverziók száma). 

    Szűrőket is hozzáadhat az alábbiakban. 

    Анализ кампаний2

    Szűrők hozzáadása után kattintson a” Show ” gombra, megjelenik egy jelentés. Az első oszlopban látjuk a hirdetési kampányok listáját, majd-statisztikákat róluk. 

    Анализ кампаний3 

    Az adatok költség szerint rendezhetők. Így megtudhatja, hogy mely reklámkampányok költötték a legtöbb pénzt az időszak alatt, és hány konverziót hoztak erre a költségvetésre, és milyen áron. 

    OLVASS TOVÁBB:  Kommunikációs csatornák a hűség növelése és az ügyfelekkel való kommunikáció érdekében

    Így nézzük meg a statisztikákat általában a reklámkampányok, határozza meg a kampányok, hogy jól működik, rosszul. Az utóbbiak optimalizálva vagy felfüggesztve vannak. 

    Helyszíni elemzés 

    A YAN egyik legfontosabb jelentése a “webhelyelemzés”. A webhelyek összekapcsolják a hirdetési költségvetést, mivel a webhelyek tulajdonosai érdeklődnek a hirdetésekre való kattintások iránt. 

    Miután ugyanazon a napon vagy a következő napon reklámkampányt indított, el kell mennie a webhelyekről szóló jelentéshez. Ezt a jelentést a “jelentés varázslóban” is megtekintheti az adatcsoportosítás, az időtartam kiválasztásával, csak a keresztmetszetekben kell kiválasztania a kampányok helyett a webhelyekkel kapcsolatos összes elemet-a webhely típusát, a webhely nevét, a webhely Turbo verzióját, a külső hálózatokat. 

    A jobb oldalon az oszlopokban kiválaszthatja ugyanazokat a mutatókat, amelyek korábban rendelkezésre álltak. A legfontosabbak a fogyasztási és a konverziós adatok.

    Ha nem elégedett egyes webhelyekkel, letilthatja őket. Annak kiszámításához, hogy a platform mennyire hatékony az Ön számára, a következő képletet használhatja: 

    2 * TCPA = fogyasztás 

    Vagyis, ha az átváltási ára (CPA) 100 rubel, a költség pedig már elérte a 200 rubelt, akkor a webhely hatástalan. Le kell tiltania, ha hozzáadja a hirdetési kampány beállításaiban szereplő tiltott webhelyek listájához. Ha minden megfelel Önnek, folytathatja a munkát. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsünk reklám bannereket 5 perc alatt

    A jelentésekből olyan mobil alkalmazásokat is találhat, amelyeket érdemes letiltani, mivel a bot forgalom gyakran alkalmazásokból származik. 

    Анализ площадок РСЯ4

    A legfontosabb mondatok és a közönség kiválasztási feltételeinek elemzése 

    A kulcsfontosságú kifejezések hatékonyságának elemzéséhez keresse fel a” jelentés varázslót”, válassza ki: 

    • Kampányok; 
    • Csoportok, 
    • A megjelenítési feltétel (a kiválasztott célzás). 

    Анализ таргетингов5

    Az alábbiakban szűrőket állíthat be, például hozzáadhatja a benyomási kritériumok típusát – lásd külön a kulcsszavakra vonatkozó statisztikákat, a közönség kiválasztási feltételeit stb. 

    Анализ ключевиков6

    Először költségenként rendezzük a jelentést, megnézzük a konverziók számát és azok költségét. Az adatok alapján megértheti, hogy mely kulcsszavakat dolgozzák ki. 

    Ezután jelentést készítünk a közönség kiválasztásának feltételeiről, majd döntést hozunk a kampányokban használt közönségről. 

    A célzás alacsony hatékonysága gyakran nem annak a ténynek köszönhető, hogy rossz célzást adott hozzá. 

    Az okok a következők lehetnek: 

    • nem esik a közönség; 
    • rossz minőségű kreatívok és helytelen ajánlat; 
    • alacsony minőségű céloldalak; 
    • a hideg közönség, amelyet hosszabb ideig fel kell melegíteni, újra visszatért a helyszínre retargeting segítségével. 

    Ha a célzást biztonságosan le lehet tiltani

    • Ugyanazon csoportokban (ugyanazon hirdetéseken és céloldalakon) vannak más célzási módszerek is, amelyek hatékonyan működnek. 
    • Más esetekben az ajánlatok, hirdetések és céloldalak különböző kombinációit kell tesztelni. 

    Mi mást kell elemezni 

    Abszolút mindent elemezhet. Először is figyelmet kell fordítania azokra a paraméterekre, amelyekkel az ajánlat módosítható: 

    • nem és kor; 
    • eszközök, 
    • helyszínek, 
    • nap és napszak stb. 

    Mindezek a szeletek elérhetők a”jelentés varázslóban”. 

    Ne felejtse el megnézni a statisztikákat a dinamikában. Nézi az adatokat időszak időszak a helyes megközelítés, azonban a rendszeres kampányok optimalizálása a hatékony reklám dynamics fog változni. Ezért fontos összehasonlítani a hatékonyságot időről időre. Ezt meg lehet tenni a “Jelentés varázsló”. 

    OLVASS TOVÁBB:  Egy reklámkampány egy autókereskedőnek mytargetben. Ügy

    Статистика по кампаниям РСЯ7 

    Nagyon kényelmes a statisztikák megtekintése és a reklámkampányok monitorozása automatizált eszközökkel, amelyek adatokat gyűjtenek, összesítenek, grafikonok formájában mutatják be. 

    Статистика по кампаниям РСЯ8

    Vizsgálati hipotézisek 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában