More

    Hogyan lehet eladni a reklámot a tiktokban az ügyfeleknek: 5 tipikus kifogást dolgozunk ki

    Az új hirdetési rendszerek eladása az ügyfeleknek nem könnyű feladat. Különösen akkor, ha az Ügynökségnek még nincs sok tapasztalata, kompetenciája és szakértelme ezen a területen. Ebből az anyagból megtudhatja, hogyan segíthet az ügyfélnek úgy dönteni, hogy reklámot indít a tiktokban. 

    Tiktok Hirdetési Lehetőségek 

    A Tiktok több mint 38 millió aktív felhasználóval rendelkezik Oroszországban, a Mediascope adatai szerint 2021 júniusában. Az elmúlt fél évben felnőtt és oldószeresebb közönséggel bővült az alkalmazás. Például Moszkvában a 45 fős közönség már a felhasználók teljes számának 36% – át teszi ki. 

    Az aukció és a fenntartott hirdetési formátumok a hirdetők rendelkezésére állnak. Az aukciós formátumot a TikTok Ads Manager reklámszekrényében indítják el, valójában célzott reklám. Ugyanakkor szem előtt kell tartani, hogy csak videohirdetéseket lehet elhelyezni a Tiktokban. Minimális költségvetéssel lehet kezdeni a CPM, CPV, CPC, oCPM fizetési modellekkel, célozni a felhasználókat geo, társadalmi státusz, érdekek és viselkedés alapján. A reklám webhelyhez vagy mobil alkalmazáshoz vezethet.  

    A Spark Ads formátum a hirdetők számára is elérhető, melynek köszönhetően a márka népszerűsítheti az alkalmazásból származó szerves tartalmat, bevonhatja és növelheti TikTok-fiókjának közönségét. A Spark hirdetések használatának egyik leghatékonyabb módja az alkotók és bloggerek közreműködésével rögzített videók fellendítése. 

    A TikTok fenntartott formátumai olyan hirdetések, amelyeket a felhasználó nem tud önállóan elindítani a TikTok csapat bevonása nélkül. Az ilyen formátumok lehetővé teszik, hogy hatalmas lefedettséget és közönség bevonását. Ezeket fel lehet használni, hogy megoldja a márka és a Média feladatok, megismerjék a terméket, és hozzon létre remarketing listák további interakció és motiváció, hogy a konverzió. 

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Facebook Instagram Instagram hirdetés mesterkurzus: működő kreatívok és céloldalak létrehozása az Instagram és a Facebook reklámozásához

    A TikTok csapat által fenntartott formátumok: 

    • A Hashtag Challenge és a Branded Effects egy adott márka tartalmi megoldásai, amelyek kifizetik a projektet. Elindításához a TikTok gyakran vonzza a népszerű alkotókat: bloggereket, zenészeket, művészeket. Ez a hirdetési formátum növeli a felhasználók által közzétett tartalom mennyiségét. topView és a márka átvétele az elhelyezés idejének kifizetésével (CPT, időenkénti költség). Mindkét formátum olyan hirdetés, amelyet a felhasználó azonnal lát, amikor bejelentkezik az alkalmazásba.
       
    • In-Feed egy nap Max A fizetés az elhelyezés időpontjában márka prémium fix fizetés ezer megjelenítés. Az ilyen hirdetések natívan be vannak ágyazva a felhasználói ajánlások takarmányába.
       
    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a kontextuális hirdetés a B2B témában

    Az eLama Care szolgáltatás szakembereitől megtudhatja a fenntartott formátumok költségeit:

    Kinek kell reklámozni a TikTok-ban 

    A TikTok reklámja különböző függőlegesekhez alkalmas. A promóció kiváló eredményeket mutat:

    • játékok és alkalmazások; 
    • e-kereskedelem; 
    • FMCG; 
    • képzés, infobusiness; 
    • szépségipar; 
    • sport, stb. 

    Ha ügyfelei vannak ezekből az iparágakból, kérje meg őket, hogy futtassák a hirdetéseket a Tiktokban. Az összetett termékekkel rendelkező ügyfelek számára, például a B2B-től, az ipari e-kereskedelemtől, az ilyen reklám kevésbé lesz releváns. 

    Között az ügyfelek ügynökségek, szabadúszók, általában vannak a leghűségesebb, hogy az előadóművész készen áll a kísérletezésre. Néhány esetben kezdetben megállapodhat a hipotézisek tesztelésének költségvetéséről. Ha ilyen ügyfelei vannak, biztos benne, hogy a TikTok fizetett hirdetése megfelelő számukra, akkor teszteljen egy új irányt.  

    Vannak olyan ügyfelek, akik még mindig nem hisznek a TikTok reklámjának hatékonyságában, és meglehetősen nehéz meggyőzni őket. Ebben a cikkben az öt leggyakoribb vásárlói kifogást vettük figyelembe, és megmutattuk, hogyan reagáljunk rájuk.  

    OLVASS TOVÁBB:  Promóció indítása az Avito-n: lépésről lépésre

    “A TikTok gyerekeknek szól, a célközönségünk pedig nincs ott” 

    A TikTok nagy és sokszínű közönséggel rendelkezik: a 24 éves vagy annál idősebb férfiak és nők a közösségi hálózat felhasználóinak 72% – át teszik ki. A TikTok ” átlagos “és” átlag feletti “jövedelmű fizető közönség pedig több mint 66%. Tanulmányozza át az aktuális Mediascope Webindex adatokat, majd mutassa be az ügyfélnek. Ezenkívül nagy TikTok-fiókokat is mutat az ügyfél tárgyában.  

    A TikTok-nak már van célközönsége az ügyfele számára, és most van a legjobb alkalom arra, hogy megcélozza. Az átlagos CPM a helyszínen alacsonyabb, mint más platformokon. Ennek oka az, hogy az árverést még nem melegítették fel. 

    Ha az ügyfél alapvetően nem ismeri a TikTok képességeit, végezzen el egy oktatási programot, vagy hívja meg őt az eLama webinárok képzésére. 

    Az Instagram hajnalán kevés vállalat vette komolyan ezt a közösségi hálózatot és annak felhasználóit. Instagram Facebook hirdetések Instagram elhelyezés most már szerepel szinte minden üzleti a média mix. Ugyanez vár a tiktokra a közeljövőben.   

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet átadni a Google Ads moderálását orvosi témákban

    “Nem hisszük, hogy a TikTok-ban történő hirdetés eredményeket hoz” (és nincs saját eseted) 

    A TikTok hirdetési platform 2020-ban vált elérhetővé, így teljesen normális, hogy nincs tapasztalata vagy esete a vele való munkavégzéshez. Természetesen az értékesítés legegyszerűbb módja az, ha a hüvelyében egy ütőkártya van sikeres ügy formájában az ügyfél tárgyában.  

    De ha még nincs elég tapasztalata a Tiktok hirdetésekkel kapcsolatban, használja azokat a példákat, eseteket, amelyeket maga a közösségi hálózat kínál. Két platformra lesz szüksége:

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában