More

    Hogyan lehet csökkenteni a Yandex-szel való kapcsolatfelvétel költségeit. Közvetlen 44% – kal-egy online rattan Bútorbolt esetében

    Az elama ügynökség egyik ügyfele a rattan bútorok online áruháza. A meleg országokban gyakori fonott belső tárgyak Oroszországban is egyre népszerűbbek. 2,5 évig a csapat 44% – kal csökkentette a kezelés költségeit. Elmondjuk, hogyan sikerült az ügynökség ezt megtenni.

    A projektről és a termékekről

    A Rattan bútorokat szezonális terméknek lehet nevezni, de csak részben. Egyrészt a kereslet növekedését jósoljuk a hő kezdetével-márciustól nyár végéig: az ilyen bútorokat hagyományosan vidéki házakban használják. Másrészt a hideg időszakban is stabil keresletet tapasztalunk: az elmúlt években a rattan bútorokat városi lakásokban, köztereken használták.

    Ügyfelünk-az NDA miatt nem említjük a nevét – közvetlenül Indonéziából szállít termékeket, nemcsak belső tárgyakat, hanem rattan bútorpárnákat is kínál a piacon.

    Az online áruház Oroszország északnyugati részén található regionális központban található. A legfontosabb vásárlók a városi vagy külvárosi ingatlanok, valamint a kereskedelmi szervezetek tulajdonosai.

    Az értékesítés csak a weboldalon található visszajelzési űrlapon keresztül történik, ami nem túl kényelmes. Azt tanácsoltuk a boltnak, hogy az ügyfelek önállóan vásárolhassanak, de az ügyfél nem akart semmit megváltoztatni, mert már negatív tapasztalata volt ezzel kapcsolatban. Az ügyfél útjának ilyen jellegzetességei ellenére azonban ügyfelünk nem veszíti el a célközönséget, mert kiváló minőségű termékeket és alacsonyabb árakat kínál, mint a versenytársak.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy üzleti oldalt a Facebook-on-eLama

    Három évvel ezelőtt, 2018 elején kezdtünk el dolgozni az ügyféllel. Az elsődleges feladat az volt, hogy optimalizálja a vezető költségeit a kontextuális hirdetésekben 1700-ról 1000 rubelre.

    A Geotargeting az Orosz Föderáció minden régiójára lett konfigurálva, kivéve a nagyon távoli területeket — például kizártuk Yakutia, Buryatia, Szahalin stb.

    OLVASS TOVÁBB:  Fizessen az Avito promócióért az eLama-n keresztül

    A regionális offline és online rattan bútoráruházak, amelyek hasonló vagy magasabb árakkal rendelkeztek, versenytársaknak számítottak.

    Amit az elején tettünk

    Az ügyfél már dolgozott kampányok Keresési Yan egy átlagos CPL Yandex.Yandex. közvetlen, egyenlő 1803 rubel 2017.április-2018. február.

    2018-2019-ben számos fejlesztést hajtottunk végre: a szemantikai mag átszervezésétől az érintett csoportok által a képek frissítéséig.

    Pontosan mi történt:

    • különböző típusú kampányokat indítottunk és teszteltünk a Yandexben. Közvetlen és Google hirdetések: szabványos és dinamikus keresési kampányok, YAN és CMS kampányok, Keresési banner, megjelenítési kampány, hasonmás, retargeting;
    • mindkét rendszer keresési kampányainak szemantikáját több mint kétszer bővítettük. Szélességben és mélységben dolgoztunk, többek között a Közel-matematikai (rattan említése nélkül) és a kapcsolódó szemantikával (például”bútor a házhoz”);
    • megdupláztuk a Google kereskedelmi kampány hírcsatornájában szereplő pozíciók számát;
    • átdolgoztuk a szövegeket, és a / B tesztelést végeztünk a keresési és hálózati kampányokban, hogy azonosítsuk és kiválaszthassuk a leghatékonyabb kiegészítő hirdetéseket. A legjobb eredményeket a “from”formátumú részvények és kategóriák árainak megemlítésével ellátott szövegek mutatták be;
    • létrehoztunk egy ajánlatkezelőt az ajánlatkezelés automatizálására;
    • letiltott nem hatékony lekérdezések a statisztikák felhalmozása után;
    • korrigált az árak a szociális dem paraméterek és eszközök; bővített geotargeting-Moszkva és Szentpétervár, egyetértett az ügyfél, és hozzá távoli régiók a kampány az Orosz Föderáció;
    • megtisztítottuk a forgalmat: kibővítettük a negatív kulcsszavak és a kizárt oldalak listáját.
    OLVASS TOVÁBB:  A Facebook hirdetések megkövetelik a webhely domain ellenőrzését: mit kell tenni ezzel kapcsolatban

    2019 decemberére 1251 rubel értékű CPL-t értünk el, ami 30% – kal csökkentette a mutatót, és 35% – kal növelte a megrendelések számát 2018-hoz képest. Ha figyelembe vesszük, hogy ebben a szegmensben a verseny folyamatos növekedését látjuk, amikor a verseny növekszik, a CPC növekszik, ennek eredményeként a CPL hasonló CR — vel növekszik-ez nagyon jó eredmény.

    Milyen volt 2020

    2020 — ra elkészültek a legfontosabb kampánybeállítások, a leghatékonyabb kampányok-a keresés, A YAN és a retargeting-aktívak maradtak.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy üzleti oldalt a Facebook-on-eLama

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában