More

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Érdekes tény: bár szinte mindenkinek van fiókja a közösségi hálózatokon, nem mindenki tudja, hogyan profitáljon ebből a saját és a pénztárca számára. Sokan rendelkeznek szakértői ismeretekkel, de nem is veszik észre, hogy jó pénzt tudnak keresni vele.

    Svetlana Senko , angoltanár mesélt nekünk az Instagram-fiók bevételszerzésének bonyodalmairól. Svetlana egy európai (Cseh Köztársaság, Németország) egyetemen végzett, és nemzetközi Tesol bizonyítványt kapott, amely jogot ad arra, hogy idegen nyelveket tanítson a világ bármely országában. Svetlana blogot tart az Instagram-on, ahol elmagyarázza, hogyan kell dolgozni az amerikai szabadúszó tőzsdéken, hogyan lehet elhelyezkedni egy kínai online iskolában és hogyan lehet külföldi ügyfeleket tanítani. Segít az előfizetőknek abban is, hogy a nyelvtudásukat jövedelemforrássá alakítsák, és megfelelő módon emeljék szolgáltatásaik árait.

    Az interneten sok olyan webhely található, ahol népszerűsítheti saját magát és projektjeit. És én, mint sok más, úgy gondolom, hogy a nagyobb hatékonyság érdekében tanácsos egyszerre a legnépszerűbb forrásokat használni, de egy dologgal kezdhet. Például az Instagram már régóta nem csupán társadalmi hálózat, és átalakult egy jó üzleti platformká, ahol sokféle módon lehet pénzt keresni.

    A legfrissebb adatok szerint világszerte több mint 1 milliárd ember használja az Instagramot havonta. Ezenkívül nemcsak a felhasználók teljes száma növekszik gyorsan, hanem az emberek ezen az oldalon töltött ideje is – átlagosan napi 28 perc felhasználónként.

    A blogolás és a bevételszerzés típusai

    Megalapozott meggyőződés, hogy lehetetlen bevételt szerezni egy Instagram-fiókkal anélkül, hogy végtelen mennyiségű idő, pénz és egyéb anyagi erőforrás állna rendelkezésére. Ez nem teljesen igaz. Minden attól függ, hogy a közösségi hálózaton melyik pénzkereseti modellt választja.

    Hirdető

    Ha életmód-blogger vagy és pénzt keresel a kereskedelmi és személyes fiókok reklámozására, akkor a szabály az: minél nagyobb a népszerűség és az elérés a Történetekben, annál magasabb az árcédula a reklámozáshoz.

    Ez a bevételszerzési modell egyszerűnek tekinthető, mivel a bloghirdetések csak hetente kétszer tehetők közzé, különben a közönség elfárad. A reklám időtartama általában nem haladja meg a 45 másodpercet. (3-4 történet).

    Természetesen az ilyen kiadványok közzététele előkészítést igényel, hogy végül minden jól nézzen ki. De az idő múlásával megtanulja a szükséges készségeket, és csökkenti időbefektetését. Itt nincs az “átlagár” fogalma, mert az Instagram hirdetési piacát gyakorlatilag senki nem szabályozza. A bevételt befolyásolja a közönség elérhetősége és ambícióinak nagysága. De mégis vannak olyan kritériumok, amelyek alapján felmérheti az előfizetők aktivitását, és ennek megfelelően tevékenysége eredményeinek minőségét: az 5% -ig terjedő lefedettség rossz, 10-20% -os szinten – normális, 25-30% és több – kiváló.

    Az érthetőség kedvéért hozok egy példát . Tegyük fel, hogy egy 100 ezer feliratkozó közönséggel rendelkező blogger csak 2% -os lefedettséggel rendelkezik a Stories-ban. Ugyanakkor a reklám ára stabil. Itt nyilvánvalóak a nyilvánvaló következtetések: vagy a blogger időzítette a közönséget, vagy pedig kitiltották.

    A Lifestyle Blogger bevételszerzési modellje nem mindenki számára elérhető. Miért? Szüksége lesz egy fejlett Instagram-fiókra (5 ezer előfizetőből) és magas lefedettségre a Stories-ban. Javaslom, hogy vegyen fel egy reklám értékesítési menedzsert, hogy segítsen. Ő átveszi az ügyfelek keresését, a hirdetőkkel folytatott tárgyalásokat, a szerződések megkötését stb.

    OLVASS TOVÁBB:  Heti legfontosabb információk: 4 Instagram-frissítés és új YouTube Analytics jelentés

    E modell pénzügyi sikerének titka a következő: minél magasabb a média tudósítása, annál magasabb az átlagos hirdetésellenőrzés.

    Az Életmód Blogger hosszú és kitartó erőfeszítések eredménye, ezért ez a forgatókönyv nem mindenki számára megfelelő.

    Termékeinek / szolgáltatásainak eladása

    Az Instagram-fiók bevételszerzésének második modelljét kísérletileg „Expert” -nek hívják. Nem a Történetek előfizetőinek számára és lefedettségére összpontosít, hanem egy adott területen szerzett ismereteire . A jó hír az, hogy még a több mint 1000 előfizetőt számláló kis blogok is pénzt kereshetnek.

    A szakértői blog általában csak egy témára koncentrál. Ilyen témák például: idegen nyelv, pszichológia, belső terek, divat, anyaság, orvostudomány – röviden, bármi. A bevételszerzés ebben a forgatókönyvben szakértői szolgáltatások eladásán alapul. Például folytathat online konzultációkat, mentor lehet egy ügyfél számára (egy drágább termék), vagy eladhat mindenféle útmutatót és munkafüzetet.

    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: A Telegram csoportos hívások és a Zoom rekord bevétele

    Amint sikerül elérnie legalább egy kis pénzbeli megtérülést közönségéből, létrehozhat egy fizetett tanfolyamot, webes szemináriumot, maratont. Ez a modell az elsőtől eltérően sokkal gyorsabban kezd el keresni.

    Ne felejtsük el, hogy egy ilyen blog sikerének kulcsa a magas szintű szakértelem egy adott résen. Sőt, valódi áttekintésekkel és erős esettanulmányokkal kell rendelkeznie az arzenáljában, mert enélkül nem lesz képes megbízható kapcsolatokat kiépíteni az előfizetőkkel.

    Az én történetem: első lépések az Instagram-fiók bevételszerzéséhez

    2020 májusában indítottam el az Instagram-ot, 500 előfizetőt szereztem készpénzköltség nélkül, és elkezdtem online konzultációkat folytatni angol nyelven, szimbolikus költséggel – csak 200 rubel / fél óra. Óriási volt az igény!

    Három hónapig tapasztalatokat szereztem, összeállítottam egy áttekintő portfóliót, és augusztusra egy órás konzultáció költsége elérte a 3500 rubelt. Csak az online konzultációknak köszönhetően a blog már elkezdte havi 35 000 rubelt hozni!

    Próbáltam pénzt keresni az ellenőrzőlistákon és útmutatókon is. A belőlük származó jövedelem még mindig kicsi, mert nekem még meg kell tanulnom a natív értékesítés minden bonyolultságát. Ezen kívül ingyen megosztok néhány útmutatót és ellenőrzőlistát előfizetőimmel. A beérkezésük egyetlen feltétele a fiókomra való feliratkozás.

    Nemrégiben elindítottam az Instagram promóció és a szakértők számára történő bevételszerzés alapjairól szóló fizetett tanfolyamomat, amely megháromszorozta a havi profitomat.

    Példák a Történetek és bejegyzések hirdetéseimre

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Mikor kezdje el a bevételt

    Lehetetlen megnevezni egy konkrét dátumot, amelyre blogja képes lesz bevételszerzésre. Mindenki számára ez különböző módon történik: minden attól függ, milyen gyorsan növekszik és fejlődik az Instagram-fiókja, milyen az elérhetősége, hány előfizetője van. Esetemben két hónap is elég volt, de minden egyedi. A bevételszerzés hosszabb időt vehet igénybe. Például, ha a hirdetési utat választja magának, vagyis azt a stratégiát, amely szerint az előfizetőket más bloggerek hirdetéseivel vonzza, akkor valószínűleg 4–5 hónapra lesz szüksége.

    Érdemes megjegyezni, hogy az Instagram értékesítés különbözik a weboldal értékesítésétől. Mi az alapvető különbség? Az Instagramon az értékesítés megkezdését számos fontos lépés előzi meg: személyes márka és hírnév építése, ismeretek építése és természetesen a hűséges közönség megjelenése. Amikor elkezdnek bízni benned, akkor meg lehet kezdeni a blog bevételszerzését.

    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: A Telegram csoportos hívások és a Zoom rekord bevétele

    Mennyibe kerül az Instagram reklámozása

    Ha életmód-bloggerként tervezi válni, akkor bevételeinek legnagyobb részét hirdetési bevételekből fedezi. Azt azonban meglehetősen nehéz megjósolni, hogy mennyit kell fizetnie a reklámért, és mennyit fog fizetni érte. Tehát a jövedelem garantálása magának, mint minden üzletben, irreális.

    Ennek ellenére van egy kimondatlan szabály: ha például 15 ezer ember kedveli a bloggert, akkor egy reklámbejegyzés körülbelül 15 ezer rubelbe kerül.

    Más források szerint a 20–80 ezer előfizetőt számláló blogokon történő reklámozás 5 ezer rubelbe kerül. Nem vagyok biztos benne, hogy az összes befolyásolót és producert irányítják-e ezek a számítások, de elég korrektnek tűnik.

    Saját tapasztalatom alapján azt is elmondhatom, hogy a bloggerekkel való reklámozás nem csodaszer, ezért fel kell készülni az elvárásoknak nem megfelelő eredményre. Különböző bloggerekkel dolgoztam, és többnyire rossz minőségű reklámokat kaptam: az egyik blogger hamis információkat terjesztett rólam; a másik reklámja show-ra készült, érzelem és lélek nélkül; az utóbbi esetben egyszerűen nem teljesítették a megrendelésemet, és nem is keresték meg.

    A legsikeresebb hirdetési kampányok azok voltak, amelyekben minden kölcsönös megállapodásokon alapult: előléptem néhány bloggert, ő pedig engem.

    Hogyan nézhet ki:

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Érdemes-e együtt dolgozni egy producerrel

    Ha nem szeretne egy stratégia kidolgozásával és az értékesítés technikai részének megszervezésével bajlódni, akkor ezeket az eljárásokat tiszta lelkiismerettel átruházhatja a termelőre. Egy ilyen együttműködés a blogod profitjának 30-50% -ába fog kerülni.

    Fontos szempont : mielőtt ilyen szakemberrel kapcsolatba lépne, ellenőrizze, hogy van-e tapasztalata az értékesítésben, tisztázza, hogy vállalja-e a felelősséget a technikai részért (céloldalak, webes szemináriumok szervezése stb.). Mostanáig vannak olyan kellemetlen helyzetek, amikor a gátlástalan gyártók a semmiért “letépik” a százalékot.

    Értékesítés és piacra dobás. Értékesítési trendek 2020

    Pár évvel ezelőtt az Instagram értékesítése agresszív, mutatós volt. A blogger spontán módon bejelentheti a termék értékesítésének kezdetét, mesterségesen előidézheti a hiány érzését, ezáltal szó szerint arra kényszerítve őket, hogy megvásárolják a tanfolyamukat, és csak néhány nap alatt bezárják az értékesítést. Ma ez a stratégia hatástalan.

    OLVASS TOVÁBB:  A Likeney legjobb tartalma 2020-ra

    Példák a történetek agresszív értékesítésére:

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    Azt kell mondanom, hogy most még maguk a felhasználók is figyelmesebb hozzáállást tanúsítottak bármely szolgáltatás és termék megvásárlásában. Ezért az értékesítésre való felkészülés egy-két hónap múlva megkezdődik: először a közönséget fokozatosan bemelegítik, majd a blogger felfedi termékének értékét és annak okait, hogy miért kell tőle vásárolni.

    Ugyanakkor nem szabad elfelejteni, hogy feltűnés nélkül felhívja a hallgatóság figyelmét az ilyen problémák megoldásában szerzett saját szakértelmére és tapasztalatára. Ha az összes fentieket helyesen kombinálják és gyönyörűen megtervezik, akkor a “puha” eladások valódi jövedelmet hoznak.

    Összefoglalva elmondhatom, hogy az információs piac évről évre növekszik és bővül, csakúgy, mint egyes kérdések szakértői közötti verseny. Ezért a blogolási termék minőségének magasnak kell lennie, különben könnyen tönkreteszi a hírnevét és megnehezíti a jó értékesítést.

    Friss cikkek

    “Elegem van a bányászatból – informatikához akartam menni”

    Nikita Fuchko a csapat vezetőjeként szerzett tapasztalatairól, a rugalmas készségek előnyeiről és az edzés során talált új munkáról. 20219. január 15. 72https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2510/og_image/47e3012e42363d62e746f3eef8b633c9.png Jó...

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában