More

    Hogyan lehet az információk kreatív bemutatásával megtartani az olvasó figyelmét a közösségi médiában?

    A marketing olyan, mint a ruházat: az éhínség éveiben meztelenül eladhatja a húskonzerveket, és nem lesz vége a vásárlóknak. De próbáljon ugyanúgy viselkedni egy erősen versenyző piacon, és vonzhat pár margint. Ugyanez a helyzet a szövegekkel is: ha jól vannak csomagolva, akkor az olvasó mindent megtesz tőle.

    Igor Malinin , a marketinges újságírója, a Runet-díj díjazottja a népszerű közösségi hálózatok hagyományairól, a kreativitás értékelésének módjáról beszélt, és számos példát mutatott be az információk szokatlan bemutatásával.

    Instagram

    Megalapozatlan hipotézis az első számú közösségi hálózatokról: minél több lehetőséget és formátumot használ, annál organikusabb elérést kap.

    Megalapozatlan hipotézis a második számú közösségi hálózatokról: minél többen lépnek kapcsolatba az Ön tartalmával (akár a nézetek szintjén is), annál organikusabb elérést fog elérni.

    IGTV, történetek, maszkok – használja az összes új funkciót az Instagram „cajole” -jához. És ami a legfontosabb, találjon ki trükköket, hogy minél tovább megtartsa közönségét. Például tegyen közzé egy történetet sok apró szöveggel: így az emberek elidőznek a tartalmán, és a közösségi hálózat úgy gondolja, hogy érdekes számukra.

    Hasonló élethack: tegyen közzé két történetet „előtte / utána” vagy „találjon 5 különbséget” formátumban – az emberek előre-hátra görgetnek, az Instagram pedig úgy gondolja, hogy a tartalma érdekes.

    A “karmában” egy plusz csak a bejegyzés megtekintésének ideje lesz. A Blogger @bizcarusel ezt nagyon kreatívan használja, amely az elsők között gyakorolta a “zökkenőmentes” galériákat, és kifejezetten a látványra varrta a tartalmat: a közösségi hálózatokról szóló érdekes tények elolvasásához végig kell görgetnie az összes olyan aranyos fotót, hogy gyorsan szeretne új bejegyzésre ugrani.

    A legenda szerint ennek a számlának a szerzőjét befektetés nélkül, csak egy kreatív szalag költségén (hasznos textúrával megszorozva) léptették elő. Most a történetekben aktív, számos interakciót gyakorol.

    Távirat

    Ahogy Artemy Lebedev mondja, a jó dizájn (esetünkben a kreativitás) jó kényszerből fakad. A távirat funkcionalitása sokkal alacsonyabb, mint a “hagyományos” közösségi hálózatok, eredetileg hírvivőként működik, de ez az oka annak, hogy a szerzők megmutassák minden kreatív potenciáljukat, átvegyék a konceptualitást és az individualizmust.

    Ebben az értelemben pedig a nagyvállalatok, amelyek minden reklámköltségvetéssel és márkakönyvvel rendelkeznek, fülke- és csatornacsatornákon teszik a fejüket. A független szerző gyors reakció a hírcsatornákra, minden keret hiánya (mind a tartalmi rács, mind a látvány szempontjából), és természetesen őszinteség és lélek.

    Szembeötlő példa a Kremnievaya Galina csatorna. A siker kulcsa számos tényező összege:

    • A csatornának van egy érthető koncepciója és egy arca, vagy inkább kettő: “Galya pénztáros és Grek geek útmutatók mindenféle digitális shmigitalnál.” Egy egyszerű pénztáros a szomszéd utcában lévő élelmiszerboltból, aki aktívan olvassa az informatikával kapcsolatos híreket, és minden lehetséges módon belemerül a „digitalolba”. Csak ő még nem babrál, de a geek Grisha tapogatózik. És így kiderül a csatornán “a legfrissebb hírek erről”.
    • A csatorna veled ugyanazon a nyelven beszél. Kevés információforrás van a digitálisról? Oroszországban az ókortól kezdve léteznek ilyen publikációk: Anton Nosik “Esti Internet”, a TJournal, a hírek nyilvánossága … Azok lőnek, akiknek kreativitásuk közvetlen emberi párbeszéd révén fejeződik ki.
    • A csatornának saját stílusa van mind a szövegekben, mind a látványban (de nincsenek merev útmutatók). Felismerhető türkiz keret, amely hírcímként vagy mémként használható.
    OLVASS TOVÁBB:  "Ha minden rossz, hirdessen még többet": az SMM vállalatok évének eredményei és 2021-es trendjei

    Hogyan lehet az információk kreatív bemutatásával megtartani az olvasó figyelmét a közösségi médiában?

    • Interaktív: a kreativitás nemcsak arról szól, hogy szokatlan bejegyzést tesz, hanem az olvasók válaszát is kiváltja (ez gyakran még nehezebb kihívás). Ebben az esetben a srácoknak cselekvésre ösztönzésük és saját csevegésük van, ahol Ön hozzászólhat egy új bejegyzéshez.
    OLVASS TOVÁBB:  "Ha minden rossz, hirdessen még többet": az SMM vállalatok évének eredményei és 2021-es trendjei

    Facebook

    A Facebook nem egy kiemelt közösségi hálózat. Nem üzletről van szó. Nem az üzleti kommunikációról. És még a kisebbségek / áldozatok / foglyok támogatásáról sem. Ez csak egy közösségi hálózat. Sőt, az elsöprő számú országban a Facebook az “Odnoklassniki” analógja, vagyis GIF-ek, furcsa keretek és CAPSA vannak bőven.

    Oroszországban más a helyzet: elsőként aktívan használták ezt a szociális hálót a haladó hallgatók (például azok, akik külföldre mentek cserébe) és üzletemberek (kommunikáció üzleti partnerekkel). Ezért itt kialakult az “üzleti kommunikáció” hagyománya, és minden teszt eredménye “Milyen Daenerys vagy?” néz ki szuper a helyén.

    Van azonban egy tendencia a két véglet kombinálása felé. A lényeg az, hogy a Facebook sokat csökkenti a kereskedelmi márkák bejegyzéseinek organikus elérhetőségét annak érdekében, hogy a vállalatok fizessenek a hirdetésekért. És ha valaki (például Lushhoz) demonstratív módon elhagyja a közösségi hálózatot, és nem akar ilyen szabályok szerint játszani, akkor van, aki jól alkalmazkodott az új valósághoz, kitűnik a korábban atipikus bejegyzések benyújtása miatt.

    A legváratlanabb és szemléletesebb példa itt a bankok. Kezdetben a digitális póker arcán jelen voltak a legokosabb srácok, amennyire csak lehetséges, emberségbe kezdték márkáikat. Ez jól látható az Alfa-Bank csúnya tartalmi stílusában: íme egy agresszív, olcsó vizuális stílus, rengeteg hangulatjel, CAPS. A 2020/21. Trend a következő:

    Hogyan lehet az információk kreatív bemutatásával megtartani az olvasó figyelmét a közösségi médiában?

    A nem márkanévvel ellátott oldalak (tematikus publikációk) piaca itt ugyanolyan okból – a kívánt organikus tartalom hiánya miatt – a VKontakte-hoz és a Telegramhoz képest nem annyira fejlett – így a vállalatok szemléltető példák. A korlátozások határain belül (a betűtípus méretét és színét stb. Nem lehet megváltoztatni) a srácok a lehető legjobban kiemelkednek. Vedd, valósítsd meg, gyakorold.

    OLVASS TOVÁBB:  Online üzleti promóció: 5 hatékony módszer 2021-ben

    Kapcsolatban áll

    A hazai közösségi hálózat lovagi lépést tett, és nem vette el a tudósítást a szerzőktől, hanem éppen ellenkezőleg, biztosította azok növekedését. A “VKontakte a szerzőkkel” című program célja érdekes és eredeti közönség megtalálása és támogatása. Bárki bejelentheti magát a nyilvános https://vk.com/authors oldalon, jóváhagyást kaphat és a “Prometheus Fire”: egy hétre szóló kitűzőt jelent, amely több százezerrel növeli az egyes bejegyzések lefedettségét.

    Kiváló példa a Standard Bearer Ira írója, aki nemcsak verseket ír, mint a közösségi hálózatok több ezer felhasználója, de gyönyörűen meg is tervezi őket. Különösen a “A tenger az enyém” című művet régóta olvasott cikkként tervezték – a VKontakte külön funkciója.

    Hogyan lehet az információk kreatív bemutatásával megtartani az olvasó figyelmét a közösségi médiában?

    Hogyan lehet az információk kreatív bemutatásával megtartani az olvasó figyelmét a közösségi médiában?

    A kreatív pontozás tárgya?

    A kreativitás nem kreativitás és dekoráció. A kreativitás egy adott eszköz speciális eszköze. A “Milyen rövid, ilyen kreatív” helyzet elkerülése érdekében a “Válaszmarketing tartalomban” elvet használjuk.

    Egyszerű: minden bejegyzésnek célja kell, hogy legyen.

    Válaszolj magadra a kérdésre: “Mit akarok elérni ezzel a bejegyzéssel?” A “Péntekenként” Vidám kép “címsorú választ nem fogadjuk el.

    Minden szöveg azonnali reakciót vált ki a felhasználóból, akár tetszik, akár nem. És ha nincs célja a böjtre, akkor a reakció kiszámíthatatlanná válik. És ha előre beállít egy KPI-t a szöveghez (!), Akkor másképp fogja megtervezni. Íme néhány példa a célokra:

    1. Szeretném, ha az ebből a bejegyzésből származó emberek felkeresnék az oldalt. Ezután a linket a szöveg elejére és a végére tesszük. Elmagyarázzuk, mi érdekes vagy hasznos vár az olvasóra az oldalon. A profilba is teszünk egy linket, összpontosítunk rá (hogy az ember, még ha nem is kattint azonnal a linkre, mégis azonnal meg tudja csinálni).
    2. Szeretném, ha az emberek elmosolyodnának a bejegyzés elolvasása után. A végén hozzáadunk egy poént. Arra kérünk benneteket, hogy ha a vicc már elment, tegyen egy mosolygót a megjegyzésekbe (tehát tudjuk, hogy a cél megvalósult).
    3. Szeretném ellenőrizni, hogy a tervezésünk fontos-e az olvasók számára. A szöveghez olyan illusztrációt adunk, amely nem a márkára jellemző, nem pedig az útmutatók szerint. Nézze meg, hogy a felhasználók észrevették-e.
    OLVASS TOVÁBB:  Online üzleti promóció: 5 hatékony módszer 2021-ben

    Nemcsak az egyes szövegek válnak értelmessé ezen elv bevezetése után, hanem nagy mennyiségű adatot is kap a közönség elemzéséhez. És ideális esetben ringassa.

    A poszt egyértelmű célja teret enged a kreativitásnak. Ismétlem: mert a kreativitás nem csak fényes és nem szabványos forma. A kreativitás olyan lelet, amely lehetővé teszi egy adott probléma megoldását.

    Friss cikkek

    A kattintás átlagos költsége a Yandexnél 2020-ban harmadával csökkent

    A Google csak 4% -kal rendelkezik. Az Aori platform szakemberei összefoglalták a kontextuális reklámozás eredményeit az elmúlt évben Oroszországban. Kutatásuk során a szakértők...

    B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    A blogkutatás adaptált fordítása 502 B2B vállalat mintáján. Szeretjük a Backlinko SEO Research-t a nagy mintái miatt. A blog kutatásához lefordítottuk a Google...

    Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Az összes digitális irány között a copywriting nagyon alacsony belépési küszöbértékű terület volt és marad. Szinte minden olyan ember, aki képes többé-kevésbé folyékonyan írni,...

    Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    A SEOnews továbbra is érdekes konferencia-előadások után kutat, és teljesítményértékeléssel ismerteti Önt. Ma a NaZapad 15 konferencia felvétele került a középpontba, amelyet a SeoProfy...

    Python fejlesztő: mi a teendő, ha megtanultad az alapokat

    Választás a Keras és a PyTorch között, és a megoldás magyarázata 2023. január 18., 12 perc A legtöbb kezdő fejlesztő ismeri a Python...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában