More

    Hogyan lehet átvinni a forgalmat a Tiktok-ról az Instagram-ra: tippek a különböző területekre

    “A TikTok tizenévesek számára készült, csak videókat nézhet ott, nem akarok lebomlani.”Azt hiszem, 100% – ban hallottál ilyen kifejezéseket erről a közösségi hálózatról. Vagy talán még maguk is mondták őket.  

    De itt van a trükk: a TikTok közönsége könnyen és gyorsan átvihető az Instagram-ba. Hogyan? Tudja meg ezt a cikket. 

    Először is, egy kis elmélet 

    A TikTok közösségi hálózatot Zhan Yiming kínai milliárdos indította el 2018 nyarán. Kezdetben megalapította a ByteDance céget, amely elindította a douyin közösségi hálózatot-a TikTok prototípusát. 

    Douyin és TikTok ugyanazon a szoftveren futnak, csak a Douyin egy kínai alkalmazás, a TikTok pedig az egész világon használatos. 

    App Annie azt jósolja, hogy a TikTok 2021-ben több mint 1 milliárd felhasználót fog elérni. Még mindig úgy gondolja,hogy ezt a közösségi hálózatot el kell hagyni?  

    Milyen típusú tartalom van a Tiktokban 

    • Szórakoztató videók, “nevetni”. Pozitív érzelmeket okoznak, így gyorsan elterjednek a felhasználók között, és az “ajánlott” szakaszba esnek.  
    • Videók az életről vagy a mindennapi témákról humor formájában. Ezek repostokat is okoznak, és az “ajánlott”kategóriába tartoznak. 
    • Rövid videók life hacks: hogyan kell csinálni valamit gyorsan.
    • A motiváció és az önfejlesztés témájáról szóló videók: tartalmaznak választ egy adott kérdésre, például: “5 módja annak, hogy többet keressünk”. Ezt a formátumot a vállalkozók és az edzők használják.
    • Receptek. Itt nincsenek megjegyzések – szeretünk enni, ezért megmentettük a recepteket, megtartjuk őket, megtartjuk őket.
    • Életmód: mi folyik körülötted. Az ilyen tartalmat jól ismert bloggerek teszik közzé, mert a figyelem a személyiségükre összpontosít. 

    Ki ül Tiktokban 

    A hivatalos TikTok statisztikák szerint 2020 októberéig a közösségi hálózat felhasználói száma elérte a 22,7 milliót, 64%-UK átlag feletti jövedelemmel rendelkezik.  

    54% – nők, 46% – férfiak. A felhasználók kevesebb mint fele 25-44 éves. 

    A tizenévesek a teljes közönség 17% – át teszik ki. Igen, igen, csak 17%:)  

    OLVASS TOVÁBB:  A forgalom elvezetése az Instagram - ba a "Stories-feed" útvonalon keresztül, vagy 9 kreatív reposting mechanika

    TikTok előnyei Instagram-fiókjának népszerűsítéséhez 

    • A TikTok gyorsabban kapja meg közönségét, mint az Instagram: nem kell pénzt költenie reklámozásra és promócióra, a legfontosabb az, hogy a videó bekerül az “ajánlott” szakaszba, ahol népszerű tartalom jelenik meg. 

    Hogyan jelenítsen meg egy videót “ajánlott” módban»: 

    1. Hozzon létre egy TikTok profilt: tegyen egy fényes avatárt, linkeket a közösségi hálózatokra, töltsön ki egy profilleírást-ki vagy, mi hasznos az emberek számára, és miért kell feliratkoznia rád. 
    2. Készítsen kiváló minőségű tartalmat: könnyű, nagy felbontású videó, élénk színek.  
    3. Lődd le a népszerű és releváns témák, úgy, hogy a videó “megy vírus”, és küldött annyi ember, mint lehetséges. 
    • Amint a videót az “ajánlott” kategóriába helyezi, az új előfizetők elkezdenek jönni a fiókjába. 
    • Ebben a szakaszban azonnal eljuthatnak az Instagram – hoz: ehhez linkekre van szüksége a profiljában lévő közösségi hálózatokhoz-azonnal eljuttatják az embereket a fiókjába.
    • Fontos: nem csak a közönséget kell vonzania az Instagram-on, hanem meg kell tartania. Ez a következő kritériumok alapján történik: 
    1. Bright avatar: vonzza a figyelmet, majd megjeleníti a lényege a számla.  
    2. Sor “név”: megjeleníti a lényege az üzleti, termék, város, ha szükséges. 
    3. Profil fejléc: vannak USPS, fülbemászó ajánlatok, valamint egy cselekvési felhívás. 
    4. Van egy link a webhelyre. 
    5. Van térinformatikai és kommunikációs gomb. 
    6. Tervezett kiemeli releváns kérdéseket: rólad, árak, szolgáltatások, vélemények, az utat, hasznosságát és az élet hacks. 
    7. Rendszeresen vezet történeteket, megmutatja életét, személyiségét és termékét. 
    8. Van egy tervezett vizuális: van egy koncepció a képek, minden kép kombinálva egymással. 
    9. Érdekes szövegek, amelyek hasznosak, felfedik a személyiség, valamint tükrözik a lényege az üzleti.
    10. Vannak élő közvetítések. 
    OLVASS TOVÁBB:  A forgalom elvezetése az Instagram - ba a "Stories-feed" útvonalon keresztül, vagy 9 kreatív reposting mechanika

    Ha minden kérdésre igennel válaszolt, fiókja készen áll arra, hogy vonzza a forgalmat a Tiktokból. 

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook terv: Hogyan készüljünk fel a vizsgára

    Hogyan lehet átvinni a közönséget a Tiktokból az Instagram-ba 

    • Videót forgatsz. 
    • Az “ajánlott” szakaszba tartozik.
    • Új embereket hoz neked.
    • A profilban található link eljuttatja őket az Instagram-hoz. 
    • Ott” találkozol ” velük egy történettel, egy díszített fiókkal és hozzászólásokkal. 
    • Vegyen részt és melegítse fel eladásra. 
    • Add el.  

    Fontos: A TikTok nem értékesítési platform. Itt egyszerűen összegyűlik a közönség, lefordítja Instagram, és már ott eladni a termékeket: webináriumok, maratonok, konzultációk, tanfolyamok. 

    Melyek a TikTok közönség előnyei és hátrányai az üzleti életben? 

    • Kiváló minőségű tartalommal a közönség gyorsan jön. 
    • Egy ingyenes módja annak, hogy támogassák az Instagram.
    • Kevesebb időt vesz igénybe, mint a célzott reklám. 
    • A TikTok közönség nem mindig a megfelelő hely a termékek vásárlására. Más szóval, ez nem célzott. Tehát az emberek feliratkozhatnak, de nem vásárolnak semmit.  

    Nézzük meg, hogyan működik ez a 7 konkrét szféra példájával. 

    1. Vállalkozók és edzők 

    Mit kell lőni tiktokban: Rövid videók az önfejlesztésről, a személyes növekedésről, az üzleti eszközökről vagy a motivációról. 

    Példák a témákra:  

    • 5 a pénzellenes gondolkodás jelei 
    • A pénz nem motiváció  
    • Kedvezmények és készpénzenergia 
    • Meditációk és megerősítések-tudományos megerősítés 
    • 3 típusú kapcsolatok pénzzel 
    • Mi a siker titka  
    • 3 a nagy energiára vonatkozó szabályok 
    • Hogyan lehet legyőzni a lustaságot 
    • 3 lépés, hogy szereted magad  
    • A nap legjobb tervezője 

    Jellemzők: A TikTok vonzza az előfizetőket a fiókjába, de csak 5-10% – UK lesz célzott ügyfelek. Tehát készülj fel erre. 

    2. Szakértők: pszichológusok, szövegírók, SMM szakemberek, tervezők, targetológusok, táplálkozási szakemberek 

    Mit kell lőni tiktokban: videók a chipek a területen, life hacks, Tippek, szakértői videók. 

    Példák a témákra

    • Új funkciók a történetekhez 
    • 5 gyilkos főcím ötletek  
    • 3 típusú tartalom a személyes márkához 
    • Ezek a hibák elárulják írástudatlanságodat
    • 7 ok, amiért a hozzászólásait nem olvassák el 
    • 4 típusú éretlen szülők  
    • Hogyan lehet felismerni a személyes határok hiányát 
    • Hogyan ártunk gyermekeinknek 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában