More

    Hogyan lehet átadni a Google Ads moderálását orvosi témákban

    Az orvosi központ vagy klinika hirdetéseinek elindítása a Google Ads-ben nem a legegyszerűbb feladat. A fő nehézségek azzal a ténnyel kapcsolatosak, hogy a hirdetési rendszer számos korlátozást ró a hirdetőkre. Gyakorlatunk azt mutatja, hogy a Google hirdetések legszigorúbb intézkedései olyan területekre vonatkoznak, mint a nőgyógyászat, az urológia, az IVF, a gyermekgyógyászat, a diagnosztika, a kozmetológiai szolgáltatások, a plasztikai sebészet, valamint a műtét egyes területei. Azonban még nehéz körülmények között is lehetséges, hogy bizonyos szabályokat betartva sikeresen támogassák az orvosi szolgáltatásokat. Elmondjuk, amit tudnod kell és emlékezned kell.

    1. szabály: először is-forgalom

    A legfontosabb szempont, amelyet szem előtt kell tartani: először is fontos, hogy vonzza a forgalmat a webhelyre — még akkor is, ha ez a hirdetések relevanciájának rovására történik. Ugyanakkor ajánlott kiválasztani a legmegfelelőbb céloldalakat egy adott típusú szolgáltatáshoz.

    2. szabály: egy csoportban – legalább egy “tökéletes” hirdetés a hirdetési rendszer szempontjából

    Hozzon létre legalább egy hirdetést hirdetési csoportonként, amely nem sérti a hirdetési rendszer szabályait. Nem sérti-azt jelenti, hogy a hirdetés nem használ trigger szavakat, amelyekkel a rendszer meghatározza, hogy a hirdető támogatja a mézet. szolgáltatások. Róluk alább.

    3. szabály: emlékezzen a “stop szavak” listájára és a jó modor szabályaira

    A Google Ads előírja, hogy a következő szavakat kell kihagyni a hirdetésből: felvétel, konzultáció, eltávolítás, működés, diagnózis, rehabilitáció, módszerek, gondozás, megelőzés, stb.-a lista időről időre változhat.

    Az is fontos, hogy a hirdetést a lehető semleges hangon írják. Próbálja meg használni az orvosi központ vagy klinika nevét a hirdetési szövegekben, megemlítve az orvos specializációját, képesítését vagy tapasztalatát, az áttétel nevét, az ágak számát, a munkaidőt és az árakat. Az így létrehozott hirdetések valószínűleg kiszolgálhatók.

    OLVASS TOVÁBB:  Megoldhatatlan alkalmazottak: hogyan lehet megközelíteni azokat, akikkel nehéz dolgozni

    Most beszéljünk arról, hogy egyes hirdetések miért nem adják át a moderációt.

    Miért elutasítják a hirdetéseket

    Tekintsük a hét leggyakoribb okot.

    1. “Jogi követelmények: Oroszország»

    A hivatalos verzió a következő: az Orosz Föderáció területén a Google csak általános értelemben engedélyezi az orvosi témák reklámozását: klinikák, központok, nevük, orvosok specialitásai. Minden más tilos. Erről többet megtudhat a segítségben.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: csökkenti-e a" A versenytársak leállított hirdetéseinek megfontolása " opció a CPC-t?»

    A moderálás kérdésének megoldása ebben az esetben a szövegek korrekciója segít: használjon semleges kifejezéseket, kerülje a “kezelés”, “technika”, “segítség” szavakat, ne említse meg az orvosi berendezések diagnózisát és nevét.

    2. “Tiltott orvosi tartalom»

    Itt van a jó hír: ezt a hirdetési állapotot leggyakrabban tévesen állítja be a hirdetési rendszer. A fellebbezés benyújtása nagyobb valószínűséggel segít.

    3. “A vényköteles gyógyszerek neve»

    Ha nem reklámozza a gyógyszereket, hanem reklámozza az orvosi szolgáltatásokat, az előző bekezdéssel analóg módon: fellebbezést kell benyújtania.

    4. “Érzékeny kezelést igénylő események»

    Az elutasítás ezen oka a koronavírusból való kilábalást célzó reklámkampányok tömeges elindítása miatt jelent meg. A helyzetet a szövegek kijavításával javíthatja: próbálja meg kizárni a covid-ra vonatkozó hivatkozásokat.

    5. “Mérsékelt korlátozásokkal / egyetlen közönség számára sem (18+)»

    A Google egyes szépségápolási szolgáltatásokat és plasztikai sebészeteket a test intim részeire “Szexuális tartalmú”hirdetésként jelöl. Ez a korlátozás nem érinti a kijelzőt, ha nincs párhuzamosan “jogi követelmények”követelés. Ha létezik, módosítania kell a hirdetési szövegeket — lásd az 1.pontot.

    6. “Engedélyezett (korlátozásokkal) / minden helyre korlátozva»

    Az állapot azt jelenti, hogy a kijelző csak bizonyos régiókban, bizonyos eszközökön vagy egy bizonyos korú felhasználók számára engedélyezett. Ez magában foglalja a reklám a kategóriában “alkohol”, “szerzői jog”, “szerencsejáték”, “egészségügyi”, “védjegy”.

    OLVASS TOVÁBB:  Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    Hirdetési megjelenítések kerülnek végrehajtásra, de nagyon ritkán, így a hirdetések szövege ismét érdemes dolgozni.

    7. “Születésszabályozás»

    Ez az ok gyakori a “nőgyógyászat” irányában, de megtalálható a kozmetikában és a műtétben is, beleértve a plasztikai sebészetet is. Ha ez az állapot nem kapcsolódik a “jogi követelményekhez” vagy más okhoz, ne aggódjon-az Orosz Föderáció területén ez nem befolyásolja a hirdetések megjelenítését.

    Minden szabályt figyelembe veszünk, a hibákat kidolgozzuk. Mi a következő lépés

    Miután minden csoportnak van legalább egy hirdetése, amely megkezdte a kiszolgálást, javasoljuk, hogy kezdjen el releváns hirdetéseket létrehozni minden irányba.

    Ha megnézed a Google hirdetések kimenetét, nagyon valódinak tűnik:

    Как пройти модерацию Google Ads в медицинской тематике

    Как пройти модерацию Google Ads в медицинской тематике

    Ne feledje azonban: az ilyen lehetőségeket valószínűleg újra elutasítják-akár újbóli ellenőrzés során, akár más hirdetők hirdetésével kapcsolatos panasz miatt.

    Ebben az alkalomban-két life hacks:

    • Próbálja ki a funkciót a kulcsszavak dinamikus beillesztése a címbe és a leírásba. A rendszer helyettesíti a kulcskérdéseket, és relevánsabb hirdetéseket jelenít meg. Ha ezt a funkciót használja, ne feledje, hogy a kulcsszavaknak olvashatónak kell lenniük, minden szó összhangban van egymással.
       
    • Használat dinamikus keresési hirdetések vagy futtasson külön dinamikus kampányt. A webhely elemzése után a hirdetési rendszer kiválasztja a megfelelő céloldalakat, majd automatikusan létrehozza a releváns címsorokat, még tiltott megfogalmazással is.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan reklámozza magát, mint egy ügynökség, szabadúszó. Beszélgetés Andrey Gavrikov-val (Completo)

    A kampányok ingyenes ellenőrzése

    eLama ügynökség létrehozott egy külön csapat, amely elősegíti a vállalatok az orvosi területen.
    Minden új ügyfél számára ingyenes ellenőrzést biztosítunk az aktuális beállításokról, majd elmondjuk nekik, hogyan lehet a reklámot az üzlet számára működtetni.

    Tudjon meg többet

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában