More

    Hogyan készítsünk egy rövid SEO: tippek a vállalkozások, ügynökségek

    Minden, amit tudnod kell, hogy egy rövid optimalizálás. Bonus-link egy ingyenes kész rövid sablon.

    A Workspace tender platform szakértői elmondták, milyen rövid a keresőmotor optimalizálása, milyen különbségek vannak egy rövid és egy technikai feladat között, miért van rá szükség a megrendelő és a vállalkozó számára, és milyen kérdéseket tartalmaz. Végül egy link egy használatra kész sablonhoz.

    Mi a rövid, valamint a különbségek a TOR

    Rövid — azon kérdések listája, amelyeket az Ügynökség vagy a szabadúszó a munka megkezdése előtt küld a SEO promóciós ügyfélnek. Általános szabály, hogy ezek a kérdések az üzleti, a sajátosságait a projekt, a termék vagy szolgáltatás, a célközönség és a versenytársak-minden, ami segít az előadó megérteni a lényege és céljait a projekt. Szintén a rövid, az ügyfél leírja a kívánságait, elképzeléseit a promóció egészére.

    A technikai feladat a munka következő szakasza. A vállalkozó elkészíti a TOR-t a rövid leírás alapján: elemzi az ügyfél válaszait, konkrét megoldásokat és eszközöket kínál. Ha az ügyfél jóváhagyja őket, szerződést írnak alá,és megkezdődik a keresés promóciója.

    Miért van szüksége az előadónak a rövidre?

    1. Merüljön el az ügyfél üzleti, és hozzon létre egy stratégiát az egyéni keresési promóció.

    2. Értsd meg, mi az ügyfél látja a feladatot, milyen mutatókat akarnak elérni, milyen célokat akarnak elérni. Előfordul, hogy a kívánságait, preferenciáit az ügyfél nehéz teljesíteni (például, hogy elérje a felső, megkerülni a támogatott versenytársak, halad a nagyfrekvenciás lekérdezések). Ebben az esetben az előadónak ezt meg kell vitatnia, és megoldást kell kínálnia a TOR-ban.

    3. Értékelje a munka körét, és kínálja a kívánt költségeket és határidőket.

    4. Építsd fel a versenyt. A tájékoztató alapján elkészül a TOR, és a kivitelező a többi pályázónál is jobban és jobban tudja elkészíteni ezt a dokumentumot.

    Miért van szüksége az ügyfélnek a rövidre?

    1. Közölje céljait, elképzeléseit, és a lehető legvilágosabban a kivitelezővel.

    2. Győződjön meg róla, hogy a feladat nem véletlenszerűen, hanem az üzlet céljainak megfelelően fejeződik be.

    3. Határozza meg a projekt költségeit és időzítését. Az előadó megvizsgálja a feladatot, hozzárendeli saját feltételeit. Az ügyfél dönti el, hogy mennyire költséghatékony.

    4. Válassza ki a legjobb vállalkozót. Ha az ügyfélnek több ügynöksége vagy szabadúszója van szem előtt tartva, akkor nem pazarolhatja az időt a hívásokra és magyarázatokra, hanem töltse ki az összefoglalót, majd küldje el a pályázóknak. Ezután hasonlítsa össze a válaszokat, majd válassza ki a legjobbat.

    5. Pontosabban megérteni a SEO céljait. A gondolatok megfogalmazása írásban hatékonyabb, mint az ötletekre való gondolkodás vagy a telefonhívás során történő beszéd.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Ads egyetlen portfóliót hozott létre az összes fiók kezeléséhez
    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Facebook Instagram lehet fizetni???????????

    Rövid a SEO-ról: kérdések és válaszok

    A munkaterület szakemberei kifejlesztettek egy univerzális rövid sablont az összes szükséges kérdéssel. A keresőmotor-optimalizálási szolgáltatás nem könnyű, nagyszabású feladat, ezért jobb, ha kiemeljük az összes lehetséges árnyalatot.

    Rövid Sapka

    Itt megadhatja a fő adatokat: a kapcsolattartó személy, a kitöltés dátuma, a kommunikációs módszerek, a cég neve, valamint feltétlenül egy linket az optimalizálásra szoruló webhelyre, a projekt költségvetésére (megadhatja az árvillát), valamint a kívánt időkeretre. A keresőmotor promóciója hosszú távú munka, ezért bölcs dolog lenne havi költségvetést meghatározni. Vagy külön költségvetéseket különítsen el a külső és belső promócióhoz, vagy jelölje meg a teljes összeget.

    Как составить бриф на SEO: советы бизнесу и агентствам

    Adja meg az előadóművész kiválasztásának formátumát is: verseny vagy pályázat segítségével több előadó összehasonlítását, vagy egy rövid összefoglalót küld egy jelöltnek.

    Vállalati információk

    Célszerű megadni a vállalat által nyújtott szolgáltatások teljes skáláját. Erre azért van szükség, hogy teljesebb szemantikai magot hozzunk létre, és továbblépjünk a vállalat tevékenységével kapcsolatos összes kérdésre.

    Как составить бриф на SEO: советы бизнесу и агентствам

    További információ a feladatról

    Ez a szakasz kiemeli azokat a fontos kérdéseket, amelyek közvetlenül befolyásolják a további munkát. Minél teljesebb a válasz, annál könnyebb lesz az előadó számára a feladat megértése, promóciós stratégia kidolgozása.

    1. Célok beállítása. Például megadhatja a legfontosabb lekérdezések keresőmotorjainak top 10 pozícióját, növelheti az egyedi látogatók számát, megelőzheti a régió versenytársait, elérheti egy másik régiót, növelheti a webhelyről származó vezetések és eladások számát, megváltoztathatja a belső struktúrát, és kényelmesebbé teheti a webhelyet. Ha ismeri a kívánt műszaki mutatókat és számokat, például havonta legalább 3000 látogatót, havonta legalább 50 alkalmazást, stb., akkor azokat is meg kell adnia.

    2. Promóciós történelem. A jövőbeli előadó számára hasznos lesz az információ arról, hogy a webhelyet hogyan és mikor népszerűsítették korábban, ki végezte el a munkát, milyen eredményeket ért el, milyen hibákat követtek el.

    3. A kulcsszavak listája. Ezeket az adatokat a korábbi vállalkozóktól hagyhatták el, vagy a Társaság előzetesen összeállította. Csatolja a dokumentumot a tájékoztatóhoz.

    4. Közvetlen versenytársak. Jobb, ha linkeket adnak a webhelyükre, hogy a szakemberek tanulmányozhassák a statisztikákat, mutatókat, taktikákat és promóciós eszközöket, valamint lehetőséget kínáljanak a hibakeresésre.

    5. A termék vagy szolgáltatás vevője. Ideális részletesen leírni a célközönség minden szegmensét: nem, életkor, vásárlóerő, lakóhely. Ha az ügyfél nem rendelkezik a célközönség által létrehozott portrékkal, akkor intuitív módon leírhatja őket saját szavaival.

    OLVASS TOVÁBB:  Az Instagram blokkolta a hirdetéseket arról, hogy milyen felhasználói adatokat gyűjt
    OLVASS TOVÁBB:  13 hiba, amely megöli az online áruház konverziós arányát

    Как составить бриф на SEO: советы бизнесу и агентствам

    További információk

    Itt mindent megadunk, amit a fenti kérdések nem tartalmaztak:milyen kiegészítő szolgáltatásokra lehet szükség, milyen promóciós példák, valamint az ügyfél által kedvelt webhelyek. A témával kapcsolatos összes anyag, fejlesztés, az előző vállalkozó dokumentumai csatolva vannak.

    Как составить бриф на SEO: советы бизнесу и агентствам

    A rövid egy meglehetősen ingyenes dokumentum, nincsenek egyértelmű szabályok. A kérdésekre a saját szavaival válaszolhat. A tervezésre nincsenek különleges követelmények: Használja a Word, a Google Docs, a Google űrlapokat. A legfontosabb dolog az, hogy egy dokumentumot” kérdés-válasz ” formátumban készítsünk, majd a kérdéseket szemantikai blokkokra osztjuk. 

    Vagy csak töltse le a kész mintát a SEO rövid, majd használja azt az elkövetkező években. 

    Sok szerencsét a promócióban!

    Mondja el nekünk, hogyan építi a munkáját, rövidíti az ügyfeleket, vagy használ valamit rövid helyett?

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában