More

    Hogyan készítsünk egy hirdetési számla kényelmes szerkezetét Yandex.Yandex. közvetlen

    A múlt héten a SEOnews online kiadvány és az eLama online hirdetési szolgáltatás videót indított tanfolyam ” YAN A-tól Z-ig”. 9 videó oktatóanyagban megtanítjuk, hogyan állíthat be hatékony kampányokat a Yandex hirdetési hálózatban.

    Az első leckében elmondtuk, hogy a Yan-I reklám hogyan különbözik a keresési hirdetésektől, valamint milyen típusú hirdetések vannak a YAN-ban. Ma az eLama vezető szakember a fizetett forgalom kezelésébenNikita Kravchenko elmagyarázza, hogyan lehet létrehozni a reklámszekrény kényelmes szerkezetét.

    A hirdetési fiók hierarchiája Yandex.Yandex. közvetlen

    A hirdetési fiók szerkezete a következőképpen ábrázolható:

    A felső szinten – hirdetési fiók Yandex.Yandex. közvetlen, ahol különféle hirdetési kampányokat indítunk, beleértve a YAN kampányokat is.

    Aztán ott vannak maguk a kampányok: 1. kampány, 2. kampány, 2. kampány stb. Annak érdekében, hogy kényelmes legyen a munka, fontos, hogy a termékeket, hirdetési tárgyakat, promóciós reklámkampányokat külön kampányokba terjesszék.

    Minden hirdetési kampányon belül vannak hirdetési csoportok, az egyes hirdetési csoportokon belül van néhány kombinált célzás beállítása (például kulcsszavak, hiperlokális célzás, rövid távú érdekek stb.).

    Fontos megjegyezni, hogy az ugyanazon csoporton belüli különböző célzás nem határozza meg a célközönséget, hanem kiterjeszti azt. Ezért jobb, ha minden csoportban csak egy típusú célzást adunk hozzá.

    Ezenkívül minden hirdetési csoportban a célzás mellett lehet egy bizonyos hirdetések halmaza. A YAN számára ajánlott, hogy minden csoportban sok különböző hirdetést készítsen-minden csoport esetében körülbelül 10 hirdetésre összpontosíthat.

    Példa. Van egy bizonyos csoportunk, benne van egy bizonyos célzás, például több kulcsszó. Ezeken a kulcsszavakon keresztül a közönség egy bizonyos szegmensét célozzuk meg. Amikor létrehoz egy hirdetést, akkor spin, hogy bizonyos felhasználók. Ha a felhasználót nem érdekli a hirdetés, elvesztette.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet a forgalmat a HR-ajánlatok témájába önteni partnerhálózatokon keresztül

    Ha például 10 különböző hirdetést hoz létre ugyanabban a csoportban, különböző képekkel, különböző címekkel, kiváltókkal, promóciókkal, különleges ajánlatokkal, akkor esély van arra, hogy a felhasználót nem érdekli egy hirdetés, hanem rákattint a másodikra, és átalakítást végez.

    A szerkezet a következő: az első csoportban a közönség egy szegmensét célozzuk meg valamilyen célzás révén, a második csoportban a közönség egy másik szegmensét célozzuk meg más célzás révén stb. Ezenkívül különböző hirdetési objektumokat is hozzáadhat a különböző csoportokhoz.

    A legfontosabb dolog nem zavarni mindent egy kupacban mind a csoporton belül, mind a reklámkampányon belül.

    Miért van szükségünk egy struktúrára

    1. Egy jól felépített, világos struktúra leegyszerűsíti a reklámkampányok elemzését, kezelését és optimalizálását. Amikor bejelentkezik hirdetési fiókjába, azonnal világossá válik, hogy hol és mit hirdet, hol és mennyit fizet, hogyan működik a hirdetési kampány, hogy a költségvetést hatékonyan költik-e el.
    2. A helyes struktúra lehetővé teszi a kampány hatékonyságának növelését. Ha minden egy kupacban van, az algoritmus nem tudja megfelelően optimalizálni a kampányokat.
    3. A helyes szerkezet lehetővé teszi az automatikus stratégiák használatát. Ha a struktúrát helyesen készítik el, akkor ugyanabban a reklámkampányban egy sor olyan hirdetési objektum lesz, amely ugyanazt a célt vagy ugyanazt a célt rendelheti az optimalizáláshoz. A Yandex képes lesz automatikusan optimalizálni hirdetéseit, hogy megkapja a várt eredményt.
    OLVASS TOVÁBB:  Technodigest: Újévi üdvözlet és robotok

    Hogyan lehet lebontani a reklámkampányokat és csoportokat

    • YAN kampányok kell mindig külön kell elindítani a keresésből és más típusú kampányokból (például a retargetingből).
    OLVASS TOVÁBB:  Mi az a 301-es átirányítás, és hogyan juthatunk be. htaccess

    Ezután felépítheti az Ön számára megfelelő módon. Például:

    • a keresleti csatorna szerint. Külön reklámkampányt indítunk kereskedelmi kifejezésekkel, külön-külön-információs vagy közel-tematikus;
    • meleg által. Kampányok indulhatnak a meleg, a meleg és a hideg kifejezésekért;
    • termékek szerint. Az egyes termékek / szolgáltatások, kategóriák / irányok különböző reklámkampányokba is “dobhatók”;
    • téma szerint (márka kampányok, versenytársak);
    • szezonális (akciók, különleges ajánlatok);
    • érdemes külön hirdetési kampányokat is létrehozni kísérletek.

    Ezek példák arra, hogyan lehet felépíteni egy struktúrát. A legfontosabb elv az, hogy ne zavarja mindent egy halomban.

    Most van egy tendencia a hirdetési kampányok konszolidációjára. Ha lehet állítsa be ugyanazt a célt vagy ugyanaz a célcsoport az optimalizáláshoz ugyanazon reklámkampányon belüli összes hirdetési objektum esetében, nagyítsa ki. Ezt úgy teheti meg, hogy ugyanabban a kampányban különböző szolgáltatásokat népszerűsítsen, de ha optimalizálnia kell egy kitöltött jelentkezési lap elküldéséhez, amely az összes ilyen szolgáltatáshoz tartozik, ezeket a szolgáltatásokat különböző csoportokba dobhatja.

    Minél több adat van a reklámkampányban, annál nagyobb a forgalom, a konverziók, annál jobb az automatikus optimalizálási algoritmus vagy az autostrategy.

    Vegyen egy darab papírt és egy tollat, és vázoljon fel egy olyan szerkezetet, amely a lehető legmegfelelőbb és legmegfelelőbb az Ön számára. Írja le, hogy mely hirdetési kampányokban milyen célokat fog használni, és gyűjtsön hirdetési kampányokat ennek a forgatókönyvnek megfelelően.

    Hogyan nevezhetjük meg a kampányokat

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában