More

    Hogyan készíthetünk és helyezhetünk el történeteket a weboldalon a Flyvi segítségével

    Az affiliate material Stories egy hűvös formátum, amely meghódította a közösségi hálózatok világát. Nehéz elképzelni egy olyan embert, aki nem szívesen nézne rövid és vonzó történeteket.

    A modern ember életritmusa minden nap növekszik, és kevesen akarnak időt tölteni az oldalon található száraz információkkal a promóciókról és az új szolgáltatásokról. Sokkal könnyebb – kattintott, látott, tudomásul vette. Összes. Pont. Többre nincs szükség. Fontos információkat juttattak el egy potenciális vevőhöz (a szolgáltatások fogyasztójához), és rögzítették az agy subortexében. Világos képek, olvasható betűtípus, tömörített prezentáció – a legjobb formátum az információk érzékeléséhez.

    Tegnap tegnap a Stories kizárólag a közösségi hálózatokon és néhány különösen fejlett alkalmazáson belül volt elérhető. Ma bemutatunk egy új Flyvi terméket – Történetek webhelyekhez!

    Képzelje csak el, hogy a Webhely látogatóival mennyivel könnyebb kommunikálni a Történetek segítségével. Garantáljuk, hogy az elkötelezettséged szó szerint az egekbe szökik. Végül is, ha izgalmas, látványos, rendkívüli történeteket tesz közzé, akkor megnő a webhelyen eltöltött idő, csökken a visszafordulási arány, és ennek eredményeként az elkötelezettség és a konverziók nőnek.

    Miért egy Story webhely?

    1. A történetek az információk átadásának egyszerű, kényelmes és érthető módja.
    2. Hihetetlenül kényelmes formátum mobiltelefonhoz.
    3. A történetek növelik a webhelyen töltött időt és a megtekintett oldalak számát.
    4. A történetek növelik a felhasználók elkötelezettségét és a konverziót a mobil webhelyekről.
    5. A Stories jelenlétének köszönhetően a mobilról érkező visszafordulási arány érezhetően csökken.
    6. A történetek interakció révén lehetővé teszik a felhasználókkal való interakciót.
    7. A Stories lehetővé teszi, hogy megkülönböztesse cégét a versenytársaktól az egyedi tartalmának köszönhetően.
    8. A történetek javítják a viselkedési tényezőket.

    Mi az a Flyvi

    A Flyvi szolgáltatás segítségével készen letölthet vagy készíthet új történeteket egy kényelmes kivitelezőben, és elhelyezheti azokat a webhelyén. Ez néhány másodperc alatt elősegíti az információ továbbítását az ügyfél számára.

    A Flyvi előnyei és lehetőségei

    • A webhely bármely mobil verzióján működik.
    • Lehetővé teszi a történetek könnyű elhelyezését a webhelyen.
    • Kész történeteket tölthet fel.
    • Új történeteket készíthet egy kényelmes kivitelezőben.
    • Vannak kész sablonok a Történetekhez.
    • Nagy alap kész háttérrel.
    • Hatalmas GIF adatbázis – több mint 10 millió
    • Kész elemek (hangulatjelek, formák, matricák stb.).
    • Több mint 200 különböző betűtípus szövegíráshoz.
    • Interaktív lehetőségek: tesztek, kérdések, közvélemény-kutatások.
    • A szolgáltatás teljesen ingyenes.
    OLVASS TOVÁBB:  5 könyv egy szakértőtől: Bill Gates (Microsoft). 2020-as válogatás

    eredmények

    A Flyvi első kutatása azt mutatta, hogy a közzétett történeteket tartalmazó webhelyen eltöltött idő 30 másodperccel nőtt. Ez befolyásolja a mobil verzió általános elkötelezettségét és konverzióját. Ennek eredményeként a webhely mobil verziójának visszafordulási aránya csökken, mivel az oldal tartalmának értéke növekszik.

    A jó viselkedési mutatók növelik a mobil webhely rangsorolását a keresési eredmények között. Ennek eredményeként több szerves forgalom érkezik a mobil webhelyre. A jól felépített képlánc pedig az áhított kattintáshoz és pénztárhoz vezet.

    Hogyan készíthetünk és hogyan helyezhetünk el egy történetet egy webhelyen a Flyvi szolgáltatás használatával

    Flyvi elhelyezése előtt és után

    A Stories előnyei az üzleti élet számára

    A szokásos webhelyen szereplő történetek minden bizonnyal érdekelni fogják a felhasználókat, így a legtöbb látogató értékelni fogja az új terméket, és mindenképpen meg fogja nézni a Történeteket. A tartalom tanulmányozása után az ügyfelek előnyöket és választ akarnak kapni a felmerülő kérdésekre.

    OLVASS TOVÁBB:  30 000 látogatót hozunk a gumiabroncsok és keréktárcsák online áruházába

    A Stories formátum használata. Ötletek az üzleti élethez:

    • meséljen az aktuális promócióról;
    • post lépésről lépésre;
    • hirdetni egy terméket vagy szolgáltatást;
    • a szezonális termékekre összpontosít;
    • meséljen a helyszínről vagy a cégről;
    • vásárlói vélemények hozzáadása;
    • tegyen fel egy GYIK részt kérdésekkel;
    • válasszon érdekes cikkeket.

    5 lépés a növekvő elkötelezettség felé

    Pár kattintás és történet készen áll, még egy kattintás – és minden webhelyén megtalálhatók.

    Most elmondunk egy kicsit többet a szolgáltatás használatáról:

    1. Regisztráljon, és lépjen a projektek szakaszába.
    2. Adjon hozzá egy új projektet: adjon nevet és helyezzen be egy linket a webhelyre. Válassza ki a Stories keret és a háttér színét: a teljes spektrum az Ön rendelkezésére áll.
    3. A “Telepítés” lapon válassza ki a történetének a legjobb helyet a webhely oldalán.
    4. Hozzon létre egy tematikus albumot: itt lesznek a történetei. Töltse be vagy végezze el a kivitelezőben.
    5. Testreszabhatja a kijelzőt a webhelyen, és a mobil verzióban megjelennek a kiválasztott történetek!
    OLVASS TOVÁBB:  A Streamwood Platform tárgyalásokat folytat az eladásról

    Hogyan készíthetünk és hogyan helyezhetünk el egy történetet egy webhelyen a Flyvi szolgáltatás használatával

    Minden ötletes egyszerű, a FLYVI ennek élénk megerősítése. Fejlesszen velünk és javítsa webhelyét!

    Hogyan lehet a legtöbbet kihozni

    Összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek segítségével minőségi tartalmat hozhat létre a Flyvi-n. Tehát kezdjük:

    1. Adjon hozzá kreativitást . A szolgáltatás számos eszközt kínál a Stories létrehozásához. Itt található:

    • nagy kész kész háttér, Gif (több mint 10 millió);
    • kész elemek (matricák, hangulatjelek, formák);
    • több mint 200 betűtípus a szövegíráshoz.

    Hogyan készíthetünk és hogyan helyezhetünk el egy történetet egy webhelyen a Flyvi szolgáltatás használatával

    Mindez segít az érzelmek közvetítésében. És hozzon létre emlékezetes tartalmat is. Cégek számára a kollázs formátum alkalmas a történetek díszítésére. Lenyűgözőnek tűnik, lehetővé teszi több információ továbbítását.

    2. Illessze össze a márka esztétikáját . A látogatók értékelni fogják a tartalmat, ha a márka jellemzőinek és stílusának figyelembevételével készül. Ugyanakkor a formátumnak hitelesnek és szórakoztatónak kell maradnia.

    3. Koncentráljon az interaktivitásra . A történeteknek kölcsönhatásba kell lépniük a teljes közönséggel és minden egyes emberrel külön-külön. Így több reakciót vált ki. Válaszoljon az egyes felhasználók kérdéseire, használja a Flyvi szolgáltatás interaktív szolgáltatásait. A történetek így az egész közönséget bevonják a kommunikációba. Ösztönözze a felhasználókat a cselekvésre – használjon közvélemény-kutatásokat. Szerezze meg véleményét – tegyen fel kérdéseket az ügyfeleknek. Az igények azonosítása – hívja fel a látogatókat egy további teszt elvégzésére.

    4. Gondolja át részletesen az Előzményeket . A Flyvi szolgáltatásban különféle tartalmakat hozhat létre, csak választania kell. Lenyűgöző cselekmény, utasítások, legfrissebb hírek, versenyek, termékbemutatók, akciók, kedvezmények. De ugyanakkor mindig érdekesnek kell lennie, vagy nyilvánvaló előnyökkel kell szolgálnia az ügyfél számára.

    Hozzon létre történeteket a Flyvi szolgáltatással – javítsa webhelyét, és hozza ki a legtöbbet belőle.

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában