More

    Hogyan kell kezelni az ajánlatokat, valamint a munka autostrategies YAN

    Továbbra is tanulmányozzuk a SEOnews és az eLama online hirdetési szolgáltatás által indított “YAN A-tól Z-ig” tanfolyam tanulságait. 

    Ma a hetedik lecke a következő a sorban. Ebből megtudhatja, hogyan kell kezelni az ajánlatokat, milyen megközelítések léteznek, hogyan kell dolgozni az autostrategies-szel, hogy megszabaduljon a rutintól. A SzóNikita Kravchenko, a fizetett forgalom eLama vezető szakembere: 

    Ajánlatok kezelése A YAN-ban

    Mit érint a Yandex hirdetési hálózat ajánlata?: 

    • a webhely minőségéről; 
    • a közönség minőségéről. 

    A Yandex oldószeres konverziós közönsége drágább. Ez ugyanúgy működik más hirdetési rendszerekben, például célzott reklámokban. Ezért ajánlott megtalálni a Yan ajánlatait egy teszttel: kezdje kis ajánlatokkal, fokozatosan növelve őket, új közönséghez jutva. Így fokozatosan meg fogod érteni:

    • melyik ajánlat lesz optimális, 
    • amikor ez hozza a nagy mennyiségű forgalom, konverziók, és ezek a konverziók kerül megfelelő pénzt az Ön számára. 

    Az algoritmus, hogyan kell kezelni az ajánlatokat A YAN 

    1. Válasszon egy kézi stratégiát optimalizálással, adjon meg egy kulcsfontosságú célt.

    Meg kell kezdeni a kézi ajánlat menedzsment stratégia. Beállíthatja az ajánlat korlátját, amelyet hajlandó fizetni, de Yandex.Yandex. a Direct továbbra is optimalizálja ezt az ajánlatot. Valójában többet fizethet, ha Yandex. A Direct egy adott aukción nagy konverziós valószínűséget jósol. 

    2. Állítsa be az ajánlatokat, amelyek a lefedettség körülbelül 30% – ának vagy a CPC 30% – ának felelnek meg a keresésben.

    Ha már rendelkezik keresési hirdetési kampányokkal, például kattintásonként 90 rubelt fizet, tegyen ajánlatot 30 rubelre A YAN számára. Ha magas ajánlatai vannak a CPC-re a keresésben, akkor nem valószínű, hogy megfelelő lefedettséget fog kapni alacsony áron YAN-ban. 

    Ha még nem tudja, mi a CPC a keresés, és csak létre egy kampányt, akkor megy a kulcsszó szinten, nézd meg a becsült ajánlatokat, majd állítson be egy ajánlatot 30% lefedettség. 

    3. Indítsa el a benyomásokat A YAN-ban. 

    4. Figyelemmel kíséri a statisztikák a helyszínek minden nap. 

    Meg kell tisztítani azokat a webhelyeket, amelyek elfogyasztják a költségvetést, és nem vezetnek konverzióhoz. Ha más konverzióval rendelkező webhelyeket lát, akkor a költségvetést ki kell osztania nekik. 

    5. Új negatív oldalak hozzáadása. 

    Határozottan blokkoljuk a benyomásokat a mobil alkalmazásokban, ha nem reklámozza a mobil alkalmazásokat. Eltávolítjuk a nyilvánvaló szemetes webhelyeket tartalom nélkül, a gyermekek témáival rendelkező webhelyeket, ha nem reklámozza a gyermekek termékeit vagy szolgáltatásait, a tesztekkel, esszékkel kapcsolatos webhelyeket stb. A konverziók valószínűleg nem származnak ilyen webhelyekről, bár sok forgalomuk lehet, a pénzt megeszik. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan kell elvégezni a / B tesztelés, valamint milyen eszközöket kell használni

    6. Tesztelje a sebesség növekedését 15-20% – os lépésekben egy vagy két hétig. 

    Tegyük fel, hogy kezdetben az ajánlatod 10 rubel volt. A reklámkampány két hete után 12-15 rubelre növelheti az ajánlatot, majd egy-két hetet adhat a kampánynak. Ezután meg kell látnunk, hogy a statisztikák hogyan változnak, valamint növelik az ajánlatot 18-20 rubelre. 

    Így fokozatosan növelheti az árakat a határig, ami drágább, mint amennyit nem fizet. Ez a módszer lehetővé teszi, hogy megtalálja az optimális ajánlatot, amely megadja a forgalom és a konverziók, valamint az ár ezen konverziók megfelel Önnek. 

    7. Figyelemmel kíséri a statisztikát. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a társult programok bevételeiről

    A felhalmozott statisztikák alapján optimalizálnia kell a kampányt. 

    8. Ön teszteli átalakítás autostrategies. 

    Conversion autostrategies lehet engedélyezni az elején, de nem mindig ad jó eredményt. Ahhoz, hogy az autostrategy hatékonyan működjön, az algoritmusnak adatokra van szüksége. A hirdető egy konverziós autostrategy-vel kezdheti, de ha nem működik megfelelően, az algoritmusnak még nincs elég adata. 

    Mikor kell átváltani a konverziós autostrategyre, ha nem indítja el azonnal 

    • Ha van egy stabil 10-20 konverziók minden 7 nap egy kézi stratégia egy hónapra (vagy jobb, több), akkor lehetővé teszi a konverziós autostategy a cél. Valószínűleg ilyen nagy mennyiségű Yandex data.Yandex. a közvetlen jó eredményeket ad. 
    • A rendszernek két hétre van szüksége a képzéshez. Ebben az időben nem változtathat semmit, nem hagyhatja abba a reklámkampányokat. 

    Amikor úgy dönt, hogy teszteli a konverziós stratégiát, meg kell győződnie arról, hogy teljesen megbízhat az algoritmusban, és nem változtat semmit két hétig, még akkor sem, ha az eredmény nem felel meg Önnek. 

    Két hét az a minimum, amelyre az algoritmusnak szüksége van a képzéshez. 

    Ekkor az átalakítás költsége, a konverziók száma kaotikusan ugrhat, a lefedettség és a forgalom csökkenhet. 

    Ha az algoritmus két hét után nem működik, meg kell változtatnia valamit, vagy át kell váltania egy kézi stratégiára. 

    A “konverzió optimalizálás” stratégia 

    Ez az egyik fő stratégia, mivel a hirdetők leggyakrabban teljesítménycélokkal rendelkeznek. Ez a stratégia engedélyezhető 

    • a heti költségvetés korlátozásával; 
    • az átlagos átváltási ár korlátozásával (itt meg kell adnia, hogy mennyit hajlandó fizetni egy konverzió eléréséért, például egy kitöltött jelentkezési lap elküldéséhez). 
    OLVASS TOVÁBB:  Ólommágnes az értékesítési tölcsérben: mi az, hogyan kell használni

    Azt is meg kell adnia: 

    • az optimalizálás célja (a cél, amelyre elegendő adat van);
    • válassza ki a hozzárendelési modellt (alapértelmezés szerint az “utolsó kattintás Yandex.Yandex. közvetlen” alkalmas a legtöbb projektre). 

    Ezenkívül engedélyezheti a konverziók kifizetését: 

    Yandex.Yandex. a Direct nem számít fel pénzt a kattintásokért, hanem csak az adott hirdetési kampány által előidézett konverziókért. 

    Autostrategy “kattintson optimalizálás” 

    Ez a stratégia alkalmas közlekedési projektekre (információs portálok, blogok) vagy azokra, akik konverziós vagy kézi stratégiákkal rendelkeznek, amelyek nem adnak eredményt. 

    Itt beállíthatja a határértéket: 

    • átlagos cpc; 
    • heti költségvetésből; 
    • egy csomó kattintással (Ha szigorúan be kell szereznie egy bizonyos számú kattintást egy bizonyos idő alatt. 

    A tanulás szakaszai autostrategies 

    Ha egy konverziós autostrategyet választasz, a képzési szakaszok elérhetők lesznek az Ön számára, vagyis miután engedélyezted, elmehetsz a reklámkampányba, és megnézheted, mi történik ezzel az autostrategy-vel: a képzés folyamatban van, a stratégia képzett, a stratégiai képzés nem megy. 

    Как управлять ставками и работать с автостратегиями в РСЯ

    Ha a stratégiát nem képzik, akkor azt jelenti, hogy 10 konverziót nem ért el a Yandex. Közvetlenül a hét folyamán, a megadott átváltási ár pedig elérhetetlen a Yandex számára.Közvetlen. Ebben az esetben gondolkodnia kell az ajánlatok további kezeléséről: adjon hozzá egy másik célt az optimalizáláshoz, nézzen meg más hozzárendelési modelleket, adjon meg magasabb árat konverziónként, vagy váltson át egy másik autostrategyre vagy kézi stratégiára. 

    Hogyan segítsünk autostrategy 

    Annak ellenére, hogy az autostrategies egy “fekete doboz”, ahol Yandex.Yandex. a Direct teljesen kezeli mindent, az algoritmus segít jobban működni. 

    1. Válasszon egy” zöld ” célt az optimalizáláshoz, amely hetente legalább 10 konverziót kap, lehetőleg kampányonként 50 vagy 100 konverziót. Néha előfordul, hogy egy makró célhoz (például egy alkalmazás elküldéséhez) nem lehet a szükséges számú konverziót hozni, de kiderül, hogy mikro célhoz (például egy gombnyomásra). 
    2. Adjon meg egy megfelelő vagy ajánlott célárat átváltásonként. Ha azt jelzi, hogy készen áll arra, hogy átváltásonként 100 rubelt fizessen, a megfelelő ár pedig 1000 rubel, Yandex.Yandex. a Direct nem valószínű, hogy a konverziókat a megadott áron tudja hozni. A Yandex benyomásokat ad azoknak a hirdetőknek, akiktől többet fog keresni. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában