More

    Hogyan kell fizetni a hirdetések Facebook hirdetések

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    Elena
    Facebook Facebook Instagram Instagram Ad manager Sergeyeva, a szakember a célzott reklám elindítása előtt hirdetéseket a Facebook-on, Instagram, fontos, hogy megértsük a Fizetési módok. Hogyan kell fizetni a Facebook-on történő reklámozásért, Elena Sergeeva marketingszakértő elmondja a cikkben.

    A célzott hirdetésekért a Facebook hirdetésekben automatikusan vagy manuálisan fizethet. A választás a hirdetési fiók létrehozásakor kiválasztott ország-és pénznem-beállításoktól függ. Elemezzük részletesebben az egyes módszereket.

    Fizessen előre a Facebook hirdetésekért

    Oroszország számára jelenleg 3 Fizetési mód áll rendelkezésre rubelben:

    • banki átutalással a QIWI-n keresztül;
    • banki átutalással a Yandexen keresztül;
    • egy elektronikus pénztárca Yandex.

    Az előrefizetési lehetőség csak új hirdetési fiók létrehozásakor választható ki, a fizetési módot a jövőben nem változtathatja meg.

    A reklám megkezdése előtt manuálisan kell feltöltenie az egyensúlyt a reklámszekrényben. Naponta egyszer (vagy ritkábban) a Facebook hirdetések levonják a pénzt az egyenlegéből. Amikor az összeget teljes mértékben elköltik, a hirdetési kampány leáll.

    Ezzel a fizetési móddal folyamatosan figyelemmel kell kísérnie a reklámszekrényben lévő kiadásait, és időben meg kell fizetnie a kifizetéseket, hogy elkerülje a kampány leállítását.

    De nem tudja visszaadni az egyenlegre küldött pénzt. Ezért a legtöbb hirdető az Oroszországban, úgy működik, egy post-fizetési rendszer: először fut hirdetéseket, akkor fizetnek érte.

    Fizetés a Facebook hirdetésekhez postai fizetéssel

    Hirdetési fiók létrehozásakor a Facebook Ads felajánlja, hogy válasszon egyet a Fizetési módok közül:

    • hitel-vagy betéti kártya,
    • PayPal,
    • egy betéti kupon.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet sikeresen népszerűsíteni az ingatlanokat a kontextuális reklám és a közösségi média segítségével

    Annak ellenére, hogy hirdetéseket vásárol a Facebook-tól a “credit” – ben, a kampány elindítása előtt meg kell adnia az összes fizetési információt. A Fizetési módok kezeléséhez Önnek vagy alkalmazottjának rendszergazdai hozzáféréssel kell rendelkeznie.

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    A fő Fizetési mód kiválasztása után írja be a kártya adatait vagy a PayPal-fiókot.

    A fő fizetési módot a számla számlázási beállításai határozzák meg. A belépéshez a menedzsment menüben válassza a” számlázás “részt, benne pedig a” Fizetési beállítások ” fület.

    OLVASS TOVÁBB:  Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    A kártyáról vagy a PayPal-számláról származó pénzt havonta egyszer terhelik egy bizonyos napon, vagy amikor eléri a korlátot. A hirdetési fiók kezdetén a rendszer külön-külön nagyon alacsony számlázási küszöböt rendel. De a jövőben ez a határ növelhető.

    A Fizetési beállítások első blokkjában láthatja a hirdetési fiók terhelésének korlátait és dátumát.

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    Javasoljuk, hogy a nem tervezett kiadások vagy a költségvetés túllépésének elkerülése érdekében állítson be egy további számlaköltség-korlátot hibák esetén.

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    A limit elérésekor a fiókjában lévő hirdetési kampányok automatikusan leállnak.

    A Fizetési mód megváltoztatása

    Megváltoztathatja a fizetési módot, vagy megváltoztathatja a kártyát egy másikra a következő blokk beállításainak ugyanazon szakaszában:

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    Ha a fiókja több fizetési módot tartalmaz — a legfontosabbakat, akkor a pénzt automatikusan megterhelik a főtől. Ha a fő kártya nem érhető el, vagy nincs elég pénz rajta, a rendszer megpróbál pénzt kivonni további kártyákról vagy PayPal-számláról.

    OLVASS TOVÁBB:  Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Mi a teendő, ha nem tudsz fizetni a Facebook hirdetéseiért

    Előfordul, hogy elfelejtette vagy nem volt ideje pénzt felvenni a kártyára. Amikor a költségek elérik a számlázási küszöböt, a rendszer néhány napon belül megpróbálja levonni a kifizetést a rendelkezésre álló módszerekből. Több sikertelen kísérlet után az automatikus terhelés leáll. A kampány újbóli elindításához manuálisan kell fizetnie a hirdetésekért a kártyáról. A legfelső blokk beállításaiban megjelenik a fizetendő összeg, valamint az aktív “Fizetés most” gomb. 

    Ha meg kell változtatnia a fizetési kártyát, először írja be az új adatokat, majd végezze el a fizetést.

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    Javasoljuk, hogy időben fizessen a reklámért — ebben az esetben kevesebb esély van arra, hogy a hirdetési fiókot blokkolják. Idővel a rendszer megbízhatónak fogja tekinteni, és növeli a hitelkeretet.

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    Ezenkívül a hirdetési számlát kuponnal is fizetheti:

    Как оплатить рекламу в Facebook Ads

    A kupon különböző módon szerezhető be:

    • a Facebook ajándékaként, néha kompenzációként;
    • a Facebook partner cégek.

    Ha elég szerencsés, hogy kap egy kupont, írja be a kódot a következő lépésben, miután a fizetési kártya adatait, majd kattintson az “Apply”. Az érvényes kuponokkal kapcsolatos információk megjelennek a Fizetési beállításokban.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni egy Facebook hirdetési fiókot

    Egy egész hónapos reklám a Facebook hirdetésekben jutalék nélkül

    Instagram Facebook és Instagram hirdetések első alkalommal az eLama-n keresztül? Nem számítunk fel jutalékot!

    Tudjon meg többet

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában