More

    Hogyan kell dolgozni az automatikus kategóriákkal Yandex.Yandex. közvetlen

    Partner anyagaAz automatikus ajánlatkezelés kapcsán a hirdetők és a szakértők gyakran azt mondják, hogy nem bíznak benne, és inkább a régimódi módon manuálisan módosítanák az ajánlatokat. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a pénzt (a saját vagy az ügyfél) a Yandex algoritmusokra bízzák. 

    Két fő félelem az autostrategies használatakor: 

    • összevonják a teljes költségvetést, és nem lesz átalakítás; 
    • ezek konverziókhoz vezetnek, de lényegesen drágábbak vagy kevesebb mennyiségben, mint a hirdető.  

    Ezek a félelmek a saját negatív tapasztalataikból vagy pletykákból, az interneten talált anti-esetekből származnak. A leggyakoribb ok számukra az, hogy nem értik, hogyan működnek az algoritmusok, és mi befolyásolja a hatékonyságot. 

    A Yandex autostrategies valójában egy “fekete doboz”. Az algoritmus gépi tanuláson alapuló ajánlatokat kezel, az egyes árverések konverziós valószínűségének előrejelzése alapján, valamint nagyszámú jelet és felhalmozott adatot vesz figyelembe. Mi az algoritmus” a motorháztető alatt”, a Yandex nem hozza nyilvánosságra. De ez nem jelenti azt, hogy nem tudja befolyásolni a munka hatékonyságát, kiváló eredményeket. 

    Ebben a cikkben megtudhatja, hogyan válasszon stratégiát egy projekthez, mikor engedélyezze a Yandex automatikus stratégiáit, valamint hogyan segíthet hatékonyabban dolgozni. 

    Megértjük az alapokat 

    A Yandexben 4 típusú stratégia létezik. Közvetlen: 

    • kézi ajánlatkezelés optimalizálással; 
    • konverziók optimalizálása; 
    • kattintson az Optimalizálás gombra;
    • a jövedelmezőség optimalizálása. 

    Egy teljesen kézi stratégia, amelyben a hirdető tehet ajánlatot a saját, és biztos, hogy nem fizetnek többet, ban ben Yandex.Yandex. a közvetlen nem létezik.  

    Az optimalizálással rendelkező kézi stratégiával az algoritmus automatikusan felemeli vagy csökkenti a személy által beállított ajánlatot. Ebben az esetben a rendszer az elkötelezettség előrejelzésére vagy a célművelet végrehajtásának valószínűségére összpontosít a webhelyen.  

    Javasoljuk, hogy kulcscélokat adjon meg értékekkel – az algoritmus a valószínűség kiszámításakor támaszkodik rájuk. 

    Как работать с автостратегиями в Яндекс.Директе

    Az ajánlatok kézi kezelése problematikus: az aukció a Yandexben. Közvetlen változások dinamikusan, és az ajánlatokat és a CPC-t számos tényező befolyásolja.  

    Az ajánlatok kézi stratégiával történő kezelésének feladatát az ajánlattevők oldják meg. Ezek a szolgáltatások figyelemmel kísérik a Yandex becsült arányát. A hirdető árainak közvetlen megváltoztatása, hogy a lehető legnagyobb vagy szükséges forgalommennyiséget kapják, legfeljebb a megadott költségig. Ez az eszköz eLama-ban is elérhető. 

    Amellett, hogy kézi, Yandex. A Directnek három automatikus stratégiája van: ezek közül kettő a konverziók és az értékesítés vonzására irányul (“konverzióoptimalizálás “és” nyereségesség-optimalizálás”), az egyik a forgalom vonzására irányul (“Kattintásoptimalizálás”). Elemezzük őket részletesebben. 

    Kattintson az Optimalizálás gombra 

    A “Kattintásoptimalizálás” stratégia jobban megfelel azoknak a projekteknek, amelyek fő feladata a forgalom vonzása a webhelyre. Ez lehet például információs portálok, amelyek az egyik fő mutatóval rendelkeznek – forgalom. 

    Как работать с автостратегиями в Яндекс.Директе

    Az algoritmus megpróbálja minél több kattintást elérni egy adott átlagos árra vagy heti költségvetésre. Azt is elmondhatja a rendszernek, hogy hány kattintást szeretne kapni hetente (a kattintások csomagjának korlátozása).  

    Legalább egy korlátot kell beállítania: a heti költségvetést, az átlagos CPC-t vagy a kívánt kattintások számát hetente. Egyéb korlátozások nem kötelezőek. A Yandex azt javasolja, hogy hagyja üresen ezeket a cellákat. De ha például többet tud, mint amennyit nem hajlandó fizetni a kattintásokért, akkor jobb, ha ezt az értéket a megfelelő oszlopban adja meg. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a Klubház és miért mindenki erről a közösségi hálózatról beszél

    A kis költségvetésű projektekben nem mindig lehet egyenletesen elosztani a költségvetést egy hétig, a tényleges CPC pedig többszöröse lehet a megadott aránynak, ha kézi stratégiát használ. A gyakorlatban ilyen esetekben néha segít a heti költségvetés kattintásainak optimalizálására váltani a maximális ár feltüntetésével. De ha a hirdető célja a konverziók vonzása, akkor feltétlenül tesztelniük kell az automatikus konverziós stratégiákat. 

    Konverziós optimalizálás és nyereségesség optimalizálás 

    Ezeknek a stratégiáknak az algoritmusa hasonló, egyes beállításokkal teljesen azonosak, ezért egy blokkban fogjuk figyelembe venni őket.  

    OLVASS TOVÁBB:  Miért fontos a SEO használata a márka népszerűsítésekor

    A legtöbb hirdető, aki hirdetéseket futtat az ajánlatok és az értékesítés vonzására, a “konverzióoptimalizálás”stratégiát fogja használni. 

    Как работать с автостратегиями в Яндекс.Директе

    Ahhoz, hogy a stratégia hatékonyan működjön, meg kell adnia a hirdetés megjelenítési helyét (Keresés vagy hálózatok), ki kell választania az optimalizálás célját, valamint a hozzárendelési modellt. 

    Az interfész összes célja színjelzéssel rendelkezik:a zöld azt jelenti, hogy erre a célra a Yandex. A Metrica hetente 20 konverziót rögzít minden forgalmi forráshoz – ezt ki kell választania. Ez nem garantálja, hogy ez az adott hirdetési kampány sok ilyen konverzióhoz vezet. De legalább növeli annak a valószínűségét, hogy az algoritmus megtanulja, és képes lesz hatékonyan elosztani a költségvetést. 

    Az alapértelmezett hozzárendelési modell változatlan maradhat – “utolsó kattintás Yandex.Yandex. közvetlen”. Ez azt jelenti, hogy a rendszer hozzá fog rendelni a Yandexhez. Irányítsa az összes olyan konverziót, amely egy bizonyos idő alatt történt, ha valahol a láncban kattintott egy hirdetésre. Nem számít, hogy a kattintás előtt vagy után más forrásokból kattintottak át. Így ennek a hozzárendelési modellnek megfelelően az algoritmus maximális mennyiségű adatot tartalmaz a képzéshez – Amire szükség van. 

    Az átváltási stratégiát a heti költségvetés vagy az átváltás átlagos ára korlátozhatja. 

    Как работать с автостратегиями в Яндекс.Директе

    Ideális esetben természetesen adja meg az átlagos konverziós árat, amelyet hajlandó fizetni egy cél elérése érdekében, ne korlátozza a heti költségvetést, hogy lehetővé tegye az algoritmus tanulását. A gyakorlatban azonban ez a megközelítés nem mindig ad jó eredményeket. Leggyakrabban ez annak köszönhető, hogy a hirdetők helytelenül veszik figyelembe az átváltásonkénti célárat, vagy szándékosan alábecsülik azt. Például 1000 rubelre vásárolhatnak alkalmazásokat, valamint 200 rubelt adhatnak meg-hagyja Yandex. Közvetlen kijutni.  

    Ha alacsony célokat határoz meg, az algoritmus nem lesz képes kiváló minőségű közönséget vásárolni a kívánt kötetben. A rendszer egy potenciálisan érdekes árverést lát, de nem tudja megjeleníteni a hirdetést a tetején,mert a hirdető által meghatározott mesterséges korlátozás van.  

    Tehát a fő ajánlás: ne becsülje alá az átalakítás átlagos költségeit. Adja meg azt az értéket, amelyet átlagosan más forgalmi forrásokból kap, vagy számítsa ki a termék marginalitása alapján.  

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en

    Korlátozhatja a heti költségvetést. De ahhoz, hogy az algoritmus hatékonyan működjön, az átváltásonkénti célár 20-szorosának kell lennie. Azt tervezi, hogy 500 rubel konverziót vásárol? Legyen kész arra, hogy hetente 10 000 rubelt töltsön. Nem akar költeni 10.000 rubelt hetente? Adjon meg egy célt magasabb a tölcsér, hogy lehet kapni kevesebb pénzért. 

    Ha nem tudja, mi az átlagos átváltási ár, kezdje a heti költségvetési limittel. 

    Как работать с автостратегиями в Яндекс.Директе

    Adja meg azt az összeget, amelyet hetente hajlandó költeni, töltse fel számlaegyenlegét, majd engedélyezze a Yandex-et. Közvetlen dolgozni egy pár hétig.  

    A statisztikákban látni fogja, hogy az algoritmus milyen áron képes konverziókat hozni. Ha nem elégedett az eredményekkel, gondoljon arra, hogyan lehet optimalizálni a tölcsért. Például, hogy növelje a konverziós arány a helyszínen, valamint az értékesítési osztály, így lehet kapni megrendelések ezen az áron, mert nem lesz képes gyorsan csökkenteni azt. 

    Konverziós stratégia esetén engedélyezheti a konverziók kifizetését. 

    Как работать с автостратегиями в Яндекс.Директе

    Ha engedélyezi ezt a beállítást, a pénzt csak akkor terhelik a fiókjából, ha a kampány a megadott konverziókban eredményez (a példában a felhasználók elérik a köszönöm oldalt). Minden más forgalom ingyenes lesz.  

    Ebben a stratégiában nincs varázslat: ugyanazon algoritmusok szerint működik, mint a szokásos konverziós optimalizálás. Ha nem történik konverzió, akkor nem fog rendszeresen nagy mennyiségű forgalmat kapni ingyen, a Yandex pedig pénzt fog keresni. Ezért az átalakítás kifizetésének beállításakor ki kell választania egy olyan célt is, amelyet ténylegesen el kell érni. Adja meg a megfelelő átváltási árat, és ne korlátozza túl sokat a heti költségvetését. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a Klubház és miért mindenki erről a közösségi hálózatról beszél

    Minden autostrategy esetében fontos, hogy az algoritmus minél több adatot tartalmazzon. Ezért kívánatos, hogy az optimalizálásra kiválasztott cél legalább 10-szer 7 naponként teljesüljön. Azt javaslom, hogy válasszon egy olyan célt, amelyet hetente 50-szer, lehetőleg 100-szor érnek el. Ez nem lehet makró cél “vásárlás” vagy “kérelem benyújtása”, hanem egy mikro cél, például “kattintson egy gombra”, vagy látogasson el a webhely bizonyos oldalaira. A lényeg az, hogy van összefüggés a mikro-cél és a makro-cél között, és nem fizetsz olyan konverziókért, amelyek végül nem válnak nyereséggé. 

    By the way, bizonyos esetekben hasznos a kampány optimalizálása több célra, mert együtt több konverziót tudnak adni egy idő alatt. A legjobb, ha ezeknek a céloknak azonos értéke és célértéke van. Például három különböző módon lehet rögzíteni a vezetőket a céloldalon: egy űrlapot, visszahívási megrendelést, valamint egy online tanácsadót. Az optimalizálás többféle célra történő megvalósításának két módja van.  

    Az első elérhető, ha kiválasztja a heti költségvetés konverziós stratégiájának korlátját. Ezután több kulcsfontosságú célt is hozzáadhat, majd a stratégiai beállításokban válassza ki az “összes kulcsfontosságú cél”optimalizálásának célját. 

    Как работать с автостратегиями в Яндекс.Директе  

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában