More

    Hogyan kell dolgozni az adaptív hirdetésekkel, amikor a Google elhagyja a kibővített szöveges hirdetéseket

    2022.június 30-tól kezdődően a hirdetők nem tudnak kibővített szöveges hirdetéseket létrehozni a Google hirdetésekben. A szabványos keresési kampányok egyetlen elérhető formátuma az adaptív keresési hirdetések. Hogyan kell dolgozni a kibővített szöveges hirdetésekkel, miért váltunk adaptív hirdetésekre, mire kell figyelni, amikor konfiguráljuk őket-elemezzük ebben az anyagban. A Google továbbra is megjeleníti a már létrehozott kibővített szöveges hirdetéseket, még akkor is, ha eltűnnek a kampánybeállítások felületéről. A hirdetők képesek lesznek megállítani és elindítani a hirdetési megjelenítéseket, valamint figyelemmel kísérni hatékonyságukat a jelentésekben. De nem lesz képes új hirdetéseket létrehozni vagy régieket szerkeszteni.

    A változásokra való felkészüléshez a Google azt tanácsolja, hogy most minden csoportban legalább egy adaptív keresési hirdetést hozzon létre. Elemezzük a vele való munka formátumát és jellemzőit.

    Hogyan működnek az adaptív keresési hirdetések

    Az adaptív keresési hirdetésekkel rendelkező kampányokban a hirdető nem hoz létre külön hirdetéseket. Címeket és leírásokat ad hozzá, a rendszer pedig egyesíti őket, és keresőhirdetéseket generál minden árveréshez.

    Как работать с адаптивными объявлениями, когда Google откажется от развернутых текстовых1 Különböző címek és azonos leírások kombinációi

    15 címet és 4 leírást adhat hozzá. Minden hirdetés legfeljebb három címet és két leírást jelenít meg, amelyeket egymással kombinálnak. Minden egyes felhasználói kérésnél a rendszer kiválasztja a fejlécek és leírások legjobb kombinációját. Ezenkívül az algoritmusok a hirdetések különböző verzióit tesztelik, és meghatározzák, melyik a hatékonyabb.

    Miért érdemes adaptív keresési hirdetéseket használni?

    1. Tudod kap sok különböző hirdetéseket. A rendszer automatikusan különböző hirdetéseket gyűjt a hirdető által feltöltött címekből, leírásokból, hogy megmutassa a leghatékonyabb kombinációkat.

    OLVASS TOVÁBB:  A digitális ügynökség nyereségének növelésének három módja: a piacvezetők tapasztalata

    2. A hirdetések automatikusan optimalizálásra kerülnek. A rendszer megmutatja a leghatékonyabb hirdetéseket, amikor statisztikákat gyűjt. Ha beállította az analytics-et, és nyomon követi a konverziókat, személyre szabhatja a hirdetéseket egy adott felhasználó számára: például érdeklődési körük, helyük, mobileszköz stb.szerint.

    3. A Google Ads szerint, az adaptív hirdetéseknek egyre több CR és alacsonyabb CPA-ja van mint telepített teszt hirdetések.

    Megmondjuk, hogy mit kell figyelni, amikor felállítja őket.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex lépésről lépésre történő konfigurálása. Metrica a semmiből

    Ajánlások az adaptív hirdetések kezeléséhez

    1. Adjon hozzá annyi címet és leírást lehetséges: így a Google Ads több hirdetést hoz létre, amelyek jobban illeszkednek a felhasználók keresési lekérdezéseihez. A Google értékeli az adaptív hirdetések minőségét is-ez az elemek számától és változatosságától függ.

    2. Győződjön meg róla, hogy minden cím egy teljes kifejezés saját jogon, hogy kombinálható más címekkel és leírásokkal.

    3. Javítsa ki a címeket és a leírásokat annak érdekében, hogy a fontos ajánlatok a megfelelő pozíciókban jelenjenek meg. A Google Ads nem javasolja ennek visszaélését, mert nem teszi lehetővé a rendszer számára az összes lehetséges kombináció tesztelését. De kipróbálhatja ezt a rendszert:

    • az első 5 címsor kulcsmondatok beillesztésével vagy teljes ismétlésével;
    • 5 Második címsor promóciókkal és különleges ajánlatokkal;
    • 5 harmadik fejléc további információkkal, amelyek nem szükségesek a megjelenítéshez;
    • 2 első leírások fontos információkkal;
    • 2 fennmaradó leírások kevésbé fontos információkkal.

    4. Hozzon létre további címoldalára akciók, cselekvésre szólít. Ha nem akarja, hogy a cím először megjelenjen, például azért, mert nincsenek benne kulcsszavak, akkor a másodikhoz rögzítheti. Két különböző promóciót rögzíthet különböző hirdetésekben, összehasonlíthatja, hogy melyik kombináció jobb.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex lépésről lépésre történő konfigurálása. Metrica a semmiből

    5. Ne javítsa ki előnyeit és egyéb fontos információkat a harmadik címben és a második leírásban, mivel ezek a pozíciók nem mindig állnak rendelkezésre.

    6. Állítsa be a konverziókövetést adja meg a kampány céljait, majd adjon időt az algoritmusoknak a képzésre.

    Ha nem szeretné, hogy a Google Ads a kibővített hirdetések törlése után maga is egyesítse a címeket és a leírásokat, rögzítse a három címet és két leírást a kívánt helyzetben. Meg kell jegyezni, hogy az ilyen intézkedések rontják az adaptív hirdetések minőségét.

    Ha kibővített szöveges hirdetésekre van szüksége, de ezek már nem érhetők el a kampány beállításaiban

    A részletes szöveges hirdetések kiválóan alkalmasak hipotézisek tesztelésére, hosszú tranzakciós ciklusú projektek előmozdítására, vagy például olyan kis projektekre, ahol részletesen kell kezelnie a kampányokat. Ezért a hirdetők továbbra is használják ezt a formátumot.

    Egyes fiókokban már nem lehet kibővített szöveges hirdetéseket konfigurálni. Ha ez a helyzet, lépjen a hirdetés szintjére, majd indítsa el az adaptív keresési hirdetés létrehozását.

    OLVASS TOVÁBB:  Versenytárs nevek hirdetése a Yandexben. Közvetlen és Google hirdetések: Beszélgetés egy ügyvéddel

    Как работать с адаптивными объявлениями, когда Google откажется от развернутых текстовых

    Ezután az adaptív hirdetési beállítások oldalon keresse meg a “kibővített szöveges hirdetések használata”linket.

    Как работать с адаптивными объявлениями, когда Google откажется от развернутых текстовых

    A kibővített szöveges hirdetéseket az Excel és a Google Ads szerkesztő segítségével is konfigurálhatja. Többet mondtunk neked arról, hogyan kell ezt megtenni a “Google Ads 30 perc alatt”webinárban.

    Get akár 3000 rubelt reklám a Google Ads

    Bónuszokat adunk a reklám első elindításakor az eLama-n keresztül!

    Bónuszokat kap

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában