More

    Hogyan kell dolgozni a véleményekkel a felülvizsgálati oldalakon

    A vélemények körülbelül 90%-át a felhasználók teszik közzé a jól ismert visszajelzési oldalakon, ahol a potenciális ügyfelek könnyen elolvashatják a szükséges információkat bármely termékről vagy szolgáltatásról. Ezért a vállalatok egyre inkább figyelmet fordítanak a jó hírnévvel való együttműködésre, mivel a közönség vásárlási tevékenysége attól függ.

    A vállalatok arra ösztönzik a felhasználókat, hogy különféle bónuszokat – kedvezményeket, egyszeri kifizetéseket, ajándékokat stb. Ez segít abban, hogy az ügyfelek objektív véleményt kapjanak a termékről, és átadják értékét a célközönségnek.

    A negatív véleményeknek köszönhetően a lelkiismeretes vállalatok figyelmet fordíthatnak termékük/szolgáltatásuk hiányosságaira, kijavíthatják őket, felelősségteljes hozzáállást mutathatnak tevékenységükhöz.

    A vélemények közzététele a hírnévvel való munka egyik legfontosabb szempontja. A cikkben elmondjuk, hogyan kell helyesen elhelyezni őket, ami megjegyzi, hogy a közönség bízik abban, hogy mit fog vezetni a vásárláskor.

    Miért írjon véleményeket

    A felhasználók véleményeket tesznek közzé, hogy felhívják a gyártó / szállító vagy a közönség többi részének figyelmét a termék használatának sikeres vagy sikertelen tapasztalataira, nyereséges vásárlásra stb. Ezáltal a vásárlók más potenciális ügyfelek hozzáállását képezik a termékhez. 

    A szervezet véleménye alapján a válaszoldalon egy minősítést rendelnek hozzá. Ez az első dolog, amit egy potenciális ügyfél lát, aki el akarja olvasni a többi felhasználó véleményét. Az azonos vagy nem nagyon eltérő számú negatív és pozitív értékeléssel rendelkező vállalat alacsony minősítéssel rendelkezik. 

    Külön oldalakon a pozitív és negatív megjegyzések száma külön jelenik meg, amelyek alapján a potenciális vevő már előzetesen értékelheti a szervezet munkáját.

    A felhasználók általában a vásárlást követő első 2-3 napban hagyják meg észrevételeiket a termékkel kapcsolatban. A vélemények gyakran negatívak, az ügyfelek ritkábban írnak pozitív megjegyzéseket az elégtelen motiváció miatt. Ha az ügyfél nagyon szerette a terméket, nagy esélye van arra, hogy részletes pozitív megjegyzést hagy maga után, és leírja a termék minden előnyét, valamint a társasággal való együttműködést.

    A válaszoldalakon a vélemények megjelenítése különböző módon történik. Például egyes webhelyek elején a legtöbb” friss ” megjegyzés található, míg másoknak van egy belső algoritmusa, amely elsősorban a magas minősítésű (jó hírnév) szerzők által hagyott legnépszerűbb véleményeket vagy megjegyzéseket helyezi el.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights" statisztika " szakasza

    Példa egy népszerű válaszoldalra:

    Как работать с отзывами на сайтах-отзовиках

    Tehát egy olyan szervezet számára, amelynek kártyáját ilyen platformokon mutatják be, 2 kritérium fontos: a listán szereplő vélemények minősítése és hangulata. 

    Először is meg kell vizsgálnia az összes válaszoldalt a kulcsfontosságú lekérdezések szerint rangsorolva, meg kell határoznia az egyesekkel való interakció irányát, és meg kell határoznia, hogy mennyi tartalom szükséges az elhelyezéshez.

    A fő válasz oldalak, hogyan kell kezdeni velük

    A felhasználók 3 típusú lekérdezés alapján keresnek véleményeket:

    1. A cégről – az ilyen kérésekben szerepel a szervezet neve, például a” vélemények “szóYandex vélemények”, “Vélemények a Yandexről”.
    2. A termékről – az ilyen típusú kérésekben egy adott szervezet termékének/szolgáltatásának nevét a “vélemények”szó jelzi. Például:”Yandex drive vélemények”, “Yandex drive utas vélemények”.
    3. A munkáltatóról – az ilyen felülvizsgálatok tükrözik a munkaerő valódi légkörét, például:”Yandex munkáltató véleménye”, “Yandex munkavállalói vélemények”.
      OLVASS TOVÁBB:  Piacok az ingatlan, az orvostudomány, a pénzügyek, az autóipar és az e-kereskedelem területén

      A vállalatnak meg kell vizsgálnia az egyes kérések típusát, és meg kell határoznia, hogy mely webhelyekkel kell együttműködnie. A lekérdezések tanulmányozásához, amelyekre a közönség véleményeket keres, használhatja a szolgáltatást https://wordstat .yandex.ru/. A keresletet ott is feltüntetik – azon esetek száma, amikor a felhasználók egy adott lekérdezést használtak a keresés során.

      Most, a kérések szerint, a következő platformok vezetői a kimenet-otzoviki:

      • https://otzovik.com/
      • https://irecommend.ru/
      • https://yandex.ru/maps/
      • https://market.yandex.ru/
      • https://zoon.ru/
      • https://2gis.ru/
      • https://flamp.ru/
      • https://www.yell.ru/
      • https://pravda-sotrudnikov.ru/
      • https://www.tripadvisor.ru/

        A felsorolt webhelyek mindegyike saját követelményeket dolgozott ki a felülvizsgálatok közzétételére. Ezeket a szabályokat be kell tartani annak érdekében, hogy a megjegyzés moderálódjon.

        Előre figyeljen a következőkre:

        • mit lehet közzétenni, mely felülvizsgálatok nem felelnek meg a mérséklésnek, és mit kell megemlíteni a megjegyzésekben, hogy megfeleljenek a webhely szabályainak? Példa egy ilyen szakaszra az egyik válaszoldalról: https://otzovik.com/termofuse.php;
        • lehetőség van egy szervezeti kártya regisztrálására felülvizsgálat közzététele nélkül, vagy egyidejűleg véleményt kell közzétenni a vállalatról? A második esetben természetes visszajelzést kell vonzania a visszajelzési platformra. Ezt megteheti például egy e-mail hírlevél használatával.
          OLVASS TOVÁBB:  Как посмотреть объявления конкурентов в Facebook Ads и ВКонтакте

          Fontos! Ha e-mail hírleveleket használ az ügyfelek új megjegyzéseinek vonzására, kövesse az előre kiszámított tervet, hogy ne történjen meg, hogy egy nap alatt nagyszámú véleményt tettek közzé. A moderátorok és a potenciális vásárlók számára ez a helyzet gyanúsnak tűnik.

          Hogyan lehet közzétenni a felülvizsgálatot, hogy bekerüljön a “legjobb”

          Nézzük meg a webhely példáját otzovik.com milyen felülvizsgálatnak kell kinéznie, amely moderált volt, és eljutott a főoldalra. Az ilyen megjegyzések biztosítják a forgalom nagy részét, hatékonyan vonzzák a maximális közönség figyelmét a szervezetre.

          Tehát az ügyfél véleményt hagyott a termékről. Ellenőrizze a megjegyzést a következő kritériumokhoz:

          1. Tartalom és sajátosság. A felülvizsgálatnak meg kell jelölnie a termék használatának tényleges tapasztalatait jellemző tények maximális számát. Ideális esetben külön bekezdést kell fordítani minden ilyen tényre.
          2. Előnyök és hátrányok. A kommentárnak tükröznie kell a termék erősségeit és gyengeségeit.
          3. Részletesség. A felülvizsgálatnak részletes tapasztalatot kell tartalmaznia a termékkel való interakcióról (a szöveg 80% – A), és tartalmaznia kell a gyártó vagy a Szolgáltató megemlítését (a szöveg legfeljebb 20% – a).
          4. Bizonyíték. A megjegyzésnek tartalmaznia kell az igazoló dokumentumok számát vagy fényképét. Ez segít megerősíteni a felhasználó termékvásárlásának tényét.
          5. Képek. Különös figyelmet kell fordítani rájuk. Ideális esetben a felülvizsgálatot 2-3, a szövegre utaló fényképnek kell kísérnie.
          6. Elhelyezés egy fiókból. Egy fiókból csak 1 felülvizsgálatot lehet közzétenni egy termék / szolgáltatási kártyán.
          7. Közzétételi gyakoriság. Nézze meg, hogy milyen gyakran jelennek meg megjegyzések a termékkártyán, a felülvizsgálatokat ennek a gyakoriságnak megfelelően kell közzétenni.
          8. Böngészők használata. A keresési előzmények és a cookie-k tisztítása nélkül egyetlen böngészőből nem tehet közzé több mint 1 áttekintést.
            OLVASS TOVÁBB:  Az oroszországi digitális marketingszakemberek fizetésének elemzése 2020-ra és a jelöltekre vonatkozó követelmények

            Példa a részletes és tartalmas felülvizsgálatra:

            Как работать с отзывами на сайтах-отзовиках

            9. Tevékenység fenntartása. A felülvizsgálat közzététele után kövesse a rá hagyott megjegyzéseket. A felhasználók gyakran kérdeznek a termékről, és elvárják, hogy a gyártó / szállító azonnal válaszoljon kérdéseire.

            Friss cikkek

            Kapcsolódó történetek

            HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

            Kérjük, írja be véleményét!
            írja be ide nevét

            Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában