More

    Hogyan javította a vállalat a webhely navigációját és enyhítette a vezetők munkaterhelését

    Valós példa a lépésenkénti algoritmusra: hogyan tudta meg a vállalat, hogy az oldal rossz menüvel rendelkezik, és úgy alakította át, hogy az ügyfelek 85% -kal könnyebben keressenek termékeket.

    A kutatók használhatósága, Nielsen Norman Group a «Az UX fejlesztések számszerűsítése: esettanulmány« cikkben Casey megosztotta, hogy a vállalat miként tanulmányozza a Marketade tagjait, segített az ügyfelek értékesítésének kirakásában és az oldal fejlesztésében. A tapasztalat könnyen alkalmazható az orosz internet webhelyein.

    Együtt dolgoztunk a B2B vállalat, a Baileigh Industrial – a fém- és famegmunkáló ipari berendezések vezető gyártója – weboldalával. A vállalat termékeket forgalmazókon és közvetlenül az ügyfeleken keresztül értékesít. A berendezés összetett és drága, az ár 11 ezer és 80 ezer amerikai dollár között mozog.

    Nézzük meg, mi volt a probléma a Baileigh Industrial weboldalán, és hogyan tudta a Marketade megoldani.

    A nem megfelelő ügyfelek elárasztották az értékesítési osztályt

    Az értékesítés és az ügyfélszolgálat időpazarlásról panaszkodott. Az oldal részletes információkat tartalmaz a viszonylag olcsó árukról, az ügyfelek önállóan tanulmányozhatják és megrendelhetnek. Bonyolultabb és drágább berendezéseket csak az értékesítési képviselőkön keresztül lehet megvásárolni, ott magas szintű szakember konzultációra van szükség.

    Hogyan javította a vállalat a webhely navigációját és enyhítette a vezetők munkaterhelését [Ügy]

    Példa a cég választékára

    Gyakran az olcsó termékeket kereső ügyfelek nem találtak információt az oldalon, és egyszerű kérdésekkel hívták az értékesítési osztályt. Egy értékesítési képviselő 20 percet tölthet egy 716 dolláros kézi gépre vonatkozó kérdések megválaszolásával, annak ellenére, hogy az információk szerepelnek a weboldalon. Ahelyett, hogy egyedi megoldást keresne az ügyfél számára, ami 130 000 dollárért lézergép megvásárlásához vezethet.

    A berendezés összetett és a menedzserekkel való konzultáció ideje drága. Szükséges volt az értékesítési részleg felmentése és az ügyfelek hívásainak számának csökkentése, akik egyszerűen nem találták ki, hogy hol keressenek választ a weboldalon. Ezután a vezetők azokra az emberekre összpontosíthatnak, akiknek tanácsra van szükségük a drága berendezésekkel kapcsolatban, és elvezethetik őket a vásárláshoz.

    Mivel az ügyfelek nem találják meg a válaszokat az oldalon, akkor valami nem stimmel az oldallal. Meg kell keresnünk egy gyenge pontot.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO trendek 2021-ben: Mit mondanak a szakértők

    Hogyan lehet megérteni, hogy hol van a probléma az oldalon

    A Marketade használhatósági teszteket végzett, hogy megértse, miért nem talál olyan sok ügyfél információt, és felhívja az értékesítési osztályt. E-mailes hírlevelek és közösségi média hirdetések révén 64 tagot találtak meg a célközönségükből.

    A teszt nyolc problémából állt, amelyek mindegyike a legkeresettebb termékkategóriákra összpontosított. Ezek a gyakorlat kérdései voltak, például: „Pontosan hajlítani kell egy negyed hüvelykes lapot függőlegesen V-alakúra. Hova nézne? ” A résztvevők megpróbáltak olyan berendezéseket találni a helyszínen, amelyek segítenek a probléma megoldásában.

    A nehézségek már a helyszínen történő navigációval kezdődtek. A menünek rengeteg lehetősége volt, az emberek összezavarodtak bennük, rossz ágat választottak és időt pazaroltak.

    Hogyan javította a vállalat a webhely navigációját és enyhítette a vezetők munkaterhelését [Ügy]

    Hogy nézett ki a navigáció az oldalon

    A tesztet az Optimal Workshop Treejack alkalmazásával végeztük. Osztályozási rendszert alkalmaztunk azokra a feladatokra, amelyek a webhelyen található valami megtalálásának képességével kapcsolatosak. A példában szereplő problémát a 10-ből 3 pontra értékelték, a résztvevők csupán 34% -a járt el a helyes úton, hogy megtalálja a választ.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO trendek 2021-ben: Mit mondanak a szakértők

    Hogyan javította a vállalat a webhely navigációját és enyhítette a vezetők munkaterhelését [Ügy]

    Pillanatkép az elemzésből

    Ennek eredményeként az összes feladat átlagos pontszáma 10-ből 4 volt. Ennek alapján a Marketade csapata úgy döntött, hogy finomítja a webhely architektúráját és megváltoztatja a navigációt a felesleges hívások csökkentése érdekében.

    Hogyan lehet javítani a webhelyen történő navigációt

    Az egyes feladatokhoz a kutatók meghatározták a felhasználók által követett legnépszerűbb hibás utakat.

    Számos problémát találtak:

    • Túl sok lehetőség van a kategóriák kiválasztására már az első menü szintjén. A felhasználók tévednek az elején, és az egész út hibásnak bizonyul.

    • Az átfedő navigációs hierarchia nem intuitív.

    • Rossz alkategóriák. Ezek hasonlóak vagy félrevezetőek, ezért a felhasználók rossz helyre kattintanak.

    A termékek helyes osztályozásához meg kell értenie, hogyan gondolkodnak maguk az ügyfelek – hogyan csoportosítják azokat a berendezéseket, amelyeket a Baileigh fejben értékesít. A csapat “kártyakutatást” végzett: a felhasználókat arra kérték, hogy a nevekkel összekevert kártyákat csoportokba rendezzék.

    A csoportosításhoz a szemantikára is összpontosítania kell – külön cikk van a szemantikai mag klaszterezéséről.

    OLVASS TOVÁBB:  Mely üzleti területek részesültek előnyben a világjárványból

    A kutatás új információs architektúrát eredményezett:

    • A kategóriák szélesebbek lettek. Most a felhasználók számára könnyebb a kategóriában az első választás a menüben, nem mennek el a céltól, mert egy rossz kattintás van egy kategóriára, amely nem felel meg nekik.

    • Hasonló vagy érthetetlen kategórianeveket átrendeztek és megfogalmaztak a félreértések elkerülése érdekében.

    • Ahol lehetséges, kontextust adott az eszközfunkciókhoz.

    Ennek eredményeként a globális navigáció könnyebben megtanulható. Az információk a finomítás szintjén jelennek meg, a felhasználóknak már nem kell egyszerre tanulmányozniuk a kategóriák teljes tömbjét.

    Hogyan javította a vállalat a webhely navigációját és enyhítette a vezetők munkaterhelését [Ügy]

    Új navigáció az oldalon

    Az ügyfelek kiválaszthatnak egy kategóriát, például egy sajtót a lapok hajtogatásához, majd megnézhetik az összes lehetőséget a probléma megoldására az elérhető felszerelések listájával. Még az ügyfelek is ismerik a témát, az értékesítési részleg bevonása nélkül.

    Hogyan javította a vállalat a webhely navigációját és enyhítette a vezetők munkaterhelését [Ügy]

    Kategória oldal

    Hogyan állapítható meg, hogy jó-e egy új navigáció?

    A menüváltások hatékonyságát meg kell indokolni. A csapat ugyanazt a tesztet futtatta, mint az első alkalommal, de új navigációval. A pontosabb összehasonlítás érdekében új résztvevõi csoportot toboroztak, és ugyanezt a nyolc problémát enyhe megfogalmazási változtatásokkal alkalmazták az új kategórianevek tükrözésére.

    A régi menüvel végzett első tesztben az összesített pontszám 4 volt a 10-ből. Egyik feladat sem kapott 5-nél magasabb pontszámot.

    A második menüben nyolc feladat közül hat kapott 7 vagy annál magasabb pontot. Összpontszám – 7,4 / 10. A termékek keresési aránya, amelyet a felhasználók várhatóan a webhelyen látnak, 85% -kal nőtt.

    A vállalat örült, és néhány hónappal később megjegyezte, hogy a bevételek és a potenciális vásárlók száma jelentősen nőtt.

    A Webhelyelemzés szolgáltatásban ellenőrizheti a webhely optimalizálását, linkjeit és műszaki paramétereit. Gyorsan futtatja az oldalt 70+ teszten keresztül, megmutatja, hol vannak a hibák, és tanácsokat ad. Elemzi a webhely egészét, a honlapot és a belső oldalakat. Ez lehetővé teszi a PS pozícióinak nyomon követését is. Próbáld ki magad! 🙂

    Ellenőrizze a webhelyet

    Értékeld a weboldalon végzett munkát a megjegyzésekben, és meséld el a történeteidet – tervezted-e már át a navigációt és mi lett belőle?

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet pénzt keresni a webhelyeken: a népszerű bevételszerzési módszerek előnyei és hátrányai

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában