More

    Hogyan írhatunk tartalomtervet a közösségi hálózatokhoz

    Egy gyors oktatási program arról, hogy mi a tartalomterv, és hogyan készítsük el a hozzászólásokat az elkövetkező hónapra.

    Mi a tartalomterv? 

    Ez azoknak a hozzászólásoknak a listája, amelyeket közzétesznek a közösségi hálózatokban. Jelzi a közzététel gyakoriságát, valamint azokat a témákat, amelyekre a tartalmat szentelik.  

    Ha keresztküldést használ (ugyanazok a hozzászólások az összes közösségi hálózatban), akkor elegendő egy tartalomterv. De ha a tartalom nem fedi egymást, akkor tervet kell készítenie az egyes közösségi hálózatokra.  

    Miért van szükség 

    A tartalomterv segít a kiadványok előkészítésében néhány héttel előre, általában egyszerűsíti a munkát. Könnyedén létrehozhat több tk-t egy copywriter számára egyszerre, mert már világos, hogy mit kell írni az elkövetkező napokban.  

    Javasoljuk, hogy legalább 1-2 nappal az ütemezett közzétételi dátum előtt írjon hozzászólásokat, hogy ne hagyja el a kiküldetés ütemezését. Ebben az esetben, még akkor is, ha valami rosszul megy, és nincs lehetőség új szövegek írására, néhány napig bizonyos mozgástér lesz. 

    Hogyan készítsünk tartalomtervet a közösségi hálózatokra 

    A tartalomterv létrehozásakor az összes tartalom kategóriákba való felosztása, valamint a fiók fenntartásának fogalmának megértése segít: mire kell összpontosítani, hogyan kell kommunikálni az előfizetőkkel. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: TOP-30 orosz ajkú TikTok blogger

    A tartalom lehet: 

    • értékesítés; 
    • szórakozás; 
    • megnyerő; 
    • információs / reputációs; 
    • oktatási / hasznos.  

    Minden hozzászólás biztosan nem kell értékesíteni. Jobb egyensúlyt tartani a különböző típusú tartalmak között. Például heti 5 publikációval 1 értékesítést, 2 hasznosat, 1 információs és 2 bevonatot lehet készíteni.  

    Kényelmes tartalomtervet létrehozni a Google táblázatban. Próbáljuk meg ezt megtenni 2021 júliusára. 

    Készítsen oszlopokat a hét napjaival, sorokat a hét számával és dátumaival. 

    Példánkban az első héten az első három nap júniusban esik, az ötödik hét utolsó napja pedig már augusztus 1. Ezért azonnal kitöltjük ezeket a sejteket világosszürke színnel.  

    OLVASS TOVÁBB:  5 ok, hogy fektessenek be Branding most

    Как написать контент-план для соцсетей

    A kényelem érdekében javasoljuk, hogy regisztrálja a tartalom típusát a táblázat alatt, mindegyiknek saját színét adja meg. Ez később hasznos lesz.  

    Как написать контент-план для соцсетей

    Ezután elkezdjük átnézni a cellákat, majd kitöltjük a hónap tervét azzal a tartalommal, amelyet azon a napon közzé akarunk tenni.  

    Van valami, mint ez, ha nem kap mereven kötve a kiadványok száma hetente: 

    Как написать контент-план для соцсетей

    Nos, akkor csak a jövőbeli bejegyzés témáját kell festeni minden cellában-a tartalomterv készen áll! Egyébként is jobb, ha több üres slot, szóval, hogy van egy “lehetőség manőver” -, hogy írok egy post kívül a terv a jelenlegi forró infopod.  

    OLVASS TOVÁBB:  Online üzleti promóció: 5 hatékony módszer 2021-ben

    Ha tetszett a formátum – használhatja a jelünket. 

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában