More

    Hogyan indíthatunk hirdetéseket a Facebook-on-lépésről lépésre

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    Elena
    A Facebook Instagram és Sergeyeva, a célzott hirdetések szakértője lehetőséget ad arra, hogy hirdetéseket indítson az alkalmazás bármely üzleti fióktulajdonosához. De a projekt fejlesztésével ezek az eszközök gyakran már nem elegendőek, majd itt az ideje, hogy új szintre lépjünk — célzott reklámot indítsunk a Facebook-on. Ebben a cikkben Elena Sergeeva marketingszakértő lépésről lépésre elmagyarázza, hogyan lehet önállóan elindítani az első reklámkampányt.

    A Facebook hirdetési kampány felépítése

    Mielőtt hirdetést helyezne el, Be kell állítania egy Facebook hirdetési fiókot. Ezt meg lehet tenni eLama-ban. Tudjon meg többet erről a segítségben.

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    Facebook Hirdetési Felület

    A reklámkampány 3 fő blokkból áll:

    • Kampányszint. Ebben a szakaszban meghatározza a kampány célját, valamint azt, hogy hová vezet. Például lehet egy weboldal vagy egy Instagram profil, Videómegtekintések vagy egy adott bejegyzés lefedettsége.
       
    • Hirdetési csoport szint. Itt kiválaszthatja, hogy mely webhelyekre szeretné megjeleníteni hirdetéseit: kapcsolja be a közönség beállításait, majd döntse el a helyezéseket.
       
    • Hirdetési szint. A képek, videók és szövegek mind a kampánystruktúra harmadik szintjén készülnek.

    A helyes beállítások minden szinten meghatározzák nemcsak az első, hanem az összes későbbi Facebook hirdetési kampány hatékonyságát is.

    Elemezzük az egyes blokkokat.

    1. lépés: kampány beállítása-Válasszon ki egy célt

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    A kiválasztott opciótól függően a Facebook algoritmus beállítja a hirdetés megjelenítését a kívánt feladathoz.

    “Elismerés”, “videó nézetek”, “elkötelezettség” – összpontosítson a nézetekre vagy a reakciókra.

    A többi lehetőség a kattintásokra vagy a célzott műveletekre összpontosít (alkalmazások telepítése, tartalom megtekintése a webhelyen, megrendelés vagy kérés).

    • Ha hirdetni szeretne Instagram-profiljában, válassza a” forgalom ” célt.
    • Azt szeretné, hogy minél több ember láthasson videoklipet vagy vírusos videót — válassza a “Reach” vagy a “Video Views”lehetőséget.
    • Annak érdekében, hogy a felhasználók gyakrabban írjanak neked a hírvivőkben, válassza az “üzenetek”célt.
    • A maximális webhelyforgalom érdekében válassza a “forgalom” lehetőséget, a kérelmek gyűjtéséhez pedig a “Konverziók”lehetőséget.
    OLVASS TOVÁBB:  Kontextuális hirdetési hírek 2021 májusára

    Részletesen elemeztük ezeket a célokat részletesen a cikkben.

    A cél kiválasztása után adjon egyértelmű nevet a kampánynak, hogy könnyen megértse, milyen hirdetések vannak benne.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan találjuk meg a megfelelő közönséget YAN-ban: megértjük a célzást

    2. lépés: beállítás a kampány szintjén-költségvetés

    A kampány szintjén beállíthatja a teljes költségvetést, megadhatja a napi vagy a teljes kampányidőszakra vonatkozó kiadások összegét. Ebben az esetben a Facebook algoritmusa automatikusan meghatározza a leghatékonyabb hirdetési csoportokat, és elosztja közöttük a hirdetési költségvetést.

    A végső költségvetési beállítás a hirdetési csoport szintjén lesz.

    • Ha a kampánynak határideje van (például esemény vagy ideiglenes promóció), válassza ki a teljes időszakra vonatkozó költségvetési kiadásokat.
       
    • Ha rendszeres kampányról beszélünk-a napi költségvetésről.

    Ha egyenletesen kell elosztania a költségvetést a hirdetési csoportok között, kihagyhatja ezt a beállítást a kampány szintjén, beállíthatja a szükséges paramétereket a hirdetési csoportokban (erről később beszélünk).

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    A Facebook reklám promóciója az aukció elvén működik, ahol több vállalat versenyez a közönség figyelméért. Az ünnepek vagy a globális promóciók során (például a “fekete pénteken”) az aukció nagyon “fűtött” a hirdetők nagy száma miatt, ezért az ajánlatok, ezért a célzott akciók költsége nő.

    Ha már ismeri a célművelet határértékét, akkor hozzáadhatja a beállításokhoz. Ha túllépik, a rendszer ideiglenesen leállítja a hirdetések megjelenítését, amíg az ár le nem csökken.

    OLVASS TOVÁBB:  A Facebook Instagram Instagram-és Instagram-hirdetései rubelben fizethetők elamában

    3. lépés. Hirdetési csoport létrehozása-közönség kiválasztása

    Adja meg annak a közönségnek a beállításait, amelyre a hirdetéseket célozza: földrajzi elhelyezkedés, életkor, nem és nyelv.

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    Ha azt tervezi, hogy hirdetéseket jelenít meg Oroszország egész területén, akkor javasoljuk, hogy külön hirdetési csoportban válassza ki Szentpétervár és Moszkva lakosait. Ezeknek a városoknak a reklámozása általában drágább.

    Ha a közönség különböző korú embereket is magában foglal, azt is javasoljuk, hogy ossza meg szegmensekre, és hozzon létre egy külön hirdetési csoportot mindegyikhez.

    Ügyeljen arra, hogy állítsa be a nyelvet. Orosz Instagram Facebook hirdetési algoritmusok, például, Csak szolgál hirdetéseket azoknak, akik a felület az orosz.

    A beállítások között megjelenik a” részletes célzás ” szakasz, ahol megadhatja a felhasználók érdekeit és viselkedési modelljeit.

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    A keresősávban adjon hozzá javaslatokat a kulcsszavakhoz, a rendszer pedig olyan lehetőségeket kínál, amelyek jelzik a közönség méretét a kiválasztott érdeklődéshez. Az érdeklődési lehetőségek további lehetőségeihez nézze meg a vonal jobb oldalán található” ajánlások ” részt.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet növelni az értékesítést anélkül, hogy új felhasználókat vonzana: reklámozza a webhelyet, majd visszaküldi az ügyfeleket

    Az egyetlen hirdetési csoport érdekeinek optimális száma 1-4. Ugyanabban a beállítási szakaszban kizárhat bizonyos érdekeket, vagy szűkítheti a közönséget további paraméterekkel. Például kombinálja az érdekeket viselkedési tényezőkkel:

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    Az érdekek beállításakor Kövesse nyomon a lehetséges lefedettségi adatokat. Fontos, hogy a nyíl a zöld szektorban legyen. A széles körű célzás lehetővé teszi a Facebook algoritmus számára, hogy jobban megtanulja és kiválassza az Ön számára legmegfelelőbb közönséget. Ezért nem szükséges túl sokat szűkíteni.

    Как запустить рекламу в Facebook - Пошаговая инструкция

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában